Leuk, raften. En dan volgende week PSV op bezoek in eigen huis.quote:Der kleine Zank zwischen Wesley Sonck und Thomas Broich, die gegen Prag eine Minute lang um die Ausführung eines Freistoßes rangelten, zeigt, dass weitere teambildende Maßnahmen wie die Rafting-Tour am Sonntag nicht schaden können.
Kellerquote:Op maandag 18 juli 2005 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe denk je dat de basiself zal worden Zjroen?
Ziege is nu geloof ik geblesseerd, dus ik denk dat dan Bernd Thijs in de opstelling komt. De aanvallende variant zou dan Heinz zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat Helveg ondanks z'n 34 jaar veel voor deze ploeg kan betekenen. Het ziet er vooral degelijk uit zo.
Na Heinz houdt het eigenlijk wel op ja. En die zal niet gek veel gaan spelen denk ik. Plek 12 ben ik tevreden mee, als het maar niet weer billenknijpen wordt tot het einde van het seizoen.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
BMG mist wel een paar creatieve spelers, zal wel plek 12, 13 worden ja.
De Belgen hopen dat Bernd Thijs en Wesley Sonck het nog redden, aldus VRT Text. Voor Filip Daems zien ze het somber in.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Keller
Bogelund - Helveg - Strasser - Jansen
Kluge - Broich - Oude Kamphuis - Ziege
Neuville - Sverkos
Daar ga ik van uit.
Na 2006 wel, met al die spelers met aflopende contracten die geen gelijkwaardig contract aangeboden kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Bert heeft het goed op de regel en baalt natuurlijk van o.a de verkoop van Ewerthon. Maar hij had het aan het eind zo goed op de regel dat ik niet denk dat Borussia onderin mee gaat doen.
Dat zeg je goed, als ie fit is.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
Overigens zie ik Elber als ie fit is Sverkos er gewoon uitspelen hoor. En Ziege zal wel weer snel afhaken en dan dus Böhme worden ofzo. José Antonio eventueel voor Bogelund.
Voor Thijs zal het moeilijk worden, aangezien die gisteravond een middenvoetsbeentje brak in de wedstrijd tegen Genk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
De Belgen hopen dat Bernd Thijs en Wesley Sonck het nog redden, aldus VRT Text.
Nog geen JDT dus.quote:Allgemeine Informationen
Anstoß: Samstag, 23.07.2005 18:15
Stadion: LTU arena (Düsseldorf)
Schiedsrichter: Stark (Ergolding), Assistenten: Welz (Wiesbaden), Maier (München)
Hertha BSC
Aufstellung: Tremmel - A. Friedrich, van Burik, Simunic, Fathi - O. Schröder, N. Kovac - T. Marx, Marcelinho, Neuendorf - Rafael - Trainer: Götz
VfB Stuttgart
Aufstellung: Hildebrand - Hinkel, Fernando Meira, Babbel, Magnin - Meißner, Soldo, Hitzlsperger - Tiffert, Streller, Cacau - Trainer: Trapattoni
Kijken wat de nieuwe Bremer-boys kunnen. En Babic, die gaat al punten pakken voor het zaakwaarnemersspel.quote:Allgemeine Informationen
Anstoß: Samstag, 23.07.2005 15:30
Stadion: LTU arena (Düsseldorf)
Schiedsrichter: Gräfe (Berlin), Assistenten: Weber, Stefan (Eisenach), Lupp (Zossen)
Werder Bremen
Aufstellung: Wiese - Owomoyela, Pasanen, L. Andreasen, van Damme - Frings, Baumann - Borowski, Micoud - Klose, Klasnic - Trainer: Schaaf
Bayer Leverkusen
Aufstellung: Butt - Juan, Ramelow, Callsen-Bracker - Castro, Rolfes, Babic, Athirson - Voronin, Berbatov, Krzynowek - Trainer: Augenthaler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |