In een lade dan?quote:
Knap hoorquote:Met het nodige aanpassen is het erg leuk geworden ja.Zoals het opgeleverd werd was het echter iets minder.
quote:
Met hulp hoor.quote:Knap hoor. SuperAlicey fixed elk huis
.
quote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Alicey het volgende:
[..]Via de achterkant is ze in de bovenste lade gekropen.. Ik had er eik een foto van moeten maken.
dat was mijn volgende keusquote:Op maandag 4 juli 2005 20:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Via de achterkant is ze in de bovenste lade gekropen.. Ik had er eik een foto van moeten maken.
[..]
Met hulp hoor.
Samen?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
'navond samen...
Hallo SingleCoil.quote:Op maandag 4 juli 2005 20:13 schreef SingleCoil het volgende:
'navond samen...
Netjes?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:11 schreef Monus het volgende:
inderdaad...
leuk huisje.
leuke spulletjes.
en wat ben je netjes.
Cute!quote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ik wil dus net wat wegleggen, en blijkt dat ze er weer zit:
[afbeelding]
okquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef SingleCoil het volgende:
dat is een uitdrukking, q
Je kan idd heel makkelijk via de achterkant iets erin leggenquote:Op maandag 4 juli 2005 20:16 schreef Alicey het volgende:
Ik wil dus net wat wegleggen, en blijkt dat ze er weer zit:
[afbeelding]
Hoef ik dus niet te doen, want dat doet de kat zelfquote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je kan idd heel makkelijk via de achterkant iets erin leggen
Een kat bijvoorbeeld
Handige katquote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoef ik dus niet te doen, want dat doet de kat zelf
quote:
Serieus?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:19 schreef SingleCoil het volgende:
...en hedenavond live vanuit.....
...jeruzalem!
Hmm.. Zou dat het dan zijn?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat je net een wat andere definitie van puinhoop hebt
Ja, en de vloer..quote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef Monus het volgende:
[..]
Wat is die puinhoop dan. Die paar kopjes op het aanrecht?
...ik miste je hier ookk wel een beetje...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Serieus?Wil ik ook nog eens heen...
Ja, mooi vloertje... Gama?quote:
...to boldly go where no cleaninglady has gone before...quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Ja, mooi vloertje... Gama?
puinhoop...
Een afwas van 2 weken.
Overal rondslingerende kleren.
Een vloer waar je schoenen aan vast kleven.
En een berg vuilnis zakken.
Of met andere woorden een 'studenten huis'.
Met als reden...?quote:Op maandag 4 juli 2005 20:31 schreef SingleCoil het volgende:
serieus! as we speak zit ik een biertje te drinken - gold star - aan de king david road op mount sion. het is hier een graad of 25 en best lekker. ik wilde nog naar de klaagmuur maar dat mag niet van mijn guard. niet lachen. het bedrijf hier heeft me een bodyguard meegegeven...
er is op dit moment nogal wat interne onrust. deze week is het ultimatum afgelopen dat de regering aan joodse kolonisten in de bezette gebieden had gesteld. dus is men begonnen met het ontruimen van de nederzettingen.quote:
Kwantum icm een handig broertje.quote:
Daar lijkt het gelukkig in de verste verte niet op.quote:puinhoop...
Een afwas van 2 weken.
Overal rondslingerende kleren.
Een vloer waar je schoenen aan vast kleven.
En een berg vuilnis zakken.
Of met andere woorden een 'studenten huis'.
Ik wilde em nog hier posten, maar vond het niet waard eigenlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sommige topics
Sex met iemand die je eigenlijk niet sexbaar vindt
Dat kun je toch niet ménen, dat je daar een topic over opent?
Cool. Heb je het al even mogen vasthouden?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:02 schreef SingleCoil het volgende:
een oostenrijks handwapen, volautomatisch, dat hij in een stoer schouderhalster draagt.
Wordt je daar niet agressief van?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Cool. Heb je het al even mogen vasthouden?
Pief paf poef.
Ikke? Ik heb wel eens stiekem het dienstwapen van mijn pa even uit de kast gehaald om het te bekijken. Ik vind die dingen wel cool. Maar nee, agressief word ik er niet van. Ik geil wel op vrouwen met wapens. Scully.quote:
nee, hij is heel streng. en pissed off omdat ik hem al twee keer verslagen heb met armworstelen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Cool. Heb je het al even mogen vasthouden?
Pief paf poef.
Had je hem gezegd dat je naar de hoeren wilde?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:12 schreef SingleCoil het volgende:
hij wordt Nu weer streng: we moeten terug naar het hotel. en we gaan niet naar de hoeren enzo, want we moeten er om 03:00 weer uit (vlucht terug om 7:45).
lekker, morgen weer in mijn eigen bed!
zoiets?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ikke? Ik heb wel eens stiekem het dienstwapen van mijn pa even uit de kast gehaald om het te bekijken. Ik vind die dingen wel cool. Maar nee, agressief word ik er niet van. Ik geil wel op vrouwen met wapens. Scully.
Deze ja, die meid aan de rechterkant lijkt dus heel erg op iemand die ik ken 9die zeker niet onaardig isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |