Bert deed met zijn Borussia niet wat het moest doen. Dortmund gaf een 0-1 voorsprong weg tegen Duisburg. Van der Gun viel een half uur voor tijd in voor Smolarek.
Krupnikovic leidde Bielefeld langs Mainz met twee benutte strafschoppen.
Guerrero staat met Pizarro in de spits. Makaay wordt gespaard voor de CL-wedstrijd komende week
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft! Winnaar Serie A-toto 2008-2009 Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven! En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Guerrero weer eens gescoord. Hij heeft dit seizoen helaas nog niet vaak mee mogen doen. Ik vind hem in principe toch een speler met grotere mogelijkheden dan bv Pizarro. Volgens mij kan hij als hij niet naast zijn schoenen gaat lopen ook het wel beter gaan doen als Makaay op termijn.
Hamburg op 0-2 inmiddels. Doelpunt van Mahdavikia.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
Bayern ook op voorsprong intussen. Doelpunt van Ballack.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
Leverkusen op voorsprong door een doelpunt van Berbatov.
HSV heeft goede zaken gedaan met het binnenhalen van v/d Vaart.