Ik probeerde een paar keer op de server te komenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Steeven het volgende:
Het blijft een geweldig spel als je op een server komt waar men goed samenwerkt. En het blijft een kutspel als je in een dom schijtteam zit waar 7 mensen lopen te campen voor een straaljager en niemand samenwerkt.
Het werd al snel druk iddquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik probeerde een paar keer op de server te komen
Of hij was vol of er is een ander probleem
En terechtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef speknek het volgende:
Nee, ook als de mod fan is van het spel, laat hij geen tvps toe..
Ik heb er van geleerdquote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Gamedemon het volgende:
welke server pakken we nu?
en filipe je ging mooi dood gozert ,parkeer nooit je tank tussen 5 pakjes c4
En het wachtwoord is verandertquote:Op zondag 3 juli 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Nog meer mensen van de DMW server afgegooid?
Nog één rang verder: Onderkorperaal dus.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben nu ook soldaat eerste klas, wanneer unlock ik nieuwe wapens?
Nee. Sniper zijn is klote in dit spelquote:Op maandag 4 juli 2005 00:10 schreef Vassili_Z het volgende:
Zijn er veel snipers op de public's te vinden ? Ik bedoel, 40 a 50% van het team sniper? zoals in BF1942?
vet, dus de ontwikkelaars hebben de nadelen van BF1942 goed bekeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef speknek het volgende:
Nee, sniper zijn is veel minder aantrekkelijk in BF2, je moet iemand drie keer raken ongeveer, en niemand blijft zo lang stilstaan.
Het zwakke punt is sowieso de balans in het spel.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef speknek het volgende:
Je hebt een wat vreemde naam om een hekel aan snipers te hebben..
Nouja het is inderdaad minder erg dan BF1942, maar ik vind snipen altijd wel leuk en er is nu geen kloot meer aan, dus ze hadden het wel iets gebalanceerder kunnen doen. Of punten geven voor een correcte spotted voor de sniper ofzo.
Ja je koopt die in de winkelquote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met dat on-line gamen van BF2? Heb je een key nodig?
Je moet gewoon de game gekocht hebben ja...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met dat on-line gamen van BF2? Heb je een key nodig?
Ik herzie m'n mening over de Engineer en z'n wapenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het zwakke punt is sowieso de balans in het spel.
Waarom geen punten voor het vernietigen van radar?
Waarom 1 reparatie puntje?
waarom schiet je met een sniper vaak mis en zijn ze niet dodelijker?
waarom heeft de engineer het grootste zuigwapen sinds de vuurspugende bloemen?
etc etc
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden benquote:Op maandag 4 juli 2005 00:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je moet gewoon de game gekocht hebben ja...
Er is ook een CD-ROM versie voor zover ik weet...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden ben![]()
Maar geen on-line optie voor Sjakie01 is dus?
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:11 schreef Steeven het volgende:
En stats zijn te vinden op:
http://jrm.cc/bf2stats
en
http://bf2stats.ausgamers.com/
Je moet wel op een ranked server gespeeld hebben, wil je je stats kunnen opvragen
Klopt.... 1 Headshot kan genoeg zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de sniper best goed en je kan zeker wel mensen in 1 schot killen, je moet ze gewoon gelijk in het hoofd raken. Ik ben dan ook geregeld sniper..
Kun je net zo goed de G36C nemen, een wapen dat je kunt vrijspelen voor de Spec Ops. Twee welgemikte schoten op het hoofd (dat ding is accuraat, daar zeg je U tegen) en hoplaquote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de sniper best goed en je kan zeker wel mensen in 1 schot killen, je moet ze gewoon gelijk in het hoofd raken. Ik ben dan ook geregeld sniper..
Juist nietquote:Op maandag 4 juli 2005 07:32 schreef speknek het volgende:
Ik speel altijd ruk als ik op ranked servers speel, maar ik heb ook het gevoel dat de ranked servers nog veel meer lone wolves aantrekken dan de gewone servers. Iedereen is uit op het gewin van punten, en niemand op teamspel.
Dat kloptquote:Op maandag 4 juli 2005 08:12 schreef speknek het volgende:
Tsja ik heb zelf dus nog nooit in een goed squad gezeten op een ranked server, meestal zit de squad leader een beetje rondjes te vliegen in een helikopter.
Overigens ren ik altijd met defibrilator in de hand het vijandelijke kamp binnen, je krijgt volgens mij veel meer punten voor een revive dan dat je kwijtraakt aan neergeschoten worden.
Directe link naar game op EBgames.comquote:Op maandag 4 juli 2005 00:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden ben![]()
Maar geen on-line optie voor Sjakie01 is dus?
Ik ben zelf ook bijna altijd sniper. Het heeft gewoon wat. Gewoon goeie camouflage zoeken, en elke keer van plek veranderen. Totdat er ineens een tank voor je neus staat natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Morpheus2002 heeft BF2 binnengekregen dus de Fok!-clan is bijna compleetquote:
Neem aan dat je dan op z'n minst een 64bit proc moet hebbenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Windows XP x64?
Gaat doordoor BF2 nog sneller?
Ik heb zelf ook een AMD 64 3400+ maar ik dacht dat Windows XP voor de 64 bits processoren nog een tijdje op zich laat wachten? Of is die XP-versie nu wel klaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Windows XP x64?
Gaat doordoor BF2 nog sneller?
Ik denk dat je daar niet zoveel van merkt.. Videokaart en geheugen zijn toch de grootste performance winnaars. Maar goed, voor het getrainde oog zit er misschien wel verschil inquote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een AMD 64 3400+ maar ik dacht dat Windows XP voor de 64 bits processoren nog een tijdje op zich laat wachten? Of is die XP-versie nu wel klaar?
Anyway het schijnt uiteraard een prestatiewinst op te leveren als je een besturingsysteem hebt die je processor optimaal ondersteund. Dat merk je dan weer terug in Battlefield 2.
dat is echt lame dat je dat zo makkelijk kunt doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef gigant het volgende:
EA GAMES\Battlefield 2\python\bf2\stats and open the unlock.py file with notepad or word and change
kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] to kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] and then you have unlocked all the weapons.
En dit werkt online?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef gigant het volgende:
EA GAMES\Battlefield 2\python\bf2\stats and open the unlock.py file with notepad or word and change
kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] to kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] and then you have unlocked all the weapons.
Bij mij werkt die helemaal niet, net geprobeerd. Weet niet hoe het bij jullie zit?quote:
Oh toch wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef gigant het volgende:
[..]
Bij mij werkt die helemaal niet, net geprobeerd. Weet niet hoe het bij jullie zit?
Bedoel je dat je online alle wapens kan gebruiken met die kleine tweak? Dat is wel heel erg slecht danquote:
Jij hebt het toch al geprobeerd? Wat is ertegen om hier even te melden of het werkt of niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef gigant het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen.
Ik heb de orginele versie nog niet, die komt als het goed is morgen binnen. Dus kan nog niet op internetquote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Jij hebt het toch al geprobeerd? Wat is ertegen om hier even te melden of het werkt of niet?
Aaah ok, dat wist ik nietquote:Op maandag 4 juli 2005 16:48 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb de orginele versie nog niet, die komt als het goed is morgen binnen. Dus kan nog niet op internetEn ik ben wel benieuwd of het werkt ofniet.
ik heb me net zelfs vermaakt met botsquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Aaah ok, dat wist ik niet
Ik hoop dat je genoeg vrije tijd hebt deze week, deze shit is verslavend![]()
were jezus hosting? dat is wel heel fout...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Via een kennis een linkje gekregen naar HJhosting.nl oid en nu krijgen we de domeinnaam+hosting e.d. van www.fokbf2clan.wanadoom.nl![]()
Nu maar hopen dat PHPNuke daar te draaien is
-edit-
Hmm kan wel PHP draaien maar geen MySQL database, das weer lastig dus.
Ik vond "wanadoom" eigenlijk wel coolquote:Op maandag 4 juli 2005 18:13 schreef Evil_Jur het volgende:
were jezus hosting? dat is wel heel fout...
dat had ik geweest kunnen zijn ^^quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Drakul het volgende:
Wat ik net meemaakte! Rij ik zo richting een vijandelijk gebied.. Hoor ik ineens een vreemd geluid. Vliegt er ineens een straaljager tegen me buggy aan. Kamikaze piloot
choppers zijn helemaal niet meer te machtig in dit deel, dat was in de vorige delen mischien maar deze niet meer, er staat bij elk kamp wel anti air spul + dan mannetjes zelf ook rakketten kunnen schietenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef jacco het volgende:
Vind soms wel de choppers te machtig.
ik zit op
IP:66.148.74.11
Portal:16567
Misschien bij kampen wel, maar als jij in een open field rijd en een helikopter achter je aan hebt met een goede piloot en co piloot, dan ben je wel erg snel dood.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
choppers zijn helemaal niet meer te machtig in dit deel, dat was in de vorige delen mischien maar deze niet meer, er staat bij elk kamp wel anti air spul + dan mannetjes zelf ook rakketten kunnen schieten
stingers zijn er wel degelijk, en wat dacht je dan ? dat je een heli kapot kan meppen met een vliegenmepper? je hebt ook op bijna iedere voertuig een wapen bovenop zitten, neem een co driver mee en hij kan ook aardig uithalen, ik schiet helis regelmatig ook gewoon met me standaard tank uit de lucht, zodra ze gaan draaien hangen ze lang genoeg stil om goed te mikkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef jacco het volgende:
[..]
Misschien bij kampen wel, maar als jij in een open field rijd en een helikopter achter je aan hebt met een goede piloot en co piloot, dan ben je wel erg snel dood.
Je hebt daar gewoon geen goede bescherming tegen zoals portable stingers.
Portable stingers zouden de choppers volledig overbodig maken..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef jacco het volgende:
[..]
Misschien bij kampen wel, maar als jij in een open field rijd en een helikopter achter je aan hebt met een goede piloot en co piloot, dan ben je wel erg snel dood.
Je hebt daar gewoon geen goede bescherming tegen zoals portable stingers.
Dit is mij ook al een paar keer gelukt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stingers zijn er wel degelijk, en wat dacht je dan ? dat je een heli kapot kan meppen met een vliegenmepper? je hebt ook op bijna iedere voertuig een wapen bovenop zitten, neem een co driver mee en hij kan ook aardig uithalen, ik schiet helis regelmatig ook gewoon met me standaard tank uit de lucht, zodra ze gaan draaien hangen ze lang genoeg stil om goed te mikken
Probleem lijkt nu opgelost te zijn door HT uit te zetten in het BIOS. Alleen heb ik meestal nog erg veel last van vage lag, zelfs als me ping onder de 10 zit. Ik hoorde ergens dat Punkbuster daarmee temaken kan hebben?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Blinker het volgende:
Deze week komt de patch uit dus ff afwachten denk ik eerst
Zet anti aliasing en EAX eens uit (als die aan staan).. dat heeft bij mij alle rare lag laten verdwijnen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probleem lijkt nu opgelost te zijn door HT uit te zetten in het BIOS. Alleen heb ik meestal nog erg veel last van vage lag, zelfs als me ping onder de 10 zit. Ik hoorde ergens dat Punkbuster daarmee temaken kan hebben?
Ik als anti-tank (90 % van de tijd) schiet ze maar al te graag uit de lucht. Toen straks nog een tegen een wiek aan geknald. ik zeg je: dat is niet goed voor een chopperquote:Op maandag 4 juli 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
choppers zijn helemaal niet meer te machtig in dit deel, dat was in de vorige delen mischien maar deze niet meer, er staat bij elk kamp wel anti air spul + dan mannetjes zelf ook rakketten kunnen schieten
Ja daar is een patch voor.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Orealo het volgende:
Ik heb nu dus Battlefield 2wij willen het multiplayer spelen.. maar het wil niet echt lukken met bots toevoegen enzo.. is hier een patch voor?
Multiplayer en bots, wat klopt hier niet 1-2-3?quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:17 schreef Orealo het volgende:
Ik heb nu dus Battlefield 2wij willen het multiplayer spelen.. maar het wil niet echt lukken met bots toevoegen enzo.. is hier een patch voor?
We willen zeg maar multiplayer over LANquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Multiplayer en bots, wat klopt hier niet 1-2-3?
We hebben daar (tis in een lokaal cultureel centrum, mochten we gebruiken) geen connectie met internetquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Beetje krap an in zo'n spel idd
Maar dan zou ik gewoon een 16 spelert server pakken voor binnen de LAN.
Op het echte slagveld heeft de allerbeste tank ook geen kans tegen een Apache hoorquote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Portable stingers zouden de choppers volledig overbodig maken..
Laat ik het zo zeggen: op een 'echt' battlefield heb je als jeepje in open terrein ook geen enkele kans tegen een woedende Apache. Daarom moet je lekker in een squad gaan zitten, en ervoor zorgen dat er mobiel afweergeschut met je mee rijdt..
Of je doet als mij, en je hebt er schijt aan. Die ene keer dat het gebeurd, ach, fuck it. Volgende keer issie voor mij![]()
Ik heb het spel nu ook binnengekregen; en ik moet zeggen, de gedownloade, illegale versie van Battlefield 2 speelde een stuk soepeler dan het originineel wat ik nu binnen heb,quote:Op dinsdag 5 juli 2005 00:43 schreef Takje het volgende:
[..]
Ik als anti-tank (90 % van de tijd) schiet ze maar al te graag uit de lucht. Toen straks nog een tegen een wiek aan geknald. ik zeg je: dat is niet goed voor een chopper
En het ironische wilt weer dat 2 infanteristen met een Stinger levensgevaarlijk zijn voor een Apache. Hoeft zelfs geen Stinger te zijn, kijk maar naar Irakquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Op het echte slagveld heeft de allerbeste tank ook geen kans tegen een Apache hoor. In het open veld niet en midden in de stad of in het bos ook niet. Maar er zit dan ook geen Apache in het spel, maar een Cobra. Ik wil een Apache
, Cobra's zijn van de Koude Oorlog tijd.
Dat heeft weer te maken met de bewapening van een Apache. Ik neem aan dat het wel bekend is dat de VS vooral VEEL heeft, maar qua technlogische snufjes zit er niks op, te duur. Itt tot Nederland en andere Europese landen, want wij hebben dan een veel kleiner leger, er zit wel alles op en aan. Daarnaast zou ik, in een na-oorlogs gebied, waar geen duidelijke vijand te vinden is niet gaan rondcirkelen met helikopters, dan vraag je er gewoon om.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:57 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
En het ironische wilt weer dat 2 infanteristen met een Stinger levensgevaarlijk zijn voor een Apache. Hoeft zelfs geen Stinger te zijn, kijk maar naar Irak![]()
Dat brengt me terug op de Cobra: op TV beelden uit Irak zie je ook regelmatig de Cobra rondcirkelen! Maar een apache zou idd moderner wezen en beter in de tijdgeest van BF2 horen.
Behalve een systeempje wat voorkomt dat er niemand in control. Kosten: 1 Apachequote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:20 schreef Steeven het volgende:
Itt tot Nederland en andere Europese landen, want wij hebben dan een veel kleiner leger, er zit wel alles op en aan.
Ik heb gisteren 900 punten gehaald als medic, en dat in 3 uur tijd. Ik heb de 2e gun voor de medic, en als lid van een squad (niet als leader) haal je mega veel punten met healen en reviven. Ik stond ook telkens bovenaan, ik snap niet dat niet meer spelers zo hun puntjes halen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 10:20 schreef Steeven het volgende:
En ontopic: Ik zit op 5000 punten, en lijk hoe meer punten ik pak alleen maar te zakken. Ik wil m'n Commander badge nog ff halen vandaag. M'n favo klasse is als Commander zijnde de Engineer, omdat er altijd eikels komen die de basis slopen. In het normale spel wisselt het. Ik speel 7 van de 10x als Spec Op, maar haal als ik als Medic of Assault speel meer punten op de 1 of andere manier, maar wel minder kills
.
Ik heb gisteren ook ziek veel punten gepakt, maar dat duurde wel meer dan 3 uurquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 900 punten gehaald als medic, en dat in 3 uur tijd. Ik heb de 2e gun voor de medic, en als lid van een squad (niet als leader) haal je mega veel punten met healen en reviven. Ik stond ook telkens bovenaan, ik snap niet dat niet meer spelers zo hun puntjes halen.
Heb er nu 2300, en bij de 10000 word ik eindelijk Korporaal.. Insane als je het mij vraagt.
Als commander krijg ik juist de meest vreemde lintjes, badges en weet ik wat, maar niks waar commander bij staat.. Ach, boeien, ik vind het gewoon leuk om met artellerie te gooienquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:41 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook ziek veel punten gepakt, maar dat duurde wel meer dan 3 uur. Vooral als Commander zijnde pakte ik 90 punten per beurt (en nog steeds geen badge of wat dan ook
).
had ik vandeweek ook, kwerd die klootzakken zo zat dat ik er artilery op gooidequote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Vassili_Z het volgende:
Of van die kutnOObs die je geen pickup geven en stug blijven doorrijden als je tig keer om een pickup vraagt...als je anti tank bent kun je ze altijd mooi TK'en voor hun misdrijf. >:
ik was gister voor het eerst een heel potje medic, ik had nog nooit zoveel punten in 5 minuten gepakt, ik stond achter een gebouw, 3 man waren aan het schieten, als ze doodgingen alle 3 reviven, health pakjes gooien en weer achter het gebouw, en zo doorgaan, ik ga ook zeker meer medic zijn nu, hoe meer punten ik pak de ste sneller nieuwe gunsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 11:27 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 900 punten gehaald als medic, en dat in 3 uur tijd. Ik heb de 2e gun voor de medic, en als lid van een squad (niet als leader) haal je mega veel punten met healen en reviven. Ik stond ook telkens bovenaan, ik snap niet dat niet meer spelers zo hun puntjes halen.
Heb er nu 2300, en bij de 10000 word ik eindelijk Korporaal.. Insane als je het mij vraagt.
Ja je kunt een beetje sjoemelen met je stats als Commander zijnde. Als je in een AA-gun gaat zitten krijg je een AA badge en lintje na een X aantal punten, idem voor AT-gun. Als je in een tank gaat zitten voor een x aantal minuten krijg je een tank badge enzo. Best lame, maar ja.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:06 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Als commander krijg ik juist de meest vreemde lintjes, badges en weet ik wat, maar niks waar commander bij staat.. Ach, boeien, ik vind het gewoon leuk om met artellerie te gooien
parachute zal het wel niet geweest zijn, ik heb dat lintje niet en ik spring erg vaak uit vliegtuigen en nog vaker maak ik basejumps van bijvoorbeeld die grote dam af of gewoon van een flatquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:19 schreef Silver_Shark het volgende:
Probeert iedereen jaloers te maken met zijn ver colitiexie
[afbeelding]
Medailles van links naar rechts: Brons, Goud, Silver.
Emblemen van links naar rechts: enineers medal, Sniper Medal, Hospik medal ,Bestorming medal, anti tank medal, Vliegtuig medal en transport medal
Lintjes: parasuut dacht ik... ik kreeg hem toen ik uit een helikopter sprong met parasuut
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
parachute zal het wel niet geweest zijn, ik heb dat lintje niet en ik spring erg vaak uit vliegtuigen en nog vaker maak ik basejumps van bijvoorbeeld die grote dam af of gewoon van een flat
btw weet iemand mischien of er een knop is als commander zijnde waarmee je een aanvraag van iemand gelijk kan beantwoorden zonder dat je eerst het commander scherm in moet?
Volgens mij niet. Ik vind het zelfs in het commanderscherm nog lastig te zien wie er nou precies om voorraden vraagt, maar dat komt misschien omdat ik alleen maar op 64 speler servers speel.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
btw weet iemand mischien of er een knop is als commander zijnde waarmee je een aanvraag van iemand gelijk kan beantwoorden zonder dat je eerst het commander scherm in moet?
Dat was net de vraag die ik hadquote:Edit #2: Je kunt een Purple Heart medaille verdienen door 5x iemand te killen op een ranked server en 20x achter elkaar te sterven. Is het mij niet waard .
Damn, dat had ik moeten weten! Stom eigenlijk, want ik *had* het kunnen weten. Als je met een tank naast een supply crate staat, wordt 'ie ook gerepareerd. Dat werkt dan natuurlijk ook met artillerie enzo.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:00 schreef HassieBassie het volgende:
Als commander kan je trouwens je artellerie repareren door er supplies op te gooien. Heel relaxed, scheelt weer een ronde met die irritante engineer-shotgun
Eh tja, het spel is niet anders dan de demo, behalve dat er meer dan 1 map is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 zit er aan te denken deze ook te kopen.
Maar is die nou echt zo vet want van de demo was ik niet echt onder de indruk om eerlijk te zijn.
Die demomap was ook niet de coolste. In BF2 zitten zulke vette maps vol met stedelijk gebied zonder helicopters. Geen idee hoe die maps heten, maar damn, die zijn echt fucking intens met 64 man. Je wordt erin gezogen en voor je het weet is het midden in de nacht.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:36 schreef Marty26 het volgende:
* Marty26 zit er aan te denken deze ook te kopen.
Maar is die nou echt zo vet want van de demo was ik niet echt onder de indruk om eerlijk te zijn.
Ik speel nu al een paar jaar AA en die hebben ook dat ranking systeem dus ja daarom wil ik nu dus wel BF2 gaan kopen. FF wachten tot me geld gestoort is en dan ga ik hem wel halen denk ik.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 16:58 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Die demomap was ook niet de coolste. In BF2 zitten zulke vette maps vol met stedelijk gebied zonder helicopters. Geen idee hoe die maps heten, maar damn, die zijn echt fucking intens met 64 man. Je wordt erin gezogen en voor je het weet is het midden in de nacht.
Daarbij is dat ranking systeem gewoon te cool. Alles wat je online presteert wordt bewaard, dus je hebt altijd de drang om het zo goed mogelijk te doen.
Het jammere daarvan is dan wel dat er relatief weinig ranked servers zijn, waardoor ik soms wel een kwartier bezig ben om in een server te komen, waarbij de serverlist iedere 3 minuten ook nog es volledig chrashed waardoor ik weer opnieuw op moet starten.
Maar goed, voor dat laatste probleem komt deze week een patch, en voor de rest, tsja, geef die 40 euro uit voor dit spel en probeer het gewoon. Het gaat je zeker niet tegenvallen
Je kunt voor de zekerheid ook de review doorlezen van games.fokquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik speel nu al een paar jaar AA en die hebben ook dat ranking systeem dus ja daarom wil ik nu dus wel BF2 gaan kopen. FF wachten tot me geld gestoort is en dan ga ik hem wel halen denk ik.
Ben toch wel erg benieuwd
Oeh, die vind ik juist fijnquote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:32 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb nu alle medals voor alle wappens behalve assault die krijg ik echt niet :S ik kan echt niet overweg met dat wapen
Kopen! Ik heb AA ook menig jaartjes gespeeld en dit komt voor mij in de buurt wat AA had moeten zijn: goede servers, ranking, veel voertuigen, afwisselende mappen en goede graphics.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik speel nu al een paar jaar AA en die hebben ook dat ranking systeem dus ja daarom wil ik nu dus wel BF2 gaan kopen. FF wachten tot me geld gestoort is en dan ga ik hem wel halen denk ik.
Ben toch wel erg benieuwd
Ik kreeg dat parachute-lintje toen ik 10 meter naar beneden sprong en mn parachute opende. Dat was in het level met die dam. Ik moet overigens wel zeggen dat ik in die ronde echt bijna honderd keer m'n parachute gebruiktequote:Op dinsdag 5 juli 2005 17:52 schreef Droopie het volgende:
Dat lintje voor het vliegen krijg je, las ik op een BF2-forum, bij een parachutejump hoger dan 150 mtr/ feet??
Die multiplayer met bots is geen gekke vraag want bij BF1942 kon je met bv. 5 man tegen 50 bots spelen. En als ze dan niet superintelligent zijn kan je lekker raggen, sniperen of andere dingetjes oefenen. Was altijd wel leuk.
Het zal je maar gebeurenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:07 schreef Fillipe het volgende:
Hoezo min of meer cheaten (filmpje):
http://www.gigashare.com/files/embed/748915217.html
Flauw.
Ja je bent zo slechtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:48 schreef speedfreakssj het volgende:
ik word wel snel neergeknald met easy bij de demo.
ben ik dan zo slecjt?
met GTA SA ben ik best goed en met HL@ ook wel maar dit is gewoon echt moeilijk en dan zijn het nog maar bots
exit server en hopen dat zo'n knul geband kan worden dus...quote:
Die maken onderdeel uit van elkaar.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:46 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Mij boeid die rank niet eens die stats zijn veel leuker om voor te spelen
Daar zat ik ook al meteen aan te denken. Waarom gaat hij niet gewoon weg?quote:
Lijkt me lastig om zoiets te herkennen, zou dat kunnen?quote:en hopen dat zo'n knul geband kan worden dus...
Hij gaat niet weg, omdat het:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:21 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al meteen aan te denken. Waarom gaat hij niet gewoon weg?
[..]
Lijkt me lastig om zoiets te herkennen, zou dat kunnen?
Ik bedoel hoe komt EA achter de acties van dit soort apen? Dat admins dat meteen zien is natuurlijk wel duidelijk...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:26 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hij gaat niet weg, omdat het:
a: een allemachtige domme aap is
b: het in scene gezet is
c: bij de clan hoort
d: afk is
En ja, het is heel makkelijk zoiets te herkennen. Als iemand in het potje wel heel hard qua punten stijgt, of dezelfde naam wordt constant gekilled achter elkaar, dan is het zelfs voor de grootste noob nog duidelijk watskeburt. Desnoods kun je zelf in de stats kijken van zo'n persoon, maar de enige die dit soort gassies kan bannen is EA of de admin van de server.
Als iemand in een x uur speeltijd ongeveer 4000 knifekills heeft is het al duidelijk. Bovendien zijn de nicks duidelijk te zien in het filmpje, is ook niet echt snugger er een filmpje van te maken. Die nicks kun je zo oproepen in de statistieken nl. Maar ik denk dat EA geen Blizzard is wat betreft bannen, helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe komt EA achter de acties van dit soort apen? Dat admins dat meteen zien is natuurlijk wel duidelijk...
Ja maar ik bedoel met RANK me rankPOSITIE>quote:
kheb em nou ook, was met een vliegtuig wezen klimmen tot ik last van stall kreeg, parachute open, achterover zitten en incashen maarquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik kreeg dat parachute-lintje toen ik 10 meter naar beneden sprong en mn parachute opende. Dat was in het level met die dam. Ik moet overigens wel zeggen dat ik in die ronde echt bijna honderd keer m'n parachute gebruikte.
Multiplayer met bots is er niet, want de co-op is eruit gesloopt. Te weinig animo, aldus EA. Gelijk hebben ze imo, want dit spel is met intelligente mensen zo vreselijk goed en tof.
Vandaag komt de patch dusquote:*from EA Games Battlefield 2
07.05.05
Unranked Server Download
New non-ranked stand alone server files for Windows and Linux now available. Patch client to be released tomorrow at noon PT.
Download the files
Pacific Time, oftewel ehm, ergens vanavond onze tijd.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:54 schreef RetepV het volgende:
"Noon PT", wat is PT?
Edit: ik weet dat het een tijdzone aanduiding is, maar welke tijdzone?
Ja. Beetje stom om aan te nemen dat je alleen om 1AM speelt trouwens..quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:59 schreef Frenkyboy het volgende:
Ik heb overigens geen headset. Ik denk dat mijn vriendin het niet echt prettig vind als ik om 1AM keihard orders in een mic zit te schreeuwen. Kan ik zonder microfoon wel Voip commands horen?
Ik vind het juist wel jammer dat geen hond dat ding gebruikt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:21 schreef speknek het volgende:
Ik vind headsets helemaal niet leuk. Laatst begon er tijdens een spel ook de hele tijd een nerd tegen me aan te zeiken. Toen ben ik maar uit het squad gestapt. Ik heb er gewoon geen behoefte aan, als het bekenden zijn zou ik het wel leuk vinden, maar goed.
Jaquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:41 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik blijf het uiterst merkwaardig vinden dat op publics relatief erg veel mensen Special Ops gaan, maar de vijandelijke artillerie gewoon de hele ronde ongeschonden blijft, laat staan de radar.
Zijn er echt zoveel noobs in BF2 of ligt het aan mij?
Of Counter-Strike...quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:52 schreef speknek het volgende:
Da's wel positief. Over vier maanden weet je dat je het spel toch niet meer kunt spelen omdat het bevolkt wordt door nerds die in die tijd niets anders hebben gedaan en iedereen ownen. Net zoiets als dat je nu nog Unreal Tournament op zou starten...
Jij hebt ook een headset?quote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel jammer dat geen hond dat ding gebruikt.
Ik wil ook zo graag aan nerdy talk doen, maar ja alleen is ook zo alleen![]()
ik moet lerenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:55 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Jij hebt ook een headset?Dan zal ik dat ding vanavond ook aansluiten.
Als specops wordt je toch niet opgemerkt door de radar, dus waarom zou je m dan willen slopenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:41 schreef Vassili_Z het volgende:
Ik blijf het uiterst merkwaardig vinden dat op publics relatief erg veel mensen Special Ops gaan, maar de vijandelijke artillerie gewoon de hele ronde ongeschonden blijft, laat staan de radar.
Zijn er echt zoveel noobs in BF2 of ligt het aan mij?
Is dit echt zo? Wel grappig als het waar is, dat wist ik iig nog niet. Ben trouwens nu een paar keer commander geweest maar dan kom je echt niet meer aan normaal spelen toe. De hele tijd scannen, rpv plaatsen, artillerie etc.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:00 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als specops wordt je toch niet opgemerkt door de radar, dus waarom zou je m dan willen slopen
idem, sinds xbox live ben ik te lui om te typen, vooral bij FPSen vind ik het zwaar irritant als ik commandos moet typenquote:Op woensdag 6 juli 2005 11:32 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel jammer dat geen hond dat ding gebruikt.
Ik wil ook zo graag aan nerdy talk doen, maar ja alleen is ook zo alleen![]()
Dat laatste is de reden dat ik vaak geen commander meer wil zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Wel grappig als het waar is, dat wist ik iig nog niet. Ben trouwens nu een paar keer commander geweest maar dan kom je echt niet meer aan normaal spelen toe. De hele tijd scannen, rpv plaatsen, artillerie etc.
Het irritantste van commander zijn is nog wel dat sommige .... teamleden je punishen als ze door je artillerie lopen. Je ziet toch niet voor niets op je map waar de artillerie gaat vallen!
Ik had er in de demo eentje die schoot mij drie keer neer omdat ik toevallig op 'zijn' vliegdekschip rond liep. De vierde keer was ik AT and I blew his brains outquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:54 schreef Evil_Jur het volgende:
Op de vliegdekschepen is het altijd het ergst, altijd van die kneusen die wachten om het volgende luchttoestel binnen zo'n kort mogelijke tijd in puin te helpen, en als ze zich gaan vervelen, gaan ze elkaar afslachten.
Het echt irritante aan commander zijn is de puntentelling. Op veel servers krijg je maar bar weinig punten voor een kill, terwijl er voor een teamkill wel 6 punten afgaan. Das dus kut met peren. Heb je 35 kills en 1 teamkill, totaal: 29 punten. Joepie de poepie, zoveel punten haal je ook als je met je ogen dicht door het veld aan het rennen bentquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Is dit echt zo? Wel grappig als het waar is, dat wist ik iig nog niet. Ben trouwens nu een paar keer commander geweest maar dan kom je echt niet meer aan normaal spelen toe. De hele tijd scannen, rpv plaatsen, artillerie etc.
Het irritantste van commander zijn is nog wel dat sommige .... teamleden je punishen als ze door je artillerie lopen. Je ziet toch niet voor niets op je map waar de artillerie gaat vallen!
Helemaal mee eens. Die belachelijke, al dan niet verkapte, tvp's zijn ZO irritantquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef speknek het volgende:
Nee, ook als de mod fan is van het spel, laat hij geen tvps toe..
Yup, ben ik het mee eens, die puntentelling voor de Commander is krom. Je krijgt nergens teamplaypunten voor bv, maar kan wel dik in de minpunten voor teamplay lopen als iemand geraakt wordt door je artilleriequote:Op woensdag 6 juli 2005 13:12 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Het echt irritante aan commander zijn is de puntentelling. Op veel servers krijg je maar bar weinig punten voor een kill, terwijl er voor een teamkill wel 6 punten afgaan. Das dus kut met peren. Heb je 35 kills en 1 teamkill, totaal: 29 punten. Joepie de poepie, zoveel punten haal je ook als je met je ogen dicht door het veld aan het rennen bent
Hoe krijg ik die voip overigens aan de gang? Ik krijg mn mic echt niet aan de praat ingame![]()
EA moet tegen dit soort vervelende mannetjes veel harder optredenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:51 schreef Steeven het volgende:
[..]
Als iemand in een x uur speeltijd ongeveer 4000 knifekills heeft is het al duidelijk. Bovendien zijn de nicks duidelijk te zien in het filmpje, is ook niet echt snugger er een filmpje van te maken. Die nicks kun je zo oproepen in de statistieken nl. Maar ik denk dat EA geen Blizzard is wat betreft bannen, helaas.
Maar als jouw team wint, dan krijg jij als Commander wel 2x je punten (tenminste... dat staat er altijd). Dan haal je 35 punten waar weer 6 van af gaan vanwege een teamkill. Maar die 29 punten wordt wel verdubbeld en dus kom je dan toch uit op 58 punten.quote:Op woensdag 6 juli 2005 13:27 schreef Steeven het volgende:
Yup, ben ik het mee eens, die puntentelling voor de Commander is krom. Je krijgt nergens teamplaypunten voor bv, maar kan wel dik in de minpunten voor teamplay lopen als iemand geraakt wordt door je artillerie. Ik vind het juist teamplay als de Commander bv met 1 strike 4-5 gasten van de tegenstander af weet te maken.
Je hebt ook zoiets als een dom team hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:31 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar als jouw team wint, dan krijg jij als Commander wel 2x je punten (tenminste... dat staat er altijd). Dan haal je 35 punten waar weer 6 van af gaan vanwege een teamkill. Maar die 29 punten wordt wel verdubbeld en dus kom je dan toch uit op 58 punten.
Als je team verliest, sja, dan heb je pech gehad, dan was je een slechte commander.
Als een commander artillerie gooit, dan krijg je toch de melding 'Artillery at your position!'? Dan heb je nog een minuut om weg te komen, lijkt me lang zat. Maar je zit natuurlijk niet op te lettenquote:Op woensdag 6 juli 2005 12:37 schreef speknek het volgende:
Nou soms heb je ook wel van die knuppels dat je al een tijdje lang bezig bent een vlag te veroveren en dat er ineens artillerie bovenop je valt, doe dat dan vlak voordat het team er is, of als er om gevraagd wordt.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | AMD Athlon 64 3500+ (S939, 2,2 GHz, 512 KB) Asus A8N-SLI DDR 400 PCI-E*2 Lan 1394 XFX GeForce 6800 ultra 256mb tv/2-dvi pci-e Corsair VS1GB400C3 1024MB 400MHZ Maxtor DiamondMax 10 200GB 7200rpm ATA 8MB Cache 6B200P0 Logitech DeLuxe Acces, Logitecht Pilot Optical Mouse NEC ND-3540 (wit) ATEC NEOVIEW AL190N Speakers 19" Logitech X-320 2.1 speakers 1.44 MB floppy wit E-tech Wireless PCI 54Mbps |
Ik heb andere ervaringen. Ik heb het meermalen meegemaakt dat mijn team klote aan het spelen was en wij veel punten verloren. Dat ik me een ongeluk ren van vlag naar vlag om punten te proberen te pakken, maar dat mijn team om de één of andere reden in de basissen blijft hangen. Ik apply dan voor commander, en als dat lukt, dan keert het tij toch echt vaak hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:40 schreef Steeven het volgende:
Je hebt ook zoiets als een dom team hoor. Of een slecht team, ik denk zelfs dat de Commander nog wel de minste invloed heeft op het slagveld, althans, zo heb ik het ervaren bij mij en andere spelers die Commander waren. Aangezien 99/100 squads toch niet luistert naar je bevelen heb je 0,0 invloed, misschien een beetje met dat scannen enzo, maar dat is nog gering.
hahahhaha.quote:Logitech X-320 2.1 speakers
1.44 MB floppy wit
E-tech Wireless PCI 54Mbps
Ik denk dat je aan het pimpen bent.quote:Op woensdag 6 juli 2005 15:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Klein vraagje, ik ga een nieuwe PC aanschaffen (voor BF2 ja) ik heb zelf wat samengesteld, met wat hulp van vrienden en tweakers. Wat denken jullie?
[ code verwijderd ]
Is niet zoquote:
Speakers bij deze gewijzigdquote:Maar goed, alles is wel prima. Op die Logitech spullen na. Voor mij geen draadloos spul, alles moet bedraad zijn. Ik heb al zo veel problemen meegemaakt met slechte verbindingen, mouselag en gekloot op lanparties dat voor mij alles gewoon een draadje moet hebben.
Edit: Over die speakers. Ik heb ook maar een oud stereo setje hoor. Spelen doe ik met een koptelefoon, en ook die is maar stereo.
Met Logitech spul bedoelde ik eigenlijk je muis en toetsenbord.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:03 schreef King_of_cubes het volgende:
Speakers bij deze gewijzigd. Bedankt voor het advies
Ik gebruik die logitech muis nu ook en hij muist prima hoorquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Met Logitech spul bedoelde ik eigenlijk je muis en toetsenbord.
Edit:
Mijn BF2 systeem:
AMD Athlon XP 2600+ (Barton)
Asus A7N8X-E Deluxe (Soundstorm on-board)
1024Mb DDR400
PoV GeForce 6600GT 128MB
Microsoft Natural Keyboard Elite
Logitech MX300 muis
En de rest is te insignificant om nog te noemen (na ok: 12 speed CD brander, 160GB harddisk, oud en gekrast 15" TFT schermpje, ook een 1.44 flopppy, en een gare LG 16x DVD speler die af en toe uitvalt).
Dus kortom: wat jij noemt is voor BF2 meer dan zat. Met mijn systeem kan ik BF2 al perfekt spelen.
Dat is wel een mooie muis, ach ik zie het nog wel hoor. Heb trouwens net mn video kaart besteldquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:28 schreef kievit19 het volgende:
ga anders voor de logitech mx518 speelt PERFECT snel verstelbare resolutie enz. enz. ligt lekker in je hand met gamen , ik heb hem zelf ook , en nooit spijt van gehad
Daar doe je weinig aan. Men wil Commander zijn om dubbele punten te cashen. Zodra het team op winnen staat roept zowat elke speler muiterij tegen de Commander op, maar door het brakke voting-systeem werkt dat gelukkig niet goed. Je kunt als Commander echt het tij niet keren door te scannen en artillery strikes te gooien als de tegenstander slim de vlaggen verovert en jouw team een beetje staat te campen en kloten op een vast punt, dat is echt onzin.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:00 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaringen. Ik heb het meermalen meegemaakt dat mijn team klote aan het spelen was en wij veel punten verloren. Dat ik me een ongeluk ren van vlag naar vlag om punten te proberen te pakken, maar dat mijn team om de één of andere reden in de basissen blijft hangen. Ik apply dan voor commander, en als dat lukt, dan keert het tij toch echt vaak hoor.
Maar commander spelen is niet zo makkelijk, je moet een gevoel krijgen van hoe het spel verloopt en dan de plekken waar het nodig is bijsturen. Je moet je veel indirekter bezig houden met het verloop van het spel. Meer vooruit denken, taktieken bedenken. Het is gewoon schaken. Als je schaakt zonder vooruit te denken, sta je ook na 5 zetten schaakmat en heb je een ontevreden gevoel.
Dat squads niet luisteren, daar kun je overigens iets aan doen. Gooi af en toe eens een supply crate bij een squad in de buurt. Dan merkt 'ie dat er een commander is die aan hem denkt en dan gaat 'ie vanzelf meer rekening met je houden.
Je moet niet denken dat je de baas over iemand bent alleen maar omdat je Commander bent. Als jij een klote Commander bent, dan volgen mensen je doodgewoon niet. Als je de spelers een gevoel geeft dat je aan ze denkt, dan volgen ze je wel. Dat gaat bijna automatisch, daar denken ze niet eens bij na.
Pimpen met stats daarentegen welquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Steeven het volgende:
Oh ja, we gaan niet wéér lopen pimpen met systemen he. Het boeit niemand nl.
Ja, dat welquote:
Noueh, als je mijn systeem al een pimp-systeem noemt, dan zou ik je aanraden om eens te kijken wat er allemaal te koop isquote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Steeven het volgende:
Zet deze links es effe in de OP, a.u.b.? Dan hoef ik het halve topic er niet meer voor te doorzoeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:11 schreef Steeven het volgende:
En stats zijn te vinden op:
http://jrm.cc/bf2stats
en
http://bf2stats.ausgamers.com/
Ik vroeg alleen maar of jullie nog suggesties hadden. Als ik wil pimpen post ik wel op een hele andere manier.quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:34 schreef Steeven het volgende:
De server patch is idd. uit, maar heb je alleen nodig als je een server draait. Als je een client draait, dan heb je er volgens mij niks aan.quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:32 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Klopt het nou dat een 'server-patch' al uit is? Kheb et op een BF2 site gedownload en heb geen vage vastlopers in de serverbrowser meer gehad
Ik gebruik een Typhoon Bass Vibration headset. Als ik daar de bass boost op max zet, dan trilt die headset zowat van mijn hoofd af als ik naast een tank sta en die schiet. b00000m!!!!!!!!!. Geen simulatie van een 'piep' of dof geluid meer nodig met deze headset, hij geeft je the real thing als je hem te hard hebt staanquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:26 schreef Drakul het volgende:
Ik zou zelf voor een 5.1 speakersetje gaan (van Creative bv)
Heb er zelf eentje, en met die machtige geluiden van Battlefield 2 (wijst naar artillerie bv) Is't genieten geblazen
Gewoon TKen met je Eryx of SMAW als die noob eindelijk blij in een net-gespawnde straaljager zitquote:Op woensdag 6 juli 2005 13:00 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik had er in de demo eentje die schoot mij drie keer neer omdat ik toevallig op 'zijn' vliegdekschip rond liep. De vierde keer was ik AT and I blew his brains out
Of je plakt er C4 op, wacht tot hij er in springt en blaast hem dan opquote:Op woensdag 6 juli 2005 19:14 schreef Vassili_Z het volgende:
Gewoon TKen met je Eryx of SMAW als die noob eindelijk blij in een net-gespawnde straaljager zit![]()
Dit deed ik allemaal in BF1942. Gewoon lekker met een autotje vol met C4 naast een tank rijden en dan eruit en BOOM.quote:Op woensdag 6 juli 2005 19:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Of je plakt er C4 op, wacht tot hij er in springt en blaast hem dan op.
Trouwens ook een leuke taktiek. Een buggy pakken en helemaal volstampen met C4. Dan een vijandelijk kamp binnenrijden en er uit springen. Vervolgens wachten totdat er vijanden instappen (wie laat nou een gratis auto staan). En dan b00m!
Met C4 kun je nog meer leuke dingen doen. Rond je vlag planten en wachten tot ze hem aanvallen. Ze moeten toch dicht bij de vlag in de buurt zitten. En als er een paar zijn, weer b00m. Zo pak je snel punten. En als je mazzel hebt krijg je ook nog een extra bonus omdat je goed verdedigt.
Het moeilijkste is om je C4 in de gaten te houden zonder dat je gezien wordt. En de vijanden die je niet mee opgeblazen hebt, die gaan natuurlijk als een gek op je jagen. Dus je moet ook een veilige aftocht regelen. Of ze gewoon pakken met je gun. Als het er 1 of 2 zijn, dan lukt dat best wel.
Ok, Kheb net 2x een crash gehad. dus nu maar hopen dat die echte patch vanaaf. uitkomt.quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:05 schreef RetepV het volgende:
[..]
De server patch is idd. uit, maar heb je alleen nodig als je een server draait. Als je een client draait, dan heb je er volgens mij niks aan.
De client patch zou vanavond rond 20:00 of 21:00 uit moeten komen.
Die vastlopers in de browser hebben volgens mij niks met servers te maken, maar gewoon met brak programmeren in de client.
Hij is al uit.quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:06 schreef kievit19 het volgende:
is er al duidelijkheid wanneer de patch komt???
quote:-Fixed in issue that caused the Multiplayer Browser to become unresponsive.
-Fixed an issue where some game controls were not available to be rebound within the Options menu.
-Fixed an issue with increasing performance degradation on servers.
-Fixed a problem with shader caching on client/host : after the first map in a rotation, shaders would be loaded on the fly during gameplay.
-Fixed a crash with rebinding LMB Fixed a problem that caused environment mapping to not appear on reflective surfaces.
-Fixed a crash that happened when a client picks up a kit that doesn't exist anymore.
-Fixed a problem with AI when the game was paused for a long time: bots would become unresponsive and also shoot more accurately.
-LOD distances tweaked on certain objects.
zomaar even een vraagje, (na gemiep van mijn vriendin over de boems en de knallen)quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:12 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik gebruik een Typhoon Bass Vibration headset. Als ik daar de bass boost op max zet, dan trilt die headset zowat van mijn hoofd af als ik naast een tank sta en die schiet. b00000m!!!!!!!!!. Geen simulatie van een 'piep' of dof geluid meer nodig met deze headset, hij geeft je the real thing als je hem te hard hebt staan.
Na een uurtje krijg ik overigens wel hoofdpijn, dus ik heb hem altijd op medium staan.
Nee, met het eerste ben ik het met je eens, maar op ranked is het niveau uitstekend. Vaak zitten er wel ERG goeie gasten op idd, maar het is ook fijn om eens als brakke piloot als co-piloot met iemand mee te gaan zonder om de 3 minuten neergehaald te wordenquote:Op woensdag 6 juli 2005 20:32 schreef kievit19 het volgende:
maar tering eej , wat is het nivo op niet ranked servers laag zeg ...
je word echt simpel van die lui af en toe, en op ranked servers is het nivo vaak net iets TE hoog
Ik ook, zal wel door de patch komen, die ben ik nu aan het downloaden...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
ik lijk nu helemaal geen games meer te vinden
had exact hetzelfde...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:22 schreef Gamedemon het volgende:
ik lijk nu helemaal geen games meer te vinden
Ja daar kan ik me bij BF:V ook zo aan ergeren als mensen niet uitkijken voor mijnen en mijn score dan meteen diep de min in schiet. Ik zie dat bij BF2 nog niets veranderd isquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:55 schreef Steeven het volgende:
<Steeven|BF2> zucht
<Steeven|BF2> stomme dikke eikels net weer
<Steeven|BF2> maar kan me niet meer boos maken gelukkig
<Steeven|BF2> leg 6 anti-tank mijnen op een weg
<Steeven|BF2> en 2 apen rijden er zo over heen
<Steeven|BF2> terwijl ze die dingen zien liggen
<Steeven|BF2> en er een groot waarschuwingsteken in beeld staat
<Steeven|BF2> ze doen het erom, meteen -25 als score
Dat is dus het probleem, ik heb het spel + keyboard gewonnen bij een prijsvraagquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:27 schreef Takje het volgende:
Nog steeds niet? Kun je het niet annuleren ofzo en gewoon naar Dynabyte gaan? Dit is toch geen doen meer
Waar heb je het gewonnen dan?quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, ik heb het spel + keyboard gewonnen bij een prijsvraag![]()
Ik heb EA maar even een mailtje gestuurd. Groot geluk dat ik zaterdag op z'n vroegst pas weer in staat ben om te spelen
Via GeenStijl. Ze vertelde mij dat zij m'n adres gegevens door zouden spelen aan EA en dat die dan de overige handelingen voor hun rekening zouden nemen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:04 schreef Fliepke het volgende:
Waar heb je het gewonnen dan?
Prijzen komen namelijk in de regel namelijk niet direct van EA af, maar gaan via tussenpersonen
500 points gets PFC (private First Class)quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:41 schreef Molotov25 het volgende:
Iemand enig idee hoeveel punten je nodig bent om koperaal te worden
ben al tijden bezich maar m'n balkje onderkoperaal word niks langer??
kheb nou 1400
2.5 miljoen puntenquote:swiffHost.addRank 0 0 0 1 RANK_0
swiffHost.addRank 1 500 0 2 RANK_1
swiffHost.addRank 2 1000 1 3 RANK_2
swiffHost.addRank 3 10500 2 4 RANK_3
swiffHost.addRank 4 25000 3 5 RANK_4
swiffHost.addRank 5 50000 4 6 RANK_5
swiffHost.addRank 6 75000 5 7 RANK_6
swiffHost.addRank 7 150000 6 9 RANK_7
swiffHost.addRank 8 150000 6 9 RANK_8
swiffHost.addRank 9 250000 7 12 RANK_9
swiffHost.addRank 10 250000 7 12 RANK_10
swiffHost.addRank 11 250000 7 12 RANK_11
swiffHost.addRank 12 2500000 9 13 RANK_12
Ja, ik neem aan dat ze dat aanpassen. Dat haalt niemand natuurlijk...quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
500 points gets PFC (private First Class)
1000 Points gets Lance Corporal
10000 Points is Corporal - this is all we know so far
Maar verderop vond ik iemand die in het spel een lijstje had gevonden..
[..]
2.5 miljoen punten
En rank 10 en 11 (laatste en een na laatste) hebben het zelfde aantal punten, zal wel een 0 teveel staan.quote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze dat aanpassen. Dat haalt niemand natuurlijk...
Maar tweeeneenhalfmiljoen, mên, dat is wel zo fucking veelquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:25 schreef kalli het volgende:
[..]
En rank 10 en 11 (laatste en een na laatste) hebben het zelfde aantal punten, zal wel een 0 teveel staan.
Hoewel, bij een MMORPG denk je in het begin ook dat nooit iemand e lvl cap haalt en in 3 dagen tijd heb je de eerste al rondlopen...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 16:00 schreef ThaFreak het volgende:
wou hem zo even gaan halen.....
even een vraagje....loopt dit soepel op
p4 3.0ht
1gb geheugen
radeon 9800 XT
of begint de videokaart toch wat oud te worden...??
ja hallo.....quote:
Lees anders de OPquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja hallo.....![]()
zo'n pc expert ben ik ook wel weer niet.....maar moet wel lukken dus....
oh fuckquote:
Pats *hier* met je PC-configquote:Op donderdag 7 juli 2005 16:26 schreef ThaFreak het volgende:
ja hallo.....![]()
zo'n pc expert ben ik ook wel weer niet.....maar moet wel lukken dus....
Dat komt omdat je alleen hoort van mensen waarbij het niet werkt..quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pats *hier* met je PC-config![]()
Maar serieus, werkt perfect.
Die patch lijkt nog wel wat voor problemen te zorgen als ik dat zo hoor
er is vast wel iemand binnen een maand met 2.5 mil knife killsquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:16 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ja, ik neem aan dat ze dat aanpassen. Dat haalt niemand natuurlijk...
quote:Op donderdag 7 juli 2005 19:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
er is vast wel iemand binnen een maand met 2.5 mil knife kills
Hier precies hetzelfde.. Ik kan nu helemaal niet meer spelen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:11 schreef BMH het volgende:
BF2 start niet meer op na het patchen.. Coool
Als ik het spel start krijg ik een zwart schem waarna hij weer naar windows terugkeert.![]()
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Op dagen als deze heb ik toch een beetje extra plezier in het afknallen van de MOC.
dat deed die bij mij doen de firewall het spel blokte (tijdens de demo) na alle exe bestanden toestemming te hebben gegeven deed die wel weer normaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. Ik kan nu helemaal niet meer spelen.
Ik wil niet graag de politiek correcte kerel uithangen hier, maar het is een kleine groep die het verpest voor de grote groep. Niet zo generaliserenquote:Op donderdag 7 juli 2005 20:39 schreef Evil_Jur het volgende:
Op dagen als deze heb ik toch een beetje extra plezier in het afknallen van de MOC.
Teveel vrije tijdquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:13 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
wat heb jij wat ik niet heb steeven?
Lege ranked servers...quote:
Zijn er nietquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:18 schreef Gamedemon het volgende:
pff net 45 minuten gespeeld bij een paar teringlijers, 3 keer gestraft, 2 keer voor n00bs die in me artelery lopen en 1 omdat iemand het nodig vond om voor me tank te springe, vervolgens heb ik ze helemaal de tering gescholden en kwam zon admin pik zeggen dat ik me bek moest houden, daaaaag dan ga ik wel, tyfus flikkers
Ranked servers zijn er echt gewoon te weinig en als ze al leeg zijn dan hebben ze een belachelijke ping...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:10 schreef Steeven het volgende:
[..]
Zijn er niet. Tenzij je doelt op ranked servers met een password, waar je in je eentje nog niks op kan
.
Ik had er vanmiddag ook nog eentje, een Nederlander nota bene. Ik reed hem PER ONGELUK omver en voor ik sorry kan typen, zeggen of weet ik het wat word ik gestraftquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Gamedemon het volgende:
ja die teringlijer, ik kan er echt niet tegen als iemand geen sorry zegt bij een TK, en het raar vinden dat ik ze punish dan
ik wacht meestal tot ik weer gespawned ben, na 15 seconde zeggen ze geen sorry meer en kan ik eerlijk straffen, zeggen ze wel sorry dan straf ik ze nietquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:34 schreef Steeven het volgende:
[..]
Ik had er vanmiddag ook nog eentje, een Nederlander nota bene. Ik reed hem PER ONGELUK omver en voor ik sorry kan typen, zeggen of weet ik het wat word ik gestraft. Daarna ben ik lekker voor zijn Hum-Vee gesprongen toen ie langsreed, die straf kreeg ie terug
.
Heb je mijn post gelezen hierboven?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:20 schreef cizzztm32 het volgende:
http://stats.codeflow.org/awardssig/Ltcissen
jmmr, kan de patch nog steeds niet draaien. Dat wordt op / over nieuw installeren
Te vroeg gejuicht. Het schokken wat ik voor de patch had is er nog steeds. Snap er niks van, het schokt (alsof er wat geladen wordt) bijna de hele tijd terwijl er helemaal niks met de hardeschijf geladen wordtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef Frasier het volgende:
Heb eindelijk die patch werkende gekregen. Die patch heeft een FPS bijna verdubbeld. Het draait nu heerlijk en voelt een stuk minder buggie aan.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:52 schreef Hbjr het volgende:
like WTF, het lijkt wel of alle servers na de patch ping +100 verplicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |