als ik zomeer een gitaar mag uitzoeken wordt dat em wel iig!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:05 schreef Doffy het volgende:
[..]
Burns Brian May special... Ik kan niet zeggen dat ie me echt aantrekt![]()
en ik mag em zondag in het echt zien!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
als ik zomeer een gitaar mag uitzoeken wordt dat em wel iig!
We zouden bij de Omniversum-meet al op het strand gaan zitten en Kumbaya spelenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:09 schreef Alicey het volgende:
Neem je bij een volgende meet je gitaar mee?
Je was je gitaar vergeten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
We zouden bij de Omniversum-meet al op het strand gaan zitten en Kumbaya spelen
waarom heb je em toen niet meegenomen dan?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
[..]
Toen was het geen mooi weer... In Alicey's huis is het altijd mooi weer. En als het dat buiten ook is kunnen we in de tuin zitten.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Doffy het volgende:
volgens mij zijn wij binnenkort ook aan de beurtquote:
Ik ga voor de klank van de gitaar. Ik ga voor innerlijk, niet voor uiterlijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:15 schreef Doffy het volgende:
Maar ik wil weten wat jullie van die gitaar vinden?!
hij is wel mooi rood, zou imho wel wat roder/feller mogenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:54 schreef Doffy het volgende:
Ik wil een nieuwe gitaar...Vinden jullie deze wat?
[afbeelding]
dat natuurlijk ook jaquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ga voor de klank van de gitaar. Ik ga voor innerlijk, niet voor uiterlijk.
ikke nietquote:
Als je maar niet te lief en zacht wordt.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als ik lief en zacht ben maakt dat toch niet uit?
Soms ben ik dat geloof ik al.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef Monus het volgende:
[..]
Als je maar niet te lief en zacht wordt.
die hebben nu al weer geluk want het is alweer droogquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet mopperen, je zit veilig binnen. Denk eens aan al die arme dieren die buiten zitten.
Zou leuk zijn, want jou heb ik nog niet gemeet.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar dan laat ik het iig nog even van tevoren weten.
Je bent toch niet van suiker?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
die hebben nu al weer geluk want het is alweer droog
en die beesten kunnen er tegen, ik niet
Ik ook!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind 'm erg mooi, Doffel, vooral de kleur.
Ik heb er natuurlijk de ballen verstand van... Maar zowel de vorm als de kleur vind ik heel mooi.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Doffy het volgende:
Ik ook!
En de klank schijnt er goed te zijn, ergens tussen blues en rock in. En dat is precies wat ik zoek. En dat voor 500,- euro... Maar goed, ik ga er natuurlijk wel mee spelen voordat ik 'm koop.
500!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ook!
En de klank schijnt er goed te zijn, ergens tussen blues en rock in. En dat is precies wat ik zoek. En dat voor 500,- euro... Maar goed, ik ga er natuurlijk wel mee spelen voordat ik 'm koop.
Jep, help jij me mee met 120000 stoelen sjouwen?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we gewoon alle Fokkers uitnodigen die we nog niet hebben gemeet!
dat zijn er best veelquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we gewoon alle Fokkers uitnodigen die we nog niet hebben gemeet!
We willen je horen op de volgende meetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik ook!
welquote:
nee, wantquote:
quote:"Echte mannen eten geen soesjes"
nee, wantquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:36 schreef Monus het volgende:
[..]
Dan kunnen ze opeens niet meer tegen de regen of zon.![]()
quote:"Echte mannen eten geen soesjes"
Dat getal kun je rustig door 10 delen, allemaal klonen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:36 schreef Alicey het volgende:
Jep, help jij me mee met 120000 stoelen sjouwen?
ongeveer...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat getal kun je rustig door 10 delen, allemaal klonen.
ik denk wel veel meer..quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat getal kun je rustig door 10 delen, allemaal klonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |