Serieus?quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef Mailbox het volgende:
[i] Wie is er eigenlijk gewonnen met wiki [/b]
Vertel ons meerquote:
Krokettenkijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef SG1 het volgende:
Woehoei. Iedereen weet dat nooit in een kroket moet kijken. Daar kan ook een toetsenbord aan toegevoegd worden, dat ding van mij staat er al meer dan twee jaar en de spatie is praktisch kapot, dus ik besloot er even onder te kijken...
Er leeft gewoon een heel ecosysteem daar..
Ik zal die overbodige 27 even ombouwen naar 29.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Wel aanwezig zijn voor het volgende topic he!
Jij was weg en ik kwam net terug van douchen en was in paniek omdat er geen topic was
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef SG1 het volgende:
Woehoei. Iedereen weet dat nooit in een kroket moet kijken. Daar kan ook een toetsenbord aan toegevoegd worden, dat ding van mij staat er al meer dan twee jaar en de spatie is praktisch kapot, dus ik besloot er even onder te kijken...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:47 schreef SG1 het volgende:
PONGquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Oh ja , in de tijd van de Commodore64.
Een Donnie Darko avatar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben alleen even bezig met een nieuwe avatar, dus kan helaas niet actief mee posten.
Ik ook, maar er komt maar niet veel van.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik ben alleen even bezig met een nieuwe avatar, dus kan helaas niet actief mee posten.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef JohnHancock het volgende:
[..]dat heb ik ook ooit gehad.
De foto's zijn nog ergens.
John.
Press play on tapequote:
Maakt niet uit, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:48 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Doe es niet zo vetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
MIJN KROKET WAS GISTEREN SERIEUS ontploft in de frietpan frietvet te heet
Misschien zijn het wel lieve beestjes, met een wollige vacht enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Liever niet, ik zit net te eten
Gefeli!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
We hebben een rechtszaak gewonnen :H
Dat doen de frikandellen hier altijdquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
Vertelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
Mag je weer frituren in de open liucht?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
stommeling, uilskuiken, zak patat, frikandelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
Wat voor een?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
Vetzakkee!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stommeling, uilskuiken, zak patat, frikandel
Marktplaats vs. Breinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Mailbox het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef Tique het volgende:
Feliciteer mij!
Please flip disk and press returnquote:
Frituureluursquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stommeling, uilskuiken, zak patat, frikandel
De PI John, de PIquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waar ging het over?
John.
nee toen ik op de bank lagquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]Op het moment dat je em er in gooide zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |