Wat is het record?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel post ik gisteren had mên?
en ze noemden mij een periode een spamvarkenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:58 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er waren er maar 16 in andere topics dan deze
Hij gaat het westlandse opkezen invoerenquote:
Och Fuck it.quote:
Ik lach je uitquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:58 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en ze noemden mij een periode een spamvarken
Gratis plastische chirurgiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Och Fuck it.
Ik doe het gewoon.
* ijsmeis eet een stukje uit je wang.
Zo, nu heb je meteen een kuiltje.
Westlandsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij gaat het westlandse opkezen invoeren
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Och Fuck it.
Ik doe het gewoon.
* ijsmeis eet een stukje uit je wang.
Zo, nu heb je meteen een kuiltje.
OK, doegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Mailbox het volgende:
eej John ik kom zo naar je toe, ik ga nu omkleden en eten.
Adios Amigo's en Ladies
Ik weet wie je klo-hoon is, doeda, doeda, en tot ziensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Mailbox het volgende:
eej John ik kom zo naar je toe, ik ga nu omkleden en eten.
Adios Amigo's en Ladies
Krijgt toch allemaal de **CENSUUR**quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:59 schreef Litso het volgende:
Optiefen, okhoeren en ophorken zijn stukken beter dan opkezen, dus flikker maar in de klei Babyruil
Doet me denken aan mijn repetitieweek. Elke dag ontbijten met redbull en chocolaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:58 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Nepperd,een beetje bierman begint met snacks.
doeda is niet okay, opkezen ermee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet wie je klo-hoon is, doeda, doeda, en tot ziens![]()
Ja, maar dat was met écht spammen, dus gewoon onzin reacties.quote:
Het beste ontbij na een nacht zuipen is Golden Power en bitterkoekjespuddingquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn repetitieweek. Elke dag ontbijten met redbull en chocola
![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn repetitieweek. Elke dag ontbijten met redbull en chocola
![]()
Zie je dat aan zijn IP-adres?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik weet wie je klo-hoon is, doeda, doeda, en tot ziens![]()
quote:
Ik doe het lekker tochquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
doeda is niet okay, opkezen ermee.
John.
PS het is voor je eigen bestwil.
Neequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
zijn mailbox en john nou kloons van elkaar?
en die van jou hebben inhoudquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, maar dat was met écht spammen, dus gewoon onzin reacties.
Mailbox en John wonen in het zelfde gehucht, en John is een kloon van Dork22quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:00 schreef Litso het volgende:
[..]spannend
* Litso bijt ijsmeis in haar schouder
Als ik dat zeg heb ik gelijk een weekban te pakken, en om nu weer bij yv langs te gaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Babyruil, censuur is voor amerikanen.
John.
Uh-huhquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef Molluck het volgende:
mijn wangen, wat doe jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
* ijsmeis bijt ook nog even een stuk uit je andere wang.
![]()
Och, deze reeks heeft in 28 delen het niveau bereikt waar de stagiairs er 200 voor nodig hadden, maar gelukkig is dit Onzquote:
Ik zie nu pas dat je terug bentquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
* ijsmeis bijt ook nog even een stuk uit je andere wang.
![]()
Denk je nou echt dat je zomaar een ban krijg als je iemand de kanker of tiefus wenst?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Als ik dat zeg heb ik gelijk een weekban te pakken, en om nu weer bij yv langs te gaan
Ik trek mijn keyboard eens in de twee weken door de vaatwasserquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:01 schreef SG1 het volgende:
[..].
Onder de spatie erger dan dat, maar morgen even een nieuw toetsenbord halen, daarna sloop ik deze.
wij mochten niet in onzinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, deze reeks heeft in 28 delen het niveau bereikt waar de stagiairs er 200 voor nodig hadden, maar gelukkig is dit Onz
Kuiltjes zijn nou eenmaal zeer okayquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef Litso het volgende:
[..]
mijn wangen, wat doe je
* Litso bijt ijsmeis in haar kuit
Is dat goed?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, deze reeks heeft in 28 delen het niveau bereikt waar de stagiairs er 200 voor nodig hadden, maar gelukkig is dit Onz
Beter dan, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,a,b,c,d,e,f,g,h,i enzoquote:
Post eens voorbeelden ofzo. Ik weet niet psies wat het isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kuiltjes zijn nou eenmaal zeer okay [afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je zomaar een ban krijg als je iemand de kanker of tiefus wenst?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
hoe kunnen die dan tegelijk ingelogd zijn?
sommigen onder ons kregen hem voor minder dan datquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je zomaar een ban krijg als je iemand de kanker of tiefus wenst?
Juistemquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Mailbox en John wonen in het zelfde gehucht, en John is een kloon van Dork22
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |