quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende:
Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
En ik weer de LaPo.quote:
Oei nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het expres dat two, of bedoelde je to?.
Die OP is half stuqquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:37 schreef Molluck het volgende:
hee, waar komt die OP opeens vandaan
Ik weet wie je kloon isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:37 schreef Mailbox het volgende:
Hoi iedereen
2 bier is natuurlijk ook okay.quote:
Wat denk jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Is het expres dat two, of bedoelde je to?.
quote:
windows movie makerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef Molluck het volgende:
weet er iemand hoe ik een .wmv kan converteren naar een ander formaat? (maakt niet uit wat)
Waarom?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef Molluck het volgende:
weet er iemand hoe ik een .wmv kan converteren naar een ander formaat? (maakt niet uit wat)
Goede vraag, dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Waarom gaat de OP van deel 22 over op deel 27?
2 bier of geen 2 bierquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef Molluck het volgende:
Omdat niemand de wiki wijzigt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
De luie schoften van de Wikiquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:38 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ja, omruilen bij de snackbarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:40 schreef JohnHancock het volgende:
Weet iemand hoe je een frietje naar een kroket kan converteren?
John.
Ze is ze nu naar JDude aan het verzendenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef Fwnk het volgende:
Heeft DD haar memmen nou al gepost?
Nu zie ik daar zowaar een PIquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:40 schreef JohnHancock het volgende:
Weet iemand hoe je een frietje naar een kroket kan converteren?
John.
Oke, top!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik edit de wiki wel weer eventjes...
Doe maar knulquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik edit de wiki wel weer eventjes...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ze is ze nu naar JDude aan het verzenden
Net als ik naar de wc ga (gaat een pagina misssenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef JohnHancock het volgende:
Ha, we gaan weer op het tempo van 12 uur 's avondsi like.
John.
En dan net de enige die je niet mag gebruiken.quote:
leuk woordquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:41 schreef Mighty_Mike het volgende:
Kzit nog te ontbieren man......
Goed bezig.quote:
Boob size exceeds quotaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze heeft vast grote memmen, het duurt zo lang
Herman van CampZonequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef DaveMasteR het volgende:
[zuipmarathon]wie ruimt die lege flesjes op?[/zuipmarathon]
Elke tiet op 800x600 formaatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ze heeft vast grote memmen, het duurt zo lang
Zoeken heet datquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:44 schreef Fwnk het volgende:
wat staat trouwens waar op wiki?
Geen idee, ik snap echt de ballen van dat wiki maar de OP staat in de OP (zie linkje)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:44 schreef Fwnk het volgende:
wat staat trouwens waar op wiki?
Heb je die tieten van DD binnen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef JDude het volgende:
Ik ben terug!
En, hoe zien ze eruit?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef JDude het volgende:
Ik ben terug!
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef JohnHancock het volgende:
Rabry,
waarom lijkt jou naam op Babyruil? mag ik eenkloon van jou aanmaken??
John.
Wel aanwezig zijn voor het volgende topic he!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef JDude het volgende:
Ik ben terug!
Ah, sapje is er weerquote:
Daar is er eenquote:
Sigs kopiëren is zo 1983...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef DaveMasteR het volgende:
|●▪▪ Opkezen [BeF]
|●▪▪ Voor uw aanbevolen dagelijksche hoeveelheid nutteloze informatie
|●▪▪ Coldplay, Keane, Saybia, Novastar, Marillion, Ozark Henry
Bijgewerkt dinsdag 5 juli 14:31
wat een prutpostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef Mailbox het volgende:
[i] Wie is er eigenlijk gewonnen met wiki [/b]
In mozilla ctrl+r.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef Dragon-fly het volgende:
m'n f5 is kapot heb je nog meer knoppen om de pagina te vernieuwen
Ik weet wie je kloon isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:45 schreef Mailbox het volgende:
LoL , ik moet echt even het gesprek inkomen
Bel nu 0900-WIKI en win!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef Mailbox het volgende:
Ik zag ze.quote:
Serieus?quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef Mailbox het volgende:
Vertel ons meerquote:
Krokettenkijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef SG1 het volgende:
Woehoei. Iedereen weet dat nooit in een kroket moet kijken. Daar kan ook een toetsenbord aan toegevoegd worden, dat ding van mij staat er al meer dan twee jaar en de spatie is praktisch kapot, dus ik besloot er even onder te kijken...
Er leeft gewoon een heel ecosysteem daar..
Ik zal die overbodige 27 even ombouwen naar 29.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel aanwezig zijn voor het volgende topic he!
Jij was weg en ik kwam net terug van douchen en was in paniek omdat er geen topic was
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef SG1 het volgende:
Woehoei. Iedereen weet dat nooit in een kroket moet kijken. Daar kan ook een toetsenbord aan toegevoegd worden, dat ding van mij staat er al meer dan twee jaar en de spatie is praktisch kapot, dus ik besloot er even onder te kijken...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef SG1 het volgende:
PONGquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Oh ja , in de tijd van de Commodore64.
Een Donnie Darko avatar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben alleen even bezig met een nieuwe avatar, dus kan helaas niet actief mee posten.
Ik ook, maar er komt maar niet veel van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben alleen even bezig met een nieuwe avatar, dus kan helaas niet actief mee posten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef JohnHancock het volgende:
[..]dat heb ik ook ooit gehad.
De foto's zijn nog ergens.
John.
Press play on tapequote:
Maakt niet uit, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Doe es niet zo vetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
MIJN KROKET WAS GISTEREN SERIEUS ontploft in de frietpan frietvet te heet
Misschien zijn het wel lieve beestjes, met een wollige vacht enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Liever niet, ik zit net te eten
Gefeli!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
We hebben een rechtszaak gewonnen :H
Dat doen de frikandellen hier altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
Vertelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
Mag je weer frituren in de open liucht?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
stommeling, uilskuiken, zak patat, frikandelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
Wat voor een?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
Vetzakkee!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stommeling, uilskuiken, zak patat, frikandel
Marktplaats vs. Breinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
Please flip disk and press returnquote:
Frituureluursquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stommeling, uilskuiken, zak patat, frikandel
De PI John, de PIquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waar ging het over?
John.
nee toen ik op de bank lagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]Op het moment dat je em er in gooide zeker?
Ik had alleen met cassettes,dus maar weer met de schroevendraaier aan het schroefje draaien.---load gamequote:
Damn wat had ik daar graag bij geweestquote:
Ik lig hier echt dubbel nuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Molluck het volgende:
onze hond schijt altijd gewoon in de tuin als mjin ouders weg zijn
Je moet hier pas komen als je alle uitslagen hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Tique het volgende:
Ow eh, ik was dus ff weg geweest he
Met het bedrijf. Er was een aanbesteding (dan kan je je inschrijven voor een werk en een prijs indienen), en daar hadden de laagste 2 niet alle gegevens, wij hadden dat als 3e dus wel.
Wij hebben dus gezegd van zij mogen dat werk niet krijgen omdat zij niet aan de inschrijvingscriteria voldoen. Naja, de zaak daarover hebben we dus gewonnen. Nu is het afwachten wat er gebeurd of wij het werk krijgen of een gestelde dwangsom
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Molluck het volgende:
onze hond ik schijt altijd gewoon in de tuin als mjin ouders weg zijn
Fijnheidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Tique het volgende:
Dat doet die van ons ook wel eens, maar dat is niet de bedoeling want anders kan ik het opruimen
Ah, gefeli dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Tique het volgende:
Ow eh, ik was dus ff weg geweest he
Met het bedrijf. Er was een aanbesteding (dan kan je je inschrijven voor een werk en een prijs indienen), en daar hadden de laagste 2 niet alle gegevens, wij hadden dat als 3e dus wel.
Wij hebben dus gezegd van zij mogen dat werk niet krijgen omdat zij niet aan de inschrijvingscriteria voldoen. Naja, de zaak daarover hebben we dus gewonnen. Nu is het afwachten wat er gebeurd of wij het werk krijgen of een gestelde dwangsom
Beter lam op een bierpartyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Mailbox het volgende:
Bier op een lanparty is ook wel relaxed btw
De helft hiel is al laveloos...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Litso het volgende:
Is het al biertijd?
Elk uur een bier- en frietuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Litso het volgende:
Is het al biertijd?
8 kratten staan hier al klaar voor de NoviLANgParty «2» 2005quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Mailbox het volgende:
Dalijk inkopen doen voor onze lanparty/meetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Mailbox het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Tique het volgende:
Rabrynil ga zelf opkezen man
We hebben gewonnen!
Dit is dus het punt waar de amateur zich van de prof scheid!quote:
IK ook al genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
hoeveel posts hebben jullie vandaag al? ik 211
morgen beheersen we de top 10
Vandaag bijna 100...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
Weet je hoeveel post ik gisteren had mên?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
Opkezen® danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
Ik heb nooit zoveel posts, omdat ik de helft van de tijd andere dingen doe
opscheppertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel post ik gisteren had mên?
Zoals DD's tieten naar mij mailen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
OP's makenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
Oh, en ik denk dat ik op het moment zo rond de 400 hangquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
DD tieten kijken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
En jij bent?quote:
Er waren er maar 16 in andere topics dan dezequote:
Wat is het record?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel post ik gisteren had mên?
en ze noemden mij een periode een spamvarkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er waren er maar 16 in andere topics dan deze
Hij gaat het westlandse opkezen invoerenquote:
Och Fuck it.quote:
Ik lach je uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ze noemden mij een periode een spamvarken
Gratis plastische chirurgiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Och Fuck it.
Ik doe het gewoon.
* ijsmeis eet een stukje uit je wang.
Zo, nu heb je meteen een kuiltje.
Westlandsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij gaat het westlandse opkezen invoeren
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Och Fuck it.
Ik doe het gewoon.
* ijsmeis eet een stukje uit je wang.
Zo, nu heb je meteen een kuiltje.
OK, doegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Mailbox het volgende:
eej John ik kom zo naar je toe, ik ga nu omkleden en eten.
Adios Amigo's en Ladies
Ik weet wie je klo-hoon is, doeda, doeda, en tot ziensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Mailbox het volgende:
eej John ik kom zo naar je toe, ik ga nu omkleden en eten.
Adios Amigo's en Ladies
Krijgt toch allemaal de **CENSUUR**quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Litso het volgende:
Optiefen, okhoeren en ophorken zijn stukken beter dan opkezen, dus flikker maar in de klei Babyruil
Doet me denken aan mijn repetitieweek. Elke dag ontbijten met redbull en chocolaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:58 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Nepperd,een beetje bierman begint met snacks.
doeda is niet okay, opkezen ermee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet wie je klo-hoon is, doeda, doeda, en tot ziens![]()
Ja, maar dat was met écht spammen, dus gewoon onzin reacties.quote:
Het beste ontbij na een nacht zuipen is Golden Power en bitterkoekjespuddingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn repetitieweek. Elke dag ontbijten met redbull en chocola
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn repetitieweek. Elke dag ontbijten met redbull en chocola
![]()
Zie je dat aan zijn IP-adres?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet wie je klo-hoon is, doeda, doeda, en tot ziens![]()
quote:
Ik doe het lekker tochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
doeda is niet okay, opkezen ermee.
John.
PS het is voor je eigen bestwil.
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
zijn mailbox en john nou kloons van elkaar?
en die van jou hebben inhoudquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, maar dat was met écht spammen, dus gewoon onzin reacties.
Mailbox en John wonen in het zelfde gehucht, en John is een kloon van Dork22quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]spannend
* Litso bijt ijsmeis in haar schouder
Als ik dat zeg heb ik gelijk een weekban te pakken, en om nu weer bij yv langs te gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Babyruil, censuur is voor amerikanen.
John.
Uh-huhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
mijn wangen, wat doe jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
* ijsmeis bijt ook nog even een stuk uit je andere wang.
![]()
Och, deze reeks heeft in 28 delen het niveau bereikt waar de stagiairs er 200 voor nodig hadden, maar gelukkig is dit Onzquote:
Ik zie nu pas dat je terug bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
* ijsmeis bijt ook nog even een stuk uit je andere wang.
![]()
Denk je nou echt dat je zomaar een ban krijg als je iemand de kanker of tiefus wenst?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Als ik dat zeg heb ik gelijk een weekban te pakken, en om nu weer bij yv langs te gaan
Ik trek mijn keyboard eens in de twee weken door de vaatwasserquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef SG1 het volgende:
[..].
Onder de spatie erger dan dat, maar morgen even een nieuw toetsenbord halen, daarna sloop ik deze.
wij mochten niet in onzinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, deze reeks heeft in 28 delen het niveau bereikt waar de stagiairs er 200 voor nodig hadden, maar gelukkig is dit Onz
Kuiltjes zijn nou eenmaal zeer okayquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef Litso het volgende:
[..]
mijn wangen, wat doe je
* Litso bijt ijsmeis in haar kuit
Is dat goed?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, deze reeks heeft in 28 delen het niveau bereikt waar de stagiairs er 200 voor nodig hadden, maar gelukkig is dit Onz
Beter dan, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,a,b,c,d,e,f,g,h,i enzoquote:
Post eens voorbeelden ofzo. Ik weet niet psies wat het isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kuiltjes zijn nou eenmaal zeer okay [afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je zomaar een ban krijg als je iemand de kanker of tiefus wenst?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
hoe kunnen die dan tegelijk ingelogd zijn?
sommigen onder ons kregen hem voor minder dan datquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je zomaar een ban krijg als je iemand de kanker of tiefus wenst?
Juistemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Mailbox en John wonen in het zelfde gehucht, en John is een kloon van Dork22
Of nee, mailbox had een andere kloon, JS was van hupeldepup 22quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
hoe kunnen die dan tegelijk ingelogd zijn?
Maargoed een goede kloner kan idd wel tegelijk inloggen met 2 accountsquote:
whehehequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sommigen onder ons kregen hem voor minder dan dat
Hallo IJsmeisquote:
Waar is JDude?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:05 schreef DaveMasteR het volgende:
Begin maar met het volgende deeltje.
Maar die niet mên!quote:
Ik kreeg niet eens een ban na een goatse topic vol te postenquote:
Daar was ik bijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een ban na een goatse topic vol te posten
tsja, we kunnen het willekeur noemen.....quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kreeg niet eens een ban na een goatse topic vol te posten
Meldt.quote:
met wie en wanneer?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:06 schreef snellejelle het volgende:
trio?
En Pool delete ook wel selectief, hij liet in een topic waar iemand flink zat te baggeren al mijn reacties staan terwijl het halve topic leeg gingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef snellejelle het volgende:
[..]
tsja, we kunnen het willekeur noemen.....![]()
Zet hem meteen in de wiki, is dat ook weer gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Meldt.
Deel 29 staat allang te wachten, kijk maar bij de gesloten topics
NU HIER!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ga ooit een TubGirl en Goatse topic maken? wie doet mee?
John.
Geen FiPo's dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Meldt.
Deel 29 staat allang te wachten, kijk maar bij de gesloten topics
Van tevoren zo'n topic afspreken is lame. Dat moet spontaan gebeuren.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef JohnHancock het volgende:
Ik ga ooit een TubGirl en Goatse topic maken? wie doet mee?
John.
ik heb meer problemen met yvonnequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En Pool delete ook wel selectief, hij liet in een topic waar iemand flink zat te baggeren al mijn reacties staan terwijl het halve topic leeg ging
Yvonne is er lang niet altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb meer problemen met yvonne
en kasta maar nu niet meer![]()
Minimaal 2quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Tique het volgende:
Bij dat trio moet minimaal 1 vrouw zijn trouwens
2quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:08 schreef Tique het volgende:
Bij dat trio moet minimaal 1 vrouw zijn trouwens
Dat heb ik ook steedsquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Maargoed een goede kloner kan idd wel tegelijk inloggen met 2 accounts
op msn schijnt ze afwezig te zijnquote:
Jij wilt daarmee wat zeggen?quote:
Later bedoel je?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mij pakt ze gerust nog gewoon terug hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |