Nee, dat wil je nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wou dat mijn hele straat volzat met homo's!
Ik dan liever wel met homo's die toch stiekem hetero zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wou dat mijn hele straat volzat met homo's!
Dat noemen ze tegenwoordig metroseksuelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:02 schreef Alicey het volgende:
Ik dan liever wel met homo's die toch stiekem hetero zijn.
Erg veel is ook gebaseerd op vooroordelen of excessen. Mijn moeder bijvoorbeeld verkeert onder de indruk dat alle lesbische vrouwen er losse relaties op na houden, met iedereen in bed duiken met wie ze kunnen, elkaar de ogen uitsteken met scharrels en constant oorlog voeren. Haar referentiekader hier is een lesbisch stelletje dat ooit bij haar in de straat woonde.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:01 schreef Doffy het volgende:
[..]
Het is in mijn ervaring vaak wel zo dat mensen die dit soort zaken roepen, snel bijdraaien als het daadwerkelijk gebeurt. Mijn oom had ook altijd een 'enorme hekel aan homo's', maar mijnen ik zijn nu altijd welkom bij 'm.
Ik ken al genoeg mensen die daar wonenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee? Ik was anders van plan te verhuizen naar de Reguliersdwarsstraat.![]()
Nee, dat zijn watjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig metroseksuelen.
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
dat alle lesbische vrouwen er losse relaties op na houden, met iedereen in bed duiken met wie ze kunnen, elkaar de ogen uitsteken met scharrels en constant oorlog voeren.
Ik ken ook een aantal homo's die aan die beschrijving voldoen, hoorquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:04 schreef Alicey het volgende:
Erg veel is ook gebaseerd op vooroordelen of excessen. Mijn moeder bijvoorbeeld verkeert onder de indruk dat alle lesbische vrouwen er losse relaties op na houden, met iedereen in bed duiken met wie ze kunnen, elkaar de ogen uitsteken met scharrels en constant oorlog voeren. Haar referentiekader hier is een lesbisch stelletje dat ooit bij haar in de straat woonde.
Metroseksuelen zijn cool.quote:
Tuuwk, ik ken ze ook wel. Ik ken echter een groter deel dat er een monogame relatie, al dan niet met kinderen, op nahoudt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ken ook een aantal homo's die aan die beschrijving voldoen, hoor
Het gaat niet alleen om het kleden, maar om de rest van het gedrag. Homo's zijn erg ok, maar niet de stereotype nicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Metroseksuelen zijn cool.Een hetero die zich kleedt als een hippe homo, wat wil je als vrouw nog meer?
Yep. En een Golden Retrieverquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:06 schreef Alicey het volgende:
Tuuwk, ik ken ze ook wel. Ik ken echter een groter deel dat er een monogame relatie, al dan niet met kinderen, op nahoudt.
Ik hou juist wel van die echte nichterige types. Ik vind dat liev.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Het gaat niet alleen om het kleden, maar om de rest van het gedrag. Homo's zijn erg ok, maar niet de stereotype nicht.
Och, voor een avondje is het nog wel grappig.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:07 schreef Alicey het volgende:
Het gaat niet alleen om het kleden, maar om de rest van het gedrag. Homo's zijn erg ok, maar niet de stereotype nicht.
Ik val denk ik juist niet op altijd-lieve types.. Misschien val ik juist wel op finaal de verkeerde soort mannen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik hou juist wel van die echte nichterige types. Ik vind dat liev.
Inderdaad, maar dus niet voor langere tijd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:08 schreef Doffy het volgende:
[..]
Och, voor een avondje is het nog wel grappig.
Ik word er mega-nerveus van, op de langere duur.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:09 schreef Alicey het volgende:
Inderdaad, maar dus niet voor langere tijd.
Dat ook al, maar ik moet ook geen verwijfde partner hebben. Dat soort irritant gedrag kan ik zelf ook wel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik word er mega-nerveus van, op de langere duur.
Je hebt wel eens iets gehad met zo'n tiep?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:14 schreef Doffy het volgende:
Misschien zat hij nog in de kast, of hij was weekendhomo. Maar er zijn ook wel hetero's die constant de stoelen in hun lokaal rechtzetten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:19 schreef Reya het volgende:
Ik had dus enkele jaren geleden een leraar die zich echt als een nicht gedroeg (zo zette hij bijvoorbeeld constant de stoelen in zijn lokaal recht), maar hij was dus al meer dan twintig jaar met een vrouw getrouwd en had volwassen kinderen. Ik vraag me nog steeds af of hij niet diep in zichzelf toch homo is, of gebeurt het wel vaker dat hetero's zich enorm nichterig gedragen?
Nee, maar laat ik dit zeggen: alcohol en blacklights in een discotheek kunnen wel de werkelijkheid veranderenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je hebt wel eens iets gehad met zo'n tiep?
Een echt antwoord is hier niet op te geven. Op welke wijze de sexuele geaardheid, alsmede de rest van de sexuele identiteit gevormd wordt is iets wat nog redelijk onbekend is. De sexuele identiteit bestaat echter uit een hoop onderdelen, en het zou dus prima kunnen dat die beste man een heterosexuele nicht is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:19 schreef Reya het volgende:
Ik had dus enkele jaren geleden een leraar die zich echt als een nicht gedroeg (zo zette hij bijvoorbeeld constant de stoelen in zijn lokaal recht), maar hij was dus al meer dan twintig jaar met een vrouw getrouwd en had volwassen kinderen. Ik vraag me nog steeds af of hij niet diep in zichzelf toch homo is, of gebeurt het wel vaker dat hetero's zich enorm nichterig gedragen?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:21 schreef Doffy het volgende:
Nee, maar laat ik dit zeggen: alcohol en blacklights in een discotheek kunnen wel de werkelijkheid veranderen![]()
Nou ja, dat was dus niet het enige. Hij gedroeg zich in vrijwel alle facetten als een prototype nicht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Misschien zat hij nog in de kast, of hij was weekendhomo. Maar er zijn ook wel hetero's die constant de stoelen in hun lokaal rechtzetten.
Ik wist niet dat stoelen recht zetten typisch homo-gedrag was?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:19 schreef Reya het volgende:
Ze zijn altijd zo snel op de kast.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Eerst in de kast, dan uit de kast, dan op de kast.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Monus het volgende:
Ze zijn altijd zo snel op de kast.
Maar er vaak allang uit.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Monus het volgende:
Ze zijn altijd zo snel op de kast.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:25 schreef Doffy het volgende:
Ik ken iemand die op z'n 17e voor z'n ouders uit de kast kwam. Z'n vader: 'Meid, je meent 't'![]()
Mja, volgens z'n vader was 't in de wieg al duidelijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:![]()
Die ouders hadden het dus al lang en breed door?
Ik ben ook homo dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:23 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat stoelen recht zetten typisch homo-gedrag was?![]()
Dat is een heel stuk beter dan eenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mja, volgens z'n vader was 't in de wieg al duidelijk.
En dat was ook zo, als je 't mij vraagt
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Eerst in de kast, dan uit de kast, dan op de kast.
Nou, die jongen vond 't zelf bepaald niet leuk. Die liep er al jaren mee te worstelen en kwam er nu achter dat 'zijn geheimpje' al jaren op z'n voorhoofd stond.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:29 schreef Alicey het volgende:
Dat is een heel stuk beter dan eenreactie met een proxy-syndroom.
Daar kan ik me dan ook weer iets bij voorstellen dat dat minder is.. Vooral omdat je je zelf dan zo lang druk hebt lopen maken, terwijl alles al zo lang bekend was...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:30 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou, die jongen vond 't zelf bepaald niet leuk. Die liep er al jaren mee te worstelen en kwam er nu achter dat 'zijn geheimpje' al jaren op z'n voorhoofd stond.
Agossie. Die ouders hadden 't even tegen 'm moeten zeggen dan.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:30 schreef Doffy het volgende:
Nou, die jongen vond 't zelf bepaald niet leuk. Die liep er al jaren mee te worstelen en kwam er nu achter dat 'zijn geheimpje' al jaren op z'n voorhoofd stond.
Nou dat is ook niet goed, want dan krijg je 't zelfde effect. In wezen kán het ook niet echt "goed" gaan: ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet. Ze moeten ook niet boos gaan worden, want dat ik zeker niet leuk. Het beste is gewoon een neutrale reactie, maar ook dat knaagt, want dat voelt dan als een non-issue, wat het voor jezelf zeker niét is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Agossie. Die ouders hadden 't even tegen 'm moeten zeggen dan.
En wat vind je zelf de beste manier, zoals je het hier brengt is er geen goede manier.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet goed, want dan krijg je 't zelfde effect. In wezen kán het ook niet echt "goed" gaan: ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet. Ze moeten ook niet boos gaan worden, want dat ik zeker niet leuk. Het beste is gewoon een neutrale reactie, maar ook dat knaagt, want dat voelt dan als een non-issue, wat het voor jezelf zeker niét is.
Volgensmij kun je het beste met respect reageren...niet doen alsof het een non-issue is, maar er ook niet teveel gewicht aan hangen. Uiteindelijk zal er echt niet veel veranderen, imoquote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nou dat is ook niet goed, want dan krijg je 't zelfde effect. In wezen kán het ook niet echt "goed" gaan: ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet. Ze moeten ook niet boos gaan worden, want dat ik zeker niet leuk. Het beste is gewoon een neutrale reactie, maar ook dat knaagt, want dat voelt dan als een non-issue, wat het voor jezelf zeker niét is.
Mja, mn moeder zei wel es dat ik ook best met een kerel thuis mocht komen. En mn vader merkte ooit es op dat ik toch wel flikkerhanden kreeg van dat pianospelen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agossie. Die ouders hadden 't even tegen 'm moeten zeggen dan.
Waarom dan niet? Ik bedoel, gejuich lijkt me overdreven, maar je kunt als ouder toch heel blij zijn dat je kind daar voor zichzelf uit is?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:36 schreef Doffy het volgende:
ouders moeten niet staan te springen, want dan klopt er iets niet.
Zijn je ouders er nog overheen gekomen dat je hetero bent.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:40 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ben toch maar met een meisje thuisgekomen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |