Was het een verrassing voor ze?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, mn moeder zei wel es dat ik ook best met een kerel thuis mocht komen. En mn vader merkte ooit es op dat ik toch wel flikkerhanden kreeg van dat pianospelen.
Ben toch maar met een meisje thuisgekomen.![]()
Zo werkt het niet altijd in de praktijk, helaas..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom dan niet? Ik bedoel, gejuich lijkt me overdreven, maar je kunt als ouder toch heel blij zijn dat je kind daar voor zichzelf uit is?
Hij mag vast nog steeds niet thuis komen met zijn vriendinquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:41 schreef Monus het volgende:
[..]
Zijn je ouders er nog overheen gekomen dat je hetero bent.
ik speel dan geen piano, maar mijn moeder heeft dat ook wel eens tegen mij gezegd. misschien was ze bang dat ik een sociale druk voelde ofzoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Mja, mn moeder zei wel es dat ik ook best met een kerel thuis mocht komen. En mn vader merkte ooit es op dat ik toch wel flikkerhanden kreeg van dat pianospelen.
terwijl je eigenlijk niet wilde...quote:Ben toch maar met een meisje thuisgekomen.![]()
van lesbisch naar bi naar hetero/bi.. Ken het.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:49 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb alles wel zo'n beetje gehad: van hetero naar lesbisch naar bi naar hetero.
Ik denk dat dat de enige optie is. Ik denk dat wanneer je als ouder er zelf over begint, dat er juist een schrik-reactie komt, en dat het kind zich juist zal afkeren van diens identiteit.. Met alle gevolgen van dien.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:54 schreef Reya het volgende:
Maar wat zouden jullie dan als je gewoon kan zien dat je kind homo/lesbi is, maar dat hij/zij het zelf nog niet weet en ermee worstelt? Hem/haar er zelf achter laten komen of de bewustwording vanuit het ouder-zijn toch proberen te stimuleren?
Nou, niet echt. Heb wel een tijdje gehad dat de hele school, een paar vrienden en mn ouders het vermoeden hadden dat ik een nicht was, maar ik ontkende het ook niet echt. Was toendertijd 14, en het kon me eigenlijk niet zo veel schelen. En toen kreeg ik het mooiste meisje van de klas als vriendinnetje. En dan kom je erachter dat meisjes veel leuker zijn dan jongensquote:
Ik vind het dom om zo'n ideaalbeeld te hebben. Het enige dat ouders imo zou moeten interesseren, is of hun kind gelukkig is. Maar dat is nogal zeldzaam geloof ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:51 schreef Reya het volgende:
Volgensmij hebben ouders inderdaad een bepaald ideaalbeeld van hun kinderen en het kan best een schok zijn als dat beeld plots niet de werkelijkheid blijkt te zijn.
Of misschien wou ze weten wat voor handcreme je gebruikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:52 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik speel dan geen piano, maar mijn moeder heeft dat ook wel eens tegen mij gezegd. misschien was ze bang dat ik een sociale druk voelde ofzo
[..]
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:57 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, niet echt. Heb wel een tijdje gehad dat de hele school, een paar vrienden en mn ouders het vermoeden hadden dat ik een nicht was, maar ik ontkende het ook niet echt. Was toendertijd 14, en het kon me eigenlijk niet zo veel schelen. En toen kreeg ik het mooiste meisje van de klas als vriendinnetje. En dan kom je erachter dat meisjes veel leuker zijn dan jongens![]()
Dat is ook wat hen interesseert. Het probleem is echter dat zij hun eigen maatstaven gebruiken om te bepalen of hun kind gelukkig is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het dom om zo'n ideaalbeeld te hebben. Het enige dat ouders imo zou moeten interesseren, is of hun kind gelukkig is. Maar dat is nogal zeldzaam geloof ik.
Ik denk dat zoiets inderdaad een zeldzaamheid is...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het dom om zo'n ideaalbeeld te hebben. Het enige dat ouders imo zou moeten interesseren, is of hun kind gelukkig is. Maar dat is nogal zeldzaam geloof ik.
Dat is gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen, imoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook wat hen interesseert. Het probleem is echter dat zij hun eigen maatstaven gebruiken om te bepalen of hun kind gelukkig is.
Dat is volgens mij toch het werkelijke probleem.. Ook begrijpen ouders soms niet dat de weg van de minste weerstand niet per definitie de weg is waar geluk ligt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gebrek aan inlevingsvermogen, imo
Tja... 95% van de mensen kiest nu eenmaal het liefst voor de weg van de minste weerstand. Maar het pad is smal als een tweesnijdend zwaard.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:02 schreef Alicey het volgende:
Dat is volgens mij toch het werkelijke probleem.. Ook begrijpen ouders soms niet dat de weg van de minste weerstand niet per definitie de weg is waar geluk ligt.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Tja... 95% van de mensen kiest nu eenmaal het liefst voor de weg met de minste weerstand. Maar het pad is smal als een tweesnijdend zwaard.
Succesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lupje gaat buitenshuis wat verplichtingen vervullen.
Wat beschouw je als een goede manier, en wat beschouw je als een foute manier?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:11 schreef Monus het volgende:
Ik denk als een kind van mij homo zal zijn en er op een beetje goede manier er voor uit zal komen ik erg trots zal zijn.
Als mijn kind altijd 'op de kast' zal blijven en voor zijn "eigen problemen" altijd anderen de schuld geven vind ik een foute manier. Ook als mijn kind veel sex met onbekenden heeft zal ik er moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat beschouw je als een goede manier, en wat beschouw je als een foute manier?
Ik ben gewoon minder gaan eten, schijnt heel goed te werken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik ook: weer roken
Maar daarvoor was ik ook alweer afgevallen: in totaal al 9,5 kilo
Hoe oud ben je? Want op een bepaald moment is dat 'altijd slank zonder problemen' gewoon overquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:03 schreef Monus het volgende:
[..]
Ik ben gewoon minder gaan eten, schijnt heel goed te werken.
Ik weet niet hoeveel ik ben afgevallen maar mijn buikje is bijna weer verdwenen.
En ik was mijn hele leven slank zonder een probleem
veel roken en pillen slikken op house-feestjesquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want op een bepaald moment is dat 'altijd slank zonder problemen' gewoon over
Mijn lijkt Afghanistan ergens juist een mooi land om te bezoeken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:07 schreef het_fokschaap het volgende:
ik ben momenteel druk bezig met een klantje in Kabul, Afghanistan...gelukkig mag het via internet
Daar vergis je je behoorlijk in.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:08 schreef Monus het volgende:
[..]
Volgens mij hou je helemaal niet van soesjes.
heb 1,5 uur gewacht onder een viaduct omdat het hard regendequote:
35 alweerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Want op een bepaald moment is dat 'altijd slank zonder problemen' gewoon over
niet snel..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |