quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende: om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende: Alle bieren tellen mee.
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:07 schreef Mr-Z het volgende: Een dag niet gebiert, een dag niet geleefd![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende: De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende: Bier.. Het hemelse goud.. het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur Het duivelse goed... het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:32 schreef JohnHancock het volgende: Zit er dons op de spons, dan mag het van ons.
John.
Bij mij staat nog een half sixpackje in de koelkast...quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:51 schreef Snakey het volgende:
Whehe, verziekte ik iemand poging tot een kwartet?![]()
Hoi John.quote:
Wat zij zegt...quote:
SHIT GODVERDOMME JE HEBT MIJN 3 DUBBELE KWARTET VERNEUKT!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef SG1 het volgende:
Goedemorgen, stelltetje baggerende postopkrikkers..
Ik moest even iets doen om jullie aandacht te trekken weetje.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:02 schreef Snakey het volgende:
Op deze manier wordt het een reeks om weer snel te vergeten.![]()
Hou je een beetje in John. Er zijn reeksen voor minder gesloten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:02 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
SHIT GODVERDOMME JE HEBT MIJN 3 DUBBELE KWARTET VERNEUKT!!!
John.
PS hoi SG1![]()
Sorry.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:03 schreef SG1 het volgende:
[..]
Hou je een beetje in John. Er zijn reeksen voor minder gesloten.
idd john, anders halen we het eind van de dag niet eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:03 schreef SG1 het volgende:
[..]
Hou je een beetje in John. Er zijn reeksen voor minder gesloten.
Als je het niet erg vind wacht ik normaal gesproken tot na twaalven.quote:
tis tien uur dus allang na twaalvenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:17 schreef SG1 het volgende:
[..]
Als je het niet erg vind wacht ik normaal gesproken tot na twaalven.
Goed van jequote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb de indruk dat er in dit topic een levendige conversatie over de nobele kunst der frituur en het heilige sap gewonnen uit de bierboon plaats vind
wat een opmerkzaamheid!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:26 schreef Juggernaut het volgende:
ik heb de indruk dat er in dit topic een levendige conversatie over de nobele kunst der frituur en het heilige sap gewonnen uit de bierboon plaats vind
Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef Juggernaut het volgende:
john, vind je het goed dat ik je bert noem? bert?
Goedzo *trots op je is*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Daar sta ik in!! ff kijken dan!
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:34 schreef JohnHancock het volgende:
Die site is DoooooDT
http://members.lycos.nl/dephiax/?section=bef&ld=info die doet het wel.
John.
PS![]()
Zo doet ie het ook nietquote:Forbidden
You don't have permission to access /tripod/nl/dephiax/index.php on this server.
dan hadden ze ook 'bepaalde' andere topics open kunnen latenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:59 schreef Mr-Z het volgende:
Eigenlijk was het openen van deze reeks een zeer goede zet van de modjes. Zo blijven de grote baggeraars grotendeels beperkt tot deze reeks zodat de rest van Fok! niet verder vervuilt wordt![]()
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Tique het volgende:
Mr-Z dat zei ik ook al
Best mooie BeF poll op de frontpage he
mooie tussenstand ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Tique het volgende:
Mr-Z dat zei ik ook al
Best mooie BeF poll op de frontpage he
Daar is deze voor in de plaats gekomen. gister ging het er net zo snel aan toe als in de hoogtijdagen van dat bewuste topic...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan hadden ze ook 'bepaalde' andere topics open kunnen laten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan hadden ze ook 'bepaalde' andere topics open kunnen laten
Als de vakantie voorbij is kicken ze hem weer naar buitenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan had jij ook nog eens wat bezoekers in je subforum gehad![]()
Jullie kwamen toch alleen maar voor de slowchatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan had jij ook nog eens wat bezoekers in je subforum gehad![]()
bezoekers zijn bezoekers en posts zijn postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Jullie kwamen toch alleen maar voor de slowchat
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Jullie kwamen toch alleen maar voor de slowchat om ervaringen uit te wisselen over onze stage plekken en boeiende discussies daarover te voeren:P
Ik denk juist het meest gehaatte.. ze moesten ons niet meer echt over heel Fok!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we hadden van jouw subforum het populairste van Fok! kunnen maken![]()
Eerste fatsoenlijke post van vanochtend.quote:
DIe moet in de OPquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:14 schreef Mr-Z het volgende:
wij laten de sfeer niet vergallen, HIER ZIJN DE BITTERBALLEN
[afbeelding]
geen dankquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:15 schreef JohnHancock het volgende:
Ohja, en bedankt he.
John.
PS ze smaken goed!
Je plaatje doet het niet hoor...quote:
Met wie?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:13 schreef snellejelle het volgende:
ik ga misschien vanmiddag wel naar de snackbar
ik weetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerste fatsoenlijke post van vanochtend.
Ik ga niet over de OPquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:17 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Daan haal je er een andere uit.
John.
PS niet mijn quote.
Ook daar ga ik niet overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:19 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
OK, ik ook niet.
Mag ik nou de volgende post maken??
John.
Waardoor er niemand meer post als er 290 berichten staanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:21 schreef SG1 het volgende:
Diegene die het laatste topic sloot, opent het volgende. Sim-pel.
dan stop ik nu alvast met posten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:21 schreef SG1 het volgende:
Diegene die het laatste topic sloot, opent het volgende. Sim-pel.
Of iedereen ineens als een motherfocker gaat spammen om binnen de minuut de laatste 10 te halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:22 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Waardoor er niemand meer post als er 290 berichten staan![]()
Je hebt nog de keuze ookquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
stagiaire he
maar ene andere leuek dan die heel leuke
Morgen is dus je kansquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
morgen is de laatste dag van de ietwat minder leuke
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:26 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Morgen is dus je kansvraag d'r mee uit ofzo
![]()
En denk je dat de mogelijkheid er in zit dat je haar ook mee gaat/durft uit te vragen? (die leuke dan)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
die leuke, daar wil ik mee uit. die andere heeft al een vriendje
welneequote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:30 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En denk je dat de mogelijkheid er in zit dat je haar ook mee gaat/durft uit te vragen? (die leuke dan)
zijquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:30 schreef JohnHancock het volgende:
Boeie, who gives a shit about vriendjes?
Dat is nog nooit een barriere geweest bij mij.
John.
PS![]()
met mij welquote:
Oeh wie weet komt alles dan wel goedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
met mij welmet de rest niet
tijdens pauze is het hartstikke gezellig
ik laat haar niet meteen kennis maken met mijn duistere kant natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Oeh wie weet komt alles dan wel goed![]()
weet ze nog steeds niet van je Fok! verslaving?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik laat haar niet meteen kennis maken met mijn duistere kanten natuurlijk
dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:35 schreef Mr-Z het volgende:
[..]![]()
Ik heb het idee dat ze je allang getraceert heeft op internet![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:56 schreef SG1 het volgende:
Beter een slechte buur, dan een kapotte frituur.
Hey DKquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi.
Heb ik nog iets belangrijks gemist vannochtend?quote:
Voor zover ik het weet niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb ik nog iets belangrijks gemist vannochtend?
Fok!kenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef Tique het volgende:
wat gaan jullie allemaal doen vandaag?
spamvarkens zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef AMD64 het volgende:
Goedenmiddag? Ben ik welkom?
Mooi, jammer dat er gisteren nog steeds niet iets van een meet geregeld kon worden.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:38 schreef Mr-Z het volgende:
kom snel, kom snel! Het is tijd voor een Frikandel
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef AMD64 het volgende:
Goedenmiddag? Ben ik welkom?
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef Tique het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de poststats toevallig?
Nopequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb jij al mijn foto's gezien? Van sensation?
Ik heb trek in een pannenkoekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:24 schreef Tique het volgende:
amd![]()
Tsjah als iedereen iets anders wil dan kan er ook niets geregeld worden
Ik noem het slowchatquote:
Plaats 47, niet slecht imo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57
Bier!quote:
http://img264.imageshack.us/my.php?image=174rl.jpgquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
http://photo.wereldcenter.nl/viewtopic.php?t=102
Zeker niet als je kijkt naar de postaantallen van gisterenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
http://img264.imageshack.us/my.php?image=174rl.jpg
Da's een mooie voor in dit topic
Ik ken het probleem, kwam er half 12 uit en daarna ook nog eens een half uur zonder internetquote:
Idd, ik heb sinds [BeF] vaak de melding gehad dat ik niet 2 berichten achter elkaar mag posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zeker niet als je kijkt naar de postaantallen van gisteren
Meeting? WIe, wat, waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
praat mij ff bij, wanneer en waar is de meeting?
Waarom deed je internet het niet dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, kwam er half 12 uit en daarna ook nog eens een half uur zonder internet
Dat wil ik ook weten!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
Dus we hebben nog nietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veel
Eindhoven afaik, maar meer weetik ook niet.quote:
nou dan kom ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veel
+2 scherp.quote:
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom deed je internet het niet dan?
Je computer opnieuw opstarten als je internet het niet doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weer
Gohquote:
Wheheh. Ik kom even niet verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ga nu maar weer eens even brandweren.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ga nu maar weer eens even brandweren.
Gta werkt helend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Zebbie het volgende:
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weer
Onze verbindingen zijn echt heel gaar, dus handmatig een verbinding opnieuw opstarten is niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je computer opnieuw opstarten als je internet het niet doet..
We halen de gijsjes gewoon binnen het jaar nog in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Goh
Nouja, laten we maar een deel 250 meet houden, daar zijn we ook wel met 3 weken![]()
FF klikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef AMD64 het volgende:
Wie kijkt er allemaal nu op mijn siteIk zie jullie wel
Jammer dat het snel uitgespeeld is though.quote:
Ja, ik sta in de top 10quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Heb ik nog iets belangrijks gemist vannochtend?
Cool. Dan kan ik je afknallenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat is het zeker idd.![]()
Net een server besteld voor call of duty..
Tsja, ben een beetje lam geweest en geleefd op koffie en cola en dat komt dan na je weekend net zo hard terug als alcohol..quote:
Ik heb ook een leven!quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:31 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Tsja, ben een beetje lam geweest en geleefd op koffie en cola en dat komt dan na je weekend net zo hard terug als alcohol..
En wij doen 10 delen per dagquote:
Stuiterende tieten!quote:
Of nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't is een public dus je mag altijd ff langskomen.
Graag zelfs. Kan ik je ff afmaken.![]()
Van mij niet?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:33 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Had die nieuwe ava nog niet gezien.
Ik ben 5 minuten geleden gekomenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:34 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ah, jij post hier ook. Dat verklaart het reeksnummer al voor een groot deel..
Hij heeft pas 10 posts gedaanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:34 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ah, jij post hier ook. Dat verklaart het reeksnummer al voor een groot deel..
Vers vlees.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben 5 minuten geleden gekomenVoor het eerst
Nu we AMD en Zebbie hebben gaat het vast wel heel snel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:34 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik ben 5 minuten geleden gekomenVoor het eerst
En dat het nooit weer mag gebeuren?quote:
Ik ben niet meer zo snel. Ik ben oudquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu we AMD en Zebbie hebben gaat het vast wel heel snel..
Ach ja, de reeks kan niet snel genoeg gaan dus leuk dat je er ook bij komtquote:
In de frituur ermee.quote:
Kijk, hier ben ik nog welkom.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ach ja, de reeks kan niet snel genoeg gaan dus leuk dat je er ook bij komt
Maar het gaat er natuurlijk ook om dat het een léúk, en veel besproken reeks is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef pc-fr34k het volgende:
The gijsjes are going down!
Gisteren heb ik 3 delen weten te vullenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu we AMD en Zebbie hebben gaat het vast wel heel snel..
Ach, dat is ook alleen maar nodig op Fok! toch.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:35 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Oud mens ben ik hoor. Het zijn mijn vingers die zo snel gaan.
Je hebt gisteren wel de meetbesprekingen gemistquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar het gaat er natuurlijk ook om dat het een léúk, en veel besproken reeks is.
Ik bedoel, het aantal delen is het halve werk, hè.
Ja. Voor deze reeks zekerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, dat is ook alleen maar nodig op Fok! toch..
Ja, niet zoals bij de eerste paar delen dat er te veel geblaat werd. De eerste delen waren leuk, toen was er ff bagger. Maar nu gaat het wel weer goed.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Maar het gaat er natuurlijk ook om dat het een léúk, en veel besproken reeks is.
Ik bedoel, het aantal delen is het halve werk, hè.
*biertje taptquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:36 schreef WoeHoei het volgende:
paas bieries plz
Scan je alle topics?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga de vorige pagina niet meer scannen zorri.
En gisteren werden er 's nachts tieten gepostquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, niet zoals bij de eerste paar delen dat er te veel geblaat werd. De eerste delen waren leuk, toen was er ff bagger. Maar nu gaat het wel weer goed..
Gehe, alleen fok!king schor kan echt niet meer praten met klinkers.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef AMD64 het volgende:
[..]Je bent nog steeds zoals ik je laatst heb gesproken!
Kijk uit wat je zegt. We ziten morgen bij de 100quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik voel mijn inspiratie geloof ik weer opborrelen.
Zullen we de meet anders pas bij #100 doen?.
Daar zijn we over een weekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb nog keihard muziek aanstaan. Ga zo maar naar bedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gehe, alleen fok!king schor kan echt niet meer praten met klinkers.
Verhalen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:37 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik heb nog keihard muziek aanstaan. Ga zo maar naar bed
Dan ben je je hele leven bezigquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, begin ik niet aan bij dit soort reeksen.
Ook bij GCSC niet.
Je had er gisteren avond bij moeten zijnquote:
In dat topic heb ik vanochtend nog een kwartet gehad.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En gisteren werden er 's nachts tieten gepost
Dat was gewoon niet normaal meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:39 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Je had er gisteren avond bij moeten zijn
Zebbie Nr1. Homies 4 life!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja daarom.
Geschifte spammers daaro.
Als je gisteren avond een kwartet wist te maken kreeg je van mij een koud biertje op de meetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In dat topic heb ik vanochtend nog een kwartet gehad.
Nee, gewoon posten, dan ververst het vanzelf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |