Volgens mij zei ze nog wel wat meer...quote:Taking to the stage Madonna asked the crowd: "Are you ready to start a revolution? Are you ready to change history? I said, are you ready?"
Ja, was (ik geloof tussen 14 en 15) even op Ned 3 (maar te kort...) en het slot was enkele seconde (10 ongeveer) op BBC te zien...quote:Op zondag 3 juli 2005 10:21 schreef -Marjo- het volgende:
Ik las net dat Bjork in Japan heeft opgetreden voor Live8. Heeft iemand dat gezien toevallig???
Ik zag het toevallig net op de herhaling van de streams.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ja, was (ik geloof tussen 14 en 15) even op Ned 3 (maar te kort...) en het slot was enkele seconde (10 ongeveer) op BBC te zien...
Meer heb ik er niet van kunnen zienHelaas is er geen japanse-stream... Wat ik er van zag was super!
![]()
U2 en Sir Paul?quote:Op zondag 3 juli 2005 09:25 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb gisteravond mijn eerste iTunes aankoop gedaan. Guess what.
Naar de VARA ja.quote:Op zondag 3 juli 2005 10:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Gemiddelde kijkcijfer in Nederland: 686.000
http://www.kijkonderzoek.nl
mja goede vraag.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/news/550(...)ney_op_internet.html
Nogmaals de vraag waar dat geld naartoe gaat?
iTunesquote:Op zondag 3 juli 2005 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat je bij iTunes 1,98 dollar betaalt voor het nummer van Sir Paul en U2 en dat datzelfde nummer bij Van Leest en FRS 0,99 euro kost. "Jamaar, de opbrengsten gaan naar Live 8".
Yeah right.
Nog even wachtenquote:Op zondag 3 juli 2005 11:42 schreef stephanie_xx het volgende:
waar kan je de concerten nou eignelijk weer bekijken? als je dat op aol music wilt doen moet je de HELE uitzending kijken, ik wil maar een paar concerten zien!![]()
Ja, met 3,5 miljard kijkers wereldwijd is 686.000 wel wat weinig.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:37 schreef Chillmeister het volgende:
hoeveel kijikers zouden er in NL zijn als je BBC meerekent, want 686.000 vind ik een beetje weining
ok, thanksquote:Op zondag 3 juli 2005 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog even wachten. Staan er nog niet op. Zal wel later vandaag of morgen gebeuren.
Bij FRS krijg je dat beroerde WMA formaatquote:Op zondag 3 juli 2005 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi om te zien dat je bij iTunes 1,98 dollar betaalt voor het nummer van Sir Paul en U2 en dat datzelfde nummer bij Van Leest en FRS 0,99 euro kost. "Jamaar, de opbrengsten gaan naar Live 8".
Yeah right.
Ja, psies. Maar goed, 20 jaar geleden viel 't ook tegen en toch durven ze iemand als Claudia de muts zo'n programma te laten presenterenquote:Op zondag 3 juli 2005 12:01 schreef Zanderrr het volgende:
De Nederlandse publieke omroepen mogen zich ook wel de ogen uit hun kop schamen voor dat waardeloze programma van gisteren. Geen wonder dat het kijkcijfer tegenvalt, na 1 minuten is iedereen overgeschakeld op de BBC.
Die 686.000 is gemiddeld, als we iedereen tellen die 15 min of meer heeft gekeken dan zal het een heel stuk hoger zijn. En zoals gezegd zullen er veel Nederlanders naar de BBC hebben gekeken, zoals ik. 3,5 miljard kijkers wereldwijd zal echter bij lange na niet gehaald zijn.quote:Op zondag 3 juli 2005 11:46 schreef Matness het volgende:
[..]
Ja, met 3,5 miljard kijkers wereldwijd is 686.000 wel wat weinig.
Let er idd goed op dat die 3.5 miljoen een gemiddelde is.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die 686.000 is gemiddeld, als we iedereen tellen die 15 min of meer heeft gekeken dan zal het een heel stuk hoger zijn. En zoals gezegd zullen er veel Nederlanders naar de BBC hebben gekeken, zoals ik. 3,5 miljard kijkers wereldwijd zal echter bij lange na niet gehaald zijn.
mensen die een paar minuten hebben gekeken vind ik niet echt meetellen hoor. 3,5 miljard, dat is ruim de helft van de wereld. Veel mensen in Afrika, Azië en Z-Amerika hebben geen tv, kinderen jonger dan 6 kunnen we ook al niet meetellen en mijn opa en oma hebben denk ik ook niet gekeken. 3,5 miljard lijkt mij vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 3 juli 2005 12:18 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Let er idd goed op dat die 3.5 miljoen een gemiddelde is.
Dus als we iedereen over een kam scheren: een klein miljoen nederlanders hebben 6 uur lang naar nederland 3 gekeken...
Daar komt dus nog eens bij: al die mensen die maar enkele minuten hebben gekeken (minus degene die meer dan 6 uur gekeken hebben), iedereen die via een bepaalde radio zender hebben gekeken, iedereen die via de BBC of WDR naar lvie 8 kijkt.
het was niet helemaal zeker omdat ie verkouden wasquote:Op zondag 3 juli 2005 12:41 schreef Wiehoe het volgende:
Dat was toch al bekend dat die zou komen, wat is daar dan nog zo geheim aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |