abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29334607
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:23 schreef zjroentje het volgende:
De tering, 100.000 fans bij de open dag van Schalke.
Bij de open dag van Borussia MG kwamen ondanks het slechte weer nog 70.000 mensen kijken.
Stop rockin' the boat.
pi_29334776
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:09 schreef bassieVL het volgende:

[..]

Bij de open dag van Borussia MG kwamen ondanks het slechte weer nog 70.000 mensen kijken.
Nog geweest?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29367932
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 20:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Nog geweest?
helaas niet. alleen vrijdag bij de wedstrijd. had zondag helaas al andere verplichtingen. maar ik had graag eens in alle ruimtes van het stadion gekeken.
Stop rockin' the boat.
pi_29373849
De Liga Pokal is voor Schalke 04.

1-0 overwinning op Stuttgart. Kuranyi scoorde naast de goal ook een rode kaart, net als Lincoln.
pi_29373917
Dat is de eerste prijs voor Schalke.
That's all folks!
pi_29383517
Recordaantal seizoenskaarten dit jaar, recordaantal geld uitgegeven aan transfers dit jaar. Recordjaar dus voor de Bundesliga.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_29448697
Vanavond begint het weer!

Vanaf 20.15 uur live op de ARD vanuit de Allianz Arena: Bayern Muchen - Borussia Monchengladbach.
pi_29448752
ARD is dat ook voor normale nederlanders te ontvangen
pi_29448785
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:49 schreef VoreG het volgende:
ARD is dat ook voor normale nederlanders te ontvangen
Ja
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29448791
Ook voor het plebs moet de Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland te ontvangen zijn.
pi_29448846
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 18:51 schreef zjroentje het volgende:
Ook voor het plebs moet de Arbeitsgemeinschaft der öffentlich-rechtlichen Rundfunkanstalten der Bundesrepublik Deutschland te ontvangen zijn.
Reserve Duitser
pi_29449207
Zjroentje verdedigt gewoon zijn awards.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29449296
Het bier ligt te koelen. De ARD staat geprogrammeerd. Ik heb er zin in. Hopenlijk treft ook Bayern de vloek van het nieuwe stadion.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 22:25:50 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29452894
En Bayern begint de Liga met een 3-0 zege tegen BMG,2x Makaay die bijna een hattrick maakte in 5 minuten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29453399
Wir schworen Stein und Bein ......

Had de tweede helft toch meer verwacht, tegen 10 man van Bayern. Al vond ik de tweede gele kaart van Ismael overdreven, en werd Gladbach in de tweede helft een pingel onthouden.
pi_29454025
Leuke pot om naar te kijken. Ik had ook meer verwacht tegen 10 man.
Stop rockin' the boat.
pi_29454121
VDV was ook genomineerd voor het Tor des Monats. Al opteer ik meer voor Hitzelsperger. Jezus wat een pegel.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 00:01:12 #118
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_29455158
is dit een eenmalige actie van de duitse publieke omroep dat ze een bundesliga wedstrijd live uitzenden of gaan ze dit vaker doen?

want dit smaakt wel naar meer natuurlijk
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_29457300
Ik vrees dat het eenmalig is.
That's all folks!
pi_29464027
De eerste wedstrijd van het seizoen is geloof ik altijd via de publieke zender te volgen. iig de laatste 2 jaren.
pi_29465533
Programma van vanmiddag:

1. FC Köln - FSV Mainz 05
MSV Duisburg - VfB Stuttgart
Hamburger SV - 1. FC Nürnberg
VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund
Werder Bremen - Arminia Bielefeld
Hannover 96 - Hertha BSC

HSV iig zonder Boulahrouz, die heeft een pees verrekt ergens.
pi_29465573
Zitten mooie duels bij, Koln - Mainz lijkt me een mooie.
That's all folks!
pi_29467798
Ruststanden:
HT 1. FC Cologne 0 - 0 Mainz
HT Duisburg 1 - 1 Stuttgart
HT Hamburger SV 2 - 0 Nurnberg
HT Hannover 0 - 0 Hertha BSC
HT Werder Bremen 3 - 2 Arminia Bielefeld
HT Wolfsburg 1 - 0 Borussia Dortmund
pi_29468646
Lekker op schot weer, onze Roy.
www.thuisuiteten.nl
pi_29468897
Eindstanden:
15:30 FT Duisburg 1 : 1 Stuttgart
15:30 FT Hamburger 3 : 0 Nurnberg
15:30 FT Hannover 2 : 2 Hertha
15:30 FT Cologne 1 : 0 Mainz
15:30 FT Werder 5 : 2 Arminia Bielefeld
15:30 FT Wolfsburg 2 : 2 Borussia D.

Hofland en Smolarek hebben gescoord voor Wolfsburg en Dortmund. Van der Vaart pakte geel bij HSV.
pi_29469090
Köln wint dus bij hun terugkeer, Duisburg pakt een punt en Bielefeld laat direct zien degradatiekandidaat te zijn!
www.thuisuiteten.nl
pi_29469153
Dit was toch Hoflands allereerst Bundesliga goal, of heeft hij vorig jaar al een keer gescoord?
pi_29469261
Nee, zijn eerste. Wel 14 gele kaarten gescoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_29469314
dus dat minpuntje heeft hij nog niet verleerd
pi_29469370
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Nee, zijn eerste. Wel 14 gele kaarten gescoord.
Oke

En vandaag heeft hij ook weer een gele kaart gekregen, dus wie weet haalt hij er dit jaar weer zoveel, of meer zelfs
pi_29469475
Hij vond zelf dat ze wel erg kinderachtig tegen hem floten en dat ie een bepaald stempel had.
www.thuisuiteten.nl
pi_29469799
ARD Sportschau is begonnen.

82 nieuwe spelers in de Bundesliga.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:21:50 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_29469987
Ik kijk ook, het seizoen is nu echt begonnen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:23:00 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_29470005
En de eerste schwalbe elf meter is er al

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:39:21 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_29470235
Wat is er met Die sportschau gebeurt ?

Meer reclame en achtergrond gelul dan wedstrijdbeelden

zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:44:18 #136
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29470325
Hey,die hoer is er ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 18:44:35 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29470330
Hey,die hoer is er ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29470393
Rafael, Der Caravan-Beckham
pi_29471067
Heerlijk dat het weer begonnen is zeg, genieten. Gewaagd dat Bert Sahin durft op te stellen, wel erg leuk. En van Sylvie op de tribune smullen de Duitsers volgens mij. Ze had al gelijk veel aandacht.

Naldo bakt er nog niet heel veel van in Bremen, maar dat heeft denk ik tijd nodig. Werder tikte Bielefeld bij vlagen wel flink weg vond ik. Zegt wat over de zwakte van Bielefeld.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:34:17 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_29471308
Jesper Gronjaer op de bank bij VFB. Krijg je met Trapatoni, die stelt 6 verdedigers op.

pi_29471477
Tomasson inderdaad eenzame spits bij Stuttgart. De nachtmerries van zijn Newcastle-avontuur komen weer terug.
  Trouwste user 2022 zaterdag 6 augustus 2005 @ 19:52:42 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_29471591
Ja hij treft het niet. Trapatoni zei dat ie over 2 maanden pas gaat aanvallen. Dan moet het team er staan. Man wat haat ik die Italianen.

pi_29471704
Die man wil ze allemaal in perfecte conditie hebben voor hij gaat aanvallen. Nou ja, wat hij onder aanvallen verstaat dan.
That's all folks!
pi_29473752
quote:
Sahin (16) breekt Bundesliga-record

6/8/2005 20:15

Trainer Bert van Marwijk zag afgelopen zomer de ene speler na de andere 'zijn' Borussia Dortmund verlaten. Maar de sterk uitgedunde selectie herbergt wel een begenadigd talent, dat op de eerste speeldag een dertig jaar oud record uit de boeken hielp. Nuri Sahin is met zijn zestien jaar en 335 dagen in de jongste speler ooit in de geschiedenis van de Bundesliga.

Pas over ruim een jaar mag hij zijn handtekening zetten onder een contract. Zijn ouders dienden de overeenkomst met Borussia Dortmund in zijn naam te tekenen. Maar binnen de lijnen kan Sahin met de grote jongens mee.

'Het is een jongen met ongelooflijke mogelijkheden', zegt Van Marwijk over zijn groeibriljant. 'Sahin speelt zo intelligent als een speler van 25 jaar. Ik kan hem altijd inbrengen.' Tegen VfL Wolfsburg had de Nederlandse trainer een basisplaats voor zijn talent ingeruimd.

Van Marwijk zal ook te spreken zijn over de mentaliteit van Sahin. De jonge middenvelder wilde niets weten van een extra maand vakantie, die hem als B-junior was gegund. Het liefst was hij gewoon doorgegaan, maar met het compromis van twee weken vakantie kon hij uiteindelijk leven.

De voorzichtigheid van Borussia Dortmund met Sahin is begrijpelijk. De Duitse club heeft grootse plannen met de Turkse jeugdinternational, die tot medio 2009 onder contract staat bij BVB. Ondanks de financiële misère wil Dortmund ook niets weten van de concrete belangstelling uit Engeland. 'Dat thema is van tafel. De jongen blijft. Hij is onze toekomst', zei algemeen directeur Hans Joachim-Watke onomwonden.

De economisch slechte tijden ten spijt, Borussia Dortmund ziet weer licht aan de horizon. De doorbraak van Sahin, en de achttienjarige Marc-André Kruska, biedt hoop voor het eens zo trotse BVB.
pi_29487270
quote:
Op zondag 31 juli 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
Goed, ze trappen dus volgende week al af. Wat kunnen we verwachten?

Het Borussia Dortmund van Bert van Marwijk zag veel spelers vertrekken, zodat Bert het moet doen met de blijvers, zoals keeper Roman Weidenfeller, linksback Dédé, de centrumverdedigers Christoph Metzelder en Christian Wörns, spelmaker Tomás Rósicky, spits Jan Koller en stofzuiger Sebastian Kehl. Zij worden omringd door jeugdige spelers en jongens die het nog moeten bewijzen in de top, zoals de vorig seizoen 15 keer voor Bielefeld scorende Zuid-Afrikaan Delron Buckley. Dennis Gentenaar is reservedoelman, Ebi Smolarek kanshebber op een basisplaats. De zestienjarige Turk Nuri Sahin wordt door Dortmund-watchers ook getipt als supertalent.
En gedebuteerd en een record gebroken! Leuk hoor!

Naldo was volgens de Duitsers een bron van onrust.
www.thuisuiteten.nl
pi_29490725
quote:
Schalke 04 ontsnapt aan pijnlijke nederlaag

7/8/2005 19:33

De Bundesliga-start leverde Schalke 04 een moeizame, maar verdiende zege op. Bayer Leverkusen verpestte de rentree van Frankfurt.

Schalke 04-1. FC Kaiserlautern 2-1
Schalke 04 geldt als de voornaamste concurrent van Bayern München. Maar de ploeg van trainer Ralf Rangnick kon die status niet waarmaken. 1. FC Kaiserslautern leek hard op weg naar een opvallende overwinning in de Arena AufSchalke. Want lange tijd stond alleen het doelpunt van Halil Altintop op het scorebord. Pas in de laatste tien minuten kon het dominerende Schalke 04 wat terug doen. Dankzij invaller Sören Larsen en Mladen Krstajic kwam het allemaal goed voor de Königsblauen.

Eintracht Frankfurt-Bayer Leverkusen 1-4
De terugkeer van Eintracht Frankfurt in de Bundesliga is uitgelopen op een drama. Het zag er allemaal goed uit toen Aleksandar Vasoski al na zeven minuten voor de thuisploeg de 1-0 maakte. Maar het was Bayer Leverkusen dat de Commerzbank-Arena met de punten verliet. Dimitar Berbatov, Andrej Voronin, Bernd Schneider en Jacek Kryznowek maakten het verschil.
pi_29496787
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 15:58 schreef methodmich het volgende:

[..]

En gedebuteerd en een record gebroken! Leuk hoor!

Naldo was volgens de Duitsers een bron van onrust.
Dat was uit de samenvatting ook al op te maken.
That's all folks!
pi_29502711
Goed debuut voor Larsen bij Schalke, met de belangrijke gelijkmaker.

Leverkusen weer een fraaie start, Babic viel in. Op naar de basis.
www.thuisuiteten.nl
pi_29502753
Ik heb het gezien gisteren, Schalke had grote moeite om de achterstand ongedaan te maken. De goal van Larsen was echt belangrijk en een opluchting aan Schalke kant.
That's all folks!
pi_29528098
Volgende week alweer de eerste Kohlenpott.

En Voronin begint ijzerstrek bij Bayer, met 1 doelpunt en 2 assists. Note: 1.5.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')