Tuurlijk iedereen heeft zo nu en dan een dipje. Maar over het algemeen bevalt deze studie me nog uitstekend.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Same here, heb al 2 HBO's achter de rug die me niet boeide. Dit vind ik leuk en nu blijf ik ook gemotiveerd (alleen niet meer voor dat ene tentamen)
Er wordt hard gewerkt.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Stap dichter bij de 30 is een stap dichter bij mijn glorieuze toekomst.
En je hoeft niet te liegen, dat laat je iemand voor je doen.
Enige probleem is, dat ik geen leuke partij meer kan vinden
Het armoede vraagstuk is erg lastig op te lossen denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:28 schreef RichardQuest het volgende:
De armoede is door het Westen NU op te lossen, als we maar willen. Dat is een unieke kans die we laten liggen.
Verder heb je gelijk dat voor deze milieukwestie een internationale aanpak nodig is, maar een verdrag kun je moeilijk aan anderen opdringen....als Amerika niet wil en later China ook niet, stelt zo'n verdrag weinig voor.
Amerika heeft het voordeel dat ze zelf weinig last van opwarming hebben en gaat krijgen en er lak aan heeft. Ik vind het niet verantwoord om de rest van de aarde wel met jouw uitstoot te confronteren.
Nee, gelukkig niet.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:33 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Och, jij bent toch nog lang niet volwassen?
quote:
Zoals de goede ouwe tijd.quote:
Ik heb ruim een half jaar niets gedaan tussen deze studie en mijn vorige. Mijn vorige studie was een grote deceptie maar echt leuk vind ik deze studie ook niet meer maar ga hem gewoon proberen af te maken.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef du_ke het volgende:
Als je iets maar interessant vind dan is de stap best te maken. Ik heb ook een jaar n iets lopen doen na m'n vorige studie en daarna met frisse moed begonnen aan deze en dat is een prima stap geweest.
en ik knuffel sommige lieverquote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zoals de goede ouwe tijd.
zullen we eens moslims gaan bashen. Ow shit Aaah is gebanned en Sjun kan ook al geen ellelange betogen posten die nooit iemand leest
Ik zie de SP al in de regering zittenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
Vervroegde verkiezingen zijn een illusie, zolang de coalitiepartners op groot verlies staan.
Doraquote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Zoals de goede ouwe tijd.
zullen we eens moslims gaan bashen. Ow shit Aaah is gebanned en Sjun kan ook al geen ellelange betogen posten die nooit iemand leest
Ja zo hoog dat ik te duur ben voor werkgevers en daardoor als caterhoer door het leven gaquote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb ruim een half jaar niets gedaan tussen deze studie en mijn vorige. Mijn vorige studie was een grote deceptie maar echt leuk vind ik deze studie ook niet meer maar ga hem gewoon proberen af te maken.
Met een HBO papiertje sta je immers weer wat hoger op de ladder![]()
Oeh, dat biedt perspectief. Naar boven neuken enzo.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet.
Oh en KlowJow, ze is minder bol dan die presentatrice die je liet zien.
En binnenkort wordt ik haar baas waarschijnlijk
Glorieuze toekomst dat klinkt veelbelovend. Is de 30 passeren toch niet zo slecht als het lijkt.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:34 schreef Silmarwen het volgende:
Stap dichter bij de 30 is een stap dichter bij mijn glorieuze toekomst.
En je hoeft niet te liegen, dat laat je iemand voor je doen.
Enige probleem is, dat ik geen leuke partij meer kan vinden
Dat mag ze bij mij altijd proberenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Oeh, dat biedt perspectief. Naar boven neuken enzo.
Ik vergeet Dora helemaal! Hoe kon ikquote:
Dat wordt nog rechtser dan Michiel Smit man! ik ben linksquote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Glorieuze toekomst dat klinkt veelbelovend. Is de 30 passeren toch niet zo slecht als het lijkt.
Fok zou gewoon een partij moeten oprichten. Hoewel dat zou een LPF debacle worden met al die uiteenlopende meningen
Ja lekker is dat dan.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja zo hoog dat ik te duur ben voor werkgevers en daardoor als caterhoer door het leven ga![]()
Whehehequote:Op zondag 3 juli 2005 22:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
en ik knuffel sommige liever
Ik ga volgend schooljaar deeltijd informatica doen denk ik maarquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef RichardQuest het volgende:
Ik doe trouwens ook BI, volgend jaar is m'n laatste jaar alweer!Ik ga nog m'n master halen denk ik...
Ik wil jou verdorie eens meeten. Deze week (bijvoorbeeld) kan het best, het wordt toch zeer slecht weer.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef pberends het volgende:
Vervroegde verkiezingen zijn een illusie, zolang de coalitiepartners op groot verlies staan.
Zie profielquote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja lekker is dat dan.
Daar gaat mijn droombeeld als afgestudeerde hbo'er.![]()
Wat voor studie heb je eigenlijk gedaan?
21 graden is geen slecht weerquote:Op zondag 3 juli 2005 22:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik wil jou verdorie eens meeten. Deze week (bijvoorbeeld) kan het best, het wordt toch zeer slecht weer.
Gewoon random standpunten van de FP plukken.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat wordt nog rechtser dan Michiel Smit man! ik ben links
Er zijn genoeg linkse users hier.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:41 schreef Silmarwen het volgende:
Dat wordt nog rechtser dan Michiel Smit man! ik ben links
Klopt en bedenken wat je echt wilt is erg lastig. Mij zou een it studie veel en veel te onpersoonlijk zijn. Te beperkt ben toch meer van de brede kijk op zaken.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik heb ruim een half jaar niets gedaan tussen deze studie en mijn vorige. Mijn vorige studie was een grote deceptie maar echt leuk vind ik deze studie ook niet meer maar ga hem gewoon proberen af te maken.
Met een HBO papiertje sta je immers weer wat hoger op de ladder![]()
Ben je gestopt dan? Of erbij?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga volgend schooljaar deeltijd informatica doen denk ik maar
dan wordt ik wel backbencher die alle partijtjes aflooptquote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg linkse users hier.
Ik strijdt er dagelijks tegen
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Fok zou gewoon een partij moeten oprichten.
Zometeen koppelt Wilders de FP-quotes aan z'n site:quote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gewoon random standpunten van de FP plukken.
"Altijd dezelfde!"
"Doodstraf!"
"Z'n piemol eraf knippen en het hem laten opeten!"
Informatica in Leiden viel niet te combineren met fulltime onregelmatig werken waardoor ze in leiden vonden dat ik te weinig aanwezig was en daardoor een negatief advies heb gekregen.quote:
Je kunt er veel mee hoor, hangt een beetje van je niveau op de werkvloer af. Maar het is wel altijd in dienst van.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Klopt en bedenken wat je echt wilt is erg lastig. Mij zou een it studie veel en veel te onpersoonlijk zijn. Te beperkt ben toch meer van de brede kijk op zaken.
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg linkse users hier.
Ik strijdt er dagelijks tegen
Nee, die temperaturen zijn nog te ver weg.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:46 schreef pberends het volgende:
Gewoon lekker 12 graden met een zonnetje, dat is lekker.
Hoger Laboratorium Onderwijsquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 22:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
My eyes my eyes!!!![]()
![]()
Men ranzige plaatjes zijn tegen de policy
En je studiepunten strookten een beetje met die aanwezigheid?quote:Op zondag 3 juli 2005 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Informatica in Leiden viel niet te combineren met fulltime onregelmatig werken waardoor ze in leiden vonden dat ik te weinig aanwezig was en daardoor een negatief advies heb gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |