Maar het is een afkorting, dan telt dat nietquote:
Ik ben je maat niet. Optieften nu, kutnewbie.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:39 schreef pc-fr34k het volgende:
DD en sinaasappelsapje, aan jullie dezelfde vraag..
Nederlands is niet mijn sterkste kantquote:
Binnenkort naar campzone.quote:
Waar is dat?quote:
Okay, tot wanneer mag die lanparty dan duren?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:43 schreef Mailbox het volgende:
[..]
oke, dan beginnen we meteen een lanparty bij ons.
Dat blijktquote:
eerder wiskunde? 1 bier + 1 bier = 2 tietenquote:
Ein deze zomervakantie nog een lanpartie, weet niet of ik ga though.quote:
Mijn tubgirl topic is anders nog steeds openquote:Op maandag 4 juli 2005 20:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Open een topic over tubgirl, goatse, lemonparty, etc etc..
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Dat blijkt
maar dan ook nog proberen te verbeteren
Is dat een ja?quote:
Jaquote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
eerder wiskunde? 1 bier + 1 bier = 2 tieten
Stigmatiseren is okquote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Moslim en zijn vriendjes.
Er was eens een moslim. Hij was uniek, want hij was tegen zinloos geweld. Op een dag huppelde Moslim vrolijk door het bos. Hij was halverwege toen in een keer zijn vrienden Achmed en Youssef van achter een boom tevoorschijn kwamen. Ze waren in het bezit van een kei scherpe mes. Er zat rood spul aan. Moslim was ervan overtuigd dat het ketchup was, maar voor de zekerheid vroeg hij het Achmed en Youssef nog even na. Zij zeiden ook van ja en vroegen of Moslim het wou aflikken. Dat deed hij. Maar toen trokken Achmed en Youssef plots het mes terug en staken hem zó door zijn keel heen, dat hij er aan de andere kant weer uitkwam. Ze hingen Moslim aan een boom.
Moslim hing nog lang en gelukkig. Had hij maar niet zo gay moeten zijn.
Einde.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Er was eens een moslim. Hij was uniek, want hij was tegen zinloos geweld. Op een dag huppelde Moslim vrolijk door het bos. Hij was halverwege toen in een keer zijn vrienden Achmed en Youssef van achter een boom tevoorschijn kwamen. Ze waren in het bezit van een kei scherpe mes. Er zat rood spul aan. Moslim was ervan overtuigd dat het ketchup was, maar voor de zekerheid vroeg hij het Achmed en Youssef nog even na. Zij zeiden ook van ja en vroegen of Moslim het wou aflikken. Dat deed hij. Maar toen trokken Achmed en Youssef plots het mes terug en staken hem zó door zijn keel heen, dat hij er aan de andere kant weer uitkwam. Ze hingen Moslim aan een boom.
Einde.
Doe eens rustigquote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Wat lief. Maar waar blijft mijn verhaaltje?
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:46 schreef Dead-Doll het volgende:
Einde.
Dan moet iemand anders het doenquote:
Die ís voor jou. Ik dacht dat je wel fijn zou kunnen slapen nu je weet dat Moslim dood is.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:47 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Wat lief. Maar waar blijft mijn verhaaltje?
OKquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef JohnHancock het volgende:
Ik voer jullie plannen vannacht nog uit.
John.
Maar heb je ook een OVER mij?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Die ís voor jou. Ik dacht dat je wel fijn zou kunnen slapen nu je weet dat Moslim dood is..
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
wie is dit?
sorry was even schijten
De achterneef van de man met het halve ei op z'n hoofdquote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
wie is dit?
sorry was even schijten
MEESTER JAAP!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:48 schreef Mailbox het volgende:
[afbeelding]
wie is dit?
sorry was even schijten
Ik ga aan de slag.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:49 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar heb je ook een OVER mij?Zal ik je heel lief vinden.
Je laat je wel dwingen he?quote:
I can't waitquote:
Dat is ethisch verwerpelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Pingwingei het volgende:
Dit topic is goed voor je gemiddelde-post-aantal-opkrik-hobby
Zeker als je de hele dag niets beters te doen hebt dan Fok!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Pingwingei het volgende:
Dit topic is goed voor je gemiddelde-post-aantal-opkrik-hobby
Crisissituatie dus?quote:
* Zebbie meldtquote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Mailbox het volgende:
i luv plaatjes, ben een echte plaatjes poste(r) maarjah
Verder lus ik wel een biertje wie heeft er nog wat koud bier liggen?
I*k heb dan ook geen leven. Ik moet nog een nieuwe aanschaffen.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Zeker als je de hele dag niets beters te doen hebt dan Fok!
Ik neem aan niet DD want die is typende?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:52 schreef kanaiken het volgende:
Wie maakt de volgende aan?
Gij zijt er ook nog?quote:
Jij dan maarquote:Op maandag 4 juli 2005 20:53 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik neem aan niet DD want die is typende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |