Kan jij foto's maken?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
In Eindhoven zit er iets van een rolwolk-in-wording voor de bui....
ik heb er een paar gemaakt, maar het is nog geen rolwolk. Ik kan ze niet plaatsen, want ik zit op het werk.quote:
www.imageshack.us?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er een paar gemaakt, maar het is nog geen rolwolk. Ik kan ze niet plaatsen, want ik zit op het werk.
Het data-kabeltje ligt nog in Indonesiëquote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
www.imageshack.us?
Of bedoel je dat je de cam niet bij je hebt
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het data-kabeltje ligt nog in IndonesiëDus kan ik alleen thuis de cardreader gebruiken.
Ahaquote:Op maandag 4 juli 2005 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik ben pas sinds gisteren thuis en zo.![]()
32 graden, veel zon, af en toe een wolkbreuk. Standaard weer trouwens..quote:Op maandag 4 juli 2005 11:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Aha
Was het gezellig? En hoe was het weer daar?
Wolkbreuken komen daar veel voor hè? Vooral in Juni/Juliquote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
32 graden, veel zon, af en toe een wolkbreuk. Standaard weer trouwens..
vrijwel iedere bui is een wolkbreuk, maar da's daar niet bijzonder. Het is pas bijzonder als het 3 uur blijft regenen en er een halve meter water in de straten staat.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wolkbreuken komen daar veel voor hè? Vooral in Juni/Juli
Nee dat is het niet.. misschien zo?!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:30 schreef drelletje het volgende:
wind neemt toe... donkere wat gladgestreken luchten in het zuiden.. even kijken of het een shelf(je) is
OK, dat neem ik even terug.... lucht is toch wel heel vaag in het ZZW-en....quote:Op maandag 4 juli 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Het ziet er dreigend uit in Amsterdam, maar rolwolken verwacht ik niet echt...
Was je gisternacht wakker? Veel stond er blank hoorde ik... rond 3-4 uur 's nachts ofzo. Las het iig op weerwoord.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:30 schreef AMD64 het volgende:
Hellevoetsluis: Onweer in de verte te horen
Als je daar wordt geboren. Krijg je dan een regenpak cadeau?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vrijwel iedere bui is een wolkbreuk, maar da's daar niet bijzonder. Het is pas bijzonder als het 3 uur blijft regenen en er een halve meter water in de straten staat.
Meet jij in de volle zon?!?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
32 graden, veel zon, af en toe een wolkbreuk. Standaard weer trouwens..
Indonesie schat. Indonesiequote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Meet jij in de volle zon?!?
Het is warm, maar zó warm...![]()
Dat was in indonesië...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Le - zenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Indonesië inderdaad.. gisteren terug, dus even een update geven aan AMD.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
hehe, dat geld ook voor jouw!quote:
Oeps... Lezen is soms zo moeilijk....!quote:
niets te klagen tot nu toe, lekker met de laptop in de tuin.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:36 schreef AMD64 het volgende:
Venlo. Is het dan zo'n mooie dag bij jullie
Geeft niet. Ja mag het wel is goedmakenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Oeps... Lezen is soms zo moeilijk....!![]()
Sneeuwbuiquote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef -Mk- het volgende:
Volgens Nu.nl momenteel een sneeuwbui in Rotterdam?
Foto's!!!...
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef -Mk- het volgende:
Foto's!!!...
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef -Mk- het volgende:
Foto's!!!...
[afbeelding]
Ik, ik, ik. Het is alleen maar jij. Je gunt niemand anders watquote:Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef Marky-Boom het volgende:
Zo te zien krijg ik in dronten de volle laag:D ik ben nu ff weggies, maar neem nu de camera mee!
Sommige mensen moeten werken op maandagquote:Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik, ik, ik. Het is alleen maar jij. Je gunt niemand anders wat
Maar waar is SpeedyGJ nu?
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik, ik, ik. Het is alleen maar jij. Je gunt niemand anders wat
Maar waar is SpeedyGJ nu?
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:41 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
![]()
das niet waar! Ik gun het jullie ook, maar IK verdien ook wel es wat.
![]()
Sommige mensen genieten van hun vijfde week vakantiequote:
Wat doe je nou weer in het gooi?!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:35 schreef JaWi het volgende:
Komt dat pleurisweer nog naar het gooi? Is kurkdroog hier.
Onweer. En dan wel een volle laagquote:Op maandag 4 juli 2005 11:45 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo loopt te zeuren over het weer, 30 graden, een biertje, wat wil je nog meer?:)
digicam ligt thuisquote:
Haha, ja ik zie hetquote:Op maandag 4 juli 2005 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
De lucht in Eindhoven is groen-grijs op dit moment. Het zal zo wel losbarsten.
Ik wil mijn uitzicht op de landingsbaan terug ^^;quote:Op maandag 4 juli 2005 11:47 schreef indahnesia.com het volgende:
het noodweer is het.. zware windstoten en stortregen in eindhoven
same here, ware het niet dat de nieuwe terminal ook nog in de weg staat. De regen neemt nu trouwens wat af en het wordt iets lichter.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:49 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ik wil mijn uitzicht op de landingsbaan terug ^^;
Hier in Maastricht ook nog niet gehoordquote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
EHV - veel regen...... maar klappen doet het niet![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
Als we zo doorgaan zitten we vanavond nog in deeltje 100
Oh?!?quote:
Hier, Maastricht t.h.v. Geusselt, nog geen druppels maar pikkedonker.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
eerste druppels. En meteen HARDE WIND
Gigantisch donker.
Nogal ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Teringjantje, Maastricht krijgt de volle laag
Waar heb je je nederige stulpje staan?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Cool, heb net nieuwe dure digicamera en zit op 12 hoog, en zie de rolwolk naderen. Dat wordt fotograferen.
Hier is het net alsof het licht uitgegaan is, maar ik zie nog geen regen...ik zit bij AMstel Stationquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef drelletje het volgende:
[..]
Waar heb je je nederige stulpje staan?
Het begint pas te storten als het net weer wat lichter wordt heb ik net ondervonden....quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hier is het net alsof het licht uitgegaan is, maar ik zie nog geen regen...ik zit bij AMstel Station
tis alleen nog maar donkerder gewordenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het begint pas te storten als het net weer wat lichter wordt heb ik net ondervonden....
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Schrik me kapot, luchtalarmen gaan af .. de moffen komen!
zwartsluis nog wel zon, maar wel wolkenquote:
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouwquote:Op maandag 4 juli 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit ook in Westport, bijna dan. Maar de echte show blijft uit, helaas.
(Elsevier gebouw)
Idd, schrok me rot toen ik even buiten aan het kijken was hoe het weer eruit zag... omgquote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Againzender het volgende:
En dan dat l;uchtalarm er bij, briljant
Hier ook 2 minuten te laat die zoemer.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nu wel, 2 minuten te laat.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouw![]()
OMFG, ze worden elke maand luider...!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef uniekje het volgende:
Leuk detail: ze testen meteen de sirenes even
`quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouw![]()
Hm, het is Reed Elsevier waar ik op uitkijk, is dat wel dezelfde toko eigenlijk? Ik zit bij metrostation Isolatorweg in ieder geval.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
`
Tof,.
Welk (kantoor?)pand zit je?.
Ja, Reed Elsevier.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, het is Reed Elsevier waar ik op uitkijk, is dat wel dezelfde toko eigenlijk? Ik zit bij metrostation Isolatorweg in ieder geval.
Geldrop, ik bezit idd de hele flat.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef drelletje het volgende:
[..]
Waar heb je je nederige stulpje staan?
Dan ga ik hier in Cuijk maar even de ramen dichtmakenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Het begint hier nu los te barsten (Oss)
Beetje.... donkere foto....quote:Op maandag 4 juli 2005 12:13 schreef firecow het volgende:
Woei deze wolk kwam dus net aandrijven in amsterdam.... Daarom zag ik hem niet omdat hij achter het huis langs kwam
[afbeelding]
En het regent nu
Nou, valt nog mee, wat boven wallonie hangt is leuker... Hopelijk is het nog actief als dat hier overtrekt...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef i2Them2 het volgende:
Limburg krijgt wel aardig wat onweer
http://onweb.blids.de/blids/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp?nav1=products&nav2=spion
Bel ze op en maak hier dan een live verslag?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef -Mk- het volgende:
Hoe staat 't met Terschelling?
Daar zijn m'n ouders momenteel op vakantie.
Kom gezellig hier naartoe, gaan we lekker in de regen stampen over de marktquote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef E.T. het volgende:
Wordt 't ook ooit nog eens droog vandaag?
Dit is zo'n netniks dag... zeikregen alleen maar (en af en toe in de verte wat gerommel)
Daar was toch 60 mm regen gevallen ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef -Mk- het volgende:
Hoe staat 't met Terschelling?
Daar zijn m'n ouders momenteel op vakantie.
Heb ze net even aan de lijn gehad. Ze belden mij om te vragen wat de bedoeling van vandaag wasquote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Bel ze op en maak hier dan een live verslag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, Reed Elsevier.
Ik zit op de 21ste. Mooi uitzicht ook.
Alleen hoor ik geen onweer.
Ploatsie doet het niet. Maar als ik naar buiten kijk lijkt het op: Do your shopping dry now or rain wet for the rest of the day...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:19 schreef FRaGMaN het volgende:
Maastricht kijk eens wat er aan komt: http://www.wetterspiegel.de/de/europa/deutschland/47.html
27°C buiten. (Zuid-Limburg)quote:Op maandag 4 juli 2005 12:26 schreef Klonk het volgende:
ff een vraagje aan mede limburgers, is de temperatuur erg gedaald ?
Bel de pizza of shoarma boer. En zeg dat ie met de speedboot moet komen, omdat je niet verzekerd bent voor als ie verzuipt met zijn scooter.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:24 schreef Boschjesman het volgende:
Donkere lucht hier. Het onweert en de straat staat blank.
Gezellig.
Ik heb honger en geen eten in huis!
Kutweer!
Wees niet bang!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef CartWOman het volgende:
Als ik de verwachting op de radar volg... mogen we in het noorden blij zijn als we nog iets meekrijgen.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:27 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Bel de pizza of shoarma boer. En zeg dat ie met de speedboot moet komen, omdat je niet verzekerd bent voor als ie verzuipt met zijn scooter.
Dank je wel, ik ga zo richting Amstelstationquote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef BobRooney het volgende:
Gaat te keer nu in Amsterdam...hoor wat knallen...of ze zijn met deuren aan het smijten hier, dat kan ook nog.
Collega is naar buiten gegaan net...ik hoop dat hij zijn zwemvest mee heeft.
omg Amsterdam Amstel station.
Vroeg ik me net ook al afquote:Op maandag 4 juli 2005 12:33 schreef Sputnik het volgende:
Staan de tunnels in Eindhoven weer blank of is het ze dit keer wel gelukt om ze droog te houden? ^^
veel plezierquote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Dank je wel, ik ga zo richting Amstelstation
Ik vind een beetje regen niet erg hoor, ga zo lekker stampen in de plassenquote:
wolkbreukACHTIG? Dit is gewoon een wolkbreuk!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:32 schreef Herrtee het volgende:
Yep, daverende knal hier vlakbij (Amsterdam-Centrum-oost) en wolkbreukachtige regens
Maak een foto als het kan.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef JaWi het volgende:
Whehehe, er komt hier echt een paarse, zwarte, gele lucht aan. Heel vaag, heb nog nooit zulke wolken gezien geloof ik.
quote:
Wacht maar tot de lucht gewoon helemaal dichtzit en wat lichter wordt, dan barst het pas echt los ..quote:Op maandag 4 juli 2005 12:36 schreef dribbel79 het volgende:
Veenendaal: Pikzwart, dreiging troef, maar geen druppel...denk dattie overwaait...
Ook korte rokjes?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Hier lopen de korte broeken, t-shirts en zonnebrillen nog over straat
630647quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef -Mk- het volgende:
Wat is de radarcode ook alweer? Ik kan 'm niet meer vinden![]()
quote:
671818quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef -Mk- het volgende:
Wat is de radarcode ook alweer? Ik kan 'm niet meer vinden![]()
Tis 1 en al plas buiten, dat komt wel goed denk ikquote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik vind een beetje regen niet erg hoor, ga zo lekker stampen in de plassen
Nu ja, zolang die putdeksels maar blijven liggen (vooral die bij de bijenkorf) dit keer..quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef someone24 het volgende:
ik zou het niet weten, blijf even nu even lekker binnen!
Maar ik ben bang dat ze weer lekker blank staan, is met een klein regenbuitje al het geval
Je woont zeker ook in Twente.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:37 schreef Waxxer het volgende:
Hier lopen de korte broeken, t-shirts en zonnebrillen nog over straat
Vast, maar ik let daar niet zo op persoonlijk wegens omstandighedenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |