ach, wat zal ik zeggenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:48 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En je studiepunten strookten een beetje met die aanwezigheid?
ah meer zuipen dan studeren! En zo hoort het ook.quote:
Hunk Hilbrand Nawijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Check die zululippen, volgens mij is hij ene bastaard, vandaar de haat tegen allochtonen
Ik vind het heel moeilijk om te bedenken wat ik nou echt wil. Ik weet vooral wat ik niet wilquote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
Klopt en bedenken wat je echt wilt is erg lastig. Mij zou een it studie veel en veel te onpersoonlijk zijn. Te beperkt ben toch meer van de brede kijk op zaken.
Dat zit er inderdaad wel vaak achterquote:Op zondag 3 juli 2005 22:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Check die zululippen, volgens mij is hij ene bastaard, vandaar de haat tegen allochtonen
Ik dacht dat hij een zwarte antilliaanse voorouder had.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:48 schreef Silmarwen het volgende:
was meer op me werk lieverd. dat moet wel om alles te kunnen betalen, vooral om me bier te kunnen bekostigenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
ah meer zuipen dan studeren! En zo hoort het ook.
Je moet het niet doen zoals ik, elke dag met je neus in de boeken en ijverig studeren, doen alleen stuudjes zoals ik
Trustenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef Silmarwen het volgende:
Mensjes ik ga eens een boek lezen en mijn horizon vebreden (chicklit
Ik wens jullie allen een goede nacht en tot lezens!![]()
Je weet niet hoe dicht je bij de waarheid zit.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
Nova richt zich volgens mij op de rechtse kijker. Er komen slechts onderwerpen aan bod die erg sterk leven onder de rechtse kijkers. Over zo'n onderwerp gooien ze vervolgens een links sausje, (waar rechtse kijkers dol op zijn) waarmee zij de rechtse kijker blijvend weten te boeien, en geeft hen iets om onderling over te praten, of met andersgestemden over te discussiëren. Het bash-onderwerp van de week zeg maar.
Ah ok dat komt me wel bekend voor.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hoger Laboratorium Onderwijs
De volgende keer dat je hier bent heb ik je review gelezenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:50 schreef Silmarwen het volgende:
Mensjes ik ga eens een boek lezen en mijn horizon vebreden (chicklit
Ik wens jullie allen een goede nacht en tot lezens!![]()
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:49 schreef kLowJow het volgende:
Nova richt zich volgens mij op de rechtse kijker. Er komen slechts onderwerpen aan bod die erg sterk leven onder de rechtse kijkers. Over zo'n onderwerp gooien ze vervolgens een links sausje, (waar rechtse kijkers dol op zijn) waarmee zij de rechtse kijker blijvend weten te boeien, en geeft hen iets om onderling over te praten, of met andersgestemden over te discussiëren. Het bash-onderwerp van de week zeg maar.
Valt wel tegen hoor, weinig R&D hier. En nog een nadeel is dat ik volledig ben afgekeurt.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:52 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah ok dat komt me wel bekend voor.
Maar je zou zeggen dat er genoeg werk in te vinden is. Rotterdamse havens zit toch vol chemische bedrijven enzo
Weinig Klowjow, het lab daar is een analytisch labquote:Op zondag 3 juli 2005 22:55 schreef kLowJow het volgende:
Pernis of Europoort wellicht?
Ik heb er totaal geen verstand van. Maar goed, zolang je het maar je zin kan hebben.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Weinig Klowjow, het lab daar is een analytisch lab
daar heb ik me caterhoerenbaan voorquote:Op zondag 3 juli 2005 22:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen verstand van. Maar goed, zolang je het maar je zin kan hebben.
quote:Ik vind het lastig om mezelf te omschrijven, maar ik zal het proberen. Ik ben een zelfstandige, spontane, goed verzorgde, lieve vrouw, en ben sinds een half jaar single. Ik ben een positief mens met een zacht karakter. Mijn baan neemt veel tijd in beslag maar ben er helemaal happy mee. In het weekend wil ik graag leuke en gezellige dingen doen. Het liefst met een heerlijke man natuurlijk. Ik heb veel vriendinnen (inmiddels allemaal gesettelt) ben beslist niet eenzaam! Ik vind het heerlijk om wat in een stad te slenteren en op een terras te zitten. Het liefst met een spontane vent die makkelijk contact maakt met zijn omgeving. Dus een vlotte babbel vind ik leuk. Mijn ideale vakantie is afwisseling van cultuur en strand met lekker eten en op zijn tijd een borreltje. Mijn ideale partner is; goed verzorgd, origineel, spontaan, positief, sociaal, lief, eerlijk, humoristisch en heeft een leuke baan. Ik hou van een klein boefje die vol verrassingen zit, en ook nog attent en gallant is.
Ik hou beslist niet van mannen die veel bier drinken.
afgekeurt op de laatste zinquote:
ja jammer is dat inderdaad.quote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
afgekeurt op de laatste zin![]()
Geen rechtse users dusquote:Mijn ideale partner is; goed verzorgd, origineel, spontaan, positief, sociaal, lief, eerlijk, humoristisch
Geen linkse users dusquote:ideale partner is; goed verzorgd, origineel, spontaan, positief, sociaal, lief, eerlijk, humoristisch en heeft een baan.
Je vergeet: ik ben zo gek als een deurquote:
Dat is wel minder. Wel jammer als je niet je studie kunt gebruiken in je baan. Of bevalt het wel als caterhoer?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Valt wel tegen hoor, weinig R&D hier. En nog een nadeel is dat ik volledig ben afgekeurt.
Caterhoer zijn is wel leuk hoor, leuke collegaatjes vooralquote:Op zondag 3 juli 2005 23:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel minder. Wel jammer als je niet je studie kunt gebruiken in je baan. Of bevalt het wel als caterhoer?
ok.quote:
Die collegaatjes houden je op de been begrijp ikquote:Op zondag 3 juli 2005 23:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Caterhoer zijn is wel leuk hoor, leuke collegaatjes vooral
tis alleen veel en hard werken, veel reizen, constant op je tenen lopen en het verdient geen ruk.
Dus om het erbij te doen is wel goed, maar fulltime is slopend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |