quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:38 schreef Mr-Z het volgende:
kom snel, kom snel! Het is tijd voor een Frikandel
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef AMD64 het volgende:
Goedenmiddag? Ben ik welkom?
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:23 schreef Tique het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de poststats toevallig?
Nopequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:24 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Heb jij al mijn foto's gezien? Van sensation?
Ik heb trek in een pannenkoekquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:24 schreef Tique het volgende:
amd![]()
Tsjah als iedereen iets anders wil dan kan er ook niets geregeld worden
Ik noem het slowchatquote:
Plaats 47, niet slecht imo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:24 schreef Zebbie het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57
Bier!quote:
http://img264.imageshack.us/my.php?image=174rl.jpgquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:25 schreef AMD64 het volgende:
[..]
http://photo.wereldcenter.nl/viewtopic.php?t=102
Zeker niet als je kijkt naar de postaantallen van gisterenquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
http://img264.imageshack.us/my.php?image=174rl.jpg
Da's een mooie voor in dit topic
Ik ken het probleem, kwam er half 12 uit en daarna ook nog eens een half uur zonder internetquote:
Idd, ik heb sinds [BeF] vaak de melding gehad dat ik niet 2 berichten achter elkaar mag posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zeker niet als je kijkt naar de postaantallen van gisteren
Meeting? WIe, wat, waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
praat mij ff bij, wanneer en waar is de meeting?
Waarom deed je internet het niet dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, kwam er half 12 uit en daarna ook nog eens een half uur zonder internet
Dat wil ik ook weten!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
Dus we hebben nog nietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veel
Eindhoven afaik, maar meer weetik ook niet.quote:
nou dan kom ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veel
+2 scherp.quote:
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom deed je internet het niet dan?
Je computer opnieuw opstarten als je internet het niet doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weer
Gohquote:
Wheheh. Ik kom even niet verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ga nu maar weer eens even brandweren.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ga nu maar weer eens even brandweren.
Gta werkt helend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Zebbie het volgende:
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weer
Onze verbindingen zijn echt heel gaar, dus handmatig een verbinding opnieuw opstarten is niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je computer opnieuw opstarten als je internet het niet doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |