Dat ook natuurlijk jaquote:
Het gerecht was op basis van gekookt ei..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:41 schreef qu63 het volgende:
als je eitje al gebakken/gekookt is is he tgeen probleem, zo niet *BOEM*
nu niet meer trouwens..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef qu63 het volgende:
Iedere keer als ik de pagina ververs wordt een van de foto's flink verneukt!
dan was het niet goed genoeg gekooktquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gerecht was op basis van gekookt ei..
Ik was net vergeten om ze te verkleinen, en het opnieuw uploaden gaat niet zo snel met dial-up. Als je nu SHIFT-F5 / CTRL-R doet moeten ze het goed doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:43 schreef qu63 het volgende:
Iedere keer als ik de pagina ververs wordt een van de foto's flink verneukt!
CTRL+F5 bij mij geloof ikquote:Op maandag 4 juli 2005 19:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was net vergeten om ze te verkleinen, en het opnieuw uploaden gaat niet zo snel met dial-up. Als je nu SHIFT-F5 / CTRL-R doet moeten ze het goed doen.
Was je ook zo gelukkig toen je het bureau moest verslepen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:42 schreef qu63 het volgende:
zo'n bureau heb ik ook gehad!!!
Nope. Uiteraard had ik dat wel even gechecked.quote:en Roosje zat in de prullenbak
Bovenblad eraf gehaald. dat scheelde heel watquote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Was je ook zo gelukkig toen je het bureau moest verslepen?
[..]
Nope. Uiteraard had ik dat wel even gechecked.
in de schoorsteen?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bovenblad eraf gehaald. dat scheelde heel wat
* qu63 verder zoekt naar Roosje
Zag ik geen mogelijkheden toe.. Ladenkastje is overigens ook niet ligt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bovenblad eraf gehaald. dat scheelde heel wat
Ik ben benieuwd of jullie net zo creatief zijn als Roosje.quote:* qu63 verder zoekt naar Roosje
Hard gekookt, en daarna gesneden en nog meegekookt met de saus.. Zou toch goed moeten zijn dacht ik.quote:
weet je wel zeker dat het dan aan het ei lag?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hard gekookt, en daarna gesneden en nog meegekookt met de saus.. Zou toch goed moeten zijn dacht ik.
Nee, hoewel ik niet gek zou staan te kijken als ze dat nog zou doen ook.. Ik denk echter dat ik haar dan niet gedempt hoor mauwen, maar dat ik haar dan behoorlijk zal horen gillen.quote:
Nee, maar dat kwam zo in me op.. Maar voor zover ik weet zijn er geen groenten die ontploffen..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat het dan aan het ei lag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
onder je gasfornuis! of tussen je keukenblok en je koelkast
Nee. Dat is ook veel te klein voor een kat, hoewel ik er uiteraard alsnog gekeken heb.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
onder je gasfornuis! of tussen je keukenblok en je koelkast
Boemkool!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar dat kwam zo in me op.. Maar voor zover ik weet zijn er geen groenten die ontploffen..
Alles kan met die beestenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook veel te klein voor een kat, hoewel ik er uiteraard alsnog gekeken heb.
Nee, maar dat had ik ook wel gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:55 schreef qu63 het volgende:
bovenop je afzuiger?
Welk gat heb je het over?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:55 schreef FokCrash het volgende:
leuke foto'sziet er goed uit allemaal hoor.
![]()
Gokje, de kat zat in dat gat in de muur![]()
witplof!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zat prei in, dat ploft toch niet, of vergis ik me nu?
Geartsjuh!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Ze zat in één van je keukenkastjes?
Je hebt een heel leuk huisje gescoord Alice!
Ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Ze zat in één van je keukenkastjes?
Met het nodige aanpassen is het erg leuk geworden ja.quote:Je hebt een heel leuk huisje gescoord Alice!
Misschien is het dat dan toch wel.. Misschien eens proberen met folie er omheen anders..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef FokCrash het volgende:
Ik heb wel us een ontploffend stukkie wortel meegemaakt...![]()
Nope, schaaltje is er "kaal" in gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef qu63 het volgende:
het zou ook kunnen zijn dat je het eten afgedekt heb en dat er teveel druk opgebouwd werd..
Dan is het de wortel van FokCrashquote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, schaaltje is er "kaal" in gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |