Heb het altijd een mooie club gevonden. Vanaf de jaren 70 met de geweldige Klaus Fisher in de spits, die het Duitse doelpunt van de eeuw maakte met een omhaal al van Basten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nooit mijn club geweest
Nee hoor 1-1 eindstandquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Schalke gaat wel verliezen vandaag.![]()
Inderdaad ik had meer van ze verwacht dan dit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
Stuttgart een mager gelijkspelletje in een thuiswedstrijd. Trappatonie doet het geweldig.
Natuurlijk niet, dat voorrecht is aan een Gladbacher voorbehouden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
En dat werelddoelpunt van Dave de Jong werd niet eens het doelpunt van de maand. Stelletje chauvinistische schweinen.
Ja hoor. Ook interlandgoals ed, en doelpunten uit de lagere divisies.quote:Op zondag 11 september 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
Tellen ze ook bekergoals mee dan tong?
en Cedric is voorlopig wel ff uitgeschakeldquote:Op zondag 11 september 2005 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Gun net uitgevallen bij Dortmund, aan Koln kant is Lurling ingevallen. Ik zie Koln nog wel gelijk komen, net knalde Podolski op de paal, maar ook Odonkor vond het aluminium aan Dortmund kant.
Ow?quote:Op zondag 11 september 2005 23:08 schreef tong80 het volgende:
Wat klote voor de speler die 5 jaar gelden op het punt stond een vaste international te worden.
quote:Chavdar Yankow, speler van de Duitse voetbalclub Hannover 96, heeft een doelpunt gescoord. Dat is op zich weinig bijzonder, ware het niet dat de voetballer eerder in de wedstrijd een scheur in zijn penis opliep. De nogal ongebruikelijke blessure was het gevolg van een onbesuisde actie van zijn directe tegenstander.
Eén en ander speelde zich af in de competitiewedstrijd tegen Frankfurt, evenals Hannover 96 uitkomend in de Duitse Bundesliga. "Mijn tegenstander Köhler trapte me recht in mijn kruis. Het deed afschuwelijk veel pijn. Ik merkte eerst niks tot plots het bloed begon door te sijpelen. Toen moest ik wel naar de zijlijn", aldus de pechvogel. Een blessurebehandeling bleek broodnodig, daar de clubarts in de kleedkamer een scheur van vier centimeter in het geslachtsdeel van Yankow aantrof.
Met pleisters poogde de clubarts de scheur te dichten, en met succes: Yankow kon terug het veld in en wist zelfs de 2-0 voor zijn team binnen te tikken, wat tevens de eindstand van de wedstrijd was. Wel moest er na de wedstrijd de nodige nazorg worden toegepast bij de speler: hij kreeg nog een verdovende injectie in zijn geslacht.
Voetballer scoort ondanks scheur in lid
Het ging ook niet al te best hequote:Völler interim bij Bayer na ontslag Augenthaler
16/9/2005 14:39
Klaus Augenthaler is weg bij Bayer Leverkusen. Na de 0-1 thuisnederlaag in de UEFA Cup tegen CSKA Sofia besloot de clubleiding de voormalig international te ontslaan. Rudi Völler fungeert als interimcoach.
'De komende wedstrijden neem ik de taken op me', aldus Völler, die vorig jaar nog werkte als coach van AS Roma en bondscoach van Duitsland. Hij zegt geen zin te hebben voor langere tijd als trainer aan te blijven. 'Ik zie me eerder in de rol van technisch directeur. Ik spring momenteel alleen uit loyaliteit in om de club in deze noodsituatie te helpen.'
Bayer kent de slechtste seizoenstart sinds 23 jaar, ook al is de competitie slechts drie duels onderweg en heeft de pillenclub drie punten.
Augenthaler zat sinds mei 2003 op de bank bij Leverkusen, dat hij destijds voor degradatie behoedde. Een jaar later loodste hij de club naar deelname aan de Champions League, waarin de Duitsers werden uitgeschakeld door Liverpool.
Aan het begin van dit seizoen maakte Auge zich weinig geliefd bij de clubleiding, door openlijk het transferbeleid te bekritiseren. 'Het kan gewoon niet zo zijn dat je Placente, Ponte, Bierofka en Franca verkoopt en dan gaat praten over deelname aan de Champions League.'
Augenthaler is de eerste trainer die dit seizoen in de Bundesliga zijn baan kwijtraakt en nummer 286 in de historie van de Bundesliga.
De eerste nederlaag voor Bremen. Zo wordt het het Bayern wel erg simpel gemaakt, al vind ik dit voor een keertje niet zo erg.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:12 schreef -Vaduz- het volgende:
BMG dus Werder gepakt, toch wel verrassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |