quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, een kwartet per topic is gezond mênquote:
Klopt, maar ik was je net te vroeg af.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, een kwartet per topic is gezond mên
Doe gelijk een gehele permban.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef JohnHancock het volgende:
Dank u, voor mijn naamtopique.
Ik ga een ban aanvragen voor dingen te openen, okay?
Boefje!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt, maar ik was je net te vroeg af.!
Weest allen vereerd.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:09 schreef JohnHancock het volgende:
Dank u, voor mijn naamtopique.
Ik ga een ban aanvragen voor dingen te openen, okay?
John.
PS ik ben geen frikandel.
Ik heb een vriend die naar Amerika is verhuisd, dus als ik om half 4 online ben is het daar half 10 's avondsquote:
Rot dan aub op uit [BeF].quote:
Ik volg met Frituurquote:Op maandag 4 juli 2005 20:10 schreef Mailbox het volgende:
ik begin wel met het woord Bier
Dan kies ik voor Tietenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:10 schreef Mailbox het volgende:
ik begin wel met het woord Bier
bedankt dan weet ik dat.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die naar Amerika is verhuisd, dus als ik om half 4 online ben is het daar half 10 's avonds
Jij welquote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die naar Amerika is verhuisd, dus als ik om half 4 online ben is het daar half 10 's avonds
+2 Scherpquote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Pingwingei het volgende:
Kan weer een topic worden toegevoegd aan de topic lijst
tactischquote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik merk net dat ik het vorige topic onderaan de lijst had moeten zetten, in plaats van boven aan..
Ga jij het excuus ook gebruiken dan?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
DD, die stuiterende tieten werken hypnoachtig..
Ik kies voor JDude's avatar.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef Mailbox het volgende:
[..]
en dan kies ik weer voor Bier Vreugde en Tieten
Stevige rondingenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Komt er nog een achterquote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Kon je weer niet van het knopje afblijven?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef JohnHancock het volgende:
IK WIL EEN TOPIC OPEN BAN, VOOR EEN PAAR DAGEN OFZO
John.
En dat was niet de bedoeling ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:12 schreef pc-fr34k het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef JohnHancock het volgende:
John.
quote:
Sorry, maar het is voor een hoger doel toch?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kon je weer niet van het knopje afblijven?
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef Pingwingei het volgende:
Misschien voor in de OP: BeF zooi site
Ideetje
Léúk!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef Pingwingei het volgende:
Ideetje
Een ban?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Sorry, maar het is voor een hoger doel toch?
John.
dus toch!quote:
John, ik mag jou ook nietquote:Op maandag 4 juli 2005 20:14 schreef JohnHancock het volgende:
Ik vind jou maar irritant Mailbox, wie ben je?
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:15 schreef kanaiken het volgende:
Resultaten 1 - 10 van 10 voor tieten.
zeer beperkt
Leukquote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef Pingwingei het volgende:
Ideetje
Boefje, je zegt het toch.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:15 schreef Mailbox het volgende:
[..]
John, ik mag jou ook niet
en dat zeg ik niet
Dat was DD toch alquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
ik vind jou liev, wil jij mijn favo fokker zijn??
John.
Wat doet die laatste g daar?quote:
Nee, take a hint.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
ik vind jou liev, wil jij mijn favo fokker zijn??
John.
Wat een kutgrapquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef kanaiken het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die kutnoob: "Lust jij een broodje spam?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!111111!!!!!
Dat is toch géén manier van doen he!quote:
Gewoon mailtje sturenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:17 schreef JohnHancock het volgende:
Jammer jongens, het mag niet
John.
T is dat je t zelf zegtquote:
Schizofreentjequote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Tique het volgende:
We hebben gewoon een half topic gemist door de frituur en de hond
Sinds kort zijn de hond, Tique en ik erg gehecht aan de Heineken paraplu
Is dat lekkerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef kanaiken het volgende:
Dus ik zeg zo tegen die kutnoob: "Lust jij een broodje spam?"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!111111!!!!!
want anders?quote:
Sorry DD ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Niet doen, Zeb. Je maakt me onzeker.
Weet nietquote:
ja hopen dat je voor altijd gebanned wordquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Goed idee, of, ik maak nog een paar topics open.
John.
Ghalloquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Hallo?
Hoiquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Hallo?
ook goedquote:
Nog gebierd vandaag?quote:
Nou zonder spelfouten, en met leestekens! Komop, je kan het!!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef Mailbox het volgende:
[..]
ja hopen dat je voor altijd gebanned word![]()
![]()
hoi vrouwquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Dead-Doll het volgende:
Hallo?
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja wat?.
Hè?
Néé!!!
Man, hoe kom je dáár nou bij?.
Nee, joh, nee die heb ik allang weer gedumpt.
Wat? Het volgende slachtoffer?
Oooh, haha, hihi, die Hancock natuurlijk
Jaaa..
Ach, volgende keer beter he..
Ja, dóéiiiii.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja wat?.
Hè?
Néé!!!
Man, hoe kom je dáár nou bij?.
Nee, joh, nee die heb ik allang weer gedumpt.
Wat? Het volgende slachtoffer?
Oooh, haha, hihi, die Hancock natuurlijk
Jaaa..
Ach, volgende keer beter he..
Ja, dóéiiiii.
you wouldn't!!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Tique het volgende:
[..]
hoi vrouw
kanaiken..je moet niet een te groten mond tegen mij hebben anders komen wij je bier jatten hoor!
Het betere werkquote:
Neem je dan je bierplu mee?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:21 schreef Tique het volgende:
[..]
hoi vrouw
kanaiken..je moet niet een te groten mond tegen mij hebben anders komen wij je bier jatten hoor!
Is het er nog?quote:
Gefrituurde spam.quote:
Dan zou je JDude waarschuwen kan ik mij herrineren.quote:
*meldtquote:
Mits bier.quote:
Nu snap ik het niet meerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:23 schreef Mailbox het volgende:
[..]
verkoop je die bierplu's ? ik heb er geen meer![]()
Jammerquote:
Biertje dan?quote:
Hoeft ook nietquote:
* Zebbie geeft een biertjequote:
* Zebbie pakt een biertjequote:
Wanneer zal het wederkeren?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:24 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Mailbox gooit Zebbie een broodje Spam toe!
haha lolquote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Pingwingei het volgende:
Broodje spam, nieuw synoniem: Broodje JohnHancock
Zal dat het Fok!woordenboek halen? ik hoop het wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Pingwingei het volgende:
Broodje spam, nieuw synoniem: Broodje JohnHancock
Doe maarquote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Zal dat het Fok!woordenboek halen? ik hoop het wel.
John.
PS zal ik nog een topic openen?
Rustig aanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef Pingwingei het volgende:
Loeders, gaat dit over BeF of broodjes spam!
open er 3 tegelijk dat werkt beterquote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
John.
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 20:25 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
John.
3 Keer diep inademenquote:
Goede reden om op te blijven en te Fok!kenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Tique het volgende:
kanaiken, I would
Het gaat vanavond onweren hier, ik voel het!
Beestquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Tique het volgende:
kanaiken, I would
Het gaat vanavond onweren hier, ik voel het!
ik nu van Waltermelon iemand bekend?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Pingwingei het volgende:
Go Go POWER RANGERS!!!
Sorry, deze draai ik in winamp, dat tunetjeWordt er gallisch van.
Hoi, jij komt uit beek en donk, een keer afspreken?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Mailbox het volgende:
OKE BIER!!
EN
FRIET!!!!
Dus wie wil er een broodje spam?
Ik draai de crazy frogquote:Op maandag 4 juli 2005 20:27 schreef Pingwingei het volgende:
Go Go POWER RANGERS!!!
Sorry, deze draai ik in winamp, dat tunetjeWordt er gallisch van.
Komt wel weer goedquote:
Komt ermee overeenquote:
Vannacht verscheen er een engeltje in mijn droom. Het engeltje fladderde op me af als een steeds dichterbij komende lichtbundel en vertelde me een verhaal.quote:
Onweer mits BeFquote:
krijg ik dan een broodje spam van je?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hoi, jij komt uit beek en donk, een keer afspreken?
John.
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef JohnHancock het volgende:
Yvonne ben eens niet zo harteloos.
Dit moet het doen.
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Vannacht verscheen er een engeltje in mijn droom. Het engeltje fladderde op me af als een steeds dichterbij komende lichtbundel en vertelde me een verhaal.
Een verhaal over een krokodil en een zeemeermin. De krokodil had kei veel honger maar weigerde de zeemeermin op te eten, omdat ze zulke lekkere tieten had waar hij eerst nog eens fijn mee zou kunnen spelen. Maar zijn honger overwon. Hij sneed eerst secuur de gigantische memmen van die chick eraf en verorberde haar daarna. Dat vond ze kei fijn. En dus waren ze allebei blij. En de krokodil speelde nog lang en gelukkig met de dode tietjes van de zeemeermin.
Einde.
Waren dat van die flabertieten of van die zachte stevige?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Vannacht verscheen er een engeltje in mijn droom. Het engeltje fladderde op me af als een steeds dichterbij komende lichtbundel en vertelde me een verhaal.
Een verhaal over een krokodil en een zeemeermin. De krokodil had kei veel honger maar weigerde de zeemeermin op te eten, omdat ze zulke lekkere tieten had waar hij eerst nog eens fijn mee zou kunnen spelen. Maar zijn honger overwon. Hij sneed eerst secuur de gigantische memmen van die chick eraf en verorberde haar daarna. Dat vond ze kei fijn. En dus waren ze allebei blij. En de krokodil speelde nog lang en gelukkig met de dode tietjes van de zeemeermin.
Einde.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Einde.
Het waren de fijnste tieten van de hele onderwaterwereld.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waren dat van die flabertieten of van die zachte stevige?![]()
De frituurmeet goed plannenquote:
harde blijven langer goed :quote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waren dat van die flabertieten of van die zachte stevige?![]()
Broodje hamburger belegd met spamquote:
Bagger weerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef JohnHancock het volgende:
Yvonne ben eens niet zo harteloos.
Dit moet het doen.
John.
De fijnste tietenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het waren de fijnste tieten van de hele onderwaterwereld.
Wat kan jij toch geweldige verhalen vertellen, enkelt mis ik hiet frituur en het bier.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Einde.
you could do thatquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Zal ik nog eens mijn inspiratie op de vrije loop laten?
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
yvonne heeft niks te zeggen.. gewoon dubbel en dwars doorgaanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
Yvonne zegt dat ik niet moet baggeren. Zou ik ernaar luisteren?
John.
Jhaaa, mag ik er dan in voorkomen??quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Je zal het beter doen dan ikquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
dat zei rickmans maar ga maar doorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Onderwatertieten zijn altijd volgezogen met water.quote:
Natuurlijk niet,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Ze meent het niet johquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Shit hee, ik zat nog op pagina 2 de hele tijd te refreshen![]()
Das mooiquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef Tique het volgende:
Dat is echt een prachtig verhaal kanaiken
Nu zullen wij en ik je bier niet afnemen
Wie heet er Wij?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef Tique het volgende:
Dat is echt een prachtig verhaal kanaiken
Nu zullen wij en ik je bier niet afnemen
Precies, zo'n vuile baggeraarquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee.
Yvonne is maar een kutnewb die niks te vertellen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Och verrek, jij bent een nerd, wanneer laten ze je eens naar buiten gaan!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:34 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Och verrek, jij bent slim, wanneer leren ze je leestekens op de speciale school?
John.
Dat bedoel ikquote:
jij met je leestekens, als ik met je klaar ben durf je het woord leesteken niet meer te typen!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:34 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Och verrek, jij bent slim, wanneer leren ze je leestekens op de speciale school?
John.
Er was eens een Zebbie. Zebbie was kei gelukkig want Zebbie was mannelijk en hij had een hele harem van allemaal kei lekkere wijven. Met tieten. Op een nacht deed hij een wens. Hij wenste dat hij voor altijd zulke tieten mocht hebben om te betasten. Toen Zebbie de volgende ochtend ontwaakte en in de spiegel keek, ontdekte hij dat zijn boezem vooruit stak. Hij wendde zich naar de deur en bekeek zijn silhouet in de deur. Hij slaakte een kreet. Zebbie, die eens zo mannelijk was als de lul van George W. Bush, had nu TIETEN. Hij betastte ze. Ze waren überzacht en de hele harem was blij met hun nieuwe speeltje.quote:
Dat is heel mooiquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
Ik hoor dat jullie de groeten van Tique krijgen
Als ik weer weekendverlof hebquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Och verrek, jij bent een nerd, wanneer laten ze je eens naar buiten gaan!
Doe maar de groeten terug.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
Jij bent grappig,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
*seint in morse door: "groeten en een biertje terug"quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er was eens een Zebbie. Zebbie was kei gelukkig want Zebbie was mannelijk en hij had een hele harem van allemaal kei lekkere wijven. Met tieten. Op een nacht deed hij een wens. Hij wenste dat hij voor altijd zulke tieten mocht hebben om te betasten. Toen Zebbie de volgende ochtend ontwaakte en in de spiegel keek, ontdekte hij dat zijn boezem vooruit stak. Hij wendde zich naar de deur en bekeek zijn silhouet in de deur. Hij slaakte een kreet. Zebbie, die eens zo mannelijk was als de lul van George W. Bush, had nu TIETEN. Hij betastte ze. Ze waren überzacht en de hele harem was blij met hun nieuwe speeltje.
Einde.
Masterlijk verhaalquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er was eens een Zebbie. Zebbie was kei gelukkig want Zebbie was mannelijk en hij had een hele harem van allemaal kei lekkere wijven. Met tieten. Op een nacht deed hij een wens. Hij wenste dat hij voor altijd zulke tieten mocht hebben om te betasten. Toen Zebbie de volgende ochtend ontwaakte en in de spiegel keek, ontdekte hij dat zijn boezem vooruit stak. Hij wendde zich naar de deur en bekeek zijn silhouet in de deur. Hij slaakte een kreet. Zebbie, die eens zo mannelijk was als de lul van George W. Bush, had nu TIETEN. Hij betastte ze. Ze waren überzacht en de hele harem was blij met hun nieuwe speeltje.
Einde.
[..]
Einde.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat bier smaakt niet op maandagavond.Ben ik de enigste bij wie dat zo is?
Ja. Bier smaakt altijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Enige, je bent de enige.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Ze zijn kei zachtquote:
idd als je bier op maandag niet lust lust je het niet! lekker puhuhquote:Op maandag 4 juli 2005 20:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja. Bier smaakt altijd.
Het is nooit te vroeg voor bier, daarom drink ik vanaf 6 uur in de ochtend ieder kwartier.
ik vind hem eng. Krijg ik denk ik nachtmerries.quote:
Niet zeiken, je had zelf een fout in de TT van je topic.quote:
quote:
PANIEKquote:
[..]
Einde.
Aanraken?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik vind hem eng. Krijg ik denk ik nachtmerries.
Is dat een ja?quote:
Zal ik er een voor jou schrijven, zodat je vannacht met een gerust hart in je bed kan stappen?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar, dat komt omdat ik geen topics aan kan maken, daar ben ik verandering in aant brengen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet zeiken, je had zelf een fout in de TT van je topic..
Ik houd ze nog even voor mezelfquote:
droom dan over, de teletubbies die bier drinken? (en friet eten)quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zal ik er een voor jou schrijven, zodat je vannacht met een gerust hart in je bed kan stappen?.
Mits vrouwspersoonquote:
Nee, optieften.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Maar, dat komt omdat ik geen topics aan kan maken, daar ben ik verandering in aant brengen.
John.
PS wil je nou mijn favoriete fokker zijn??![]()
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
DD en sinaasappelsapje, aan jullie dezelfde vraag..
Jij bent echt in de sfeer van dit topic gekomen he?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Mailbox het volgende:
[..]
droom dan over, de teletubbies die bier drinken? (en friet eten)
Egoist.quote:
Ja over een lieve pingwingeiquote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zal ik er een voor jou schrijven, zodat je vannacht met een gerust hart in je bed kan stappen?.
yep, ik pas me heel snel aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij bent echt in de sfeer van dit topic gekomen he?
En beften de hele dag?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Tique het volgende:
Ik ken ook een verhaal!
Er waren eens een paar apen die in de boom zaten bananen te eten. De apen waren het zat en ging op de grond lopen. De apen begonnen er anders uit te zien en allemaal dingen te ontdekken.
Langzaam evolueerden ze tot wat nu de mens is en ze openden op hun 'computer' op 'internet' een 'topic' genaamd BEF. De BEFferts waren nu heel tevreden.
Evolutie in een notendopquote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Tique het volgende:
Ik ken ook een verhaal!
Er waren eens een paar apen die in de boom zaten bananen te eten. De apen waren het zat en ging op de grond lopen. De apen begonnen er anders uit te zien en allemaal dingen te ontdekken.
Langzaam evolueerden ze tot wat nu de mens is en ze openden op hun 'computer' op 'internet' een 'topic' genaamd BEF. De BEFferts waren nu heel tevreden.
Dat blijkt wel jaquote:
* pc-fr34k tieft JohnHancock door een bushokje.quote:
Befdenquote:
Heb je al wat topics geopend?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, mailbox, wij gaan ooit een biertje samen drinken okay? wat dacht je van donderdag??
John.
PS je bent ook een van mijn favo fokkers![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k tieft JohnHancock door een bushokje.
oke, dan beginnen we meteen een lanparty bij ons.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, mailbox, wij gaan ooit een biertje samen drinken okay? wat dacht je van donderdag??
John.
PS je bent ook een van mijn favo fokkers![]()
Beffenquote:
lanparties zijn okquote:Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef Mailbox het volgende:
[..]
oke, dan beginnen we meteen een lanparty bij ons.
Open een topic over tubgirl, goatse, lemonparty, etc etc.quote:
Domheid alert!quote:
Maar het is een afkorting, dan telt dat nietquote:
Ik ben je maat niet. Optieften nu, kutnewbie.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
DD en sinaasappelsapje, aan jullie dezelfde vraag..
Nederlands is niet mijn sterkste kantquote:
Binnenkort naar campzone.quote:
Waar is dat?quote:
Okay, tot wanneer mag die lanparty dan duren?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef Mailbox het volgende:
[..]
oke, dan beginnen we meteen een lanparty bij ons.
Dat blijktquote:
eerder wiskunde? 1 bier + 1 bier = 2 tietenquote:
Ein deze zomervakantie nog een lanpartie, weet niet of ik ga though.quote:
Mijn tubgirl topic is anders nog steeds openquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Open een topic over tubgirl, goatse, lemonparty, etc etc..
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat blijkt
maar dan ook nog proberen te verbeteren
Is dat een ja?quote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
eerder wiskunde? 1 bier + 1 bier = 2 tieten
Stigmatiseren is okquote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Moslim en zijn vriendjes.
Er was eens een moslim. Hij was uniek, want hij was tegen zinloos geweld. Op een dag huppelde Moslim vrolijk door het bos. Hij was halverwege toen in een keer zijn vrienden Achmed en Youssef van achter een boom tevoorschijn kwamen. Ze waren in het bezit van een kei scherpe mes. Er zat rood spul aan. Moslim was ervan overtuigd dat het ketchup was, maar voor de zekerheid vroeg hij het Achmed en Youssef nog even na. Zij zeiden ook van ja en vroegen of Moslim het wou aflikken. Dat deed hij. Maar toen trokken Achmed en Youssef plots het mes terug en staken hem zó door zijn keel heen, dat hij er aan de andere kant weer uitkwam. Ze hingen Moslim aan een boom.
Moslim hing nog lang en gelukkig. Had hij maar niet zo gay moeten zijn.
Einde.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Er was eens een moslim. Hij was uniek, want hij was tegen zinloos geweld. Op een dag huppelde Moslim vrolijk door het bos. Hij was halverwege toen in een keer zijn vrienden Achmed en Youssef van achter een boom tevoorschijn kwamen. Ze waren in het bezit van een kei scherpe mes. Er zat rood spul aan. Moslim was ervan overtuigd dat het ketchup was, maar voor de zekerheid vroeg hij het Achmed en Youssef nog even na. Zij zeiden ook van ja en vroegen of Moslim het wou aflikken. Dat deed hij. Maar toen trokken Achmed en Youssef plots het mes terug en staken hem zó door zijn keel heen, dat hij er aan de andere kant weer uitkwam. Ze hingen Moslim aan een boom.
Einde.
Doe eens rustigquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Wat lief. Maar waar blijft mijn verhaaltje?
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Einde.
Dan moet iemand anders het doenquote:
Die ís voor jou. Ik dacht dat je wel fijn zou kunnen slapen nu je weet dat Moslim dood is.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Wat lief. Maar waar blijft mijn verhaaltje?
OKquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef JohnHancock het volgende:
Ik voer jullie plannen vannacht nog uit.
John.
Maar heb je ook een OVER mij?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Die ís voor jou. Ik dacht dat je wel fijn zou kunnen slapen nu je weet dat Moslim dood is..
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
wie is dit?
sorry was even schijten
De achterneef van de man met het halve ei op z'n hoofdquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
wie is dit?
sorry was even schijten
MEESTER JAAP!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
wie is dit?
sorry was even schijten
Ik ga aan de slag.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar heb je ook een OVER mij?Zal ik je heel lief vinden.
Je laat je wel dwingen he?quote:
I can't waitquote:
Dat is ethisch verwerpelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Pingwingei het volgende:
Dit topic is goed voor je gemiddelde-post-aantal-opkrik-hobby
Zeker als je de hele dag niets beters te doen hebt dan Fok!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Pingwingei het volgende:
Dit topic is goed voor je gemiddelde-post-aantal-opkrik-hobby
Crisissituatie dus?quote:
* Zebbie meldtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Mailbox het volgende:
i luv plaatjes, ben een echte plaatjes poste(r) maarjah
Verder lus ik wel een biertje wie heeft er nog wat koud bier liggen?
I*k heb dan ook geen leven. Ik moet nog een nieuwe aanschaffen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zeker als je de hele dag niets beters te doen hebt dan Fok!
Ik neem aan niet DD want die is typende?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef kanaiken het volgende:
Wie maakt de volgende aan?
Gij zijt er ook nog?quote:
Jij dan maarquote:Op maandag 4 juli 2005 20:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik neem aan niet DD want die is typende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |