Nee.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef Juggernaut het volgende:
john, vind je het goed dat ik je bert noem? bert?
Goedzo *trots op je is*quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Daar sta ik in!! ff kijken dan!
John.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:34 schreef JohnHancock het volgende:
Die site is DoooooDT
http://members.lycos.nl/dephiax/?section=bef&ld=info die doet het wel.
John.
PS![]()
Zo doet ie het ook nietquote:Forbidden
You don't have permission to access /tripod/nl/dephiax/index.php on this server.
dan hadden ze ook 'bepaalde' andere topics open kunnen latenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:59 schreef Mr-Z het volgende:
Eigenlijk was het openen van deze reeks een zeer goede zet van de modjes. Zo blijven de grote baggeraars grotendeels beperkt tot deze reeks zodat de rest van Fok! niet verder vervuilt wordt![]()
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Tique het volgende:
Mr-Z dat zei ik ook al
Best mooie BeF poll op de frontpage he
mooie tussenstand ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:00 schreef Tique het volgende:
Mr-Z dat zei ik ook al
Best mooie BeF poll op de frontpage he
Daar is deze voor in de plaats gekomen. gister ging het er net zo snel aan toe als in de hoogtijdagen van dat bewuste topic...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan hadden ze ook 'bepaalde' andere topics open kunnen laten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan hadden ze ook 'bepaalde' andere topics open kunnen laten
Als de vakantie voorbij is kicken ze hem weer naar buitenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan had jij ook nog eens wat bezoekers in je subforum gehad![]()
Jullie kwamen toch alleen maar voor de slowchatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:06 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dan had jij ook nog eens wat bezoekers in je subforum gehad![]()
bezoekers zijn bezoekers en posts zijn postsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:07 schreef JDude het volgende:
[..]
Jullie kwamen toch alleen maar voor de slowchat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |