same here, ware het niet dat de nieuwe terminal ook nog in de weg staat. De regen neemt nu trouwens wat af en het wordt iets lichter.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:49 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Ik wil mijn uitzicht op de landingsbaan terug ^^;
Hier in Maastricht ook nog niet gehoordquote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef Drugshond het volgende:
EHV - veel regen...... maar klappen doet het niet![]()
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:54 schreef flugeltje het volgende:
Als we zo doorgaan zitten we vanavond nog in deeltje 100
Oh?!?quote:
Hier, Maastricht t.h.v. Geusselt, nog geen druppels maar pikkedonker.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
eerste druppels. En meteen HARDE WIND
Gigantisch donker.
Nogal ja.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Teringjantje, Maastricht krijgt de volle laag
Waar heb je je nederige stulpje staan?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:49 schreef Edenoniphobic het volgende:
Cool, heb net nieuwe dure digicamera en zit op 12 hoog, en zie de rolwolk naderen. Dat wordt fotograferen.
Hier is het net alsof het licht uitgegaan is, maar ik zie nog geen regen...ik zit bij AMstel Stationquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef drelletje het volgende:
[..]
Waar heb je je nederige stulpje staan?
Het begint pas te storten als het net weer wat lichter wordt heb ik net ondervonden....quote:Op maandag 4 juli 2005 11:57 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Hier is het net alsof het licht uitgegaan is, maar ik zie nog geen regen...ik zit bij AMstel Station
tis alleen nog maar donkerder gewordenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het begint pas te storten als het net weer wat lichter wordt heb ik net ondervonden....
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Schrik me kapot, luchtalarmen gaan af .. de moffen komen!
zwartsluis nog wel zon, maar wel wolkenquote:
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouwquote:Op maandag 4 juli 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zit ook in Westport, bijna dan. Maar de echte show blijft uit, helaas.
(Elsevier gebouw)
Idd, schrok me rot toen ik even buiten aan het kijken was hoe het weer eruit zag... omgquote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef Againzender het volgende:
En dan dat l;uchtalarm er bij, briljant
Hier ook 2 minuten te laat die zoemer.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:02 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Nu wel, 2 minuten te laat.
quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouw![]()
OMFG, ze worden elke maand luider...!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:01 schreef uniekje het volgende:
Leuk detail: ze testen meteen de sirenes even
`quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, ik kijk hier volgens mij uit op een Elsevier gebouw![]()
Hm, het is Reed Elsevier waar ik op uitkijk, is dat wel dezelfde toko eigenlijk? Ik zit bij metrostation Isolatorweg in ieder geval.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
`
Tof,.
Welk (kantoor?)pand zit je?.
Ja, Reed Elsevier.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm, het is Reed Elsevier waar ik op uitkijk, is dat wel dezelfde toko eigenlijk? Ik zit bij metrostation Isolatorweg in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |