Een nieuw deel openen
Vorige delen
jepschquote:Op maandag 4 juli 2005 13:57 schreef Bensel het volgende:
hee, Fipo?
das minder, was t duur?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:59 schreef Bensel het volgende:
ik ben er ook eens weer, na een tijdje noodgedwongen offline te zijn geweest.. Zaterdag is m'n computer overleden, en moet dus naar de reperateur (heb al een Dig topic geopend..)
ik had het ook niet door hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 14:04 schreef miss_sly het volgende:
Weer vergeten het topic te sluiten
Ik zie dat eigenlijk niet eens dat het bijna vol is.
*mental note: beter opletten
dan hoop ik voor je dat het nog onder de garantie valt, omdat je em al open hebt gemaakt..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:04 schreef Bensel het volgende:
Nou, valt nog onder garantie, dus ik hoop niet dat het duur wordik zit nu op een pas gekochte PC voor m'n pa, die ik dus nu ff heb overgenomen
Ik had wel door dat-ie vol was, alleen dacht ik er niet aan een nieuwe te openen of het in de gaten te houden.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het ook niet door hoor
Alicey ook niet geloof ik
tssk..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had wel door dat-ie vol was, alleen dacht ik er niet aan een nieuwe te openen of het in de gaten te houden.
dat boeit me dus écht nks he, de Tour de France..quote:
Ja, ben er alleen nog niet helemaal tevreden over. Dat is echter iets voor als ik een beetje klaar ben.quote:
Je hoeft niet te luisteren.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:13 schreef qu63 het volgende:
dat boeit me dus écht nks he, de Tour de France..
oh.. wat is er verkeerd aan dan? Hij is nu lekker kortquote:Op maandag 4 juli 2005 14:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja, ben er alleen nog niet helemaal tevreden over. Dat is echter iets voor als ik een beetje klaar ben.
en ook gewoon 150x dezelfde reactie!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige mensen maken zich overal druk om.
Ga je gangquote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren.
Ik doe 't wel
met liefde, zelfs
ik dnek dat dat wel meevalt.. De vrouw aan de telefoon van de helpdesk wist dat ik hem losha gemaakt, en praatte nog steeds over garantiequote:Op maandag 4 juli 2005 14:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan hoop ik voor je dat het nog onder de garantie valt, omdat je em al open hebt gemaakt..
Heeft ook te maken met de layout waar naar wordt verwezen, maar wie weet ga ik zelfs zelf nog wel iets proberen daarvoor.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
oh.. wat is er verkeerd aan dan? Hij is nu lekker kort
be my guestquote:Op maandag 4 juli 2005 14:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de layout waar naar wordt verwezen, maar wie weet ga ik zelfs zelf nog wel iets proberen daarvoor.
Wat heb je er precies mee/aan gedaan dan?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:18 schreef Bensel het volgende:
[..]
ik dnek dat dat wel meevalt.. De vrouw aan de telefoon van de helpdesk wist dat ik hem losha gemaakt, en praatte nog steeds over garantie
Heb geduld. Ik ben momenteel nog met van alles bezig, en heb ook niet eens fatsoenlijk internet thuis.quote:
ik vind dat ook altijd wel leukquote:Op maandag 4 juli 2005 14:16 schreef Doffy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren.
Ik doe 't wel
met liefde, zelfs
okquote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb geduld. Ik ben momenteel nog met van alles bezig, en heb ook niet eens fatsoenlijk internet thuis.
komt dat dan doordat jullie altijd bij de radio stonden en ze dat eigenlijk niet konden verbieden?quote:Op maandag 4 juli 2005 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik vind dat ook altijd wel leuk
Was op een vorige baan ook erg leuk altijd. Tegen de tijd dat er gefinisht zou worden, stonden we met z'n allen rondom de radio te roken
Nu mag dat laatste sowieso niet meer op kantoor, natuurlijk
Kantoren zijn tegenwoordig wettelijk verplicht rookvrij!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
komt dat dan doordat jullie altijd bij de radio stonden en ze dat eigenlijk niet konden verbieden?
Dat wist ik lieverdquote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kantoren zijn tegenwoordig wettelijk verplicht rookvrij!
Bovendien ben ik te lui om de zender op te zoeken en staat ie dus gewoon op 3fm
In theorie welquote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kantoren zijn tegenwoordig wettelijk verplicht rookvrij!
Ik ook!quote:Op maandag 4 juli 2005 14:29 schreef Reya het volgende:
Eén van de weinige sporten waar ik me in interesseer
quote:
Op zich luister ik liever yorin, maar 3 fm is een goede tweedequote:3fm is wel goed ja
Bij het bedrijf waar ik nu zit op beide locaties ook in de praktijkquote:
Bij de meeste bedrijven ook wel. Waar ik werk vormt overwerk wel een uitzondering, dan wordt er soepeler mee omgesprongen. Op zich kan het ook best met een raam open..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij het bedrijf waar ik nu zit op beide locaties ook in de praktijk
Bij ons alleen bij de wekelijkse borrel in de kantine wordt er soepel mee omgesprongen. Als we dan bij elkaar zitten, komen de plastic bekertjes met een bodempje water die als asbak moeten dienen ook vrij snel tevoorschijnquote:Op maandag 4 juli 2005 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij de meeste bedrijven ook wel. Waar ik werk vormt overwerk wel een uitzondering, dan wordt er soepeler mee omgesprongen. Op zich kan het ook best met een raam open..
quote:
Ik vond 't wel weer een fraai staaltje. Maar gelukkig zitten er meer kanten aan de Tour dan alleen het geel. En daarbij, we zijn nog LANG niet Parijs.quote:Al is de spanning er na de proloog alweer vanaf...
Hier zijn er zelfs nog echte asbakken.. Bij borrels wordt er inderdaad ook gewoon gerookt..quote:Op maandag 4 juli 2005 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij ons alleen bij de wekelijkse borrel in de kantine wordt er soepel mee omgesprongen. Als we dan bij elkaar zitten, komen de plastic bekertjes met een bodempje water die als asbak moeten dienen ook vrij snel tevoorschijn
Abakken? Wat een luxequote:Op maandag 4 juli 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier zijn er zelfs nog echte asbakken.. Bij borrels wordt er inderdaad ook gewoon gerookt..
de bolletjestrui gaat in ieder geval een keer niet naar Virenquequote:Op maandag 4 juli 2005 14:55 schreef Doffy het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik vond 't wel weer een fraai staaltje. Maar gelukkig zitten er meer kanten aan de Tour dan alleen het geel. En daarbij, we zijn nog LANG niet Parijs.
Buiten staat hier een hele grote emmer.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Abakken? Wat een luxe
Voor de deur hebben ze hier een 'peukenpijp' gemaakt
Goddank, inderdaad. Het kan daar weer spannend gaan worden, maar ook voor het groen, hoop ik!quote:Op maandag 4 juli 2005 15:00 schreef het_fokschaap het volgende:
de bolletjestrui gaat in ieder geval een keer niet naar Virenque
gewoon, alle aansluitingen gecontroleerd edquote:Op maandag 4 juli 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heb je er precies mee/aan gedaan dan?
Dat is niet dusdanig spannend dat het garantie in de weg zou mogen zitten.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
gewoon, alle aansluitingen gecontroleerd ed
hehe.. ik wou wel ff een stekkertje lostrekken.. bleek dat dat meerdere kleine stekkertjes waren.. Woopsquote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is niet dusdanig spannend dat het garantie in de weg zou mogen zitten.
Het zijn niet alleen ledjes, maar ook de aan/uit schakelaar enzo. En als die niet aangesloten is doet-ie inderdaad niets als je hem aan zet.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe.. ik wou wel ff een stekkertje lostrekken.. bleek dat dat meerdere kleine stekkertjes waren.. Woops.. Waren de stekkertjes voor de ledjes aan de voorkant.. Zonder die ledjes starte hij niet.. en de stekkertjes zaten door elkaar.. Gelukkig stond er op de meeste een goede beschrijving van wat wara hoorde (+HD-, Reserve, power..)
Nog 2.48. Die 100 meter voor de streep was nog optimistischquote:Op maandag 4 juli 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
Welnee, die worden op 100 meter voor de streep gepakt.
Hmmm, ik denk dat je met drie man toch een nog te kleine groep hebt voor een goede ontsnappingquote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nog 2.48. Die 100 meter voor de streep was nog optimistisch
http://members.chello.nl/mjpda/jsp.htmlquote:Op maandag 4 juli 2005 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Waar haal je dat nou weer vandaan, schaapje?
mja, het zal wel weer een massa-sprint worden iddquote:Op maandag 4 juli 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Welnee, die worden op 100 meter voor de streep gepakt.
Er ruikt iemand geld, en waarschijnlijk iemand die dat niet vindt stinken.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Doffy het volgende:
Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet![]()
en het is niet eens een Amerikaans astrologequote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Doffy het volgende:
Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet![]()
wat heb ik daar mee te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef qu63 het volgende:
[Fokschaap]Help Fok! mee zoeken naar medicijnen tegen HIV ..
goed doel
Ga dat dan maar lekker doen, hier is toch niks te belevenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo weer weg, en ik weet nog niet of ik veel on-line zal zijn vanavond. Heb een slechte verbinding, en ook nog een hoop achterstallige administratie.
dat wilde ik net gaan zeggen!quote:
de gewone weblog ad van de fokweblog?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Bensel het volgende:
Damn.. elke keer als ik die advertentie van de weblog zie op het forum, denk ik dat meisje te kennen.. Ze lijkt heel erg op een meid waar ik een hele tijd mee in de klas heb gezeten (en die echt bloedmooi was.. )
het is OF de weblog, OF va fotoboek.. en het is van de reclame die bovenin in het forum zitquote:
preciesquote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef Bensel het volgende:
en nu je op zoek bent, krijg je die banner natuurlijk niet
ja hequote:Op maandag 4 juli 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat worden hier toch rare dingen met nicks gedaan.
ik wilde eigenlijk een O met een streepje erdoor, maar die kon ik niet vinden..quote:
dan heb je nog geluk gehad.. het is wel eens zo dat je erg lang moet wachten op je eigendom! Soms moet je zelfs wachten totdat ie in Utrecht gebracht isquote:Op maandag 4 juli 2005 19:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kee dan.
Enerverende dag achter de rug.Ik vergat bij Wolvega mijn mooie leren jas in de trein. Opgebeld naar Klantenservice NS. Gelukkig gevonden (had 'm sinds mei). Moest ik naar Zwolle om 'm op te pikken.
Je hebt gelijk. Ik was trouwens ook allang blij dat ik 'm terughad, ik was er zeker van dat ik 't wel kon vergeten met zo'n mooie, dure jas.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef qu63 het volgende:
dan heb je nog geluk gehad.. het is wel eens zo dat je erg lang moet wachten op je eigendom! Soms moet je zelfs wachten totdat ie in Utrecht gebracht is
Het enige wat ik ooit over magnetrons en exploderen heb gehoord was van een meisje dat haar konijn in de magnetron had gestopt om het te laten drogen, waarna het konijn na enkele tientallen seconden explodeerdequote:Op maandag 4 juli 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een paar raadsels voor WFL'ers
Raadsel 1 : Hoe zit het precies met eieren en een magnetron? Ik dacht dus dat je eieren niet kon koken in een magnetron (Like duh!), maar dat het voor de rest weinig uitmaakte. De restanten van mijn gerecht op basis van ei van gisteren deden echter uiteindelijk *BOEM* in de magnetron, dus ik had nog wat extra schoonmaakwerk. Ik heb echter vaker probleemloos Foe Yong Hai in een magnetron gezet zonder explosieve effecten.
Wie vertelt hoe het zit?
Dat ook natuurlijk jaquote:
Het gerecht was op basis van gekookt ei..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef qu63 het volgende:
als je eitje al gebakken/gekookt is is he tgeen probleem, zo niet *BOEM*
nu niet meer trouwens..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef qu63 het volgende:
Iedere keer als ik de pagina ververs wordt een van de foto's flink verneukt!
dan was het niet goed genoeg gekooktquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gerecht was op basis van gekookt ei..
Ik was net vergeten om ze te verkleinen, en het opnieuw uploaden gaat niet zo snel met dial-up. Als je nu SHIFT-F5 / CTRL-R doet moeten ze het goed doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef qu63 het volgende:
Iedere keer als ik de pagina ververs wordt een van de foto's flink verneukt!
CTRL+F5 bij mij geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was net vergeten om ze te verkleinen, en het opnieuw uploaden gaat niet zo snel met dial-up. Als je nu SHIFT-F5 / CTRL-R doet moeten ze het goed doen.
Was je ook zo gelukkig toen je het bureau moest verslepen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:42 schreef qu63 het volgende:
zo'n bureau heb ik ook gehad!!!
Nope. Uiteraard had ik dat wel even gechecked.quote:en Roosje zat in de prullenbak
Bovenblad eraf gehaald. dat scheelde heel watquote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was je ook zo gelukkig toen je het bureau moest verslepen?
[..]
Nope. Uiteraard had ik dat wel even gechecked.
in de schoorsteen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bovenblad eraf gehaald. dat scheelde heel wat
* qu63 verder zoekt naar Roosje
Zag ik geen mogelijkheden toe.. Ladenkastje is overigens ook niet ligt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bovenblad eraf gehaald. dat scheelde heel wat
Ik ben benieuwd of jullie net zo creatief zijn als Roosje.quote:* qu63 verder zoekt naar Roosje
Hard gekookt, en daarna gesneden en nog meegekookt met de saus.. Zou toch goed moeten zijn dacht ik.quote:
weet je wel zeker dat het dan aan het ei lag?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hard gekookt, en daarna gesneden en nog meegekookt met de saus.. Zou toch goed moeten zijn dacht ik.
Nee, hoewel ik niet gek zou staan te kijken als ze dat nog zou doen ook.. Ik denk echter dat ik haar dan niet gedempt hoor mauwen, maar dat ik haar dan behoorlijk zal horen gillen.quote:
Nee, maar dat kwam zo in me op.. Maar voor zover ik weet zijn er geen groenten die ontploffen..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat het dan aan het ei lag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
onder je gasfornuis! of tussen je keukenblok en je koelkast
Nee. Dat is ook veel te klein voor een kat, hoewel ik er uiteraard alsnog gekeken heb.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
onder je gasfornuis! of tussen je keukenblok en je koelkast
Boemkool!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar dat kwam zo in me op.. Maar voor zover ik weet zijn er geen groenten die ontploffen..
Alles kan met die beestenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook veel te klein voor een kat, hoewel ik er uiteraard alsnog gekeken heb.
Nee, maar dat had ik ook wel gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:55 schreef qu63 het volgende:
bovenop je afzuiger?
Welk gat heb je het over?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:55 schreef FokCrash het volgende:
leuke foto'sziet er goed uit allemaal hoor.
![]()
Gokje, de kat zat in dat gat in de muur![]()
witplof!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zat prei in, dat ploft toch niet, of vergis ik me nu?
Geartsjuh!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Ze zat in één van je keukenkastjes?
Je hebt een heel leuk huisje gescoord Alice!
Ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Ze zat in één van je keukenkastjes?
Met het nodige aanpassen is het erg leuk geworden ja.quote:Je hebt een heel leuk huisje gescoord Alice!
Misschien is het dat dan toch wel.. Misschien eens proberen met folie er omheen anders..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef FokCrash het volgende:
Ik heb wel us een ontploffend stukkie wortel meegemaakt...![]()
Nope, schaaltje is er "kaal" in gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef qu63 het volgende:
het zou ook kunnen zijn dat je het eten afgedekt heb en dat er teveel druk opgebouwd werd..
Dan is het de wortel van FokCrashquote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, schaaltje is er "kaal" in gegaan.
In een lade dan?quote:
Knap hoorquote:Met het nodige aanpassen is het erg leuk geworden ja.Zoals het opgeleverd werd was het echter iets minder.
quote:
Met hulp hoor.quote:Knap hoor. SuperAlicey fixed elk huis
.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Alicey het volgende:
[..]Via de achterkant is ze in de bovenste lade gekropen.. Ik had er eik een foto van moeten maken.
dat was mijn volgende keusquote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Via de achterkant is ze in de bovenste lade gekropen.. Ik had er eik een foto van moeten maken.
[..]
Met hulp hoor.
Samen?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
'navond samen...
Hallo SingleCoil.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
'navond samen...
Netjes?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Monus het volgende:
inderdaad...
leuk huisje.
leuke spulletjes.
en wat ben je netjes.
Cute!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ik wil dus net wat wegleggen, en blijkt dat ze er weer zit:
[afbeelding]
okquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef SingleCoil het volgende:
dat is een uitdrukking, q
Je kan idd heel makkelijk via de achterkant iets erin leggenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ik wil dus net wat wegleggen, en blijkt dat ze er weer zit:
[afbeelding]
Hoef ik dus niet te doen, want dat doet de kat zelfquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan idd heel makkelijk via de achterkant iets erin leggen
Een kat bijvoorbeeld
Handige katquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoef ik dus niet te doen, want dat doet de kat zelf
quote:
Serieus?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef SingleCoil het volgende:
...en hedenavond live vanuit.....
...jeruzalem!
Hmm.. Zou dat het dan zijn?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je net een wat andere definitie van puinhoop hebt
Ja, en de vloer..quote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Wat is die puinhoop dan. Die paar kopjes op het aanrecht?
...ik miste je hier ookk wel een beetje...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Serieus?Wil ik ook nog eens heen...
Ja, mooi vloertje... Gama?quote:
...to boldly go where no cleaninglady has gone before...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, mooi vloertje... Gama?
puinhoop...
Een afwas van 2 weken.
Overal rondslingerende kleren.
Een vloer waar je schoenen aan vast kleven.
En een berg vuilnis zakken.
Of met andere woorden een 'studenten huis'.
Met als reden...?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef SingleCoil het volgende:
serieus! as we speak zit ik een biertje te drinken - gold star - aan de king david road op mount sion. het is hier een graad of 25 en best lekker. ik wilde nog naar de klaagmuur maar dat mag niet van mijn guard. niet lachen. het bedrijf hier heeft me een bodyguard meegegeven...
er is op dit moment nogal wat interne onrust. deze week is het ultimatum afgelopen dat de regering aan joodse kolonisten in de bezette gebieden had gesteld. dus is men begonnen met het ontruimen van de nederzettingen.quote:
Kwantum icm een handig broertje.quote:
Daar lijkt het gelukkig in de verste verte niet op.quote:puinhoop...
Een afwas van 2 weken.
Overal rondslingerende kleren.
Een vloer waar je schoenen aan vast kleven.
En een berg vuilnis zakken.
Of met andere woorden een 'studenten huis'.
Ik wilde em nog hier posten, maar vond het niet waard eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige topics
Sex met iemand die je eigenlijk niet sexbaar vindt
Dat kun je toch niet ménen, dat je daar een topic over opent?
Cool. Heb je het al even mogen vasthouden?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef SingleCoil het volgende:
een oostenrijks handwapen, volautomatisch, dat hij in een stoer schouderhalster draagt.
Wordt je daar niet agressief van?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Cool. Heb je het al even mogen vasthouden?
Pief paf poef.
Ikke? Ik heb wel eens stiekem het dienstwapen van mijn pa even uit de kast gehaald om het te bekijken. Ik vind die dingen wel cool. Maar nee, agressief word ik er niet van. Ik geil wel op vrouwen met wapens. Scully.quote:
nee, hij is heel streng. en pissed off omdat ik hem al twee keer verslagen heb met armworstelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Cool. Heb je het al even mogen vasthouden?
Pief paf poef.
Had je hem gezegd dat je naar de hoeren wilde?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef SingleCoil het volgende:
hij wordt Nu weer streng: we moeten terug naar het hotel. en we gaan niet naar de hoeren enzo, want we moeten er om 03:00 weer uit (vlucht terug om 7:45).
lekker, morgen weer in mijn eigen bed!
zoiets?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikke? Ik heb wel eens stiekem het dienstwapen van mijn pa even uit de kast gehaald om het te bekijken. Ik vind die dingen wel cool. Maar nee, agressief word ik er niet van. Ik geil wel op vrouwen met wapens. Scully.
Deze ja, die meid aan de rechterkant lijkt dus heel erg op iemand die ik ken 9die zeker niet onaardig isquote:
mijn moeder heeft ook een wapen. Een Walter P5quote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikke? Ik heb wel eens stiekem het dienstwapen van mijn pa even uit de kast gehaald om het te bekijken. Ik vind die dingen wel cool. Maar nee, agressief word ik er niet van. Ik geil wel op vrouwen met wapens. Scully.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:26 schreef het_fokschaap het volgende:
mijn moeder heeft ook een wapen. Een Walter P5
ik zal wel even een foto naar je mailen
jij werd opgewonden van vrouwen met wapensquote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Qu denkt natuurlijk meteen weer aan seks. Tsk tsk tsk.
Ja, maar ik doe niet aan seks met vrouwen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:38 schreef qu63 het volgende:
jij werd opgewonden van vrouwen met wapens
je geilt er zelfs op!
Dan is mijn begrip sex wat ruimer dan die van jouquote:Op maandag 4 juli 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, maar ik doe niet aan seks met vrouwen.
Ja, jij doet zeker wel aan seks met vrouwen, viezerik.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:45 schreef qu63 het volgende:
Dan is mijn begrip sex wat ruimer dan die van jou
Is qu een pot?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, jij doet zeker wel aan seks met vrouwen, viezerik.
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, jij doet zeker wel aan seks met vrouwen, viezerik.
En als jij een man zou zijn dan zou je homo zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als Qu een vrouw zou zijn, zou hij een pot zijn. Bah, Qu!
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef miss_sly het volgende:
En Misu is geslaagd voor het examen gehoorzaamheid
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:53 schreef miss_sly het volgende:
Dat dacht ik van Misu ook
Maar hij deed het zo goed, ik ben reuzetrots op hem
En dat terwijl hij aan het begin nog werd aangevallen door een hond uit een andere groep die los liepWas zo sneu, en ik had het liefst die hond weggetrapt
En een dikke 10 gescoord voor omgang baas-hond en hond-hond!
quote:
en dat houdt in ?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef miss_sly het volgende:
Als ik een man was, zou Doffel vast flieft worden op mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:52 schreef qu63 het volgende:
En als jij een man zou zijn dan zou je homo zijn
Pas dus maar op Doffy!
Nou, dat hij de elementaire gehoorzaamheid onder de knie heeft, min of meer dan tochquote:
Dat 'ie de postbode naar de strot vliegt als Miss_Sly dat wenst.quote:
Dat moeten we dan maar hem vragenquote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Als ik een man was, zou Doffel vast flieft worden op mij.
ok, gefeliciteerd danquote:Op maandag 4 juli 2005 21:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat hij de elementaire gehoorzaamheid onder de knie heeft, min of meer dan toch
Hij kan 30 seconden zit-en-blijf, af-en-blijf, hij kan netjes volgens, hij komt voor als ik dat zeg, aan de voet, laat zich betasten () (is handig bij de dierenarts) en we hebben kennelijk een goede verstandhouding en hij is braaf naar andere honden.
waar is je deeltjesjitter (??????????) gebleven?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat 'ie de postbode naar de strot vliegt als Miss_Sly dat wenst.![]()
O, ja. Die heb ik n poosje geleden weggehaald. Maar ik ben nog steeds met n deeltjes-schietproject bezig!quote:Op maandag 4 juli 2005 21:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
waar is je deeltjesjitter (??????????) gebleven?
Dat komt pas bij de volgende cursusquote:Op maandag 4 juli 2005 21:57 schreef Maethor het volgende:
[..]
Dat 'ie de postbode naar de strot vliegt als Miss_Sly dat wenst.![]()
Okquote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Maethor het volgende:
[..]
O, ja. Die heb ik n poosje geleden weggehaald. Maar ik ben nog steeds met n deeltjes-schietproject bezig!![]()
En een slinger natuurlijk.
hehe, nee dat doet de examinatricequote:
Doe nog eens een foto van Misu danquote:Op maandag 4 juli 2005 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hehe, nee dat doet de examinatrice
En trouwens, Misu was de enige die dat zonder problemen toeliet
ja, ik ben reuzetrots, daar mogen jullie best om lachen hoor![]()
![]()
quote:
Haus schiet geen deeltjes maar doet iets tee-oo-ree-ties. Hij slingert wel.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 21:51 schreef miss_sly het volgende:
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:07 schreef miss_sly het volgende:
Zo ziet ie eruit als ie gezwommen heeft:
[afbeelding]
En zo ligt ie dan later helemaal van de wereld te pitten:
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is een douche en slaapje doen.. Truste allemaal!![]()
mja...dan moet je wel een grote wijk hebbenquote:Op maandag 4 juli 2005 22:34 schreef Bensel het volgende:
moet dus in vervolg oppassen als ik bij miss sly moet bezorgen
Het voordeel is dat als hij aanvalt als ik dat zeg, hij theoretisch gesproken ook zou moeten loslaten als ik dat zegquote:Op maandag 4 juli 2005 22:34 schreef Bensel het volgende:
moet dus in vervolg oppassen als ik bij miss sly moet bezorgen
jajaquote:Op maandag 4 juli 2005 22:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het voordeel is dat als hij aanvalt als ik dat zeg, hij theoretisch gesproken ook zou moeten loslaten als ik dat zeg
truste...quote:Op maandag 4 juli 2005 22:29 schreef Alicey het volgende:
* Alicey is een douche en slaapje doen.. Truste allemaal!![]()
Dat woord heb ik er heeel bewust tussen gezetquote:
Lekkere waakhonden zijn dat dan!quote:Op maandag 4 juli 2005 22:47 schreef Bensel het volgende:
Ach, ik waak de gok toch maar. (ik ken ook honden die luid blaffend op me af komen.. Ik ging elke keer weer weg, terwijl die honden nog luid aan het blaffen waren.. Kwam die vrouw een keer naar buiten: "Als ze blaffen moet je ze gewoon ff aanhalen.. Dan zijn ze stil.." Nu ben ik na een incident met een bijtende hond niet zo happig meer om een hond aan te halen (dat incident scheelde een haartje). En de volgende keer dat ik er was, dacht ik: och, wat zou het, dus ik haal 1 van die honden aan.. Meteen stil! Staartje kwispelen, maar geen kikOok toen ik wegging geen kik.. dat zijn echt vreemde honden
maar 1x aanhalen en ze doen niks meer..quote:Op maandag 4 juli 2005 22:55 schreef Bensel het volgende:
ja, werkt best wel goed.. Ze hebben het altijd door dat iemand komt, en blaffen dan erg hard.. Dus waaks zijn ze wel.. alleen bijten ze niet
Nouja, graag gedaan dan maar ofzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Raymond en ik hebben er om kunnen lachen, bedankt!
Het heeft dus echt geholpenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:05 schreef miss_sly het volgende:
Misu luisterde vanochtend tijdens de wandeling nog steeds goed. Hij is gewoon geweldig, natuurlijk
Nee.quote:Alicey, heb ik gisteravond nog notes gekregen?
Linkje?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik was niet zo vriendelijk in OUD-modtopic
Jij altijd Luupje!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffel!Mag ik je even in de armen vliegen?
![]()
Modtopic Oudersquote:
Mag ik jou niet missen danquote:
heb ik er nog notes bijgekregen? ik had er 12quote:
Je hebt er dertien, maar nummer 13 is die positieve note van Haus.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:12 schreef qu63 het volgende:
heb ik er nog notes bijgekregen? ik had er 12
Ik weet ook niet of het wel het juiste is.. (maar ik geloof van wel)quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het nog erg keurig allemaal hoor.
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt er dertien, maar nummer 13 is die positieve note van Haus.
Voor OUD nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het nog erg keurig allemaal hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |