Ik wil ook een leefbare planeet nu en morgen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:04 schreef Silmarwen het volgende:
Vind jij je persoonlijke vrijheden dan belangrijker dan het welzijn van de aarde. Als je persoonlijke vrijheden ingebonden worden door bijvoorbeeld dat je niet meer zelf mag weten waar jij je tering zooi dumpt, lijkt me dat geen slecht idee.
Vertelquote:Overigens vind ik GL een partij om van te kotsen, maar dat is vanwege andere redenen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 13:48 schreef Vassili_Z het volgende:
Rechts is het geheel van onwetendheid, angst, xenofobie, eigen volk eerst-onzin en ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Door veel consumeren raakt de olie vanzelf op, probleem opgelost.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef du_ke het volgende:
Hoe denk je met marktwerking milieuproblemen op te lossen?
Doordat bedrijven zelf in zien dat er dingen moeten veranderen.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:08 schreef du_ke het volgende:
Hoe denk je met marktwerking milieuproblemen op te lossen?
History in the making.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Rome, heet, Amerikaans meisje. Slotje..
Ze strijden ook voor jouw vrijheid. Tenzij je niet aan vrijheid gehecht bent natuurlijk.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:49 schreef pberends het volgende:
Nee, die republikeinse overheden zijn lekker. Die innen alleen maar meer geld om oorlogen te financieren.
Afghanistan: goede oorlog, nieuw regime hele verbetering. Goed voor onze vrijheidquote:Op maandag 4 juli 2005 15:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze strijden ook voor jouw vrijheid. Tenzij je niet aan vrijheid gehecht bent natuurlijk.
Beste stuurlui staan aan wal. Hoe had jij het gedaan?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:25 schreef pberends het volgende:
Afghanistan: goede oorlog, nieuw regime hele verbetering. Goed voor onze vrijheid
Irak: gigantische puinhoop, terroristisch broeinest geworden, ernstige verslechtering van onze vrijheid.
Conservatieven zoals ze altijd voor de Westerse vrijheid strijden.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:27 schreef Monidique het volgende:
Welke republikeinen strijden voor mijn vrijheid?
Ja, ja. Welke republikeinen kun jij mij aanwijzen die voor mijn vrijheid vechten?quote:Op maandag 4 juli 2005 15:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Conservatieven zoals ze altijd voor de Westerse vrijheid strijden.
Vanaf het moment dat Bush office nam zei hij: "We moeten achter Irak aan, Irak, Irak" en stelde de prioriteiten van de CIA op Al-Qaida naar beneden bij, omdat Irak prioriteit kreeg. Daarom zijn de aanslagen van 11 september niet voorkomen. Dat had ik dus helemaal anders gedaan.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beste stuurlui staan aan wal. Hoe had jij het gedaan?
Ik vind de oorlog in Irak ook een smerige maar ze zitten er nu dan kun je niet zomaar terugtrekken dan speel je terroristen in de kaart.
Het gaat niet om individuen maar het beleid van een land.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:38 schreef Monidique het volgende:
Ja, ja. Welke republikeinen kun jij mij aanwijzen die voor mijn vrijheid vechten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |