eyquote:Op zondag 3 juli 2005 21:39 schreef Litso het volgende:
Hoi poepjes van me!
Dan is het goedquote:
Bier?quote:
same thoughtsquote:
draag je geen handschoenen dan? van die keepersdingen ofzoquote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef Tique het volgende:
Hoi kotsvlekje
Het kan idd pijnlijk zijn, het ligt er aan hoeveel je met de lier doet. ik doe meestal zoveel mogelijk met de hand, gaat sneller namelijk.
Tot je handen helemaal weggeschuurd zijn, dan wordt het te pijnlijkquote:Op zondag 3 juli 2005 21:41 schreef Tique het volgende:
Hoi kotsvlekje
Het kan idd pijnlijk zijn, het ligt er aan hoeveel je met de lier doet. ik doe meestal zoveel mogelijk met de hand, gaat sneller namelijk.
*biertje geeftquote:
*Biertje paktquote:
daar kon ik ff niet op komenquote:
that's the spirit!quote:
Dat dacht ik al jaquote:
Topics lopen lekker volquote:
Of eelthanden nou echt lekker zijn is een tweedequote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef Tique het volgende:
Ik draag geen handschoenen nee, het type handschoen wat ik wil kan je niet overal krijgen dus het is ff afwachten of ik ze tegenkom.
En het is uiteraard wel goed voor het eelt op mij handen
Dan wel ja, ik had laatst ook lekker rode handen toen ik een avond volle bierkratten getild hadquote:Op zondag 3 juli 2005 21:45 schreef Tique het volgende:
* Tique is van plan veel te gaan zeilen in de vakantie dus dan is het wel gunstig
kan gebeurenquote:
zeker op deze manierquote:
true thatquote:Op zondag 3 juli 2005 21:43 schreef Tique het volgende:
Ik draag geen handschoenen nee, het type handschoen wat ik wil kan je niet overal krijgen dus het is ff afwachten of ik ze tegenkom.
En het is uiteraard wel goed voor het eelt op mij handen
zeilvakantie?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:45 schreef Tique het volgende:
* Tique is van plan veel te gaan zeilen in de vakantie dus dan is het wel gunstig
je hebt het toch zwaarquote:Op zondag 3 juli 2005 21:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan wel ja, ik had laatst ook lekker rode handen toen ik een avond volle bierkratten getild had.
daaromquote:
Lijkt me wel vet om naar Amerika te zeilen ofzoquote:
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:49 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Lijkt me wel vet om naar Amerika te zeilen ofzo.
Wat is daar nou vreemd aanquote:
dus gewoon mee door gaanquote:
wil je werkelijk een antwoord?quote:
gezelligquote:
Heb je al een nieuwe TT?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef Dead-Doll het volgende:
We zijn weer volop aan het spammen hoor!
Hoeveel nog, kanaiken?.
Inderdaad wel vermakelijkquote:
ik zal eens kijkenquote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef Dead-Doll het volgende:
We zijn weer volop aan het spammen hoor!
Hoeveel nog, kanaiken?.
Misschien iets voor in de OP?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hier even een mooi topic-overzicht:
[Bef] Nieuwe reeks!!
[Bef] Bier alhier. Deeltje 2
[BeF] #3 Elk uur een frietuur!
[BeF] #4 Eten uit de frituur, is helemaal niet duur!
[BeF] #5 Bier, frieten en tieten.
[BeF] #6 Iets met zondag en bier.
mooi voor de OPquote:Op zondag 3 juli 2005 21:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Hier even een mooi topic-overzicht:
[Bef] Nieuwe reeks!!
[Bef] Bier alhier. Deeltje 2
[BeF] #3 Elk uur een frietuur!
[BeF] #4 Eten uit de frituur, is helemaal niet duur!
[BeF] #5 Bier, frieten en tieten.
[BeF] #6 Iets met zondag en bier.
eenschquote:
Ik weet geen goede TTquote:
Bijna vol thoughquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |