Het is altijd bierquote:
Wanneer niet dan?quote:
In die gevallen is er Frituur?quote:
Frituren ín bier?quote:
Ik ook al,quote:Op zondag 3 juli 2005 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in bier
En frikadellen
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Maar wij mensen zullen ook af en toe moeten stilstaan bij de dingen in het leven. Zullen de tijd moeten nemen om even te slikken en rustig na te denken over de dingen die allemaal gaande zijn. Wij zullen onze kracht dan moeten verzamelen om sterk te zijn voor het leven dat daarop volgt. Het kán nou eenmaal niet alleen maar over bier gaan. Of frituur. Of tieten. En dat soort oppervlakkige dingen. Wij zullen af en toe eens diep adem moeten halen, om daarna het leven weer zonniger in te kunnen zien.
En dat is de kracht van de postbank.
Maar wij mensen zullen ook af en toe moeten stilstaan bij de dingen in het leven. Zullen de tijd moeten nemen om even te slikken en rustig na te denken over de dingen die allemaal gaande zijn. Wij zullen onze kracht dan moeten verzamelen om sterk te zijn voor het leven dat daarop volgt. Het kán nou eenmaal niet alleen maar over bier gaan. Of frituur. Of tieten. En dat soort oppervlakkige dingen. Wij zullen af en toe eens diep adem moeten halen, om daarna het leven weer zonniger in te kunnen zien.
Prachtig DD. Zulks een toetsenbordwonder ben je ook. Geef ons meer van je proza(c)!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:21 schreef Dead-Doll het volgende:
Dit soort uitspraken komen altijd spontaan, vanuit het niets.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:23 schreef JDude het volgende:
[..]
Prachtig DD. Zulks een toetsenbordwonder ben je ook. Geef ons meer van je proza(c)!
Duizendmaal dank.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:25 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken komen altijd spontaan, vanuit het niets.
Als ik weer een ingeving heb laat ik uiteraerdt wat van mij horen.
Groeten,
DD.
IRL zijn ze beter.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:36 schreef Dead-Doll het volgende:
Stuiterende tieten!
Samequote:Op zondag 3 juli 2005 15:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur in mijn situatie helaas wel een gebrek aan tieten
De tieten zijn er alquote:
*patstquote:Op zondag 3 juli 2005 16:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Wedergekeerd van het maken van een avatar voor JDude.
Alleen als het er een is met salami.quote:Op zondag 3 juli 2005 16:45 schreef cerror het volgende:
Ik heb een pizza in de oven nu.... telt dat ook?
Ik heb gisteren nog een salami pizza opquote:Op zondag 3 juli 2005 16:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Alleen als het er een is met salami..
Dat is zeker iets om mee te patsenquote:
Ick vrijdag.quote:Op zondag 3 juli 2005 17:05 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een salami pizza op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |