Meeting? WIe, wat, waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
praat mij ff bij, wanneer en waar is de meeting?
Waarom deed je internet het niet dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:27 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, kwam er half 12 uit en daarna ook nog eens een half uur zonder internet
Dat wil ik ook weten!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Molluck het volgende:
81 posts gisteren...
Dus we hebben nog nietsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veel
Eindhoven afaik, maar meer weetik ook niet.quote:
nou dan kom ik ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Datum hebben we nog steeds niet, locatie hebben we nog steeds niet dus we hebben nog niet veel
+2 scherp.quote:
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Waarom deed je internet het niet dan?
Je computer opnieuw opstarten als je internet het niet doet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weer
Gohquote:
Wheheh. Ik kom even niet verderquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ga nu maar weer eens even brandweren.
Veel plezier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ga nu maar weer eens even brandweren.
Gta werkt helend.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef Zebbie het volgende:
Geen idee, heb de computer 2 keer opgestart en daarna nog een kwartiertje GTA gespeeld en toen werkte het weer
Onze verbindingen zijn echt heel gaar, dus handmatig een verbinding opnieuw opstarten is niet zo'n goed ideequote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je computer opnieuw opstarten als je internet het niet doet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |