Ik probeerde een paar keer op de server te komenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Steeven het volgende:
Het blijft een geweldig spel als je op een server komt waar men goed samenwerkt. En het blijft een kutspel als je in een dom schijtteam zit waar 7 mensen lopen te campen voor een straaljager en niemand samenwerkt.
Het werd al snel druk iddquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik probeerde een paar keer op de server te komen
Of hij was vol of er is een ander probleem
En terechtquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef speknek het volgende:
Nee, ook als de mod fan is van het spel, laat hij geen tvps toe..
Ik heb er van geleerdquote:Op zondag 3 juli 2005 23:16 schreef Gamedemon het volgende:
welke server pakken we nu?
en filipe je ging mooi dood gozert ,parkeer nooit je tank tussen 5 pakjes c4
En het wachtwoord is verandertquote:Op zondag 3 juli 2005 23:13 schreef Fillipe het volgende:
Nog meer mensen van de DMW server afgegooid?
Nog één rang verder: Onderkorperaal dus.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:37 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik ben nu ook soldaat eerste klas, wanneer unlock ik nieuwe wapens?
Nee. Sniper zijn is klote in dit spelquote:Op maandag 4 juli 2005 00:10 schreef Vassili_Z het volgende:
Zijn er veel snipers op de public's te vinden ? Ik bedoel, 40 a 50% van het team sniper? zoals in BF1942?
vet, dus de ontwikkelaars hebben de nadelen van BF1942 goed bekeken.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:12 schreef speknek het volgende:
Nee, sniper zijn is veel minder aantrekkelijk in BF2, je moet iemand drie keer raken ongeveer, en niemand blijft zo lang stilstaan.
Het zwakke punt is sowieso de balans in het spel.quote:Op maandag 4 juli 2005 00:22 schreef speknek het volgende:
Je hebt een wat vreemde naam om een hekel aan snipers te hebben..
Nouja het is inderdaad minder erg dan BF1942, maar ik vind snipen altijd wel leuk en er is nu geen kloot meer aan, dus ze hadden het wel iets gebalanceerder kunnen doen. Of punten geven voor een correcte spotted voor de sniper ofzo.
Ja je koopt die in de winkelquote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met dat on-line gamen van BF2? Heb je een key nodig?
Je moet gewoon de game gekocht hebben ja...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe gaat het trouwens met dat on-line gamen van BF2? Heb je een key nodig?
Ik herzie m'n mening over de Engineer en z'n wapenquote:Op maandag 4 juli 2005 00:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het zwakke punt is sowieso de balans in het spel.
Waarom geen punten voor het vernietigen van radar?
Waarom 1 reparatie puntje?
waarom schiet je met een sniper vaak mis en zijn ze niet dodelijker?
waarom heeft de engineer het grootste zuigwapen sinds de vuurspugende bloemen?
etc etc
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden benquote:Op maandag 4 juli 2005 00:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
[..]
Je moet gewoon de game gekocht hebben ja...
Er is ook een CD-ROM versie voor zover ik weet...quote:Op maandag 4 juli 2005 00:29 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja de kutterij is een beetje dat ik geen DVD Speler in mijn computer heb zitten (Jaja pauper ik weet het) Die dingen kosten tegenwoordig ook niks meer, maar ik heb op het moment geen geld er voor. Dus daarom dat ik dit spel nou aan het downloaden ben![]()
Maar geen on-line optie voor Sjakie01 is dus?
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:11 schreef Steeven het volgende:
En stats zijn te vinden op:
http://jrm.cc/bf2stats
en
http://bf2stats.ausgamers.com/
Je moet wel op een ranked server gespeeld hebben, wil je je stats kunnen opvragen
Klopt.... 1 Headshot kan genoeg zijn.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de sniper best goed en je kan zeker wel mensen in 1 schot killen, je moet ze gewoon gelijk in het hoofd raken. Ik ben dan ook geregeld sniper..
Kun je net zo goed de G36C nemen, een wapen dat je kunt vrijspelen voor de Spec Ops. Twee welgemikte schoten op het hoofd (dat ding is accuraat, daar zeg je U tegen) en hoplaquote:Op maandag 4 juli 2005 01:07 schreef Blinker het volgende:
Ik vind de sniper best goed en je kan zeker wel mensen in 1 schot killen, je moet ze gewoon gelijk in het hoofd raken. Ik ben dan ook geregeld sniper..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |