Will Smith deed t ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Geen andere artiest horen zeggen: "this is my new single".
Nogal ongepast.
ik dacht dat ie ook ergens online stind.. maar niet dusquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Op de achtergrond bij London daarnet. een live teller van de hoeveelheid mensen die hebben getekend op live8live.com. ging behoorlijk rapido
Ik herkende hem niet zonder Rebecca Loos ernaastquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:04 schreef Ambrosius het volgende:
Beckham..wat moet hij daar?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:04 schreef its_me_ het volgende:
Deze was eerder: Live8 # 16 : We want your voice
Robbie klinkt tegenwoordig beter dan Freddie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:07 schreef Ambrosius het volgende:
Het origineel blijft toch beter..
Freddie heeft nu niet echt meer een stem neequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:08 schreef Matness het volgende:
[..]
Robbie klinkt tegenwoordig beter dan Freddie.
Hij krijgt toch niet betaaldquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:08 schreef CeeJee het volgende:
Robbie laat het publiek het zingen doen, de luie hond.
Vind ik dus ook, heb het wel eens beter gehoord..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:09 schreef schatje het volgende:
Hij klinkt niet zo goed hoor.
6pack had het een tijdje geleden ook. Snoop keek een beetje gekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:09 schreef MissHobje het volgende:
haha Giel had een meet met Snoop dog.. deed een rapje voor hem
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik stoor me alleen een beetje aan die meiden die op hem geilen, terwijl hij zo bijzonder aantrekkelijk niet is. Er zijn veel leukere jongens.
Absoluutquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef Seborik het volgende:
Robbie Williams is inderdaad niet de beste zanger, maar zoals hij nu ook zelf zingt, is hij een geweldig entertainer.
ach zijn reputatie staat vandaag niet echt op het spel met deze 3 nummers.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, heb het wel eens beter gehoord..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef Seborik het volgende:
hij een geweldig entertainer.
nee, wie het wel is weten we nog nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Dit is toch niet de mystery guest?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik stoor me alleen een beetje aan die meiden die op hem geilen, terwijl hij zo bijzonder aantrekkelijk niet is. Er zijn veel leukere jongens.
nee zucht, was al gewoon bekend, hierna ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Eh?... Is dit nu de mystery guest?
4quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
ach zijn reputatie staat vandaag niet echt op het spel met deze 3 nummers.
idd ja!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij doet me altijd veel denken aan carlo boszhart
Oh, dan gok ik nog steeds op Ad Visser...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
nee zucht, was al gewoon bekend, hierna ofzo.
Het was al lange tijd bekend dat DB RW ging aankondigenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef schatje het volgende:
Dus David was de MG?
niet helemaal hoor..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef tong80 het volgende:
Robbie is de Freddy Mercury van deze tijd je koopt er geen plaat vvan maar gaat helemaal uit je dak als je hem ziet
Niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt nou de Mystery Guest
Ook een leuke nummer.quote:
Misschien toch nog welquote:
Anders ik wel maar eerst weer eens een album uitbrengenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:13 schreef Hare het volgende:
Wanneer gaat ie weer eens een toerneetje doen!
Ik wil weer!!
Hoezo, dat is toch één en dezelfde persoon?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
hij doet me altijd veel denken aan carlo boszhart
Je zit in de ontkennings fasequote:
daar zit ik al op, geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:14 schreef qu63 het volgende:
Ik ga geloof ik tegen de 400 posts doen vandaag
best veel en snel !
komt door het licht hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Concerten in het donker zijn toch altijd net iets toffer....
ik weet niet net hoeveel ik begonnen ben.. maar de 400 heb ik al wel denk ik..quote:
David was al bekend van te voren dus dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef schatje het volgende:
Dus David was de MG?
Pianiste!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:15 schreef stephanie_xx het volgende:
volgens mij gaat die pianist te langzaam ofzo, daarom klinkt het liedje zo langzaam voor mijn gevoel
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Hare het volgende:
Zou ie weer gaan geilen met een meisje of zou hij genoeg hebben aan die interviewster
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Robbie Williams, de anticlimax van de avond.
Die lui moeten zich aan Robbie aanpassen, lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:15 schreef stephanie_xx het volgende:
volgens mij gaat die pianist te langzaam ofzo, daarom klinkt het liedje zo langzaam voor mijn gevoel
Echt nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is ie toch altijd?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
zelfs als ie wel komt!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit voelt echt wel als het hoogtpunt van de avond, en zal het ook zijn als MJ niet komt
Opzich eigenlijk wel. Had er veel meer van verwacht tot nu toe. Hij kan veeel beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat ie homo was?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Hare het volgende:
Zou ie weer gaan geilen met een meisje of zou hij genoeg hebben aan die interviewster
jepsch!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Wiehoe het volgende:
Freddie blijft beter dan Robbie
Daarom kijk ik ook geen Ned 3. Nou ja, eigenlijk om Claudia. Leeft dat mens nog? Sta al heel lang op BBC hier.quote:
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
ook goed.. ze gaat echt te traag toch?![]()
Hij lijkt niet helemaal geconcentreerd, nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ach ja, er kijken maar zoveel miljard mensen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:17 schreef broer het volgende:
[..]
Hij lijkt niet helemaal geconcentreerd, nee.
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:18 schreef Hare het volgende:
Allemaal meezingen!!!
Ga jij lekker opzouten zeg, we weten nu wel dat je Robbie niks vindquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, niet dat Angels weer....ik ben dat nummer helemaal zat. Opzouten ermee...Wees eens origineler.
zei ie dat echt????quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:19 schreef Harry_Sack het volgende:
wowowowoooooh, she gives me an erection, a lot of love and affection
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:19 schreef Murray het volgende:
Ohoh, gaat 'ie Bono nadoen en krijgen we nu een kwartier durende uitvoering van Angels?
dat hoeft dan ook weer nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:19 schreef Murray het volgende:
Ohoh, gaat 'ie Bono nadoen en krijgen we nu een kwartier durende uitvoering van Angels?
durft ie nietquote:
Nog niets gebeurd .. ze zijn die gast zoekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wanneer komt nou de Mystery Guest
doet die altijdquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:20 schreef Toeps het volgende:
Issie weer aan de drugs of zo?
Ik vind hem nog steeds leuk hoor, maar dit is wel heel erg, sja, wat is het eigenlijk?
hoezo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:20 schreef schatje het volgende:
Ik had liever de Stereophonics nu gezien en Robbie in hun tijd.
Inderdaad. Het is niet dat zijn carrière ervan afhangt, of zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ach ja, er kijken maar zoveel miljard mensen.
en daar gaat het om hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Qua optreden is het niet verkeerd. Het publiek geniet.
Na Robbie toch?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef nozem het volgende:
Wanneer komt The Who?
Hij heeft Fern Cotton al.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de security dirigeert hem terug. , wou hij alvast een chicky voor vanavond uitzoeken?
vanavond is hij iig iets te diep in de snuifpot gegaan met zn neus.. maja, tis wel etxra interessant en spannend om te kijken naturlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:20 schreef Toeps het volgende:
Issie weer aan de drugs of zo?
Ik vind hem nog steeds leuk hoor, maar dit is wel heel erg, sja, wat is het eigenlijk?
Da's wel zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is nog geen artiest geweest vandaag die het publiek zo heeft meegekregen als RW. Zelfs U2 niet.
zijn geluk en roem kan niet meer op, ook niet voor mijquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:21 schreef Toeps het volgende:
[..]
Weet ik, ik was in de Arena, maar daarvoor deed hij toch wel ietsie beter zijn best.
http://music.channel.aol.com/live_8_concert/home/uk_mainquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is de url van de live stream van AOL, mijn FF sloot opeens af
Ik open het ook in IEquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat is de url van de live stream van AOL, mijn FF sloot opeens af
De wie?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme Robbie is briljant en dan komen ze er met The Who overheen. Dat trek ik niet.
het waren er 4quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
2 nummers maar, ik dacht dat ie er 3 ging spelen
Ik tel we will rock you, let me entertain you, Feel en Angels, Zijn er 4quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Gelukkig maar, nu de goeie bands!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:23 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als laatste jah. en dat duurt nog wel even.. The who nog .. the cure Internetional medley nog Jet ??quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:22 schreef Don_Tom het volgende:
Pink Floyd kwam toch zo? daar zit ik eigenlijk op te wachten....
makkelijk met wisselenquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:25 schreef the_disheaver het volgende:
en de podium draait!
Spanjaarde. Een vreemdeling zeker die verdwaald is zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:24 schreef Nokia3310 het volgende:
wie is deze gast?
Oh ik d8 dat die om 23.30 kwamen nl tijd.... shitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als laatste jah. en dat duurt nog wel even.. The who nog .. the cure Internetional medley nog Jet ??
Het was echt vreselijk slecht. Maar jouw opmerking bewijst dat het publiek dat kennelijk niets uitmaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |