Het valt toch wel mee? Jullie waren allebei een beetje geirriteerd zo te zien, maar er wordt imo niet echt een grens overschreden. BrightEyes valt verder ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik was niet zo vriendelijk in OUD-modtopic
Ik kom hem in WGR vaker tegen, maar echt een aanwinst vind ik hem daar ook niet nee..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Die DiegoArmandoMaradona is echt een irritant figuur. Ik kwam hem vroeger vaak tegen, maar toen een hele tijd niet. Kan niet zeggen dat ik blij ben hem weer te hebben gevonden.
het werkt!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:19 schreef qu63 het volgende:
*plak*
Hij kan alleen maar heel bot doen geloof ik... Als je mensen die op datingsites komen dan kansloos vindt, waarom ga je dan in zo'n topic zitten? Zodat je die mensen even lekker kunt afzeiken. Ik snap zulk gedrag niet zo goed. Ik ga toch ook niet in een topic over voetbal zitten zaniken hoe dom ik voetbal wel niet vind?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:19 schreef Alicey het volgende:
Ik kom hem in WGR vaker tegen, maar echt een aanwinst vind ik hem daar ook niet nee..
Hij kan vooral alleen dom en kortzichtig doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar heel bot doen geloof ik... Als je mensen die op datingsites komen dan kansloos vindt, waarom ga je dan in zo'n topic zitten? Zodat je die mensen even lekker kunt afzeiken. Ik snap zulk gedrag niet zo goed. Ik ga toch ook niet in een topic over voetbal zitten zaniken hoe dom ik voetbal wel niet vind?
Ik vergeef het je. Omdat je zo'n Leuke Man bent.quote:
Doorgaans valt BE idd mee, dus ik vond dit niet erg geslaagd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het valt toch wel mee? Jullie waren allebei een beetje geirriteerd zo te zien, maar er wordt imo niet echt een grens overschreden. BrightEyes valt verder ook wel mee hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vergeef het je. Omdat je zo'n Leuke Man bent.
Zonder aarzelingh ende twijphelquote:Oh, Doffel, we moesten jou nog een hypothetische vraag stellen. Stel dat ik een man was, zou jij dan vlieft op mij worden?
Gaat vast lukken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Doorgaans valt BE idd mee, dus ik vond dit niet erg geslaagd.
Maar goed, we zien wel wat ze te mailen heeft!
Je weet wat je te doen staat Lupa.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:25 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
Je bent te goed...
[..]
Zonder aarzelingh ende twijphel![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:28 schreef Reya het volgende:
So I don't want you, 'cause I know, that I love your body, but not your soul
quote:Goedemorgen iedereen
suc6!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eh... Ja.Ik zal het VU even bellen straks.
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:30 schreef qu63 het volgende:
suc6!
moeten we maar een "Help Lupa aan haar mannelikhied"-topic openen?
Cuby & The Blizzardsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat een diepzinnigheid op den vroeghe morgen, Reya.
Je zou altijd kunnen kijken wat voor tips fokkers nog hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
suc6!
moeten we maar een "Help Lupa aan haar mannelikhied"-topic openen?
Daarmee zou je verder komenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik open wel een topic in R&P:
'Verliefd op een homo die ook verliefd op mij zou worden als ik een man was, wat moet ik doen?'
... die tussen twee haakjes ook al bezet isquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
'Verliefd op een homo die ook verliefd op mij zou worden als ik een man was, wat moet ik doen?'
Heeft potentiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een tweeslachtige harem is echt geen taboe meer hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef Doffy het volgende:
[..]
... die tussen twee haakjes ook al bezet is![]()
Daar kan je mij misschien wel van overtuigen, maar aan mijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:38 schreef Reya het volgende:
Een tweeslachtige harem is echt geen taboe meer hoor![]()
Oftewel, een stel intellectuelen is nodig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daar kan je mij misschien wel van overtuigen, maar aan mijnzal je een zwaardere dobber hebben!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:41 schreef qu63 het volgende:
Veel Nederlanders accepteren homofilie
goed nieuws!
Dit had ik toch niet verwacht.quote:Zo is 68% van de Nederlandse Marokkanen van mening dat twee mannen of twee vrouwen prima kinderen kunnen opvoeden. Onder Nederlandse Turken ligt dat op 52%. O
Dit is dan weer jammer.quote:43% van de Marokkaanse Nederlanders en 41% van de Turkse Nederlanders zou afwijzend staan tegenover de homoseksualiteit van een eigen kind.
Ja, vooral ook in verband met de vragen.. Ik had eerst de indruk dat het de typisch Nederlandse mentaliteit "Alles best, zolang het maar niet bij mij in de straat is" was, maar dat lijkt mee te vallen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:44 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik vind het uberhaupt vrij verrassende cijfers...
Homo's niet in je straat willen hebben...bij mij in de straat wonen twee homostelletjes en die zijn juist enorm vriendelijk en behulpzaamquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, vooral ook in verband met de vragen.. Ik had eerst de indruk dat het de typisch Nederlandse mentaliteit "Alles best, zolang het maar niet bij mij in de straat is" was, maar dat lijkt mee te vallen.
Het is in mijn ervaring vaak wel zo dat mensen die dit soort zaken roepen, snel bijdraaien als het daadwerkelijk gebeurt. Mijn oom had ook altijd een 'enorme hekel aan homo's', maar mijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:50 schreef Reya het volgende:
Homo's niet in je straat willen hebben...bij mij in de straat wonen twee homostelletjes en die zijn juist enorm vriendelijk en behulpzaam![]()
Nee, dat wil je nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wou dat mijn hele straat volzat met homo's!
Ik dan liever wel met homo's die toch stiekem hetero zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wou dat mijn hele straat volzat met homo's!
Dat noemen ze tegenwoordig metroseksuelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:02 schreef Alicey het volgende:
Ik dan liever wel met homo's die toch stiekem hetero zijn.
Erg veel is ook gebaseerd op vooroordelen of excessen. Mijn moeder bijvoorbeeld verkeert onder de indruk dat alle lesbische vrouwen er losse relaties op na houden, met iedereen in bed duiken met wie ze kunnen, elkaar de ogen uitsteken met scharrels en constant oorlog voeren. Haar referentiekader hier is een lesbisch stelletje dat ooit bij haar in de straat woonde.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is in mijn ervaring vaak wel zo dat mensen die dit soort zaken roepen, snel bijdraaien als het daadwerkelijk gebeurt. Mijn oom had ook altijd een 'enorme hekel aan homo's', maar mijnen ik zijn nu altijd welkom bij 'm.
Ik ken al genoeg mensen die daar wonenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee? Ik was anders van plan te verhuizen naar de Reguliersdwarsstraat.![]()
Nee, dat zijn watjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig metroseksuelen.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
dat alle lesbische vrouwen er losse relaties op na houden, met iedereen in bed duiken met wie ze kunnen, elkaar de ogen uitsteken met scharrels en constant oorlog voeren.
Ik ken ook een aantal homo's die aan die beschrijving voldoen, hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Erg veel is ook gebaseerd op vooroordelen of excessen. Mijn moeder bijvoorbeeld verkeert onder de indruk dat alle lesbische vrouwen er losse relaties op na houden, met iedereen in bed duiken met wie ze kunnen, elkaar de ogen uitsteken met scharrels en constant oorlog voeren. Haar referentiekader hier is een lesbisch stelletje dat ooit bij haar in de straat woonde.
Metroseksuelen zijn cool.quote:
Tuuwk, ik ken ze ook wel. Ik ken echter een groter deel dat er een monogame relatie, al dan niet met kinderen, op nahoudt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken ook een aantal homo's die aan die beschrijving voldoen, hoor
Het gaat niet alleen om het kleden, maar om de rest van het gedrag. Homo's zijn erg ok, maar niet de stereotype nicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Metroseksuelen zijn cool.Een hetero die zich kleedt als een hippe homo, wat wil je als vrouw nog meer?
Yep. En een Golden Retrieverquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk, ik ken ze ook wel. Ik ken echter een groter deel dat er een monogame relatie, al dan niet met kinderen, op nahoudt.
Ik hou juist wel van die echte nichterige types. Ik vind dat liev.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Het gaat niet alleen om het kleden, maar om de rest van het gedrag. Homo's zijn erg ok, maar niet de stereotype nicht.
Och, voor een avondje is het nog wel grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Het gaat niet alleen om het kleden, maar om de rest van het gedrag. Homo's zijn erg ok, maar niet de stereotype nicht.
Ik val denk ik juist niet op altijd-lieve types.. Misschien val ik juist wel op finaal de verkeerde soort mannen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van die echte nichterige types. Ik vind dat liev.
Inderdaad, maar dus niet voor langere tijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Och, voor een avondje is het nog wel grappig.
Ik word er mega-nerveus van, op de langere duur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, maar dus niet voor langere tijd.
Dat ook al, maar ik moet ook geen verwijfde partner hebben. Dat soort irritant gedrag kan ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word er mega-nerveus van, op de langere duur.
Je hebt wel eens iets gehad met zo'n tiep?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:14 schreef Doffy het volgende:
Misschien zat hij nog in de kast, of hij was weekendhomo. Maar er zijn ook wel hetero's die constant de stoelen in hun lokaal rechtzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:19 schreef Reya het volgende:
Ik had dus enkele jaren geleden een leraar die zich echt als een nicht gedroeg (zo zette hij bijvoorbeeld constant de stoelen in zijn lokaal recht), maar hij was dus al meer dan twintig jaar met een vrouw getrouwd en had volwassen kinderen. Ik vraag me nog steeds af of hij niet diep in zichzelf toch homo is, of gebeurt het wel vaker dat hetero's zich enorm nichterig gedragen?
Nee, maar laat ik dit zeggen: alcohol en blacklights in een discotheek kunnen wel de werkelijkheid veranderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt wel eens iets gehad met zo'n tiep?
Een echt antwoord is hier niet op te geven. Op welke wijze de sexuele geaardheid, alsmede de rest van de sexuele identiteit gevormd wordt is iets wat nog redelijk onbekend is. De sexuele identiteit bestaat echter uit een hoop onderdelen, en het zou dus prima kunnen dat die beste man een heterosexuele nicht is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:19 schreef Reya het volgende:
Ik had dus enkele jaren geleden een leraar die zich echt als een nicht gedroeg (zo zette hij bijvoorbeeld constant de stoelen in zijn lokaal recht), maar hij was dus al meer dan twintig jaar met een vrouw getrouwd en had volwassen kinderen. Ik vraag me nog steeds af of hij niet diep in zichzelf toch homo is, of gebeurt het wel vaker dat hetero's zich enorm nichterig gedragen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:21 schreef Doffy het volgende:
Nee, maar laat ik dit zeggen: alcohol en blacklights in een discotheek kunnen wel de werkelijkheid veranderen![]()
Nou ja, dat was dus niet het enige. Hij gedroeg zich in vrijwel alle facetten als een prototype nicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien zat hij nog in de kast, of hij was weekendhomo. Maar er zijn ook wel hetero's die constant de stoelen in hun lokaal rechtzetten.
Ik wist niet dat stoelen recht zetten typisch homo-gedrag was?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:19 schreef Reya het volgende:
Ze zijn altijd zo snel op de kast.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Eerst in de kast, dan uit de kast, dan op de kast.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Monus het volgende:
Ze zijn altijd zo snel op de kast.
Maar er vaak allang uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Monus het volgende:
Ze zijn altijd zo snel op de kast.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Doffy het volgende:
Ik ken iemand die op z'n 17e voor z'n ouders uit de kast kwam. Z'n vader: 'Meid, je meent 't'![]()
Mja, volgens z'n vader was 't in de wieg al duidelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
Die ouders hadden het dus al lang en breed door?
Ik ben ook homo dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat stoelen recht zetten typisch homo-gedrag was?![]()
Dat is een heel stuk beter dan eenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, volgens z'n vader was 't in de wieg al duidelijk.
En dat was ook zo, als je 't mij vraagt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eerst in de kast, dan uit de kast, dan op de kast.
Nou, die jongen vond 't zelf bepaald niet leuk. Die liep er al jaren mee te worstelen en kwam er nu achter dat 'zijn geheimpje' al jaren op z'n voorhoofd stond.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Dat is een heel stuk beter dan eenreactie met een proxy-syndroom.
Daar kan ik me dan ook weer iets bij voorstellen dat dat minder is.. Vooral omdat je je zelf dan zo lang druk hebt lopen maken, terwijl alles al zo lang bekend was...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou, die jongen vond 't zelf bepaald niet leuk. Die liep er al jaren mee te worstelen en kwam er nu achter dat 'zijn geheimpje' al jaren op z'n voorhoofd stond.
Agossie. Die ouders hadden 't even tegen 'm moeten zeggen dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:30 schreef Doffy het volgende:
Nou, die jongen vond 't zelf bepaald niet leuk. Die liep er al jaren mee te worstelen en kwam er nu achter dat 'zijn geheimpje' al jaren op z'n voorhoofd stond.
Nou dat is ook niet goed, want dan krijg je 't zelfde effect. In wezen kán het ook niet echt "goed" gaan: ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet. Ze moeten ook niet boos gaan worden, want dat ik zeker niet leuk. Het beste is gewoon een neutrale reactie, maar ook dat knaagt, want dat voelt dan als een non-issue, wat het voor jezelf zeker niét is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Agossie. Die ouders hadden 't even tegen 'm moeten zeggen dan.
En wat vind je zelf de beste manier, zoals je het hier brengt is er geen goede manier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet goed, want dan krijg je 't zelfde effect. In wezen kán het ook niet echt "goed" gaan: ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet. Ze moeten ook niet boos gaan worden, want dat ik zeker niet leuk. Het beste is gewoon een neutrale reactie, maar ook dat knaagt, want dat voelt dan als een non-issue, wat het voor jezelf zeker niét is.
Volgensmij kun je het beste met respect reageren...niet doen alsof het een non-issue is, maar er ook niet teveel gewicht aan hangen. Uiteindelijk zal er echt niet veel veranderen, imoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet goed, want dan krijg je 't zelfde effect. In wezen kán het ook niet echt "goed" gaan: ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet. Ze moeten ook niet boos gaan worden, want dat ik zeker niet leuk. Het beste is gewoon een neutrale reactie, maar ook dat knaagt, want dat voelt dan als een non-issue, wat het voor jezelf zeker niét is.
Mja, mn moeder zei wel es dat ik ook best met een kerel thuis mocht komen. En mn vader merkte ooit es op dat ik toch wel flikkerhanden kreeg van dat pianospelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agossie. Die ouders hadden 't even tegen 'm moeten zeggen dan.
Waarom dan niet? Ik bedoel, gejuich lijkt me overdreven, maar je kunt als ouder toch heel blij zijn dat je kind daar voor zichzelf uit is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet.
Zijn je ouders er nog overheen gekomen dat je hetero bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben toch maar met een meisje thuisgekomen.![]()
Was het een verrassing voor ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, mn moeder zei wel es dat ik ook best met een kerel thuis mocht komen. En mn vader merkte ooit es op dat ik toch wel flikkerhanden kreeg van dat pianospelen.
Ben toch maar met een meisje thuisgekomen.![]()
Zo werkt het niet altijd in de praktijk, helaas..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom dan niet? Ik bedoel, gejuich lijkt me overdreven, maar je kunt als ouder toch heel blij zijn dat je kind daar voor zichzelf uit is?
Hij mag vast nog steeds niet thuis komen met zijn vriendinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Zijn je ouders er nog overheen gekomen dat je hetero bent.
ik speel dan geen piano, maar mijn moeder heeft dat ook wel eens tegen mij gezegd. misschien was ze bang dat ik een sociale druk voelde ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, mn moeder zei wel es dat ik ook best met een kerel thuis mocht komen. En mn vader merkte ooit es op dat ik toch wel flikkerhanden kreeg van dat pianospelen.
terwijl je eigenlijk niet wilde...quote:Ben toch maar met een meisje thuisgekomen.![]()
van lesbisch naar bi naar hetero/bi.. Ken het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb alles wel zo'n beetje gehad: van hetero naar lesbisch naar bi naar hetero.
Ik denk dat dat de enige optie is. Ik denk dat wanneer je als ouder er zelf over begint, dat er juist een schrik-reactie komt, en dat het kind zich juist zal afkeren van diens identiteit.. Met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:54 schreef Reya het volgende:
Maar wat zouden jullie dan als je gewoon kan zien dat je kind homo/lesbi is, maar dat hij/zij het zelf nog niet weet en ermee worstelt? Hem/haar er zelf achter laten komen of de bewustwording vanuit het ouder-zijn toch proberen te stimuleren?
Nou, niet echt. Heb wel een tijdje gehad dat de hele school, een paar vrienden en mn ouders het vermoeden hadden dat ik een nicht was, maar ik ontkende het ook niet echt. Was toendertijd 14, en het kon me eigenlijk niet zo veel schelen. En toen kreeg ik het mooiste meisje van de klas als vriendinnetje. En dan kom je erachter dat meisjes veel leuker zijn dan jongensquote:
Ik vind het dom om zo'n ideaalbeeld te hebben. Het enige dat ouders imo zou moeten interesseren, is of hun kind gelukkig is. Maar dat is nogal zeldzaam geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:51 schreef Reya het volgende:
Volgensmij hebben ouders inderdaad een bepaald ideaalbeeld van hun kinderen en het kan best een schok zijn als dat beeld plots niet de werkelijkheid blijkt te zijn.
Of misschien wou ze weten wat voor handcreme je gebruikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik speel dan geen piano, maar mijn moeder heeft dat ook wel eens tegen mij gezegd. misschien was ze bang dat ik een sociale druk voelde ofzo
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Heb wel een tijdje gehad dat de hele school, een paar vrienden en mn ouders het vermoeden hadden dat ik een nicht was, maar ik ontkende het ook niet echt. Was toendertijd 14, en het kon me eigenlijk niet zo veel schelen. En toen kreeg ik het mooiste meisje van de klas als vriendinnetje. En dan kom je erachter dat meisjes veel leuker zijn dan jongens![]()
Dat is ook wat hen interesseert. Het probleem is echter dat zij hun eigen maatstaven gebruiken om te bepalen of hun kind gelukkig is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het dom om zo'n ideaalbeeld te hebben. Het enige dat ouders imo zou moeten interesseren, is of hun kind gelukkig is. Maar dat is nogal zeldzaam geloof ik.
Ik denk dat zoiets inderdaad een zeldzaamheid is...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het dom om zo'n ideaalbeeld te hebben. Het enige dat ouders imo zou moeten interesseren, is of hun kind gelukkig is. Maar dat is nogal zeldzaam geloof ik.
Dat is gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen, imoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook wat hen interesseert. Het probleem is echter dat zij hun eigen maatstaven gebruiken om te bepalen of hun kind gelukkig is.
Dat is volgens mij toch het werkelijke probleem.. Ook begrijpen ouders soms niet dat de weg van de minste weerstand niet per definitie de weg is waar geluk ligt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen, imo
Tja... 95% van de mensen kiest nu eenmaal het liefst voor de weg van de minste weerstand. Maar het pad is smal als een tweesnijdend zwaard.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:
Dat is volgens mij toch het werkelijke probleem.. Ook begrijpen ouders soms niet dat de weg van de minste weerstand niet per definitie de weg is waar geluk ligt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja... 95% van de mensen kiest nu eenmaal het liefst voor de weg met de minste weerstand. Maar het pad is smal als een tweesnijdend zwaard.
Succesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat buitenshuis wat verplichtingen vervullen.
Wat beschouw je als een goede manier, en wat beschouw je als een foute manier?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef Monus het volgende:
Ik denk als een kind van mij homo zal zijn en er op een beetje goede manier er voor uit zal komen ik erg trots zal zijn.
Als mijn kind altijd 'op de kast' zal blijven en voor zijn "eigen problemen" altijd anderen de schuld geven vind ik een foute manier. Ook als mijn kind veel sex met onbekenden heeft zal ik er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat beschouw je als een goede manier, en wat beschouw je als een foute manier?
Ik ben gewoon minder gaan eten, schijnt heel goed te werken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook: weer roken
Maar daarvoor was ik ook alweer afgevallen: in totaal al 9,5 kilo
Hoe oud ben je? Want op een bepaald moment is dat 'altijd slank zonder problemen' gewoon overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon minder gaan eten, schijnt heel goed te werken.
Ik weet niet hoeveel ik ben afgevallen maar mijn buikje is bijna weer verdwenen.
En ik was mijn hele leven slank zonder een probleem
veel roken en pillen slikken op house-feestjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want op een bepaald moment is dat 'altijd slank zonder problemen' gewoon over
Mijn lijkt Afghanistan ergens juist een mooi land om te bezoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben momenteel druk bezig met een klantje in Kabul, Afghanistan...gelukkig mag het via internet
Daar vergis je je behoorlijk in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Volgens mij hou je helemaal niet van soesjes.
heb 1,5 uur gewacht onder een viaduct omdat het hard regendequote:
35 alweerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want op een bepaald moment is dat 'altijd slank zonder problemen' gewoon over
niet snel..quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar vergis je je behoorlijk in.Ik zal ze zelf niet snel in huis halen, ook juist omdat het dan erg hard gaat.
Pillen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veel roken en pillen slikken op house-feestjes
Ow, je bent ook niet zo'n jonkiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:12 schreef Monus het volgende:
[..]
35 alweer
En ik heb er alleen het laatste jaar problemen met dikker worden wat niet erg vreemd is omdat ik teveel at.
Sneller dan inbel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet snel..
wel even op mn banners geklikt zodat ik vandaag alweer 5 cent heb verdiend!
Ik zou zelf dan iets hebben van ik ben nu toch al nat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb 1,5 uur gewacht onder een viaduct omdat het hard regende
Nouja, toen ik stopte met roken viel ik juist veel af.. Maar mijn lichaam reageert qua gewicht wel vaker precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veel roken en pillen slikken op house-feestjes
maar ik was nog niet natquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zelf dan iets hebben van ik ben nu toch al nat.
Daarom moet je er eigenlijk niet aan beginnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, toen ik stopte met roken viel ik juist veel af.. Maar mijn lichaam reageert qua gewicht wel vaker precies omgekeerd.
Het is nooit goed.. Of je komt aan als je er mee stopt, of je valt schijnbaar af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daarom moet je er eigenlijk niet aan beginnen
Ik denk dat die al dicht zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is nooit goed.. Of je komt aan als je er mee stopt, of je valt schijnbaar af.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daarom moet je er eigenlijk niet aan beginnen
Ik zou natuurlijk kunnen proberen of mijn buren wifi hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat die al dicht zijn
Mss dat je beter een draadloos modem kan lenen
Das toch veel makkelijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk kunnen proberen of mijn buren wifi hebben.![]()
Familie Knotsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een oude(re) jongere zemelaar.![]()
Moet ik alleen een kaartje halen, en dan is het nog de vraag of het werkt.. Ik verwacht het eigenlijk niet. Dus dan maar, vooralsnog gratis, inbellen.quote:
hoezo gratis inbellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik alleen een kaartje halen, en dan is het nog de vraag of het werkt.. Ik verwacht het eigenlijk niet. Dus dan maar, vooralsnog gratis, inbellen.
Ik ben 36, dus ik ken het wel, maar heb het nooit zo gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat dat goedkoper is dan inbellen en er voor betalen.
Wat is nou precies het geheim van de soesjes dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Monus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hele beeld over jou maar de maan.![]()
Nee hoor, ik ben helemaal niet teleurgesteld.
Ze zijn erg zacht en daardoor krijgen we tegenwoordig veel te lieve en zachte mannen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is nou precies het geheim van de soesjes dan?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
Ik wil een nieuwe gitaar...Vinden jullie deze wat?
[afbeelding]
Ik zit ook te kijken naar een fijne Telecaster, maar ik kwam langs deze en ik moet zeggen... aanlokkelijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:01 schreef Monus het volgende:
Ik vind een Fender ook wel goed.
Maakt het een beetje romantisch geluid?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
Maar als ik lief en zacht ben maakt dat toch niet uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef Monus het volgende:
[..]
Ze zijn erg zacht en daardoor krijgen we tegenwoordig veel te lieve en zachte mannen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een oude(re) jongere zemelaar.![]()
wat is er met je oude gitaar ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
Wat voor gitarist ben jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als de gitarist romantisch is wel ja. Als ie gefrustreerd is niet.![]()
als ik zomeer een gitaar mag uitzoeken wordt dat em wel iig!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Burns Brian May special... Ik kan niet zeggen dat ie me echt aantrekt![]()
en ik mag em zondag in het echt zien!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik zomeer een gitaar mag uitzoeken wordt dat em wel iig!
We zouden bij de Omniversum-meet al op het strand gaan zitten en Kumbaya spelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
Neem je bij een volgende meet je gitaar mee?
Je was je gitaar vergeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
We zouden bij de Omniversum-meet al op het strand gaan zitten en Kumbaya spelen
waarom heb je em toen niet meegenomen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Toen was het geen mooi weer... In Alicey's huis is het altijd mooi weer. En als het dat buiten ook is kunnen we in de tuin zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
volgens mij zijn wij binnenkort ook aan de beurtquote:
Ik ga voor de klank van de gitaar. Ik ga voor innerlijk, niet voor uiterlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Doffy het volgende:
Maar ik wil weten wat jullie van die gitaar vinden?!
hij is wel mooi rood, zou imho wel wat roder/feller mogenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
dat natuurlijk ook jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga voor de klank van de gitaar. Ik ga voor innerlijk, niet voor uiterlijk.
ikke nietquote:
Als je maar niet te lief en zacht wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als ik lief en zacht ben maakt dat toch niet uit?
Soms ben ik dat geloof ik al.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je maar niet te lief en zacht wordt.
die hebben nu al weer geluk want het is alweer droogquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet mopperen, je zit veilig binnen. Denk eens aan al die arme dieren die buiten zitten.
Zou leuk zijn, want jou heb ik nog niet gemeet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar dan laat ik het iig nog even van tevoren weten.
Je bent toch niet van suiker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
die hebben nu al weer geluk want het is alweer droog
en die beesten kunnen er tegen, ik niet
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind 'm erg mooi, Doffel, vooral de kleur.
Ik heb er natuurlijk de ballen verstand van... Maar zowel de vorm als de kleur vind ik heel mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
En de klank schijnt er goed te zijn, ergens tussen blues en rock in. En dat is precies wat ik zoek. En dat voor 500,- euro... Maar goed, ik ga er natuurlijk wel mee spelen voordat ik 'm koop.
500!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ook!
En de klank schijnt er goed te zijn, ergens tussen blues en rock in. En dat is precies wat ik zoek. En dat voor 500,- euro... Maar goed, ik ga er natuurlijk wel mee spelen voordat ik 'm koop.
Jep, help jij me mee met 120000 stoelen sjouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we gewoon alle Fokkers uitnodigen die we nog niet hebben gemeet!
dat zijn er best veelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we gewoon alle Fokkers uitnodigen die we nog niet hebben gemeet!
We willen je horen op de volgende meetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ook!
welquote:
nee, wantquote:
quote:"Echte mannen eten geen soesjes"
nee, wantquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan kunnen ze opeens niet meer tegen de regen of zon.![]()
quote:"Echte mannen eten geen soesjes"
Dat getal kun je rustig door 10 delen, allemaal klonen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Jep, help jij me mee met 120000 stoelen sjouwen?
ongeveer...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat getal kun je rustig door 10 delen, allemaal klonen.
ik denk wel veel meer..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haal dan ook nog eens de helft er van af vanwege users die nu niet meer posten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:50 schreef qu63 het volgende:
aantal users met meer dan 100 posts:
15322
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #57
daar zitten heel veel klonen tussen
Mooi, je helpt me dus met 12000 stoelen sjouwen begrijp ik?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Kiest-ie zelf voorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:52 schreef qu63 het volgende:
De postbode loopt hier er nat rond
Best lullig voor em, dit weer
Do kist op my rekkenje!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
Mooi, je helpt me dus met 12000 stoelen sjouwen begrijp ik?
ja, maar het blijft lulligquote:
quote:
ik denk nog veel minder.. nu ongeveer 250 mensen die meer dan 30 berichten per dag posten..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:55 schreef Monus het volgende:
[..]
Haal dan ook nog eens de helft er van af vanwege users die nu niet meer posten.
7500
En daar moeten de klonen nog een keer van af.
Waarschijnlijk heeft fok minder dan 5000 actieve forum users.
Maar dat zegt weinig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk nog veel minder.. nu ongeveer 250 mensen die meer dan 30 berichten per dag posten..
we nodigen alleen degene uit die meer dan 30 posts per week doenquote:
Ah, per week.. Dan heb je denk ik wel een redelijke indicatie ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
we nodigen alleen degene uit die meer dan 30 posts per week doen
* kuch * * kuch *quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik mag nog komen dus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
en andere mensen die anders buiten de boot zouden vallenquote:
FB topic.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom is er geen dweilsmiley?
geen idee, maak er een zou ik zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Waarom is er geen dweilsmiley?
T is wel erg twijfelachtig of ik wel kan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jahoor, maar daar bestond al geen twijfel over.
waar woon je dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
T is wel erg twijfelachtig of ik wel kan.
En als ik zou komen zit blijven slapen er niet in.
Dus ik moet voor ik wegga jullie nog even dronken voeren en misbruiken.
gelukkig!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan dat niet.En nu is het al te laat want ik ben klaar met dweilen.
![]()
Kijk, dat is nou een uitdaging.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
T is wel erg twijfelachtig of ik wel kan.
En als ik zou komen zit blijven slapen er niet in.
Dus ik moet voor ik wegga jullie nog even dronken voeren en misbruiken.
Kom op, de man is van oudsher een veroveraar. Bewijs dat dan maar ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:14 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Jullie dames zorgen er maar voor dat jullie gewillig zijn!
als je dat dan 1 dag uitsteldquote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Roosendaal, maar ik ga of die zaterdag al, of die zondag richting Spanje.
En waar ga je heen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:13 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Roosendaal, maar ik ga of die zaterdag al, of die zondag richting Spanje.
Hoooooi!quote:
Lukt het een beetje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje doet grote schoonmaak.
* qu63 Stilte opraaptquote:
je maakt er wel een puibhoop van jaquote:
Ik blijf over zoals gewoonlijks...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Iedereen is zeker aan het eten. Kunnen jullie dat niet net als ik gewoon achter je computer doen?
Ach ja, Hollanders en hun rare gewoonte om om klokslag zes uur te eten...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:03 schreef Monus het volgende:
Ik blijf over zoals gewoonlijks...
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ach ja, Hollanders en hun rare gewoonte om om klokslag zes uur te eten...
en om 8 uur een kopje koffie met een koekje erbij...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ach ja, Hollanders en hun rare gewoonte om om klokslag zes uur te eten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |