Wat een pipo!quote:

Het was tegen een softe aanbetalingquote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef Mikkie het volgende:
Hey, waarom krijgt die kanarie een naamtopic?

idd tis een titel van niksquote:Op zondag 3 juli 2005 14:18 schreef JDude het volgende:
Wat een kut TT.

ik ken het niet eens! is het gefrituurd lekker?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar vinden jullie kanaiken dan niet okay?!

Het heeft niks met frituur te maken... Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar vinden jullie kanaiken dan niet okay?!

Met ketchup erbij!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ken het niet eens! is het gefrituurd lekker?

De TT was mijn idee, ja?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is beter zoje meot hem alleen nog ff rijmend maken
![]()

Denkt u allen even mee?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()

Zondag en bier, dat geeft plezierquote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()

Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaagquote:

Half werk afleveren he!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaag.

En er was uiteraerdt bier?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef star_gazer het volgende:
Mogge
Naar sensation geweest en nu nog brak. wel een lekker broodje bal op daar

bambibal?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef star_gazer het volgende:
Mogge
Naar sensation geweest en nu nog brak. wel een lekker broodje bal op daar

Als je dan zo graag met knopjes wil kutten en topics wil sluiten moet je geen mod worden van SES he.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaag.

Gehaktbal, duhuhquote:

idd wie sluit er nou topics in SESquote:Op zondag 3 juli 2005 14:57 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Als je dan zo graag met knopjes wil kutten en topics wil sluiten moet je geen mod worden van SES he..

Wat denk je? Sensation --> bier?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:57 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En er was uiteraerdt bier?
Om maar ff als DD te klinken.

Niet zeiken en de TT veranderen in "Bier Hier".quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]

En toch gaat er niets boven een lekker koud biertje.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat denk je? Sensation --> bier?
Smirnoff, gok ik..

Breezah natuurlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wat denk je? Sensation --> bier?
Smirnoff, gok ik..

Als dat het enige is wat je met BeF associeert lijkt dat me niet erg gezond.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Adelante het volgende:
Heeeej, een reeks![]()
hmmm, BeF is tocha nders dan BiFi
de enige associatie die ik met BeF heb is dat blonde mokkel naast dat flauwe konijn Ab Normaal

quote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Adelante het volgende:
Heeeej, een reeks![]()
de enige associatie die ik met BeF heb is dat blonde mokkel naast dat flauwe konijn Ab Normaal

En voortaan is dat dus Bier en Frituurquote:Op zondag 3 juli 2005 14:58 schreef Adelante het volgende:
Heeeej, een reeks![]()

gelukkig zijn bier en frituur dat welquote:Op zondag 3 juli 2005 14:59 schreef Dead-Doll het volgende:
Als dat het enige is wat je met BeF associeert lijkt dat me niet erg gezond.

Een reeks naar mijn hart.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:00 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En voortaan is dat dus Bier en Frituur.

Ik moet toch hodfr de grappen van m'n collega's kunnen afmaken de volgende dag op kantoor, anders moet ik die rotzooi helemaal aanhorenquote:

Verkapte inlikpost.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is toch belacheloos eigenlijk, dat mijn username nog altijd in het zwart op mijn beeldscherm verschijnt.

Rood staat je beterquote:Op zondag 3 juli 2005 15:03 schreef Dead-Doll het volgende:
Het is toch belacheloos eigenlijk, dat mijn username nog altijd in het zwart op mijn beeldscherm verschijnt.

Echt verkapt is ie niet.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |