daar zit ik al op, geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:14 schreef qu63 het volgende:
Ik ga geloof ik tegen de 400 posts doen vandaag
best veel en snel !
komt door het licht hequote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:12 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Concerten in het donker zijn toch altijd net iets toffer....
ik weet niet net hoeveel ik begonnen ben.. maar de 400 heb ik al wel denk ik..quote:
David was al bekend van te voren dus dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef schatje het volgende:
Dus David was de MG?
Pianiste!!!!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:15 schreef stephanie_xx het volgende:
volgens mij gaat die pianist te langzaam ofzo, daarom klinkt het liedje zo langzaam voor mijn gevoel
quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Hare het volgende:
Zou ie weer gaan geilen met een meisje of zou hij genoeg hebben aan die interviewster
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Robbie Williams, de anticlimax van de avond.
Die lui moeten zich aan Robbie aanpassen, lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:15 schreef stephanie_xx het volgende:
volgens mij gaat die pianist te langzaam ofzo, daarom klinkt het liedje zo langzaam voor mijn gevoel
Echt nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat is ie toch altijd?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
zelfs als ie wel komt!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dit voelt echt wel als het hoogtpunt van de avond, en zal het ook zijn als MJ niet komt
Opzich eigenlijk wel. Had er veel meer van verwacht tot nu toe. Hij kan veeel beter.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat ie homo was?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Hare het volgende:
Zou ie weer gaan geilen met een meisje of zou hij genoeg hebben aan die interviewster
jepsch!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Wiehoe het volgende:
Freddie blijft beter dan Robbie
Daarom kijk ik ook geen Ned 3. Nou ja, eigenlijk om Claudia. Leeft dat mens nog? Sta al heel lang op BBC hier.quote:
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef stephanie_xx het volgende:
[..]
ook goed.. ze gaat echt te traag toch?![]()
Hij lijkt niet helemaal geconcentreerd, nee.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |