gaaf is dat inderdaad, we hebben een beurskrach in den broek ; dan zit je geheid geramdquote:
Goedkoop aandelen kopen en stinkend rijk worden.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:58 schreef Harry_Sack het volgende:
gaaf is dat inderdaad, we hebben een beurskrach in den broek ; dan zit je geheid geramd
Zo is dat, al is dat niet erg conservatief gedacht natuurlijkquote:Op maandag 4 juli 2005 00:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goedkoop aandelen kopen en stinkend rijk worden.
De een zijn dood is de ander zijn brood.![]()
Juist wel. Gebruik maken van de zwakte in de mensquote:Op maandag 4 juli 2005 00:01 schreef Harry_Sack het volgende:
Zo is dat, al is dat niet erg conservatief gedacht natuurlijk
Wat een kloonforumquote:Op maandag 4 juli 2005 00:56 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Best topic ever: http://www.nachtbar.nl/forum/topicdisplay.php?1031/1/25De laatste alinea van de OP
http://www.novamoetblijven.nl/quote:Op maandag 4 juli 2005 10:32 schreef Monidique het volgende:
Nou.
Man dat heb ik allemaal al lang gedaan, ik heb zelfs boodschappen gedaan en ga zo de badkamer eens opruimenquote:
Goed. Zolang je maar die volgorde aanhoudt.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Man dat heb ik allemaal al lang gedaan, ik heb zelfs boodschappen gedaan en ga zo de badkamer eens opruimen
Zal ik doenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Goed. Zolang je maar die volgorde aanhoudt.
Ben ik geen crew meer?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:10 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zal ik doen
Waarom ben je eigenlijk geen crew meer?
nou is ie weer wegquote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef George-Butters het volgende:
ben dr weer
Anders hadden we samen achter de schermen kunnen knuffelen!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:22 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dat lag mij niet zo. Is nog wel ergens een topic over in crew.
Is het een vouw- of een ligfiets? Jullie linkse rukkers kennende.........quote:Op maandag 4 juli 2005 12:23 schreef Harry_Sack het volgende:
Godverdomme, ik moet zo naar de vu op mijn fiets
Rood links, niet pro-liberaal Groen Links he. Eigenlijk is Duukje dus gewoon rechtsgezinder dan mij.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:25 schreef MrX1982 het volgende:
Hmm Harry_Sack schijnt bij jou niet de zon? Je bent links
Maar het kan ook nog linkser dan SP. Communisten in Oost-Groningenquote:Op maandag 4 juli 2005 12:28 schreef Harry_Sack het volgende:
Rood links, niet pro-liberaal Groen Links he. Eigenlijk is Duukje dus gewoon rechtsgezinder dan mij.
Het is dan ook een naar linkshellende rukfiets die ook nog eens geleend is. Tot zover heb je gelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 12:26 schreef Sickie het volgende:
[..]
Is het een vouw- of een ligfiets? Jullie linkse rukkers kennende.........![]()
Ah, dan zal ik er eens voor zorgen dat ik snel weer toegang krijg!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Anders hadden we samen achter de schermen kunnen knuffelen!
quote:Nawijn krijgt 'hondenhok' in Kamer
DEN HAAG - Tweede-Kamerlid Nawijn is zeer ontevreden over zijn nieuwe kantoorruimte in het Tweede-Kamergebouw. Nadat hij uit de LPF-fractie was gestapt kreeg hij als Groep Nawijn drie kamers aangeboden door Kamervoorzitter Weisglas. Die huisvesting is volgens Nawijn "beneden alle peil".
"Een hondenhok is er niets bij", aldus Nawijn maandag. Hij overweegt nu zijn werkzaamheden vanuit het Palazzo di Pietro, het vroegere woonhuis van Pim Fortuyn in Rotterdam, te gaan voeren.
Nawijn kreeg in de LPF-vleugel in de Tweede Kamer drie kamers aangeboden voor zijn Groep Nawijn. De huisvesting is volgens hem slecht. "Ik zit weggestopt tussen de archiefkasten. Ik ben gekozen met 22.000 voorkeurstemmen en heb recht op representatieve kantoorruimte. Als voorzitter Weisglas mij niets beters kan bieden, zoek ik wat anders."
Nawijn gebruikte het huis van Fortuyn eerder al voor de oprichting van een denktank, samen met de Belgische politicus Dewinter. In het Palazzo di Pietro is voldoende kantoorruimte, aldus Nawijn. Hij houdt er nu al partijvergaderingen.
Collega LPF-Kamerleden waren woedend dat Nawijn zijn samenwerking met de omstreden Dewinter gestalte gaf in het huis van Fortuyn. De ruzie daarover leidde ertoe dat Nawijn opstapte uit de LPF-fractie.
Weisglas wil niet via de media in discussie gaan met Nawijn over diens kritiek op de huisvesting. Hij wacht een brief van het Kamerlid af, aldus een woordvoerster van de Kamervoorzitter.
Bijzonder ergerlijk inderdaad. Ik kan me voorstellen dat de meeste groenlinksers uit een idee pro-milieu en links van het middengezind leven. Maar dan, Du_ke voldoet helemaal aan het ideale profiel van die partij: hoogopgeleid en kritisch in de ruime zin van het woord.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het kan ook nog linkser dan SP. Communisten in Oost-Groningen![]()
Du_ke is diep van binnen ook gewoon rechts. Helaas zit er zo'n milieu sausje overheen
Uiteraard ben ik rechts maar dat snappen die rukkers (die dan dus echt extreem rechts zijn) nog niet zo goedquote:Op maandag 4 juli 2005 12:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar het kan ook nog linkser dan SP. Communisten in Oost-Groningen![]()
Du_ke is diep van binnen ook gewoon rechts. Helaas zit er zo'n milieu sausje overheen
Is er geen bezorgservicequote:Op maandag 4 juli 2005 12:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ik begin hier bijna te trillen van nicotine gebrek. Moet ik straks helemaal naar het winkelcentrum in de regen om sigaretten te halen. Hoe triest is dat![]()
Takjes verzamelen jijquote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik rechts maar dat snappen die rukkers (die dan dus echt extreem rechts zijn) nog niet zo goed.
Ik voel me qua standpunten inderdaad het beste thuis bij GL. SP heeft soms aardige punten (vooral hun pacifisme) maar ik ben er toch een beetje op afgeknapt.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bijzonder ergerlijk inderdaad. Ik kan me voorstellen dat de meeste groenlinksers uit een idee pro-milieu en links van het middengezind leven. Maar dan, Du_ke voldoet helemaal aan het ideale profiel van die partij: hoogopgeleid en kritisch in de ruime zin van het woord.
Toegegeven, zelf zou ik ook een paar jaar niet kunnen hebben denken dat er zo'n groot verschil was tussen rood links en groen links (o.a. rood heeft meer aandacht voor de sociale aspecten, waar groen gewoon rucksichtlos partij kiest). Je moet wel vaak goed opletten en tussen de regels doorlezen. Eigenlijk is GroenLinks de laatste jaren meer en meer een D66 partij geworden.
Maar GL is toch ook wel een partij die erg voor de zwakkere opkomt? Allochtonen bijv. Dus ze hebben toch wel degelijk dat links sociale in zich maar ze overgieten veel standpunten met een milieu sausje dat doet de SP wellicht minder. Ik denk dat de GL redelijk dichtbij de PvdA staat qua standpunten.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:35 schreef Harry_Sack het volgende:
Bijzonder ergerlijk inderdaad. Ik kan me voorstellen dat de meeste groenlinksers uit een idee pro-milieu en links van het middengezind te leven. Maar dan, Du_ke voldoet helemaal aan het ideale profiel van die partij: hoogopgeleid en kritisch in de ruime zin van het woord.
Toegegeven, zelf zou ik ook een paar jaar niet kunnen hebben denken dat er zo'n groot verschil was tussen rood links en groen links (o.a. rood heeft meer aandacht voor de sociale aspecten, waar groen gewoon rucksichtlos partij kiest). Je moet wel vaak goed opletten en tussen de regels doorlezen. Eigenlijk is GroenLinks de laatste jaren meer en meer een D66 partij geworden.
Bij extreem-rechts snappen ze sws nietsquote:Op maandag 4 juli 2005 12:40 schreef du_ke het volgende:
Uiteraard ben ik rechts maar dat snappen die rukkers (die dan dus echt extreem rechts zijn) nog niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |