Dat is niet dusdanig spannend dat het garantie in de weg zou mogen zitten.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:13 schreef Bensel het volgende:
[..]
gewoon, alle aansluitingen gecontroleerd ed
hehe.. ik wou wel ff een stekkertje lostrekken.. bleek dat dat meerdere kleine stekkertjes waren.. Woopsquote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is niet dusdanig spannend dat het garantie in de weg zou mogen zitten.
Het zijn niet alleen ledjes, maar ook de aan/uit schakelaar enzo. En als die niet aangesloten is doet-ie inderdaad niets als je hem aan zet.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:24 schreef Bensel het volgende:
[..]
hehe.. ik wou wel ff een stekkertje lostrekken.. bleek dat dat meerdere kleine stekkertjes waren.. Woops.. Waren de stekkertjes voor de ledjes aan de voorkant.. Zonder die ledjes starte hij niet.. en de stekkertjes zaten door elkaar.. Gelukkig stond er op de meeste een goede beschrijving van wat wara hoorde (+HD-, Reserve, power..)
Nog 2.48. Die 100 meter voor de streep was nog optimistischquote:Op maandag 4 juli 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
Welnee, die worden op 100 meter voor de streep gepakt.
Hmmm, ik denk dat je met drie man toch een nog te kleine groep hebt voor een goede ontsnappingquote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nog 2.48. Die 100 meter voor de streep was nog optimistisch
http://members.chello.nl/mjpda/jsp.htmlquote:Op maandag 4 juli 2005 15:33 schreef miss_sly het volgende:
Waar haal je dat nou weer vandaan, schaapje?
mja, het zal wel weer een massa-sprint worden iddquote:Op maandag 4 juli 2005 15:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
[..]
Welnee, die worden op 100 meter voor de streep gepakt.
Er ruikt iemand geld, en waarschijnlijk iemand die dat niet vindt stinken.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Doffy het volgende:
Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet![]()
en het is niet eens een Amerikaans astrologequote:Op maandag 4 juli 2005 15:57 schreef Doffy het volgende:
Astrologe klaagt NASA aan voor vernielen komeet![]()
wat heb ik daar mee te makenquote:Op maandag 4 juli 2005 16:02 schreef qu63 het volgende:
[Fokschaap]Help Fok! mee zoeken naar medicijnen tegen HIV ..
goed doel
Ga dat dan maar lekker doen, hier is toch niks te belevenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:16 schreef Alicey het volgende:
* Alicey zo weer weg, en ik weet nog niet of ik veel on-line zal zijn vanavond. Heb een slechte verbinding, en ook nog een hoop achterstallige administratie.
dat wilde ik net gaan zeggen!quote:
de gewone weblog ad van de fokweblog?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Bensel het volgende:
Damn.. elke keer als ik die advertentie van de weblog zie op het forum, denk ik dat meisje te kennen.. Ze lijkt heel erg op een meid waar ik een hele tijd mee in de klas heb gezeten (en die echt bloedmooi was.. )
het is OF de weblog, OF va fotoboek.. en het is van de reclame die bovenin in het forum zitquote:
preciesquote:Op maandag 4 juli 2005 19:10 schreef Bensel het volgende:
en nu je op zoek bent, krijg je die banner natuurlijk niet
ja hequote:Op maandag 4 juli 2005 19:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat worden hier toch rare dingen met nicks gedaan.
ik wilde eigenlijk een O met een streepje erdoor, maar die kon ik niet vinden..quote:
dan heb je nog geluk gehad.. het is wel eens zo dat je erg lang moet wachten op je eigendom! Soms moet je zelfs wachten totdat ie in Utrecht gebracht isquote:Op maandag 4 juli 2005 19:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kee dan.
Enerverende dag achter de rug.Ik vergat bij Wolvega mijn mooie leren jas in de trein. Opgebeld naar Klantenservice NS. Gelukkig gevonden (had 'm sinds mei). Moest ik naar Zwolle om 'm op te pikken.
Je hebt gelijk. Ik was trouwens ook allang blij dat ik 'm terughad, ik was er zeker van dat ik 't wel kon vergeten met zo'n mooie, dure jas.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:28 schreef qu63 het volgende:
dan heb je nog geluk gehad.. het is wel eens zo dat je erg lang moet wachten op je eigendom! Soms moet je zelfs wachten totdat ie in Utrecht gebracht is
Het enige wat ik ooit over magnetrons en exploderen heb gehoord was van een meisje dat haar konijn in de magnetron had gestopt om het te laten drogen, waarna het konijn na enkele tientallen seconden explodeerdequote:Op maandag 4 juli 2005 19:39 schreef Alicey het volgende:
Ik heb een paar raadsels voor WFL'ers
Raadsel 1 : Hoe zit het precies met eieren en een magnetron? Ik dacht dus dat je eieren niet kon koken in een magnetron (Like duh!), maar dat het voor de rest weinig uitmaakte. De restanten van mijn gerecht op basis van ei van gisteren deden echter uiteindelijk *BOEM* in de magnetron, dus ik had nog wat extra schoonmaakwerk. Ik heb echter vaker probleemloos Foe Yong Hai in een magnetron gezet zonder explosieve effecten.
Wie vertelt hoe het zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |