Onweer mits BeFquote:
krijg ik dan een broodje spam van je?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Hoi, jij komt uit beek en donk, een keer afspreken?
John.
Neequote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef JohnHancock het volgende:
Yvonne ben eens niet zo harteloos.
Dit moet het doen.
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Vannacht verscheen er een engeltje in mijn droom. Het engeltje fladderde op me af als een steeds dichterbij komende lichtbundel en vertelde me een verhaal.
Een verhaal over een krokodil en een zeemeermin. De krokodil had kei veel honger maar weigerde de zeemeermin op te eten, omdat ze zulke lekkere tieten had waar hij eerst nog eens fijn mee zou kunnen spelen. Maar zijn honger overwon. Hij sneed eerst secuur de gigantische memmen van die chick eraf en verorberde haar daarna. Dat vond ze kei fijn. En dus waren ze allebei blij. En de krokodil speelde nog lang en gelukkig met de dode tietjes van de zeemeermin.
Einde.
Waren dat van die flabertieten of van die zachte stevige?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Vannacht verscheen er een engeltje in mijn droom. Het engeltje fladderde op me af als een steeds dichterbij komende lichtbundel en vertelde me een verhaal.
Een verhaal over een krokodil en een zeemeermin. De krokodil had kei veel honger maar weigerde de zeemeermin op te eten, omdat ze zulke lekkere tieten had waar hij eerst nog eens fijn mee zou kunnen spelen. Maar zijn honger overwon. Hij sneed eerst secuur de gigantische memmen van die chick eraf en verorberde haar daarna. Dat vond ze kei fijn. En dus waren ze allebei blij. En de krokodil speelde nog lang en gelukkig met de dode tietjes van de zeemeermin.
Einde.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Einde.
Het waren de fijnste tieten van de hele onderwaterwereld.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waren dat van die flabertieten of van die zachte stevige?![]()
De frituurmeet goed plannenquote:
harde blijven langer goed :quote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Waren dat van die flabertieten of van die zachte stevige?![]()
Broodje hamburger belegd met spamquote:
Bagger weerquote:Op maandag 4 juli 2005 20:29 schreef JohnHancock het volgende:
Yvonne ben eens niet zo harteloos.
Dit moet het doen.
John.
De fijnste tietenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:30 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het waren de fijnste tieten van de hele onderwaterwereld.
Wat kan jij toch geweldige verhalen vertellen, enkelt mis ik hiet frituur en het bier.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:28 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Einde.
you could do thatquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Zal ik nog eens mijn inspiratie op de vrije loop laten?
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
yvonne heeft niks te zeggen.. gewoon dubbel en dwars doorgaanquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
Yvonne zegt dat ik niet moet baggeren. Zou ik ernaar luisteren?
John.
Jhaaa, mag ik er dan in voorkomen??quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Je zal het beter doen dan ikquote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Dead-Doll het volgende:
dat zei rickmans maar ga maar doorquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Onderwatertieten zijn altijd volgezogen met water.quote:
Natuurlijk niet,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Nee.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
Ze meent het niet johquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef JohnHancock het volgende:
John.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Shit hee, ik zat nog op pagina 2 de hele tijd te refreshen![]()
Das mooiquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef Tique het volgende:
Dat is echt een prachtig verhaal kanaiken
Nu zullen wij en ik je bier niet afnemen
Wie heet er Wij?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef Tique het volgende:
Dat is echt een prachtig verhaal kanaiken
Nu zullen wij en ik je bier niet afnemen
Precies, zo'n vuile baggeraarquote:Op maandag 4 juli 2005 20:33 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Nee.
Yvonne is maar een kutnewb die niks te vertellen heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Och verrek, jij bent een nerd, wanneer laten ze je eens naar buiten gaan!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:34 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Och verrek, jij bent slim, wanneer leren ze je leestekens op de speciale school?
John.
Dat bedoel ikquote:
jij met je leestekens, als ik met je klaar ben durf je het woord leesteken niet meer te typen!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:34 schreef JohnHancock het volgende:
[..]
Och verrek, jij bent slim, wanneer leren ze je leestekens op de speciale school?
John.
Er was eens een Zebbie. Zebbie was kei gelukkig want Zebbie was mannelijk en hij had een hele harem van allemaal kei lekkere wijven. Met tieten. Op een nacht deed hij een wens. Hij wenste dat hij voor altijd zulke tieten mocht hebben om te betasten. Toen Zebbie de volgende ochtend ontwaakte en in de spiegel keek, ontdekte hij dat zijn boezem vooruit stak. Hij wendde zich naar de deur en bekeek zijn silhouet in de deur. Hij slaakte een kreet. Zebbie, die eens zo mannelijk was als de lul van George W. Bush, had nu TIETEN. Hij betastte ze. Ze waren überzacht en de hele harem was blij met hun nieuwe speeltje.quote:
Dat is heel mooiquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
Ik hoor dat jullie de groeten van Tique krijgen
Als ik weer weekendverlof hebquote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Mailbox het volgende:
[..]
Och verrek, jij bent een nerd, wanneer laten ze je eens naar buiten gaan!
Doe maar de groeten terug.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
Jij bent grappig,quote:Op maandag 4 juli 2005 20:35 schreef Tique het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |