Lekkere waakhonden zijn dat dan!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
Ach, ik waak de gok toch maar. (ik ken ook honden die luid blaffend op me af komen.. Ik ging elke keer weer weg, terwijl die honden nog luid aan het blaffen waren.. Kwam die vrouw een keer naar buiten: "Als ze blaffen moet je ze gewoon ff aanhalen.. Dan zijn ze stil.." Nu ben ik na een incident met een bijtende hond niet zo happig meer om een hond aan te halen (dat incident scheelde een haartje). En de volgende keer dat ik er was, dacht ik: och, wat zou het, dus ik haal 1 van die honden aan.. Meteen stil! Staartje kwispelen, maar geen kikOok toen ik wegging geen kik.. dat zijn echt vreemde honden
maar 1x aanhalen en ze doen niks meer..quote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef Bensel het volgende:
ja, werkt best wel goed.. Ze hebben het altijd door dat iemand komt, en blaffen dan erg hard.. Dus waaks zijn ze wel.. alleen bijten ze niet
Nouja, graag gedaan dan maar ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Raymond en ik hebben er om kunnen lachen, bedankt!
Het heeft dus echt geholpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:05 schreef miss_sly het volgende:
Misu luisterde vanochtend tijdens de wandeling nog steeds goed. Hij is gewoon geweldig, natuurlijk
Nee.quote:Alicey, heb ik gisteravond nog notes gekregen?
Linkje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik was niet zo vriendelijk in OUD-modtopic
Jij altijd Luupje!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffel!Mag ik je even in de armen vliegen?
![]()
Modtopic Oudersquote:
Mag ik jou niet missen danquote:
heb ik er nog notes bijgekregen? ik had er 12quote:
Je hebt er dertien, maar nummer 13 is die positieve note van Haus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:12 schreef qu63 het volgende:
heb ik er nog notes bijgekregen? ik had er 12
Ik weet ook niet of het wel het juiste is.. (maar ik geloof van wel)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het nog erg keurig allemaal hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt er dertien, maar nummer 13 is die positieve note van Haus.
Voor OUD nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het nog erg keurig allemaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |