*seint in morse door: "groeten en een biertje terug"quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
Ik hoor dat jullie de groeten van Tique krijgen
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er was eens een Zebbie. Zebbie was kei gelukkig want Zebbie was mannelijk en hij had een hele harem van allemaal kei lekkere wijven. Met tieten. Op een nacht deed hij een wens. Hij wenste dat hij voor altijd zulke tieten mocht hebben om te betasten. Toen Zebbie de volgende ochtend ontwaakte en in de spiegel keek, ontdekte hij dat zijn boezem vooruit stak. Hij wendde zich naar de deur en bekeek zijn silhouet in de deur. Hij slaakte een kreet. Zebbie, die eens zo mannelijk was als de lul van George W. Bush, had nu TIETEN. Hij betastte ze. Ze waren überzacht en de hele harem was blij met hun nieuwe speeltje.
Einde.
Masterlijk verhaalquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Er was eens een Zebbie. Zebbie was kei gelukkig want Zebbie was mannelijk en hij had een hele harem van allemaal kei lekkere wijven. Met tieten. Op een nacht deed hij een wens. Hij wenste dat hij voor altijd zulke tieten mocht hebben om te betasten. Toen Zebbie de volgende ochtend ontwaakte en in de spiegel keek, ontdekte hij dat zijn boezem vooruit stak. Hij wendde zich naar de deur en bekeek zijn silhouet in de deur. Hij slaakte een kreet. Zebbie, die eens zo mannelijk was als de lul van George W. Bush, had nu TIETEN. Hij betastte ze. Ze waren überzacht en de hele harem was blij met hun nieuwe speeltje.
Einde.
[..]
Einde.
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Dat bier smaakt niet op maandagavond.Ben ik de enigste bij wie dat zo is?
Ja. Bier smaakt altijd.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Enige, je bent de enige.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:36 schreef DaveMasteR het volgende:
Ze zijn kei zachtquote:
idd als je bier op maandag niet lust lust je het niet! lekker puhuhquote:Op maandag 4 juli 2005 20:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja. Bier smaakt altijd.
Het is nooit te vroeg voor bier, daarom drink ik vanaf 6 uur in de ochtend ieder kwartier.
ik vind hem eng. Krijg ik denk ik nachtmerries.quote:
Niet zeiken, je had zelf een fout in de TT van je topic.quote:
quote:
PANIEKquote:
[..]
Einde.
Aanraken?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik vind hem eng. Krijg ik denk ik nachtmerries.
Is dat een ja?quote:
Zal ik er een voor jou schrijven, zodat je vannacht met een gerust hart in je bed kan stappen?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar, dat komt omdat ik geen topics aan kan maken, daar ben ik verandering in aant brengen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet zeiken, je had zelf een fout in de TT van je topic..
Ik houd ze nog even voor mezelfquote:
droom dan over, de teletubbies die bier drinken? (en friet eten)quote:Op maandag 4 juli 2005 20:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zal ik er een voor jou schrijven, zodat je vannacht met een gerust hart in je bed kan stappen?.
Mits vrouwspersoonquote:
Nee, optieften.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Maar, dat komt omdat ik geen topics aan kan maken, daar ben ik verandering in aant brengen.
John.
PS wil je nou mijn favoriete fokker zijn??![]()
Ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
DD en sinaasappelsapje, aan jullie dezelfde vraag..
Jij bent echt in de sfeer van dit topic gekomen he?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Mailbox het volgende:
[..]
droom dan over, de teletubbies die bier drinken? (en friet eten)
Egoist.quote:
Ja over een lieve pingwingeiquote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zal ik er een voor jou schrijven, zodat je vannacht met een gerust hart in je bed kan stappen?.
yep, ik pas me heel snel aan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij bent echt in de sfeer van dit topic gekomen he?
En beften de hele dag?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Tique het volgende:
Ik ken ook een verhaal!
Er waren eens een paar apen die in de boom zaten bananen te eten. De apen waren het zat en ging op de grond lopen. De apen begonnen er anders uit te zien en allemaal dingen te ontdekken.
Langzaam evolueerden ze tot wat nu de mens is en ze openden op hun 'computer' op 'internet' een 'topic' genaamd BEF. De BEFferts waren nu heel tevreden.
Evolutie in een notendopquote:Op maandag 4 juli 2005 20:40 schreef Tique het volgende:
Ik ken ook een verhaal!
Er waren eens een paar apen die in de boom zaten bananen te eten. De apen waren het zat en ging op de grond lopen. De apen begonnen er anders uit te zien en allemaal dingen te ontdekken.
Langzaam evolueerden ze tot wat nu de mens is en ze openden op hun 'computer' op 'internet' een 'topic' genaamd BEF. De BEFferts waren nu heel tevreden.
Dat blijkt wel jaquote:
* pc-fr34k tieft JohnHancock door een bushokje.quote:
Befdenquote:
Heb je al wat topics geopend?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, mailbox, wij gaan ooit een biertje samen drinken okay? wat dacht je van donderdag??
John.
PS je bent ook een van mijn favo fokkers![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
* pc-fr34k tieft JohnHancock door een bushokje.
oke, dan beginnen we meteen een lanparty bij ons.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:42 schreef JohnHancock het volgende:
Hey, mailbox, wij gaan ooit een biertje samen drinken okay? wat dacht je van donderdag??
John.
PS je bent ook een van mijn favo fokkers![]()
Beffenquote:
lanparties zijn okquote:Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef Mailbox het volgende:
[..]
oke, dan beginnen we meteen een lanparty bij ons.
Open een topic over tubgirl, goatse, lemonparty, etc etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |