Brood en Fietsenquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:
quote:(Deze pagina bevat momenteel geen tekst)
De pagina met instructies voor de OP doet het niet.quote:
Klik maar eens op die link.quote:
Ah, je had het al gevonden.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:01 schreef Dead-Doll het volgende:
Dan maar even een link naar de post.
[yay].quote:
2002.quote:
Toen was je nog niet eens aangemeldquote:
Voor de zekerheid altijd even naar beneden kijken tijdens het plassen.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen.![]()
Geeft niks.quote:
Je zou er maar van schrikken.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:10 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Voor de zekerheid altijd even naar beneden kijken tijdens het plassen..
Hoe voelde dat nou?quote:
Goed, waarschijnlijk, want hij leek erg blij.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zondag 3 juli 2005 13:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Ja, dat blijktquote:Op zondag 3 juli 2005 13:22 schreef SG1 het volgende:
[..]
Goed, waarschijnlijk, want hij leek erg blij.
Was dat een vies plaatje? Zo ja, zeteseffeterugdan.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:22 schreef Dead-Doll het volgende:
Dat zul je nooit weten, vies jongetje.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Was dat een vies plaatje? Zo ja, zeteseffeterugdan.![]()
Ik was in ieder geval niet in staat om het niet met je eens te zijn.quote:
Ze zei jongetje tegen me.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dat zul je nooit weten, vies jongetje..
Primaquote:Op zondag 3 juli 2005 13:29 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Zal ik hem even voor je uit doen dan?.
Wat een pipo!quote:
Het was tegen een softe aanbetalingquote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef Mikkie het volgende:
Hey, waarom krijgt die kanarie een naamtopic?
idd tis een titel van niksquote:Op zondag 3 juli 2005 14:18 schreef JDude het volgende:
Wat een kut TT.
ik ken het niet eens! is het gefrituurd lekker?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar vinden jullie kanaiken dan niet okay?!
Het heeft niks met frituur te maken... Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar vinden jullie kanaiken dan niet okay?!
Met ketchup erbij!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ken het niet eens! is het gefrituurd lekker?
De TT was mijn idee, ja?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is beter zoje meot hem alleen nog ff rijmend maken
![]()
Denkt u allen even mee?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
Zondag en bier, dat geeft plezierquote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaagquote:
Half werk afleveren he!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaag.
En er was uiteraerdt bier?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef star_gazer het volgende:
Mogge
Naar sensation geweest en nu nog brak. wel een lekker broodje bal op daar
bambibal?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef star_gazer het volgende:
Mogge
Naar sensation geweest en nu nog brak. wel een lekker broodje bal op daar
Als je dan zo graag met knopjes wil kutten en topics wil sluiten moet je geen mod worden van SES he.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaag.
Gehaktbal, duhuhquote:
idd wie sluit er nou topics in SESquote:Op zondag 3 juli 2005 14:57 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Als je dan zo graag met knopjes wil kutten en topics wil sluiten moet je geen mod worden van SES he..
Wat denk je? Sensation --> bier?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En er was uiteraerdt bier?
Om maar ff als DD te klinken.
Niet zeiken en de TT veranderen in "Bier Hier".quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
En toch gaat er niets boven een lekker koud biertje.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat denk je? Sensation --> bier?
Smirnoff, gok ik..
Breezah natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat denk je? Sensation --> bier?
Smirnoff, gok ik..
Als dat het enige is wat je met BeF associeert lijkt dat me niet erg gezond.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Adelante het volgende:
Heeeej, een reeks![]()
hmmm, BeF is tocha nders dan BiFi
de enige associatie die ik met BeF heb is dat blonde mokkel naast dat flauwe konijn Ab Normaal
quote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Adelante het volgende:
Heeeej, een reeks![]()
de enige associatie die ik met BeF heb is dat blonde mokkel naast dat flauwe konijn Ab Normaal
En voortaan is dat dus Bier en Frituurquote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Adelante het volgende:
Heeeej, een reeks![]()
gelukkig zijn bier en frituur dat welquote:Op zondag 3 juli 2005 14:59 schreef Dead-Doll het volgende:
Als dat het enige is wat je met BeF associeert lijkt dat me niet erg gezond.
Een reeks naar mijn hart.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En voortaan is dat dus Bier en Frituur.
Ik moet toch hodfr de grappen van m'n collega's kunnen afmaken de volgende dag op kantoor, anders moet ik die rotzooi helemaal aanhorenquote:
Verkapte inlikpost.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is toch belacheloos eigenlijk, dat mijn username nog altijd in het zwart op mijn beeldscherm verschijnt.
Rood staat je beterquote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is toch belacheloos eigenlijk, dat mijn username nog altijd in het zwart op mijn beeldscherm verschijnt.
Echt verkapt is ie niet.quote:
Nu even nietquote:
Het is altijd bierquote:
Wanneer niet dan?quote:
In die gevallen is er Frituur?quote:
Neen. Bier en frituur gaan immer samen.quote:
Frituren ín bier?quote:
Ik ook al,quote:Op zondag 3 juli 2005 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in bier
En frikadellen
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar wij mensen zullen ook af en toe moeten stilstaan bij de dingen in het leven. Zullen de tijd moeten nemen om even te slikken en rustig na te denken over de dingen die allemaal gaande zijn. Wij zullen onze kracht dan moeten verzamelen om sterk te zijn voor het leven dat daarop volgt. Het kán nou eenmaal niet alleen maar over bier gaan. Of frituur. Of tieten. En dat soort oppervlakkige dingen. Wij zullen af en toe eens diep adem moeten halen, om daarna het leven weer zonniger in te kunnen zien.
En dat is de kracht van de postbank.
Maar wij mensen zullen ook af en toe moeten stilstaan bij de dingen in het leven. Zullen de tijd moeten nemen om even te slikken en rustig na te denken over de dingen die allemaal gaande zijn. Wij zullen onze kracht dan moeten verzamelen om sterk te zijn voor het leven dat daarop volgt. Het kán nou eenmaal niet alleen maar over bier gaan. Of frituur. Of tieten. En dat soort oppervlakkige dingen. Wij zullen af en toe eens diep adem moeten halen, om daarna het leven weer zonniger in te kunnen zien.
Prachtig DD. Zulks een toetsenbordwonder ben je ook. Geef ons meer van je proza(c)!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Dit soort uitspraken komen altijd spontaan, vanuit het niets.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Prachtig DD. Zulks een toetsenbordwonder ben je ook. Geef ons meer van je proza(c)!
Duizendmaal dank.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken komen altijd spontaan, vanuit het niets.
Als ik weer een ingeving heb laat ik uiteraerdt wat van mij horen.
Groeten,
DD.
IRL zijn ze beter.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:36 schreef Dead-Doll het volgende:
Stuiterende tieten!
Samequote:Op zondag 3 juli 2005 15:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur in mijn situatie helaas wel een gebrek aan tieten
De tieten zijn er alquote:
*patstquote:Op zondag 3 juli 2005 16:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Wedergekeerd van het maken van een avatar voor JDude.
Alleen als het er een is met salami.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef cerror het volgende:
Ik heb een pizza in de oven nu.... telt dat ook?
Ik heb gisteren nog een salami pizza opquote:Op zondag 3 juli 2005 16:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Alleen als het er een is met salami..
Dat is zeker iets om mee te patsenquote:
Ick vrijdag.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een salami pizza op.
Het geluid van het eerste flesje dat open gaat is altijd het bestequote:
En je bent nog steeds niet op weg naar de winkel? Komop hup hup hupquote:Op zondag 3 juli 2005 17:31 schreef Mikkie het volgende:
Ik kom net tot de ontdekking dat dit huishouden niet in het bezit is van frikadellen en/of kroketten
Het is zondag?quote:Op zondag 3 juli 2005 17:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En je bent nog steeds niet op weg naar de winkel? Komop hup hup hup![]()
Ik moet echt eens vaker buiten komenquote:
Zie mijn bovenstaande postquote:Op zondag 3 juli 2005 17:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dude, het is zondag. Dan mag je lui zijn en hoef je niet gehaast naar de winkel.
Ik moet m'n biertje gezelscap houdenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga naar buiten dan! Kun je meteen kroketten en frikadellen voor me halen.
Kijk, dat is het betere werkquote:Op zondag 3 juli 2005 17:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op dit moment eet ik een frikadel speciaal en patat.
Gewoon doen, je zult er geen spijt van krijgenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja nu word ik dus jaloers.
Ik ga twijfelen of ik ga rijden..
Op.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Op dit moment eet ik een frikadel speciaal en patat.
*Ruikt inmiddels ook een lekkere geur uit de keuken komenquote:Op zondag 3 juli 2005 18:07 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Op.![]()
Dat was nog eens lekker zeg.![]()
TIETEN!quote:Op zondag 3 juli 2005 18:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
*Ruikt inmiddels ook een lekkere geur uit de keuken komen.
Nou nee, die ruik ik nietquote:
Friet, dat klinkt als frituurselquote:Op zondag 3 juli 2005 19:21 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net friet, pikanto's en een kaassoufflé op
Ik heb zin in meer kaassoufflé's
En overmorgen even de weegschaal checken.quote:Op zondag 3 juli 2005 19:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De rest ook
Morgen wel meteen kroketten/frikadellen halen
Ik zou het niet doen!quote:Op zondag 3 juli 2005 19:33 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
En overmorgen even de weegschaal checken..
Ha! Ik keek in je fotoboek en jij had het niet doorquote:
Vieze gluurderquote:Op zondag 3 juli 2005 19:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ha! Ik keek in je fotoboek en jij had het niet door.
Ik kwam deze tegen:quote:
SC kan beginnenquote:
eenschquote:
En gratis?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:11 schreef Tique het volgende:
* Tique is vandaag 2e geworden met een zeilwedstrijd en is daar erg trots op!
Wat was het bier toch lekker gister he!
graag monseigneurquote:
Kijk, van dat soort situaties moet je het hebben natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 21:15 schreef Tique het volgende:
Jah ook een groot deel gratis jah, k ken mensen achter de bar
*Geeft Tique er ook eenquote:
dat ziet er utopisch uit, mn bestequote:
Ik ken ze welquote:Op zondag 3 juli 2005 21:16 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Kijk, van dat soort situaties moet je het hebben natuurlijk
dat is het betere werkquote:
goed bezigquote:
welquote:
Hij stond op de volgende paginaquote:
dus?quote:
blah blah blahquote:Op zondag 3 juli 2005 21:22 schreef Tique het volgende:
En dan telt ie niet
t zonnetje was best fel op het water vandaag!
Polaroid zonnebrilquote:Op zondag 3 juli 2005 21:22 schreef Tique het volgende:
En dan telt ie niet
t zonnetje was best fel op het water vandaag!
was een winch?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:26 schreef Tique het volgende:
* Tique heeft er ook een tatoo bij...
een mooie smeerafdruk van de slinger van de winch
eetze braunquote:
op een boot?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:27 schreef Tique het volgende:
ik ga toch geen zonnebril dragen, dan krijg ik zo'n zonnebril hoofd
dat is een trommel waar je de lijn van het zeil om heen slingert en in vastzet zodat je het zeil aan kan draaien.
Je korte aanwezigheid zei meer dan 1000 woordenquote:
Tsss, als je op het strand zit doe je het niet, maar als je last van de zon hebt welquote:Op zondag 3 juli 2005 21:27 schreef Tique het volgende:
ik ga toch geen zonnebril dragen, dan krijg ik zo'n zonnebril hoofd
dat is een trommel waar je de lijn van het zeil om heen slingert en in vastzet zodat je het zeil aan kan draaien.
Nee op een vliegtuigquote:
als er maar bier is komt alles goedquote:
poepertquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef kanaiken het volgende:
kwartet?
Dat was een hele slechtequote:Op zondag 3 juli 2005 21:31 schreef kanaiken het volgende:
kwartet?
Niet waarquote:
Vétquote:Op zondag 3 juli 2005 21:32 schreef Tique het volgende:
nou..als je op het water zit krijg je 2 zonnetjes op je kop, 1 direct en 1 weerspiegeling.
Aan de linkerkant zie je 2 van die 'trommels'
[afbeelding]
ahquote:Op zondag 3 juli 2005 21:32 schreef Tique het volgende:
nou..als je op het water zit krijg je 2 zonnetjes op je kop, 1 direct en 1 weerspiegeling.
Aan de linkerkant zie je 2 van die 'trommels'
[afbeelding]
1 "serieuze reactie" en de rest ging over kwartetten, de goede bestaan uit 3 serieuze, en dan de kwartet postquote:
mwoah, quintet was hetquote:Op zondag 3 juli 2005 21:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
1 "serieuze reactie" en de rest ging over kwartetten, de goede bestaan uit 3 serieuze, en dan de kwartet.
blijft dat nou nog lang zitten?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:35 schreef Tique het volgende:
Op die afbeelding zie je bij de bovenste de slinger, daar heb ik dus een afdruk van op mijn arm, een soort van 8puntige ster
nee.quote:
Dan is het nog ergerquote:
nee.quote:
pijnlijk werk, klinkt hetquote:Op zondag 3 juli 2005 21:37 schreef Tique het volgende:
nou ik denk het niet, het is gewoon een soort van smeer, zo ff douchen en het gaat er wel af.
mijn handen zijn ook schoon geworden dus jah
Me handen zijn trouwens wel rood van het trekken aan de lijnen
5 Posts waarvan 1 inhoudelijkquote:
Dan voelt een koud biertje extra lekker aanquote:Op zondag 3 juli 2005 21:37 schreef Tique het volgende:
nou ik denk het niet, het is gewoon een soort van smeer, zo ff douchen en het gaat er wel af.
mijn handen zijn ook schoon geworden dus jah
Me handen zijn trouwens wel rood van het trekken aan de lijnen
Halloquote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef Litso het volgende:
Hoi poepjes van me!
aardige dealquote:
Bier?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef Litso het volgende:
Hoi poepjes van me!
eyquote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef Litso het volgende:
Hoi poepjes van me!
Dan is het goedquote:
Bier?quote:
same thoughtsquote:
draag je geen handschoenen dan? van die keepersdingen ofzoquote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef Tique het volgende:
Hoi kotsvlekje
Het kan idd pijnlijk zijn, het ligt er aan hoeveel je met de lier doet. ik doe meestal zoveel mogelijk met de hand, gaat sneller namelijk.
Tot je handen helemaal weggeschuurd zijn, dan wordt het te pijnlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef Tique het volgende:
Hoi kotsvlekje
Het kan idd pijnlijk zijn, het ligt er aan hoeveel je met de lier doet. ik doe meestal zoveel mogelijk met de hand, gaat sneller namelijk.
*biertje geeftquote:
*Biertje paktquote:
daar kon ik ff niet op komenquote:
that's the spirit!quote:
Dat dacht ik al jaquote:
Topics lopen lekker volquote:
Of eelthanden nou echt lekker zijn is een tweedequote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef Tique het volgende:
Ik draag geen handschoenen nee, het type handschoen wat ik wil kan je niet overal krijgen dus het is ff afwachten of ik ze tegenkom.
En het is uiteraard wel goed voor het eelt op mij handen
Dan wel ja, ik had laatst ook lekker rode handen toen ik een avond volle bierkratten getild hadquote:Op zondag 3 juli 2005 21:45 schreef Tique het volgende:
* Tique is van plan veel te gaan zeilen in de vakantie dus dan is het wel gunstig
kan gebeurenquote:
zeker op deze manierquote:
true thatquote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef Tique het volgende:
Ik draag geen handschoenen nee, het type handschoen wat ik wil kan je niet overal krijgen dus het is ff afwachten of ik ze tegenkom.
En het is uiteraard wel goed voor het eelt op mij handen
zeilvakantie?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:45 schreef Tique het volgende:
* Tique is van plan veel te gaan zeilen in de vakantie dus dan is het wel gunstig
je hebt het toch zwaarquote:Op zondag 3 juli 2005 21:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan wel ja, ik had laatst ook lekker rode handen toen ik een avond volle bierkratten getild had.
daaromquote:
Lijkt me wel vet om naar Amerika te zeilen ofzoquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet om naar Amerika te zeilen ofzo.
Wat is daar nou vreemd aanquote:
dus gewoon mee door gaanquote:
wil je werkelijk een antwoord?quote:
gezelligquote:
Heb je al een nieuwe TT?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef Dead-Doll het volgende:
We zijn weer volop aan het spammen hoor!
Hoeveel nog, kanaiken?.
Inderdaad wel vermakelijkquote:
ik zal eens kijkenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef Dead-Doll het volgende:
We zijn weer volop aan het spammen hoor!
Hoeveel nog, kanaiken?.
Misschien iets voor in de OP?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hier even een mooi topic-overzicht:
[Bef] Nieuwe reeks!!
[Bef] Bier alhier. Deeltje 2
[BeF] #3 Elk uur een frietuur!
[BeF] #4 Eten uit de frituur, is helemaal niet duur!
[BeF] #5 Bier, frieten en tieten.
[BeF] #6 Iets met zondag en bier.
mooi voor de OPquote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hier even een mooi topic-overzicht:
[Bef] Nieuwe reeks!!
[Bef] Bier alhier. Deeltje 2
[BeF] #3 Elk uur een frietuur!
[BeF] #4 Eten uit de frituur, is helemaal niet duur!
[BeF] #5 Bier, frieten en tieten.
[BeF] #6 Iets met zondag en bier.
eenschquote:
Ik weet geen goede TTquote:
Bijna vol thoughquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |