quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar vergis je je behoorlijk in.Ik zal ze zelf niet snel in huis halen, ook juist omdat het dan erg hard gaat.
Pillen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veel roken en pillen slikken op house-feestjes
Ow, je bent ook niet zo'n jonkiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:12 schreef Monus het volgende:
[..]
35 alweer
En ik heb er alleen het laatste jaar problemen met dikker worden wat niet erg vreemd is omdat ik teveel at.
Sneller dan inbel?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet snel..
wel even op mn banners geklikt zodat ik vandaag alweer 5 cent heb verdiend!
Ik zou zelf dan iets hebben van ik ben nu toch al nat.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb 1,5 uur gewacht onder een viaduct omdat het hard regende
Nouja, toen ik stopte met roken viel ik juist veel af.. Maar mijn lichaam reageert qua gewicht wel vaker precies omgekeerd.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
veel roken en pillen slikken op house-feestjes
maar ik was nog niet natquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou zelf dan iets hebben van ik ben nu toch al nat.
Daarom moet je er eigenlijk niet aan beginnenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, toen ik stopte met roken viel ik juist veel af.. Maar mijn lichaam reageert qua gewicht wel vaker precies omgekeerd.
Het is nooit goed.. Of je komt aan als je er mee stopt, of je valt schijnbaar af.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daarom moet je er eigenlijk niet aan beginnen
Ik denk dat die al dicht zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is nooit goed.. Of je komt aan als je er mee stopt, of je valt schijnbaar af.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daarom moet je er eigenlijk niet aan beginnen
Ik zou natuurlijk kunnen proberen of mijn buren wifi hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat die al dicht zijn
Mss dat je beter een draadloos modem kan lenen
Das toch veel makkelijkerquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk kunnen proberen of mijn buren wifi hebben.![]()
Familie Knotsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een oude(re) jongere zemelaar.![]()
Moet ik alleen een kaartje halen, en dan is het nog de vraag of het werkt.. Ik verwacht het eigenlijk niet. Dus dan maar, vooralsnog gratis, inbellen.quote:
hoezo gratis inbellen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Moet ik alleen een kaartje halen, en dan is het nog de vraag of het werkt.. Ik verwacht het eigenlijk niet. Dus dan maar, vooralsnog gratis, inbellen.
Ik ben 36, dus ik ken het wel, maar heb het nooit zo gekeken.quote:
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat dat goedkoper is dan inbellen en er voor betalen.
Wat is nou precies het geheim van de soesjes dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:41 schreef Monus het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn hele beeld over jou maar de maan.![]()
Nee hoor, ik ben helemaal niet teleurgesteld.
Ze zijn erg zacht en daardoor krijgen we tegenwoordig veel te lieve en zachte mannen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat is nou precies het geheim van de soesjes dan?
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
Ik wil een nieuwe gitaar...Vinden jullie deze wat?
[afbeelding]
Ik zit ook te kijken naar een fijne Telecaster, maar ik kwam langs deze en ik moet zeggen... aanlokkelijk!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:01 schreef Monus het volgende:
Ik vind een Fender ook wel goed.
Maakt het een beetje romantisch geluid?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
Maar als ik lief en zacht ben maakt dat toch niet uit?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:55 schreef Monus het volgende:
[..]
Ze zijn erg zacht en daardoor krijgen we tegenwoordig veel te lieve en zachte mannen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef Monus het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een oude(re) jongere zemelaar.![]()
wat is er met je oude gitaar ?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
Wat voor gitarist ben jij?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Als de gitarist romantisch is wel ja. Als ie gefrustreerd is niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |