Wat een pipo!quote:
Het was tegen een softe aanbetalingquote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef Mikkie het volgende:
Hey, waarom krijgt die kanarie een naamtopic?
idd tis een titel van niksquote:Op zondag 3 juli 2005 14:18 schreef JDude het volgende:
Wat een kut TT.
ik ken het niet eens! is het gefrituurd lekker?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar vinden jullie kanaiken dan niet okay?!
Het heeft niks met frituur te maken... Wat is het eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar vinden jullie kanaiken dan niet okay?!
Met ketchup erbij!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:51 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ken het niet eens! is het gefrituurd lekker?
De TT was mijn idee, ja?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hij is beter zoje meot hem alleen nog ff rijmend maken
![]()
Denkt u allen even mee?quote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
Zondag en bier, dat geeft plezierquote:Op zondag 3 juli 2005 14:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
![]()
Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaagquote:
Half werk afleveren he!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Laat ook maar. Een keer met de knopjes kutten in het verkeerde forum is wel weer genoeg voor vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |