Ik had alleen met cassettes,dus maar weer met de schroevendraaier aan het schroefje draaien.---load gamequote:
Damn wat had ik daar graag bij geweestquote:
Ik lig hier echt dubbel nuquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Molluck het volgende:
onze hond schijt altijd gewoon in de tuin als mjin ouders weg zijn
Je moet hier pas komen als je alle uitslagen hebtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Tique het volgende:
Ow eh, ik was dus ff weg geweest he
Met het bedrijf. Er was een aanbesteding (dan kan je je inschrijven voor een werk en een prijs indienen), en daar hadden de laagste 2 niet alle gegevens, wij hadden dat als 3e dus wel.
Wij hebben dus gezegd van zij mogen dat werk niet krijgen omdat zij niet aan de inschrijvingscriteria voldoen. Naja, de zaak daarover hebben we dus gewonnen. Nu is het afwachten wat er gebeurd of wij het werk krijgen of een gestelde dwangsom
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Molluck het volgende:
onze hond ik schijt altijd gewoon in de tuin als mjin ouders weg zijn
Fijnheidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Tique het volgende:
Dat doet die van ons ook wel eens, maar dat is niet de bedoeling want anders kan ik het opruimen
Ah, gefeli dan maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Tique het volgende:
Ow eh, ik was dus ff weg geweest he
Met het bedrijf. Er was een aanbesteding (dan kan je je inschrijven voor een werk en een prijs indienen), en daar hadden de laagste 2 niet alle gegevens, wij hadden dat als 3e dus wel.
Wij hebben dus gezegd van zij mogen dat werk niet krijgen omdat zij niet aan de inschrijvingscriteria voldoen. Naja, de zaak daarover hebben we dus gewonnen. Nu is het afwachten wat er gebeurd of wij het werk krijgen of een gestelde dwangsom
Beter lam op een bierpartyquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Mailbox het volgende:
Bier op een lanparty is ook wel relaxed btw
De helft hiel is al laveloos...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Litso het volgende:
Is het al biertijd?
Elk uur een bier- en frietuur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:54 schreef Litso het volgende:
Is het al biertijd?
8 kratten staan hier al klaar voor de NoviLANgParty «2» 2005quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Mailbox het volgende:
Dalijk inkopen doen voor onze lanparty/meetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Mailbox het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Tique het volgende:
Rabrynil ga zelf opkezen man
We hebben gewonnen!
Dit is dus het punt waar de amateur zich van de prof scheid!quote:
IK ook al genoegquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
hoeveel posts hebben jullie vandaag al? ik 211
morgen beheersen we de top 10
Vandaag bijna 100...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
Weet je hoeveel post ik gisteren had mźn?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
Opkezen® danquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
Ik heb nooit zoveel posts, omdat ik de helft van de tijd andere dingen doe
opscheppertquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Weet je hoeveel post ik gisteren had mźn?
Zoals DD's tieten naar mij mailen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
OP's makenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
Oh, en ik denk dat ik op het moment zo rond de 400 hangquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef snellejelle het volgende:
DD tieten kijken?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:57 schreef JDude het volgende:
Er waren er maar 16 in andere topics dan dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |