Kan jij foto's maken?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
In Eindhoven zit er iets van een rolwolk-in-wording voor de bui....
ik heb er een paar gemaakt, maar het is nog geen rolwolk. Ik kan ze niet plaatsen, want ik zit op het werk.quote:
www.imageshack.us?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb er een paar gemaakt, maar het is nog geen rolwolk. Ik kan ze niet plaatsen, want ik zit op het werk.
Het data-kabeltje ligt nog in Indonesiëquote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef AMD64 het volgende:
[..]
www.imageshack.us?
Of bedoel je dat je de cam niet bij je hebt
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het data-kabeltje ligt nog in IndonesiëDus kan ik alleen thuis de cardreader gebruiken.
Ahaquote:Op maandag 4 juli 2005 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar ik ben pas sinds gisteren thuis en zo.![]()
32 graden, veel zon, af en toe een wolkbreuk. Standaard weer trouwens..quote:Op maandag 4 juli 2005 11:26 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Aha
Was het gezellig? En hoe was het weer daar?
Wolkbreuken komen daar veel voor hè? Vooral in Juni/Juliquote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
32 graden, veel zon, af en toe een wolkbreuk. Standaard weer trouwens..
vrijwel iedere bui is een wolkbreuk, maar da's daar niet bijzonder. Het is pas bijzonder als het 3 uur blijft regenen en er een halve meter water in de straten staat.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Wolkbreuken komen daar veel voor hè? Vooral in Juni/Juli
Nee dat is het niet.. misschien zo?!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:30 schreef drelletje het volgende:
wind neemt toe... donkere wat gladgestreken luchten in het zuiden.. even kijken of het een shelf(je) is
OK, dat neem ik even terug.... lucht is toch wel heel vaag in het ZZW-en....quote:Op maandag 4 juli 2005 11:24 schreef Againzender het volgende:
Het ziet er dreigend uit in Amsterdam, maar rolwolken verwacht ik niet echt...
Was je gisternacht wakker? Veel stond er blank hoorde ik... rond 3-4 uur 's nachts ofzo. Las het iig op weerwoord.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:30 schreef AMD64 het volgende:
Hellevoetsluis: Onweer in de verte te horen
Als je daar wordt geboren. Krijg je dan een regenpak cadeau?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vrijwel iedere bui is een wolkbreuk, maar da's daar niet bijzonder. Het is pas bijzonder als het 3 uur blijft regenen en er een halve meter water in de straten staat.
Meet jij in de volle zon?!?quote:Op maandag 4 juli 2005 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
32 graden, veel zon, af en toe een wolkbreuk. Standaard weer trouwens..
Indonesie schat. Indonesiequote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Meet jij in de volle zon?!?
Het is warm, maar zó warm...![]()
Dat was in indonesië...quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Le - zenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Indonesië inderdaad.. gisteren terug, dus even een update geven aan AMD.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:32 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
hehe, dat geld ook voor jouw!quote:
Oeps... Lezen is soms zo moeilijk....!quote:
niets te klagen tot nu toe, lekker met de laptop in de tuin.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:36 schreef AMD64 het volgende:
Venlo. Is het dan zo'n mooie dag bij jullie
Geeft niet. Ja mag het wel is goedmakenquote:Op maandag 4 juli 2005 11:36 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Oeps... Lezen is soms zo moeilijk....!![]()
Sneeuwbuiquote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef -Mk- het volgende:
Volgens Nu.nl momenteel een sneeuwbui in Rotterdam?
Foto's!!!...
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef -Mk- het volgende:
Foto's!!!...
[afbeelding]
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:37 schreef -Mk- het volgende:
Foto's!!!...
[afbeelding]
Ik, ik, ik. Het is alleen maar jij. Je gunt niemand anders watquote:Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef Marky-Boom het volgende:
Zo te zien krijg ik in dronten de volle laag:D ik ben nu ff weggies, maar neem nu de camera mee!
Sommige mensen moeten werken op maandagquote:Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik, ik, ik. Het is alleen maar jij. Je gunt niemand anders wat
Maar waar is SpeedyGJ nu?
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:40 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik, ik, ik. Het is alleen maar jij. Je gunt niemand anders wat
Maar waar is SpeedyGJ nu?
quote:Op maandag 4 juli 2005 11:41 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
![]()
das niet waar! Ik gun het jullie ook, maar IK verdien ook wel es wat.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |