Vind ik dus ook, heb het wel eens beter gehoord..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:09 schreef schatje het volgende:
Hij klinkt niet zo goed hoor.
6pack had het een tijdje geleden ook. Snoop keek een beetje gekquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:09 schreef MissHobje het volgende:
haha Giel had een meet met Snoop dog.. deed een rapje voor hem
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik stoor me alleen een beetje aan die meiden die op hem geilen, terwijl hij zo bijzonder aantrekkelijk niet is. Er zijn veel leukere jongens.
Absoluutquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef Seborik het volgende:
Robbie Williams is inderdaad niet de beste zanger, maar zoals hij nu ook zelf zingt, is hij een geweldig entertainer.
ach zijn reputatie staat vandaag niet echt op het spel met deze 3 nummers.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, heb het wel eens beter gehoord..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef Seborik het volgende:
hij een geweldig entertainer.
nee, wie het wel is weten we nog nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef NiteSpeed het volgende:
Dit is toch niet de mystery guest?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik stoor me alleen een beetje aan die meiden die op hem geilen, terwijl hij zo bijzonder aantrekkelijk niet is. Er zijn veel leukere jongens.
nee zucht, was al gewoon bekend, hierna ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Eh?... Is dit nu de mystery guest?
4quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
ach zijn reputatie staat vandaag niet echt op het spel met deze 3 nummers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |