abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2005 @ 12:09:29 #31
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_28878647
Tomasson is denk ik ook wel het type spits dat in het systeem van Trap past.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28888199
4-5-1 met JDT diep of kort achter Cacau, moet lukken ja.

Nette intertotozege voor HSV in Portugal, Raffie raakte de paal.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28898736
Cziommer krijgt wel kansen van Ragnick in de voorbereiding, tegen Grazer AK heeft hij de hele wedstrijd erin gestaan.
That's all folks!
pi_28925132
Gladbach wint netjes met 2-0 van Sparta Praag.

Oude Kamphuis is wel zeker van een basisplaats, hetzelfde geldt ook voor Bogelund. Sonck moet concurreren met Sverkos, want Elber is weer eens geblesseerd geraakt. Overigens maakten Sonck en Broich flink wat heisa om de uitvoering van een vrije trap.
quote:
Der kleine Zank zwischen Wesley Sonck und Thomas Broich, die gegen Prag eine Minute lang um die Ausführung eines Freistoßes rangelten, zeigt, dass weitere teambildende Maßnahmen wie die Rafting-Tour am Sonntag nicht schaden können.
Leuk, raften. En dan volgende week PSV op bezoek in eigen huis.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_28925221
Hoe denk je dat de basiself zal worden Zjroen?
That's all folks!
pi_28925518
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe denk je dat de basiself zal worden Zjroen?
Keller
Bogelund - Helveg - Strasser - Jansen
Kluge - Broich - Oude Kamphuis - Ziege
Neuville - Sverkos

Daar ga ik van uit.
pi_28926289
Ik denk dat Helveg ondanks z'n 34 jaar veel voor deze ploeg kan betekenen. Het ziet er vooral degelijk uit zo.
That's all folks!
pi_28926382
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Helveg ondanks z'n 34 jaar veel voor deze ploeg kan betekenen. Het ziet er vooral degelijk uit zo.
Ziege is nu geloof ik geblesseerd, dus ik denk dat dan Bernd Thijs in de opstelling komt. De aanvallende variant zou dan Heinz zijn.

Degelijk zal het wel moeten zijn, want het is nog steeds geen ploeg om in het linkerrijtje mee te eindigen.
pi_28926489
BMG mist wel een paar creatieve spelers, zal wel plek 12, 13 worden ja.
That's all folks!
pi_28926542
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
BMG mist wel een paar creatieve spelers, zal wel plek 12, 13 worden ja.
Na Heinz houdt het eigenlijk wel op ja. En die zal niet gek veel gaan spelen denk ik. Plek 12 ben ik tevreden mee, als het maar niet weer billenknijpen wordt tot het einde van het seizoen.
pi_28930570
Bertje gaat het moeilijk krijgen. Allemaal belangerijke spelers vertrokken en vrijwel niets ervoor terug.
pi_28930646
Bert heeft het goed op de regel en baalt natuurlijk van o.a de verkoop van Ewerthon. Maar hij had het aan het eind zo goed op de regel dat ik niet denk dat Borussia onderin mee gaat doen.
That's all folks!
pi_28930679
Niet onderin, maar Europees voetbal halen zal moeilijk worden. Hoe doen ze het op het intertoto-toernooi eigenlijk? Niets van meegekregen.

En ik hoop dat Schalke kampioen wordt, wat een mooie club
pi_28930744
1-1 thuis tegen Sigma Olomouc, valt dus nog een beetje tegen.
That's all folks!
pi_28930785
Matig. Maar moet lukken
pi_28951116
Gelukkig Schalke is bijna van Ailton verlost. Hij staat op het punt te tekenen voor Besiktas.
That's all folks!
pi_28953297
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Keller
Bogelund - Helveg - Strasser - Jansen
Kluge - Broich - Oude Kamphuis - Ziege
Neuville - Sverkos

Daar ga ik van uit.
De Belgen hopen dat Bernd Thijs en Wesley Sonck het nog redden, aldus VRT Text. Voor Filip Daems zien ze het somber in.

Overigens zie ik Elber als ie fit is Sverkos er gewoon uitspelen hoor. En Ziege zal wel weer snel afhaken en dan dus Böhme worden ofzo. José Antonio eventueel voor Bogelund.
www.thuisuiteten.nl
pi_28953334
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert heeft het goed op de regel en baalt natuurlijk van o.a de verkoop van Ewerthon. Maar hij had het aan het eind zo goed op de regel dat ik niet denk dat Borussia onderin mee gaat doen.
Na 2006 wel, met al die spelers met aflopende contracten die geen gelijkwaardig contract aangeboden kunnen krijgen.

Ik was bij de aanvallers Buckley vergeten, die hebben ze nieuw natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_29001381
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:

Overigens zie ik Elber als ie fit is Sverkos er gewoon uitspelen hoor. En Ziege zal wel weer snel afhaken en dan dus Böhme worden ofzo. José Antonio eventueel voor Bogelund.
Dat zeg je goed, als ie fit is.

Böhme zou idd ook goed kunnen. Bogelund is wel zeker van een basisplaats. Antonio moet met Strasser concurreren als ik het goed begrepen heb.
pi_29017639
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

De Belgen hopen dat Bernd Thijs en Wesley Sonck het nog redden, aldus VRT Text.
Voor Thijs zal het moeilijk worden, aangezien die gisteravond een middenvoetsbeentje brak in de wedstrijd tegen Genk.
pi_29018723
José Antonio kan ook op de back.

Overigens las ik gisteren dat Elber en Ziege een maand krijgen om aan te tonen dat ze fit zijn. Anders zou Ziege wel eens kunnen stoppen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29060501
Hup Werder Bremen voor komend seizoen

Ik hoop dat HSV het ook goed zal doen
pi_29062466
Vandaag begint de Liga Pokal.
quote:
Allgemeine Informationen
Anstoß: Samstag, 23.07.2005 18:15

Stadion: LTU arena (Düsseldorf)

Schiedsrichter: Stark (Ergolding), Assistenten: Welz (Wiesbaden), Maier (München)

Hertha BSC
Aufstellung: Tremmel - A. Friedrich, van Burik, Simunic, Fathi - O. Schröder, N. Kovac - T. Marx, Marcelinho, Neuendorf - Rafael - Trainer: Götz

VfB Stuttgart
Aufstellung: Hildebrand - Hinkel, Fernando Meira, Babbel, Magnin - Meißner, Soldo, Hitzlsperger - Tiffert, Streller, Cacau - Trainer: Trapattoni
Nog geen JDT dus.

En ook:
quote:
Allgemeine Informationen
Anstoß: Samstag, 23.07.2005 15:30

Stadion: LTU arena (Düsseldorf)

Schiedsrichter: Gräfe (Berlin), Assistenten: Weber, Stefan (Eisenach), Lupp (Zossen)

Werder Bremen
Aufstellung: Wiese - Owomoyela, Pasanen, L. Andreasen, van Damme - Frings, Baumann - Borowski, Micoud - Klose, Klasnic - Trainer: Schaaf

Bayer Leverkusen
Aufstellung: Butt - Juan, Ramelow, Callsen-Bracker - Castro, Rolfes, Babic, Athirson - Voronin, Berbatov, Krzynowek - Trainer: Augenthaler
Kijken wat de nieuwe Bremer-boys kunnen. En Babic, die gaat al punten pakken voor het zaakwaarnemersspel.
www.thuisuiteten.nl
pi_29068450
Werder dus 1-0 gewonnen, doelpunt Klasnic.

Ze moeten in de halve finale tegen Schalke.
www.thuisuiteten.nl
pi_29068470
Dat wordt zeker ook uitgezonden, even de gids in de gaten houden dus.
That's all folks!
pi_29068507
Butt miste namens Leverkusen in blessuretijd nog een penalty . Zwak ingeschoten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29068559
De gids hoop ik volgende week in de bus te krijgen.

Zonde van Butt, nu wordt ie vast geen eerste schutter dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_29068929
Ikzelf had het over m'n TV-Gids.
That's all folks!
pi_29068945
Oh, ik dacht dé gids der seizoensgidsen in Europa, die van der Kicker.
www.thuisuiteten.nl
pi_29080295
Volgende week naar de seizoensopening van het Borussen Park. Borussia tegen PSV.
Stop rockin' the boat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')