Nee, maar dat kwam zo in me op.. Maar voor zover ik weet zijn er geen groenten die ontploffen..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je wel zeker dat het dan aan het ei lag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
onder je gasfornuis! of tussen je keukenblok en je koelkast
Nee. Dat is ook veel te klein voor een kat, hoewel ik er uiteraard alsnog gekeken heb.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:51 schreef qu63 het volgende:
onder je gasfornuis! of tussen je keukenblok en je koelkast
Boemkool!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, maar dat kwam zo in me op.. Maar voor zover ik weet zijn er geen groenten die ontploffen..
Alles kan met die beestenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee. Dat is ook veel te klein voor een kat, hoewel ik er uiteraard alsnog gekeken heb.
Nee, maar dat had ik ook wel gezien.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:55 schreef qu63 het volgende:
bovenop je afzuiger?
Welk gat heb je het over?quote:Op maandag 4 juli 2005 19:55 schreef FokCrash het volgende:
leuke foto'sziet er goed uit allemaal hoor.
![]()
Gokje, de kat zat in dat gat in de muur![]()
witplof!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zat prei in, dat ploft toch niet, of vergis ik me nu?
Geartsjuh!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Ze zat in één van je keukenkastjes?
Je hebt een heel leuk huisje gescoord Alice!
Ook niet.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:58 schreef Geartsjuh het volgende:
Ze zat in één van je keukenkastjes?
Met het nodige aanpassen is het erg leuk geworden ja.quote:Je hebt een heel leuk huisje gescoord Alice!
Misschien is het dat dan toch wel.. Misschien eens proberen met folie er omheen anders..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:59 schreef FokCrash het volgende:
Ik heb wel us een ontploffend stukkie wortel meegemaakt...![]()
Nope, schaaltje is er "kaal" in gegaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:00 schreef qu63 het volgende:
het zou ook kunnen zijn dat je het eten afgedekt heb en dat er teveel druk opgebouwd werd..
Dan is het de wortel van FokCrashquote:Op maandag 4 juli 2005 20:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nope, schaaltje is er "kaal" in gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |