quote:Op maandag 4 juli 2005 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Schrik me kapot, luchtalarmen gaan af .. de moffen komen!
zwartsluis nog wel zon, maar wel wolkenquote:
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouwquote:Op maandag 4 juli 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit ook in Westport, bijna dan. Maar de echte show blijft uit, helaas.
(Elsevier gebouw)
Idd, schrok me rot toen ik even buiten aan het kijken was hoe het weer eruit zag... omgquote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Againzender het volgende:
En dan dat l;uchtalarm er bij, briljant
Hier ook 2 minuten te laat die zoemer.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nu wel, 2 minuten te laat.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouw![]()
OMFG, ze worden elke maand luider...!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef uniekje het volgende:
Leuk detail: ze testen meteen de sirenes even
`quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouw![]()
Hm, het is Reed Elsevier waar ik op uitkijk, is dat wel dezelfde toko eigenlijk? Ik zit bij metrostation Isolatorweg in ieder geval.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
`
Tof,.
Welk (kantoor?)pand zit je?.
Ja, Reed Elsevier.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, het is Reed Elsevier waar ik op uitkijk, is dat wel dezelfde toko eigenlijk? Ik zit bij metrostation Isolatorweg in ieder geval.
Geldrop, ik bezit idd de hele flat.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef drelletje het volgende:
[..]
Waar heb je je nederige stulpje staan?
Dan ga ik hier in Cuijk maar even de ramen dichtmakenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Het begint hier nu los te barsten (Oss)
Beetje.... donkere foto....quote:Op maandag 4 juli 2005 12:13 schreef firecow het volgende:
Woei deze wolk kwam dus net aandrijven in amsterdam.... Daarom zag ik hem niet omdat hij achter het huis langs kwam
[afbeelding]
En het regent nu
Nou, valt nog mee, wat boven wallonie hangt is leuker... Hopelijk is het nog actief als dat hier overtrekt...quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef i2Them2 het volgende:
Limburg krijgt wel aardig wat onweer
http://onweb.blids.de/blids/gpg/lex1/mapdisplay_free.jsp?nav1=products&nav2=spion
Bel ze op en maak hier dan een live verslag?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef -Mk- het volgende:
Hoe staat 't met Terschelling?
Daar zijn m'n ouders momenteel op vakantie.
Kom gezellig hier naartoe, gaan we lekker in de regen stampen over de marktquote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef E.T. het volgende:
Wordt 't ook ooit nog eens droog vandaag?
Dit is zo'n netniks dag... zeikregen alleen maar (en af en toe in de verte wat gerommel)
Daar was toch 60 mm regen gevallen ofzo?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef -Mk- het volgende:
Hoe staat 't met Terschelling?
Daar zijn m'n ouders momenteel op vakantie.
Heb ze net even aan de lijn gehad. Ze belden mij om te vragen wat de bedoeling van vandaag wasquote:Op maandag 4 juli 2005 12:15 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Bel ze op en maak hier dan een live verslag?
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, Reed Elsevier.
Ik zit op de 21ste. Mooi uitzicht ook.
Alleen hoor ik geen onweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |