Volgens mij zei ze nog wel wat meer...quote:Taking to the stage Madonna asked the crowd: "Are you ready to start a revolution? Are you ready to change history? I said, are you ready?"
Ja, was (ik geloof tussen 14 en 15) even op Ned 3 (maar te kort...) en het slot was enkele seconde (10 ongeveer) op BBC te zien...quote:Op zondag 3 juli 2005 10:21 schreef -Marjo- het volgende:
Ik las net dat Bjork in Japan heeft opgetreden voor Live8. Heeft iemand dat gezien toevallig???
Ik zag het toevallig net op de herhaling van de streams.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, was (ik geloof tussen 14 en 15) even op Ned 3 (maar te kort...) en het slot was enkele seconde (10 ongeveer) op BBC te zien...
Meer heb ik er niet van kunnen zienHelaas is er geen japanse-stream... Wat ik er van zag was super!
![]()
U2 en Sir Paul?quote:Op zondag 3 juli 2005 09:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb gisteravond mijn eerste iTunes aankoop gedaan. Guess what.
Naar de VARA ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Gemiddelde kijkcijfer in Nederland: 686.000
http://www.kijkonderzoek.nl
mja goede vraag.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/news/550(...)ney_op_internet.html
Nogmaals de vraag waar dat geld naartoe gaat?
iTunesquote:Op zondag 3 juli 2005 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat je bij iTunes 1,98 dollar betaalt voor het nummer van Sir Paul en U2 en dat datzelfde nummer bij Van Leest en FRS 0,99 euro kost. "Jamaar, de opbrengsten gaan naar Live 8".
Yeah right.
Nog even wachtenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:42 schreef stephanie_xx het volgende:
waar kan je de concerten nou eignelijk weer bekijken? als je dat op aol music wilt doen moet je de HELE uitzending kijken, ik wil maar een paar concerten zien!![]()
Ja, met 3,5 miljard kijkers wereldwijd is 686.000 wel wat weinig.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:37 schreef Chillmeister het volgende:
hoeveel kijikers zouden er in NL zijn als je BBC meerekent, want 686.000 vind ik een beetje weining
ok, thanksquote:Op zondag 3 juli 2005 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog even wachten. Staan er nog niet op. Zal wel later vandaag of morgen gebeuren.
Bij FRS krijg je dat beroerde WMA formaatquote:Op zondag 3 juli 2005 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat je bij iTunes 1,98 dollar betaalt voor het nummer van Sir Paul en U2 en dat datzelfde nummer bij Van Leest en FRS 0,99 euro kost. "Jamaar, de opbrengsten gaan naar Live 8".
Yeah right.
Ja, psies. Maar goed, 20 jaar geleden viel 't ook tegen en toch durven ze iemand als Claudia de muts zo'n programma te laten presenterenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:01 schreef Zanderrr het volgende:
De Nederlandse publieke omroepen mogen zich ook wel de ogen uit hun kop schamen voor dat waardeloze programma van gisteren. Geen wonder dat het kijkcijfer tegenvalt, na 1 minuten is iedereen overgeschakeld op de BBC.
Die 686.000 is gemiddeld, als we iedereen tellen die 15 min of meer heeft gekeken dan zal het een heel stuk hoger zijn. En zoals gezegd zullen er veel Nederlanders naar de BBC hebben gekeken, zoals ik. 3,5 miljard kijkers wereldwijd zal echter bij lange na niet gehaald zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, met 3,5 miljard kijkers wereldwijd is 686.000 wel wat weinig.
Let er idd goed op dat die 3.5 miljoen een gemiddelde is.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die 686.000 is gemiddeld, als we iedereen tellen die 15 min of meer heeft gekeken dan zal het een heel stuk hoger zijn. En zoals gezegd zullen er veel Nederlanders naar de BBC hebben gekeken, zoals ik. 3,5 miljard kijkers wereldwijd zal echter bij lange na niet gehaald zijn.
mensen die een paar minuten hebben gekeken vind ik niet echt meetellen hoor. 3,5 miljard, dat is ruim de helft van de wereld. Veel mensen in Afrika, Azië en Z-Amerika hebben geen tv, kinderen jonger dan 6 kunnen we ook al niet meetellen en mijn opa en oma hebben denk ik ook niet gekeken. 3,5 miljard lijkt mij vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Let er idd goed op dat die 3.5 miljoen een gemiddelde is.
Dus als we iedereen over een kam scheren: een klein miljoen nederlanders hebben 6 uur lang naar nederland 3 gekeken...
Daar komt dus nog eens bij: al die mensen die maar enkele minuten hebben gekeken (minus degene die meer dan 6 uur gekeken hebben), iedereen die via een bepaalde radio zender hebben gekeken, iedereen die via de BBC of WDR naar lvie 8 kijkt.
het was niet helemaal zeker omdat ie verkouden wasquote:Op zondag 3 juli 2005 12:41 schreef Wiehoe het volgende:
Dat was toch al bekend dat die zou komen, wat is daar dan nog zo geheim aan?
Van mij mogen ze haar permanent van radio en tv weren. Wat een aanfluiting gisteren.quote:
Zo weinig?quote:Op zondag 3 juli 2005 10:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Gemiddelde kijkcijfer in Nederland: 686.000
http://www.kijkonderzoek.nl
quote:
Dat is een gemiddelde. Voor zo'n lange uitzending zal dat wel hoog zijn. Normaal gesproken wordt iedereen die meer dan 1 minuut naar een programma heeft gekeken, meegeteld. Dat aantal zal dus wel stukken hoger liggen.quote:
Ik vraag het me af. Ik denk dat de jongeren wel naar de BBC gekeken hebben maar de wat oudere mensen toch naar Ned 3. Zo keek mijn vader (57) liever naar de Nederlandse tv en ik denk dat veel mensen van zijn leeftijd dat hadden. Ben benieuwd naar de kijkcijfers van de BBC (wereldwijd), wanneer worden die bekend?quote:Op zondag 3 juli 2005 12:59 schreef Jonathon het volgende:
Dat zijn de mensen die naar Nederland 3 gekeken hebben..
De meeste hebben naar de BBC gekeken denk ik
[..]
Weet niet wat je de hele dag hebt gevolgd (BBC, Ned 3 of onlinestreams), maar als je de hele dag BBC kijkt, zit je natuurlijk ook meer 'in' het Londense concertquote:Op zondag 3 juli 2005 13:31 schreef dwerg het volgende:
Ik alleen nog even zeggen dat ik Londen in alles beter vond dan de overige steden. Qua acts, sfeer en presentatie.
Het enige voordeel van ned 3 was dat ze niet hoofdzakelijk lieten zien wat er in Engeland gebeurde. Als ik de hele dag de BBC op had staan had ik Roxy Music volgens mij gemist.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:16 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ik denk dat de jongeren wel naar de BBC gekeken hebben maar de wat oudere mensen toch naar Ned 3. Zo keek mijn vader (57) liever naar de Nederlandse tv en ik denk dat veel mensen van zijn leeftijd dat hadden.
Waarom niet? Live8 is toch voor broodmagere, uitgemergelde mensjes?quote:Op zondag 3 juli 2005 13:38 schreef TheTh1ng het volgende:
Deze muts was ook nog van de partij zag ik![]()
Als er iemand niet thuishoort op live8 is zei het wel...
[afbeelding]
Uiteraard...quote:Op zondag 3 juli 2005 13:46 schreef Matness het volgende:
[..]
Waarom niet? Live8 is toch voor broodmagere, uitgemergelde mensjes?
Uiteraard heb ik de BBC gevolgd. En op het moment dat ik las dat Claudia de Breij de Nederlandse presentatie zou doen, was er geen enkele twijfel meer. In Philadelphia traden natuurlijk ook meer Amerikaanse artiesten op, en daar heb ik nu eenmaal niet zo'n band mee. Voor Kanye West, Dave Matthews of Linking Park zet ik mijn radio niet harder.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet niet wat je de hele dag hebt gevolgd (BBC, Ned 3 of onlinestreams), maar als je de hele dag BBC kijkt, zit je natuurlijk ook meer 'in' het Londense concert. Maar sws was de line-up daar beter dan bij de overige concerten
.
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef TheTh1ng het volgende:
Maar ik denk niet dat Paris Hilton daar echt om geeft..![]()
had ik gisteren ook ja.. gewoon wachtenquote:Op zondag 3 juli 2005 14:04 schreef the_disheaver het volgende:
(ben ik de enige die een brommende heli hoort voor de microfoon van de london stream?
Ik hoor alleen maar een brom!
Jazeker, die straat heb ik ruim een jaar geleden helemaal uitgelopen, en dat is echt een flink stuk. En nu staat ie gewoon helemaal vol met mensen.quote:Op zondag 3 juli 2005 14:01 schreef qu63 het volgende:
Die foto van Berlijn is best indrukwekkend eigenlijk..
Ik vind het op zich al vrij verbazend dat Sir Paul bij I-Tunes te koop is. En nog wel met een Beatlesnummer!quote:Op zondag 3 juli 2005 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat je bij iTunes 1,98 dollar betaalt voor het nummer van Sir Paul en U2 en dat datzelfde nummer bij Van Leest en FRS 0,99 euro kost.
http://www.bbc.co.uk/music/thelive8event/pics/berlin/quote:Op zondag 3 juli 2005 14:16 schreef its_me_ het volgende:
Zijn er ergens nog meer foto's uit Berlijn te vinden?
laten we mp3's van de optredens even buiten dit topic houden, helemaal illegaal zal het wel niet zijn, maar ik wil voorkomen dat hierover straks berichten in de feedback komen van 'waarom zij wel en wij niet'quote:Op zondag 3 juli 2005 14:09 schreef qu63 het volgende:
heeft er iemand al mirrors gemaakt van die mp3's? dat rapidshare zuigt nl. ik moet nu weer een uur wachten totdat ik weer verder kan
scuzie!quote:Op zondag 3 juli 2005 14:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
laten we mp3's van de optredens even buiten dit topic houden, helemaal illegaal zal het wel niet zijn, maar ik wil voorkomen dat hierover straks berichten in de feedback komen van 'waarom zij wel en wij niet'
Mail elkaar maar ff (zonder dat hier te melden)
streams e.d. zijn wel toegestaan
Maar de londons stream lijkt er mee opgehouden te zijnquote:Op zondag 3 juli 2005 14:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
<snip>
streams e.d. zijn wel toegestaan
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef vinge het volgende:
Wie vond ook dat al die ouwe lullen is moeten stoppen met 'zingen'?
quote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef vinge het volgende:
Irritant kind die alleen maar haar gezicht omdraait voor haar vriendje of om 24/7 op haar mobieltje te kijken. Jammer dat er geen hackertjes backstage aanwezig warenquote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Uiteraard...
Niet interessant verder dat mens.. maar ik vond d'r aanwezigheid wel apart
Als ze bij elkaar gekomen waren om nog een paar optredens te doen voor het geld dan zou ik dat misschien zeggen. Maar dit was geheel vrijwillig en eenmalig, misschien was dit wel het allerlaatste optreden wat je ooit nog van o.a. The Who en Pink Floyd in de originele bezetting zult zien.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef vinge het volgende:
Tijdens het zappen (uiteraard tijdens de STER) ben ik een paar keer langs de BBC gekomen, maar daar zat een dude met lang haar in een soort Wimbledon-setting de hele tijd te ouwehoeren. He3t kan natuurlijk zijn dat dat inderdaad Wimbledon was, maar ik denk dat dat de Live 8 uitzending betrof. Maakte niet echt een heel erg flitsende indruk. Ik vond het geschakel van Londen naar Philadelphia, Berlijn, Parij, Rome etc. best goed. En Claudia is best leuk.quote:Op zondag 3 juli 2005 13:16 schreef Nokia3310 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Ik denk dat de jongeren wel naar de BBC gekeken hebben maar de wat oudere mensen toch naar Ned 3. Zo keek mijn vader (57) liever naar de Nederlandse tv en ik denk dat veel mensen van zijn leeftijd dat hadden. Ben benieuwd naar de kijkcijfers van de BBC (wereldwijd), wanneer worden die bekend?
quote:Miljoenen Nederlanders keken naar Live 8
HILVERSUM - Bijna eenderde van de Nederlanders heeft zaterdag op enig moment naar de benefietconcerten Live 8 op de televisiezender Nederland 3 gekeken. Dat komt neer op 4.585.000 kijkers. Bijna vier op de tien Nederlandse tv-kijkers hadden even voor twaalf uur 's nachts Live 8 op staan.
Over de gehele dag zapten gemiddeld 685.000 minimaal vijf minuten langs de uitzending. Dat heeft de afdeling Kijk- en Luisteronderzoek van de Publieke Omroep zondag bekendgemaakt.
Volgens mij heb jij een ander evenement gezien. Want wat ik gezien heb was iets met mensen uit verschillende leeftijdsgroepen, die iets geweldigs neerzetten.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:13 schreef vinge het volgende:
in NL dus al 4,5 miljoen.. Duitsland en UK hebben dat vast wel overtroffen. VS ook wel lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2005 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ken_naar_Live_8.html :
[..]
Ik heb laatst ergens gelezen dat zij veel doet aan liefdadigheid (groot deel van haar geld gaat daar naar toe).quote:Op zondag 3 juli 2005 13:50 schreef TheTh1ng het volgende:
[..]
Uiteraard...
Niet interessant verder dat mens.. maar ik vond d'r aanwezigheid wel apart
alles wordt de komende 6 weken via aol.co.ukquote:Op zondag 3 juli 2005 17:03 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Misschien een beetje vreemde vraag. Ik heb namelijk bijna alles van de BBC opgenomen, maar hier zijn een aantal optredens in bijvoorbeeld Berlijn en Rome niet uitgezonden. Weet iemand of deze nog worden uitgezonden of misschien op een andere manier te krijgen zijn?
Later ondemand op de website van AOLquote:Op zondag 3 juli 2005 17:03 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
Misschien een beetje vreemde vraag. Ik heb namelijk bijna alles van de BBC opgenomen, maar hier zijn een aantal optredens in bijvoorbeeld Berlijn en Rome niet uitgezonden. Weet iemand of deze nog worden uitgezonden of misschien op een andere manier te krijgen zijn?
ik heb meer posts gemaakt dan jou gisterenquote:Op zondag 3 juli 2005 17:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Later ondemand op de website van AOL.
Teringquote:Op zondag 3 juli 2005 17:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb meer posts gemaakt dan jou gisteren![]()
dit is geloof ik wel mijn recordquote:Op zondag 3 juli 2005 17:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tering.
Maar da's zeker nie't m'n record. Dat staat op 1.500 ofzo
.
Rond oktober komt een 4dvd-box.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk komt er binnenkort weer zo'n mooie DVD Box
3FM en/of Nederland 3 kunnen anderen wel de schuld geven, maar daar hebben kijkers vrij weinig (lees: niets) aan. Bij dit soort evenementen moet je toch vantevoren weten dat een draaiboek slechts richtinggevend is (en niet 100% zoals het zal verlopen) ....quote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef evert het volgende:
ik snap dat het doel van Live8 is om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Door de grote hoeveelheid podia is dat wellicht gelukt, maar qua muziek heb ik het gevoel toch wel veel gemist te hebben.
De BBC koos voor alleen Hyde Park maar daardoor misste je toch hoogtepunten als Green Day in Berlijn. Ik heb bijv. Neil young helemaal gemist!
En over de stream die binnenkwam in Nederland, heeft Roosmarijn van radio3 nog een aardige posting gemaakt op haar weblog:
Al vijf minuten na het begin van het draaiboek bleek dat versie 1 tot en met 34 volkomen nutteloos waren, om de haverklap kregen we andere optredens dan gepland uit Engeland doorgestraald via de worldfeed van de BBC. De BBC zelf zond enkel Londen uit en ging na het laatste concert over tot het uitzenden van Philadelphia, maar in de rest van de wereld was de world feed te zien, een mix van alle podia. Als je dan niet weet wie wanneer over de feed komt omdat alle Live8 draaiboeken nutteloos zijn, werkt dat ongelooflijk kut. Ik denk dat er in flink wat talen is gevloekt in internationaal medialand. :-) Gelukkig bood na een tijdje een haastig opgezet BBC intranet uitkomst. Slimme, snelle jongens daar bij de BBC IT afdeling!
Volgens mij kunnen ze wel meer dvd's gebruiken, als ze alles er op willen zetten. Of wordt het soms een box met hoogtepunten?quote:
Ik denk dat 't sws niet lukt om ALLES op een dvd-box te zetten. Sommige artiesten zullen hun optreden wel weer te slecht vinden (zoals in '85) enzovoort. Maar i.t.t. '85 hebben ze nu van alle optredens materiaal, dus een volledige box van 10 dvd's ofzo zou best mogen (en zeker kunnen)quote:Op zondag 3 juli 2005 18:31 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze wel meer dvd's gebruiken, als ze alles er op willen zetten. Of wordt het soms een box met hoogtepunten?
Green dayquote:Op zondag 3 juli 2005 18:19 schreef evert het volgende:
ik snap dat het doel van Live8 is om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Door de grote hoeveelheid podia is dat wellicht gelukt, maar qua muziek heb ik het gevoel toch wel veel gemist te hebben.
De BBC koos voor alleen Hyde Park maar daardoor misste je toch hoogtepunten als Green Day in Berlijn. Ik heb bijv. Neil young helemaal gemist!
En over de stream die binnenkwam in Nederland, heeft Roosmarijn van radio3 nog een aardige posting gemaakt op haar weblog:
Green Day maakte er een feest van daar in Duitsland, zag er goed uit..quote:Op zondag 3 juli 2005 18:44 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Green day
Verder vond ik Londen toch de beste line-up hebben. Wat je vaak van andere steden zag boeide me eerlijk gezegd vrij weinig. Stevie Wonder en Bon Jovie waren wel geinig, maar verder..
En de kwaliteit isquote:Op zondag 3 juli 2005 19:22 schreef qu63 het volgende:
lang leve bittorrent. heel Londen is al binnen!
nu de rest nog
192 valt me nog best tegen. had liever Flac gehad ofzoquote:
De eerste is Razorlightquote:Op zondag 3 juli 2005 19:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[afbeelding]
Welke groep is dit?
[afbeelding]
En deze?
niet www.one.org? (wilde gok hoor)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef denka het volgende:
waar kun je eigenlijk die witte armbanden kopen?
http://www.whiteband.org/quote:Op zondag 3 juli 2005 19:53 schreef denka het volgende:
waar kun je eigenlijk die witte armbanden kopen?
In Canada afaik.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:36 schreef tong80 het volgende:
Heeft Neil Young wel opgetredenIs helemaal langs me heengegaan
"are you sober" tegen een camare manquote:Op zondag 3 juli 2005 20:16 schreef its_me_ het volgende:
Ja dat was hem! Vond het wel grappig met die gast
Ricky Servas. Je kende hem niet van de briljante serie The Office. Dan snapte je er idd niks van en gingen alle insite jokes langs je heen. Ik lag dubel om hem.quote:Op zondag 3 juli 2005 20:12 schreef Baba-O-Riley het volgende:
"Show Me The Way To Amarillo"
Wat een sukkel was dat
Die was nu echt zo grappig als een krop sla van vorige week.
hij was wel lekker vervelend bezig op dat podium. Hij werd meerdere keren vriendelijk weggeduwd, maar hij bleef lekker terugkomenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef its_me_ het volgende:
[..]
Ook die hele uitstraling van die man, zo'n dikke vette buik en dan dansen
Dat was toch Peter Kay?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ricky Servas. Je kende hem niet van de briljante serie The Office. Dan snapte je er idd niks van en gingen alle insite jokes langs je heen. Ik lag dubel om hem.
Wie wij net bedoelde was Peter Kayquote:Op zondag 3 juli 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ricky Gervais was de man in wit T-shirt met het rare dansje.
Ok mijn foutquote:Op zondag 3 juli 2005 20:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wie wij net bedoelde was Peter Kay
Die bolle in dat bruine pak die dat liedje ging zingen..
Typisch een geval van iemand die zich zelf ontzettend grappig vindt, maar waarschijnlijk elke avond optreedt in een plaatselijk café voor een handjevol zatlappen en een dartbord. Wie is die vent eigenlijk?quote:Op zondag 3 juli 2005 20:22 schreef qu63 het volgende:
hij was wel lekker vervelend bezig op dat podium. Hij werd meerdere keren vriendelijk weggeduwd, maar hij bleef lekker terugkomen
Ricky was echt geniaal!quote:Op zondag 3 juli 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ricky Servas. Je kende hem niet van de briljante serie The Office. Dan snapte je er idd niks van en gingen alle insite jokes langs je heen. Ik lag dubel om hem.
Dankzij z'n optreden op Live8 heb ik vandaag de DVD van seizoen 2 The Office maar weer eens helemaal bekekenquote:Op zondag 3 juli 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Ricky Gervais was de man in wit T-shirt met het rare dansje.
quote:Kritiek op Nederlandse Live 8 uitzending
De registratie van Live 8 op Nederland 3 en 3FM is niet door iedereen goed gewaardeerd.
Een drietal kritieken via KRO-teletekst.
Elias van Schoonhoven uit Rhenen: Ik luisterde nog geen tien minuten naar de registratie van Live 8 op Radio 3 en ergerde me al aan de manier waarop het gebracht werd. Kunnen ze niet gewoon een op een die optredens uitzenden en zeker tussen de nummers door hun mond eens houden? Het gaat niet om de dj's die er zitten: het gaat om de muziek. Maar dat schijnt Radio 3 moeilijk te kunnen begrijpen.
Sjoerd de Rood uit Hoorn: Wat een blamage,die uitzending van Live 8 op Nederland 3. Niks live, en dan die gasten die daar niks te zoeken hebben. Op de BBC en op internet werd alles gewoon live uitgezonden. Kortom: weer een gemiste kans voor de publieke omroep.
Ton Kole uit Breda: Graag wil ik Nederland 3 bedanken voor de registratie van Live 8 vanwege:
- Het oeverloze en leeghoofdige commentaar.
- De reclame.
- De egotripperij van de presentatoren.
- Het blijkbaar opgegraven decor van 1985.
- Het tijdsverschil met de uitzending in Engeland (zo'n 20 minuten).
- Maar vooral voor de vier (!!!) logo's in beeld.
En iedereen zei nog wel dat het niet slechter kon worden dan in 1985. Gelukkig was er de BBC.
Bart van Loon uit Klundert: De BBC werd de afgelopen weken nogal eens als voorbeeld genoemd in verband met politieke beslissingen. Na de registratie van Live 8 door BNN/VARA weet ik dat ze daar dus echt een voorbeeld aan moeten nemen. Op BBC werden bijna alle optredens helemaal uitgezonden,zonder gepraat er doorheen, zelfs mét aankondiging op het podium. Nadat in Hyde Park de show afgelopen was, ging de BBC verder met de beelden uit Philadelphia. Dezelfde beelden die op Nederland 3 de hele dag tussen en vooral over de beelden uit Hyde Park waren geperst. Schandalige registratie hier in Nederland. Heerlijk dat we BBC kunnen zien! Cheers!
Medialog
maar 3fm ging er erg goed mee om, geen gasten en alleen maar doorgeven van de muziek.quote:Op zondag 3 juli 2005 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM en/of Nederland 3 kunnen anderen wel de schuld geven, maar daar hebben kijkers vrij weinig (lees: niets) aan. Bij dit soort evenementen moet je toch vantevoren weten dat een draaiboek slechts richtinggevend is (en niet 100% zoals het zal verlopen) ....
Maar goed, Nederland 3 had natuurlijk een exacte planning nodig om al die overbodige gasten te kunnen inplannen.
Ík geef de mensen alleen maar gelijkquote:Op zondag 3 juli 2005 21:21 schreef -Mk- het volgende:
[..]
Dankzij z'n optreden op Live8 heb ik vandaag de DVD van seizoen 2 The Office maar weer eens helemaal bekekenBlijft super
![]()
Iemand dit al geplaatst trouwens:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ík geef de mensen alleen maar gelijk.
Dat mag hier niet besproken wordenquote:Op zondag 3 juli 2005 22:21 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Waar kan ik die beluisteren?
Mijn bericht komt niet door geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2005 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.live8live.nl/page/reageer
Er zijn meer mensen ontevreden.
op de eerste pagina weinig negatieve berichten hoor.. veel positief over Pink Floydquote:Op zondag 3 juli 2005 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het maximum aantal negatieve berichten zal bereikt zijn.
Click maar es op de pagina's in het midden.quote:Op zondag 3 juli 2005 22:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
op de eerste pagina weinig negatieve berichten hoor.. veel positief over Pink Floyd
okquote:Op zondag 3 juli 2005 22:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Click maar es op de pagina's in het midden.
Zie http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/thelive8event/onbbc/quote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Edinburgh word woensdag toch ook live uitgezonden?????
de Sugababes treden daar namelijk op voor t eerst sinds de geboorte van Mutya's kindje
ik ook!quote:Op zondag 3 juli 2005 23:56 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
http://www.eo.nl/portals/programs/home.jsp?program=5769492
je kunt daar stemen op een concert wat je straks op 3fm kunt horen
ik heb gestemd voor Pink Floyd,die met 50 procent nu voor staan
waar kan je online kijken dan?quote:Op zondag 3 juli 2005 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zie http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/thelive8event/onbbc/
Alleen BBC Scotland en BBC 3 (als je die hebt) en online.
vind je het gek met 44 stemmenquote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
En het jochie wat een paar rijen voor me als Darth Vader het merendeel van de set heeft lopen dirigeren met zijn lightsaber.
quote:Op maandag 4 juli 2005 00:08 schreef Litpho het volgende:
* Litpho is net terug uit Londen *
Even ter overbodige opmerking, het was gaaaaaaf.
Persoonlijke hoogtepunten: Macca, Robbie Williams, Pink Floyd en het jochie wat een paar rijen voor me als Darth Vader het merendeel van de set heeft lopen dirigeren met zijn lightsaber.
op die link dus woensdagquote:
Gave rapportage.quote:
daar dacht ik ook aan ja!quote:Op maandag 4 juli 2005 01:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Gave rapportage.Laatste foto lijkt wel een rampgebied.
ik denk dat hij niet zo van springende mensen houdtquote:Op maandag 4 juli 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
Wat was er mis met vooraan staan bij Audioslave en Greenday?
zou kunnen jaquote:Op maandag 4 juli 2005 01:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik denk dat hij niet zo van springende mensen houdt
De springende mensen waren wel OK. De crowd-surfende wat minder. Grootste probleem waren de mensen die liepen te schelden op die paar springende gasten.quote:Op maandag 4 juli 2005 01:11 schreef qu63 het volgende:
Wat was er mis met vooraan staan bij Audioslave en Greenday?
Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademingquote:Op zondag 3 juli 2005 23:52 schreef evert het volgende:
Terechte kritiek kun je hebben de 'veel te veel'' ruis op televisie door gasten uit te nodigen terwijl er geen tijd was voor gesprekken.
je had ook gewoon geluid tv uit kunnen zetten en radio aan. heb ik gedaan, was perfect.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademing
Zo'n mooi en positief evenement, en het enige wat de heren en dames in de Nederlandse studio doen is alles afkraken met de botte bijl. Dachten ze dat ze in de Idols-jury zaten of zo? Wat mij betreft een permanent televisieverbod voor alle betrokkenen.
Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:33 schreef evert het volgende:
[..]
je had ook gewoon geluid tv uit kunnen zetten en radio aan. heb ik gedaan, was perfect.
voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had geen invloed op wat er binnenkwam en in welke volgorde. werd aangeleverd door London.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.
je was in London?quote:Op maandag 4 juli 2005 12:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kon ook gewoon naar de BBC switchen zoals vrijwel iedereen vrij snel heeft gedaan. Dat je er omheen kan dmv andere kanalen maakt het niet minder een schande dat de Nederlandse omroep hier zo knullig mee omsprong.
Voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had er wat minder achterlijke koeien neer moeten zetten voor de presentatie. Dat had al heel veel gescheeld. Daarnaast zal Londen vast niet helemaal zonder schuld zijn, maar zal er ook nog wel het een en ander weggevallen zijn omdat de presentatie in Nederland nog even wat opmerkingen wilde maken ipv het publiek geven waar het voor komt.quote:Op maandag 4 juli 2005 12:48 schreef evert het volgende:
voor de zoveelste keer: de nederlandse omroep had geen invloed op wat er binnenkwam en in welke volgorde. werd aangeleverd door London.
Ik praat nog wel eens met mensen. Zou je ook eens moeten proberen. Of wilde je suggereren dat ik geen recht van klagen heb? Dan heb je uiteraard gelijkquote:Op maandag 4 juli 2005 12:50 schreef evert het volgende:
[..]
je was in London?
en weet hoe het in Nederland op radio en tv was? en hoe het in zijn werk ging?
jij hebt zeker geen recht van klagen! ik ben jaloers!quote:Op maandag 4 juli 2005 12:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik praat nog wel eens met mensen. Zou je ook eens moeten proberen. Of wilde je suggereren dat ik geen recht van klagen heb? Dan heb je uiteraard gelijk.
Ah, die gingen ook over de tv uitzending. Misverstandquote:Op maandag 4 juli 2005 13:10 schreef evert het volgende:
[..]
jij hebt zeker geen recht van klagen! ik ben jaloers!
je opmerkingen zijn m.i. terecht over de tv uitzending, en niet over de radiouitzending.
Het muzikale inzicht van Henk-Jan Smits kennen we inmiddels, die heeft duidelijk geen verstand van muziek.quote:Op maandag 4 juli 2005 08:44 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar ook het voortdurend aanhoudende negatieve gezeik van Claudia en gasten als Henk-Jan Smits was echt tenenkrommend. Het was weer tekenend voor het gemiddelde nivo van de Nederlandse televisie: luidkeels lachen om je eigen grappen en verder alleen maar gezeik en gezeur. Wat dat betreft was de BBC echt een verademing
Wat ie over de zanger van The Libertines / Babyshambles zei..quote:Op maandag 4 juli 2005 17:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het muzikale inzicht van Henk-Jan Smits kennen we inmiddels, die heeft duidelijk geen verstand van muziek.
hint: world idols
Nou , wat zei ie erover?quote:Op maandag 4 juli 2005 18:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wat ie over de zanger van The Libertines / Babyshambles zei..![]()
Heel simpele oplossing: niemand meer uitnodigen. ik vraag me af wat die mensen bij zoiets te zoeken hebben.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:25 schreef Zanderrr het volgende:
Tja, misschien moeten we in het kader van "Make poverty history" ook eens wat aan de geestelijke armoede van deze mensen op tv doen.
Ik heb nauwelijks Ned 3 gekeken. Alleen in het begin even (met het kwijt zijn van Dolf...)quote:Op maandag 4 juli 2005 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heel simpele oplossing: niemand meer uitnodigen. ik vraag me af wat die mensen bij zoiets te zoeken hebben.
Geen idee. ik denk zelf dat alleen hetgene wat er op te vinden was on demand zal komen.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:18 schreef the_disheaver het volgende:
Nog een vraagje: gaat Tokyo nog gestreamd worden op aol?
quote:The Live 8 concerts attracted a peak audience of 9.6 million viewers on BBC One on Saturday evening.
The channel's live coverage of the global concerts won an average audience of 6.6 million.
Rock band Pink Floyd's album sales soared by 1,343% after their comeback appearance at London's Live 8 concert.
Performers The Who and Annie Lennox also registered big sales increases. Meanwhile the BBC received 400 complaints after onstage swearing.
BBC apology
Saturday's Live 8 ratings failed to match the 20.7 million UK viewers who watched England's football defeat to Portugal in Euro 2004 last June.
They were also beaten by last year's finale of ITV1's I'm a Celebrity... Get Me Out of Here, which drew an average of 10.9 million viewers.
The 10 Live 8 concerts, aimed at putting pressure on the G8 leaders who are meeting in Gleneagles in Scotland, were broadcast by TV stations across the world.
More than 140 TV channels showed the events, along with some 400 radio stations, and internet streams.
Organisers estimated that 85% of the world's population would have been able to tune into the event.
Madonna and US star Snoop Dogg were among those to use bad language prior to the 2100 BST watershed.
The BBC, which did not use a time delay during the broadcast, apologised for the swearing.
A spokeswoman for the BBC said it had received "just under" 400 complaints about its Live 8 coverage.
She added: "Millions of people enjoyed our 12 hours of live broadcasting.
"We are sorry if any offence was caused."
The number of Live 8 complaints exceeded the 240 complaints made to the BBC in May concerning its new 3D TV weather map.
And the corporation received 47,000 complaints before broadcasting Jerry Springer the Opera on 8 January, when hundreds of protesters rallied outside BBC buildings.
Current acts such as Razorlight and singer Joss Stone also enjoyed increased music sales following their Live 8 appearances.
Increased record sales for Live 8 performers, compared with sales last Sunday, were good news for "iconic acts" including Pink Floyd, according to HMV's Gennaro Castaldo.
"Even allowing for the relative nature of this exercise, where back catalogue sales of the more established acts are being measured from a fairly low base, this snapshot shows that Live 8 is having a marked effect on sales - just like its predecessor 20 years ago," he said.
Mr Castaldo added that the effect would become more pronounced during this week.
Ik bedoel, zou hardstikke mooi zijn, maar om zoveel te vragen is misschien een beetje te veel van het goede.quote:Geldof's Final Command to G8 Leaders
Live 8 co-organizer Sir Bob Geldof shocked the G8 leaders on the eve of Saturday's historic rock gigs - by demanding an extra $50 billion to rebuild the world's poorest countries. The charismatic rocker urged politicians to stamp out the spiraling debt and end trade injustice in the developing world, by writing an open letter to them begging for extra money. His letter, published in Saturday's British newspapers, reads, "Let this be absolutely clear before the first note is played. Everyone taking part in these concerts is there because the many generations watching will not tolerate the further pain of the poor while we have the means to prevent it. We will not applaud half-measures, or politics as usual. This must be a historic breakthrough. Do not disappoint us. Do not betray the desires of billions and the hopes of the poorest of our world. Deliver an extra $25 billion aid for Africa and ensure this aid really will be effective at eradicating poverty. This must stand beside a further $25 billion for the other poorest countries of the world."
Mwah. Denk dat ie nu gewoon hoog wil inzetten. Hij weet zelf ook dat dat bedrag er niet komt. Maar als hij lager gaat zitten, gaan de 'vrienden van de G8' dat ook .... Zoiets dusquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:37 schreef Hare het volgende:
Die Geldof heeft het ook wel een beetje hoog in z'n bol zeg!
Overdrijven is ook een vak hoor![]()
[..]
Ik bedoel, zou hardstikke mooi zijn, maar om zoveel te vragen is misschien een beetje te veel van het goede.
Maar je kan ook zo overdrijven dat niemand je meer serieus neemtquote:Op dinsdag 5 juli 2005 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Denk dat ie nu gewoon hoog wil inzetten. Hij weet zelf ook dat dat bedrag er niet komt. Maar als hij lager gaat zitten, gaan de 'vrienden van de G8' dat ook .... Zoiets dus.
Ze hadden het er wel ooit over (wie wat en wanneer weet ik niet meer...wel dat er geprobeerd wordt ipv van een live uitzending een relive of ondemend uitzending te geven...quote:Op maandag 4 juli 2005 19:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee. ik denk zelf dat alleen hetgene wat er op te vinden was on demand zal komen.
Geen Tokyo en Moskou dus..
Live on demand zou idd komen, maar wanneer en of dat wel gratis is weet ik nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:35 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ze hadden het er wel ooit over (wie wat en wanneer weet ik niet meer...wel dat er geprobeerd wordt ipv van een live uitzending een relive of ondemend uitzending te geven...
en of alles online komt weet ik ook nog nietquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Live on demand zou idd komen, maar wanneer en of dat wel gratis is weet ik niet
NU dus: http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlightsquote:Op dinsdag 5 juli 2005 13:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Live on demand zou idd komen, maar wanneer en of dat wel gratis is weet ik niet
ik had het al gevonden in het andere topicquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NU dus: http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlights
http://www.nypost.com/gossip/pagesix.htmquote:July 6, 2005 -- MADONNA and Mariah Carey performed at London's Live 8 concert urging debt forgiveness for African nations — but Her Madgesty can't seem to forgive Carey for some unknown slight.
Our backstage snitch overheard Madonna telling an underling that she wanted to be kept "far away" from Carey during the star-studded extravaganza in Hyde Park over the July Fourth weekend.
"Just let me know when she leaves her trailer, because that's when I'm outta here," Madonna seethed, according to our intrepid earwitness. "I want to be kept as far away from her as possible."
Another behind-the-scenes brouhaha at the London concert involved Rod Stewart's club-hopping daughter, Kimberly, and Sting. When a staffer asked Kimberly if she wanted to relax in Sting's spacious trailer, she refused, saying that he and her father did not get along.
"That guy's a [bleep]hole," Kimberly snapped, according to our source. "I'm not going in his trailer." Daddy Rod famously mocked Sting in 2003 as "Mr. Serious who helps the Indians," a reference to the singer's Rainforest Foundation.
The musical highlight was surely the reunion of '70s supergroup Pink Floyd — the first time guitaristDavid Gilmour, bassist Roger Waters, drummer Nick Mason and keyboardist Richard Wright had appeared onstage together since 1981.
But Steppin' Out magazine's Chaunce Hayden reports that longtime rivals Gilmour and Waters "wouldn't even look at each other backstage. They refused to talk to each other."
That's not to say that no one was enjoying themselves across the Pond. Paris Hilton and fiancé Paris Latsis, Brittany Murphy and Kimberly Stewart were all smiles as a funny-smelling cigarette was passed around among them, Hayden reports.
Meanwhile, some performers at the Live 8 concert in Philadelphia — which featured Bon Jovi, Toby Keith, Stevie Wonder, Will Smith and Destiny's Child — were said to have lost their cool because of inadequate air conditioning in the VIP areas.
"The only air conditioning in the place, including the trailers, was in the AOL tent. Everyone watched the concert from a TV in there. Thank God for corporate sponsorship!" said one sweaty spy.
Relaxedquote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
NU dus: http://music.channel.aol.com/live_8_concert/highlights
http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/thelive8event/onbbc/quote:Live broadband and narrowband video coverage of the whole concert from 7pm and an Ask Event where you can put your Live 8 questions to a panel of experts from 8.30pm.
PLEASE NOTE: For contractual reasons, the Live 8 Event at Murrayfield is only available to web users in the UK. Users outside of the UK will not be able to access the live audio or video streams, and will not be able to access highlights clips.
damn.. Ik heb ook even snel doorgezogd, maar kan ook ff geen indirecte streams vinden..quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:10 schreef its_me_ het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/thelive8event/onbbc/
Jammer![]()
Wat een onzin zeg. Was het idee van Live 8 niet juist dat zoveel mogelijk mensen erbij betrokken worden?quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:10 schreef its_me_ het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/scotland/musicscotland/thelive8event/onbbc/
Jammer![]()
Ik zat idd ook al ff te kijken met een Engelse proxy. Maar de proxy moet van 1 van deze providers zijn:quote:Op woensdag 6 juli 2005 18:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
damn.. Ik heb ook even snel doorgezogd, maar kan ook ff geen indirecte streams vinden..
Misschien met een Engelse Proxy?
quote:The higher-quality Multicast broadband video is available only to UK users who connect to the internet through these Internet Servie Providers:-
Pipex, Plusnet, C&W, Claranet, NetServices, Zen, Keme, Intervivo, Bogons broadband services and those on the UK Academic Network (JANET)
ik heb ook die onderste genomen (194.247.47.81:8080 bess-proxy.zetnet.co.uk) maar ik krijg nog steeds de melding dat je alleen via britse providers kan binnen komen.. Heb je misschien een directe link?quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:03 schreef MrJones het volgende:
http://www.atomintersoft.(...)spx/Great_Britain-GB
Gebruik de onderste, die werk bij mij; zit het nu te kijken. Helaas nog weinig boeiends gezien; dwz,
in de tijd dat ik zit te kijken is er nog geen artiest geweest
even verder klikken en je bent erquote:Op woensdag 6 juli 2005 21:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb ook die onderste genomen (194.247.47.81:8080 bess-proxy.zetnet.co.uk) maar ik krijg nog steeds de melding dat je alleen via britse providers kan binnen komen.. Heb je misschien een directe link?
maar de player werkt nietquote:
dat staat nergens geloof ik.. maar dat zal het wel zijn ja..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:15 schreef MrJones het volgende:
Hij werkt alleen met RealPlayer he
ik wacht wel op de downloads.. ik ga niet realplayer hiervoor downloaden..quote:Op woensdag 6 juli 2005 21:28 schreef MrJones het volgende:
Staat idd nergens, maar het is wel het gevalMomenteel Annie Lennox - Sisters are doing it for themselves
BBC3 is iig niet livequote:Op woensdag 6 juli 2005 23:56 schreef MrJones het volgende:
Mr. Geldof moet eens wat minder artiesten uitnodigen of nóg strakker plannen, want ze lopen alweer gigantisch uit (of zoals ze zelf zeggen 'this concert is running over, because we're enjoying ourselves')
Geen idee. Als ze al neuzelen over rechten voor het rechtstreeks online uitzenden ...quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:58 schreef qu63 het volgende:
is dit ook nog allemaal beschikbaar voor download of is dat nog niet zeker?
hmz..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee. Als ze al neuzelen over rechten voor het rechtstreeks online uitzenden ...
nu ene Jeffrey, toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:12 schreef MrJones het volgende:
Jah, geweldig en wat een sfeer!
dan kijken we inderdaad hetzelfdequote:Op donderdag 7 juli 2005 00:15 schreef MrJones het volgende:
Geen idee, er moet denk ik aan het Afrikaanse gehalte voldaan worden na alle kritiek.
ik welquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:38 schreef MrJones het volgende:
Ik kom er niet eens meer op
sorry!quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:43 schreef MrJones het volgende:
Klaar? Where is James Brown, heb ik die gemist?
www.streamtvnow.comquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:45 schreef MrJones het volgende:
ooh, jah, ik kan nog steeds niet op de video komen, pff
Met beelden van Peter Kay!quote:
Mooie intro krijgt ie!quote:
hmz.. ik kijk nu via streamtv.. het kan wel zijn dat die al vol zit..quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:58 schreef MrJones het volgende:
Pff, ook via streamtvnow.com kom ik er niet op
ik d8 dat het Justin was.. maar ze zeiden idd iets met Will.. nu twijfel ik ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:03 schreef MrJones het volgende:
Eh, was het Justin Timberlake of Will Young?Beeldkwaliteit is beroerd hier.
en kwaliteti zuigt hier ookquote:Op donderdag 7 juli 2005 01:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik d8 dat het Justin was.. maar ze zeiden idd iets met Will.. nu twijfel ik ook
Ik weet dat Justin veel kan iig.. dus voor mij was hij het gewoon nogquote:
en James op piano!quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:07 schreef MrJones het volgende:
Haha, een dansende Geldof
volgens mij lig ik voor op jou..quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:07 schreef MrJones het volgende:
Haha, een dansende Geldof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |