Ik probeerde een paar keer op de server te komenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Steeven het volgende:
Het blijft een geweldig spel als je op een server komt waar men goed samenwerkt. En het blijft een kutspel als je in een dom schijtteam zit waar 7 mensen lopen te campen voor een straaljager en niemand samenwerkt.
Het werd al snel druk iddquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik probeerde een paar keer op de server te komen
Of hij was vol of er is een ander probleem
En terechtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef speknek het volgende:
Nee, ook als de mod fan is van het spel, laat hij geen tvps toe..
Ik heb er van geleerdquote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Gamedemon het volgende:
welke server pakken we nu?
en filipe je ging mooi dood gozert ,parkeer nooit je tank tussen 5 pakjes c4
En het wachtwoord is verandertquote:Op zondag 3 juli 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Nog meer mensen van de DMW server afgegooid?
Nog één rang verder: Onderkorperaal dus.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben nu ook soldaat eerste klas, wanneer unlock ik nieuwe wapens?
Nee. Sniper zijn is klote in dit spelquote:Op maandag 4 juli 2005 00:10 schreef Vassili_Z het volgende:
Zijn er veel snipers op de public's te vinden ? Ik bedoel, 40 a 50% van het team sniper? zoals in BF1942?
vet, dus de ontwikkelaars hebben de nadelen van BF1942 goed bekeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef speknek het volgende:
Nee, sniper zijn is veel minder aantrekkelijk in BF2, je moet iemand drie keer raken ongeveer, en niemand blijft zo lang stilstaan.
Het zwakke punt is sowieso de balans in het spel.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef speknek het volgende:
Je hebt een wat vreemde naam om een hekel aan snipers te hebben..
Nouja het is inderdaad minder erg dan BF1942, maar ik vind snipen altijd wel leuk en er is nu geen kloot meer aan, dus ze hadden het wel iets gebalanceerder kunnen doen. Of punten geven voor een correcte spotted voor de sniper ofzo.
Ja je koopt die in de winkelquote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met dat on-line gamen van BF2? Heb je een key nodig?
Je moet gewoon de game gekocht hebben ja...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met dat on-line gamen van BF2? Heb je een key nodig?
Ik herzie m'n mening over de Engineer en z'n wapenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het zwakke punt is sowieso de balans in het spel.
Waarom geen punten voor het vernietigen van radar?
Waarom 1 reparatie puntje?
waarom schiet je met een sniper vaak mis en zijn ze niet dodelijker?
waarom heeft de engineer het grootste zuigwapen sinds de vuurspugende bloemen?
etc etc
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden benquote:Op maandag 4 juli 2005 00:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je moet gewoon de game gekocht hebben ja...
Er is ook een CD-ROM versie voor zover ik weet...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden ben![]()
Maar geen on-line optie voor Sjakie01 is dus?
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:11 schreef Steeven het volgende:
En stats zijn te vinden op:
http://jrm.cc/bf2stats
en
http://bf2stats.ausgamers.com/
Je moet wel op een ranked server gespeeld hebben, wil je je stats kunnen opvragen
Klopt.... 1 Headshot kan genoeg zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de sniper best goed en je kan zeker wel mensen in 1 schot killen, je moet ze gewoon gelijk in het hoofd raken. Ik ben dan ook geregeld sniper..
Kun je net zo goed de G36C nemen, een wapen dat je kunt vrijspelen voor de Spec Ops. Twee welgemikte schoten op het hoofd (dat ding is accuraat, daar zeg je U tegen) en hoplaquote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de sniper best goed en je kan zeker wel mensen in 1 schot killen, je moet ze gewoon gelijk in het hoofd raken. Ik ben dan ook geregeld sniper..
Juist nietquote:Op maandag 4 juli 2005 07:32 schreef speknek het volgende:
Ik speel altijd ruk als ik op ranked servers speel, maar ik heb ook het gevoel dat de ranked servers nog veel meer lone wolves aantrekken dan de gewone servers. Iedereen is uit op het gewin van punten, en niemand op teamspel.
Dat kloptquote:Op maandag 4 juli 2005 08:12 schreef speknek het volgende:
Tsja ik heb zelf dus nog nooit in een goed squad gezeten op een ranked server, meestal zit de squad leader een beetje rondjes te vliegen in een helikopter.
Overigens ren ik altijd met defibrilator in de hand het vijandelijke kamp binnen, je krijgt volgens mij veel meer punten voor een revive dan dat je kwijtraakt aan neergeschoten worden.
Directe link naar game op EBgames.comquote:Op maandag 4 juli 2005 00:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden ben![]()
Maar geen on-line optie voor Sjakie01 is dus?
Ik ben zelf ook bijna altijd sniper. Het heeft gewoon wat. Gewoon goeie camouflage zoeken, en elke keer van plek veranderen. Totdat er ineens een tank voor je neus staat natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Morpheus2002 heeft BF2 binnengekregen dus de Fok!-clan is bijna compleetquote:
Neem aan dat je dan op z'n minst een 64bit proc moet hebbenquote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Windows XP x64?
Gaat doordoor BF2 nog sneller?
Ik heb zelf ook een AMD 64 3400+ maar ik dacht dat Windows XP voor de 64 bits processoren nog een tijdje op zich laat wachten? Of is die XP-versie nu wel klaar?quote:Op maandag 4 juli 2005 10:54 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Windows XP x64?
Gaat doordoor BF2 nog sneller?
Ik denk dat je daar niet zoveel van merkt.. Videokaart en geheugen zijn toch de grootste performance winnaars. Maar goed, voor het getrainde oog zit er misschien wel verschil inquote:Op maandag 4 juli 2005 11:22 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een AMD 64 3400+ maar ik dacht dat Windows XP voor de 64 bits processoren nog een tijdje op zich laat wachten? Of is die XP-versie nu wel klaar?
Anyway het schijnt uiteraard een prestatiewinst op te leveren als je een besturingsysteem hebt die je processor optimaal ondersteund. Dat merk je dan weer terug in Battlefield 2.
dat is echt lame dat je dat zo makkelijk kunt doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef gigant het volgende:
EA GAMES\Battlefield 2\python\bf2\stats and open the unlock.py file with notepad or word and change
kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] to kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] and then you have unlocked all the weapons.
En dit werkt online?quote:Op maandag 4 juli 2005 13:19 schreef gigant het volgende:
EA GAMES\Battlefield 2\python\bf2\stats and open the unlock.py file with notepad or word and change
kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0] to kitUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1] and then you have unlocked all the weapons.
Bij mij werkt die helemaal niet, net geprobeerd. Weet niet hoe het bij jullie zit?quote:
Oh toch wel.quote:Op maandag 4 juli 2005 14:36 schreef gigant het volgende:
[..]
Bij mij werkt die helemaal niet, net geprobeerd. Weet niet hoe het bij jullie zit?
Bedoel je dat je online alle wapens kan gebruiken met die kleine tweak? Dat is wel heel erg slecht danquote:
Jij hebt het toch al geprobeerd? Wat is ertegen om hier even te melden of het werkt of niet?quote:Op maandag 4 juli 2005 16:42 schreef gigant het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen.
Ik heb de orginele versie nog niet, die komt als het goed is morgen binnen. Dus kan nog niet op internetquote:Op maandag 4 juli 2005 16:45 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Jij hebt het toch al geprobeerd? Wat is ertegen om hier even te melden of het werkt of niet?
Aaah ok, dat wist ik nietquote:Op maandag 4 juli 2005 16:48 schreef gigant het volgende:
[..]
Ik heb de orginele versie nog niet, die komt als het goed is morgen binnen. Dus kan nog niet op internetEn ik ben wel benieuwd of het werkt ofniet.
ik heb me net zelfs vermaakt met botsquote:Op maandag 4 juli 2005 16:55 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Aaah ok, dat wist ik niet
Ik hoop dat je genoeg vrije tijd hebt deze week, deze shit is verslavend![]()
were jezus hosting? dat is wel heel fout...quote:Op maandag 4 juli 2005 17:49 schreef UnleashMitch het volgende:
Via een kennis een linkje gekregen naar HJhosting.nl oid en nu krijgen we de domeinnaam+hosting e.d. van www.fokbf2clan.wanadoom.nl![]()
Nu maar hopen dat PHPNuke daar te draaien is
-edit-
Hmm kan wel PHP draaien maar geen MySQL database, das weer lastig dus.
Ik vond "wanadoom" eigenlijk wel coolquote:Op maandag 4 juli 2005 18:13 schreef Evil_Jur het volgende:
were jezus hosting? dat is wel heel fout...
dat had ik geweest kunnen zijn ^^quote:Op maandag 4 juli 2005 19:00 schreef Drakul het volgende:
Wat ik net meemaakte! Rij ik zo richting een vijandelijk gebied.. Hoor ik ineens een vreemd geluid. Vliegt er ineens een straaljager tegen me buggy aan. Kamikaze piloot
choppers zijn helemaal niet meer te machtig in dit deel, dat was in de vorige delen mischien maar deze niet meer, er staat bij elk kamp wel anti air spul + dan mannetjes zelf ook rakketten kunnen schietenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:25 schreef jacco het volgende:
Vind soms wel de choppers te machtig.
ik zit op
IP:66.148.74.11
Portal:16567
Misschien bij kampen wel, maar als jij in een open field rijd en een helikopter achter je aan hebt met een goede piloot en co piloot, dan ben je wel erg snel dood.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
choppers zijn helemaal niet meer te machtig in dit deel, dat was in de vorige delen mischien maar deze niet meer, er staat bij elk kamp wel anti air spul + dan mannetjes zelf ook rakketten kunnen schieten
stingers zijn er wel degelijk, en wat dacht je dan ? dat je een heli kapot kan meppen met een vliegenmepper? je hebt ook op bijna iedere voertuig een wapen bovenop zitten, neem een co driver mee en hij kan ook aardig uithalen, ik schiet helis regelmatig ook gewoon met me standaard tank uit de lucht, zodra ze gaan draaien hangen ze lang genoeg stil om goed te mikkenquote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef jacco het volgende:
[..]
Misschien bij kampen wel, maar als jij in een open field rijd en een helikopter achter je aan hebt met een goede piloot en co piloot, dan ben je wel erg snel dood.
Je hebt daar gewoon geen goede bescherming tegen zoals portable stingers.
Portable stingers zouden de choppers volledig overbodig maken..quote:Op maandag 4 juli 2005 19:46 schreef jacco het volgende:
[..]
Misschien bij kampen wel, maar als jij in een open field rijd en een helikopter achter je aan hebt met een goede piloot en co piloot, dan ben je wel erg snel dood.
Je hebt daar gewoon geen goede bescherming tegen zoals portable stingers.
Dit is mij ook al een paar keer gelukt.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
stingers zijn er wel degelijk, en wat dacht je dan ? dat je een heli kapot kan meppen met een vliegenmepper? je hebt ook op bijna iedere voertuig een wapen bovenop zitten, neem een co driver mee en hij kan ook aardig uithalen, ik schiet helis regelmatig ook gewoon met me standaard tank uit de lucht, zodra ze gaan draaien hangen ze lang genoeg stil om goed te mikken
Probleem lijkt nu opgelost te zijn door HT uit te zetten in het BIOS. Alleen heb ik meestal nog erg veel last van vage lag, zelfs als me ping onder de 10 zit. Ik hoorde ergens dat Punkbuster daarmee temaken kan hebben?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:57 schreef Blinker het volgende:
Deze week komt de patch uit dus ff afwachten denk ik eerst
Zet anti aliasing en EAX eens uit (als die aan staan).. dat heeft bij mij alle rare lag laten verdwijnen.quote:Op maandag 4 juli 2005 23:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probleem lijkt nu opgelost te zijn door HT uit te zetten in het BIOS. Alleen heb ik meestal nog erg veel last van vage lag, zelfs als me ping onder de 10 zit. Ik hoorde ergens dat Punkbuster daarmee temaken kan hebben?
Ik als anti-tank (90 % van de tijd) schiet ze maar al te graag uit de lucht. Toen straks nog een tegen een wiek aan geknald. ik zeg je: dat is niet goed voor een chopperquote:Op maandag 4 juli 2005 19:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
choppers zijn helemaal niet meer te machtig in dit deel, dat was in de vorige delen mischien maar deze niet meer, er staat bij elk kamp wel anti air spul + dan mannetjes zelf ook rakketten kunnen schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |