Hij is van de gekleurde serie van tiamo, zo'n 2,5 jaar geleden gekocht..quote:Op zondag 3 juli 2005 21:17 schreef livelink het volgende:
Wat een leuke knuffel, Clauwheee. Weet je iets van een merkje of waar hij indertijd gekocht is?
Ik heb net even op marktplaats gezocht naar Katja's favoriete knuffel, maar die kon ik gelukkig meteen bij bosjes vinden. Dus ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken.
quote:Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Kom op foto's mensen!
Hier liggen nog een aantal tiamo knuffels, van zo'n 5 jaar geleden.
Als we een klein manneke of meiske blij kunnen maken!![]()
Nee, helaas...quote:
die verkopen ze toch gewoon nogquote:Op maandag 4 juli 2005 08:38 schreef gnoompje het volgende:
Als iemand mij kan helpen. Ik zoek voor Kelvin een tutpopje van Difrax.
Dat zijn van die losse popjes van badstof van ca. 10 a 15 cm groot.
Hij had een rode en die zijn we nu kwijt. Als iemand mij aan zo'n popje kan helpen (of 2)
dan zjn wij en vooral Kelvin erg blij.
Heb helaas geen foto maar op de site van Difrax staan ze er op, alleen dan in andere kleuren en die volstaan net aan.
Ja maar niet in de goede kleur. Terracotta-rood dus. Heb Difrax zelf ook al aangeschreven dat ik graag het popje in die kleur wil maar dan word ik doorverwezen naar de winkels want ja hij zit nog in het assortiment.quote:Op maandag 4 juli 2005 09:12 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
[..]
die verkopen ze toch gewoon nog
Als het niet lukt, kun je die witte misschien verven met textielverf? Hoe heet dat spul ook alweer, Dylon ofzo.quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef gnoompje het volgende:
Dus als iemand er een heeft in het rood dan heb ik hier weer een vrolijk ventje want de stand-in witte is het toch niet helemaal.
Nouja wat ik net dus ook zei, zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat dat per kind verschilt....Jordy knuffelt echt met zijn giraffezodra ik hem geef slaat hij zijn arm er omheen en duwt dan zijn neusje met gesloten oogjes in de nek van de Giraffe
![]()
![]()
Om te slapen geef ik hem ook wel eens een andere knuffel of gewoon een spuugdoek zodat hij niet alleen met de Giraffe kan slapen maar hij is toch wel duidelijk favoriet![]()
Sven had altijd een voorkeur voor spuugdoekjes, ideaalquote:Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Suzanna het volgende:
Vanaf wanneer gaan ze knuffels ERG lief vinden? Noa heeft nog geen voorkeur voor een bepaalde knuffel en ik leg ook eigenlijk nooit knuffels in haar bed.
Als ik dit zo lees kan ik beter voorkomen dat ze die voorkeur krijgt, klopt dat?
(en sterkte met het vinden van de favorieten hier ;-) .. )
Ppsst, nikky onze FA heeft een tijdlang bij Bart Smit gewerkt...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Sven had altijd een voorkeur voor spuugdoekjes, ideaalTot een maandje geleden ofzo (toen hij ziek was) toen kwam ineens Beer in beeld. En Beer is nu zijn grote vriend
Beer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen ... Probleem (eventueel) .......
Ik weet dat ik Beer tijdens mijn zwangerschap heb gekocht bij Bart Smit, maar ik heb toen ook de etiketjes erafgeknipt. Geen idee welk merk Beer is dus
Ik hoop trouwens dat Beer een fase isen zonder spuugdoekjes kan hij nog steeds niet
Had de mijne ook niet...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een mazzel dat Saskia geen enkel favoriet speeltje of knuffeltje heeft
Ja maar, ja maar, ja maar, dat is Dirk!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Sven had altijd een voorkeur voor spuugdoekjes, ideaalTot een maandje geleden ofzo (toen hij ziek was) toen kwam ineens Beer in beeld. En Beer is nu zijn grote vriend
Beer:
Deze dus...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef Oblivion het volgende:
Had de mijne ook niet...
Tot vorig jaar. Net 4 geworden, blind van bambi...![]()
Dus kan nog wel degelijk komen!
quote:Op woensdag 6 juli 2005 09:12 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, dat is Dirk!!!![]()
Da's Léon zijn Dirk. Hij begint altijd helemaal te stralen als hij Dirk ziet.
De beer is merkloos en kostte dacht ik iets van 6 of 12 euro ( er zijn er twee die op elkaar lijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Beer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen ... Probleem (eventueel) .......
Ik weet dat ik Beer tijdens mijn zwangerschap heb gekocht bij Bart Smit, maar ik heb toen ook de etiketjes erafgeknipt. Geen idee welk merk Beer is dus
Ik hoop trouwens dat Beer een fase isen zonder spuugdoekjes kan hij nog steeds niet
Ah, dankjewel voor je reactiequote:Op woensdag 6 juli 2005 20:29 schreef nikky het volgende:
[..]
De beer is merkloos en kostte dacht ik iets van 6 of 12 euro ( er zijn er twee die op elkaar lijken.
In de bestelboeken stond hij als "beer met ruitje/strik". Ik denk alleen niet dat de kleinere filialen hem nu nog hebben aangezien het zomertijd is. Maar de grotere filialen vast nog wel.
Maar pin me er niet op vast. Ik werk er sinds 1 januari iniet meer..
Zit daar ook een geel konijntje met groene broek bij?quote:Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Kom op foto's mensen!
Hier liggen nog een aantal tiamo knuffels, van zo'n 5 jaar geleden.
Als we een klein manneke of meiske blij kunnen maken!![]()
Ik heb even gekeken maar nee, helaas....quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zit daar ook een geel konijntje met groene broek bij?
Bedankt voor de moeite iig. Ik heb volgens mij een uniek exemplaar gekocht...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar nee, helaas....
Heb je wel al die sites afgestruind?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Grijs het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite iig. Ik heb volgens mij een uniek exemplaar gekocht...
Whe he he he...quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Joepie hoepie joepie
Grappig dit.
Wylllian van Jonnetje had dezelfde lievelingskroel als Bo. Aangezien wij een keer aan een reservekroel zijn gekomen via difrax tipte ik Jonnetje toen ze op zoek was naar een reserve kroel. Ze had toen de laatsteEn even later waren wij weer aan een nieuwe reservekroel toe
Maar die waren er dus niet meer.
Nu blijkt dat sinds Jonnetje de reserve kroel heeft, Wyllian niet meer taalt naar die kroel en is overgestapt op wat hondjes en een tutje.
Dus ik mag de kroel overnemen van Jonnetje. Daar zijn Bo en ik natuurlijk erg blij mee![]()
O ja alleen de oogjes had Wyllian er af gepeuterd. Klein sadistje in spe![]()
Ik ook! Ik ook!quote:Maar die naaien we er wel weer op. Ben benieuwd naar Bo dr reaktie als er een pakketje komt![]()
Ik denk dat ik hem heb gespot:quote:Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook een poging doet
Esmee haar 'vriendje':
[afbeelding]
We kunnen um al een tijdje nergens vinden...maar het zal een ramp zijn als ie ooit kwijt raakt en er geen nog-een-vriendje is!!
Dat is um!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem heb gespot:
speurders.nl advertentie
Rechts onderin toch?
[afbeelding]
Kwam Bambi tegen op Marktplaatsquote:Op woensdag 6 juli 2005 09:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Deze dus...
[afbeelding]
Enne kom maar eens aan een double, deze is gekocht ooit in een ver verleden door oma...![]()
Oma heeft 'm toen voor haarzelf gekocht...![]()
En zoonlief heeft 'm ingepikt....
Oh en bambi is een meisje! Dat jullie het even weten.
Meneer staat er nu bij te grinniken... 'Oh das bambi!'![]()
Hij lijkt er heel erg op, maar is 'm niet...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Kwam Bambi tegen op Marktplaats![]()
http://www.marktplaats.nl(...)feldieren/115539.htm
Is zeker jammer, want als ie het wel was geweest had ik 'm zeker gehaald.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef Rottdog het volgende:
He jammer dacht al voor het geval je het topic niet opmerkt zal je even meelen.
Gelukkig dat hij dus als het ooit zou gebeuren zonder kan.
*meldtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:34 schreef moussy het volgende:
Is er héél toevallig iemand die binnenkort naar Kreta gaat?
Cas heeft ook een stinklap, maar psies een gastendoekje die mijn moeder op Kreta gekocht heeftIk heb er wel 2 en mijn moeder heeft de afgelopen keer wel vervangende meegenomen (deze waren goedkoper
) maar deze hebben een verkeerde print en die moet ie dus écht niet
Woensdag is Cas zn lap verloren en vandaag hebben we hem teruggevonden op de parkeerplaats onder een auto
Ik heb um los kunnen krijgen!! Nogmaals heel erg bedankt voor de tip, ook namens de mams van Esmeequote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef TearSong het volgende:
clauwheee: fijn! Was hij ook los te koop of moesten die andere knuffels erbij?
Een smerig waarbij wasmachines helaas meestal niet meer helpenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef Sugar het volgende:
Ze vindt hem grappig! En hij mag mee met Harry in bed.
Maar dat kleurverschil is dus hoe Harry ook wás, hè? Harry is gewoon smerig!![]()
Niet eens geprobeerd nog.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:18 schreef Magneet het volgende:
Een smerig waarbij wasmachines helaas meestal niet meer helpen![]()
kan ik je geen ongelijk in geven hoor want je haalt wel het vuil eruit maar he grauwe lukt echt nooit meer volgens mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Niet eens geprobeerd nog.Durf niet, vanwege geurtje en kleurtje...
euh.. volgens mij heb ik die terracota rode nog ergens, of wilde je nu juist wel de rode?!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef gnoompje het volgende:
Ja maar niet in de goede kleur. Terracotta-rood dus. Heb Difrax zelf ook al aangeschreven dat ik graag het popje in die kleur wil maar dan word ik doorverwezen naar de winkels want ja hij zit nog in het assortiment.
Als je dan terugmailt we willen geen roze wit of blauw maar terracotta-rood dan krijg je geen antwoord meer.
Dus als iemand er een heeft in het rood dan heb ik hier weer een vrolijk ventje want de stand-in witte is het toch niet helemaal.
Oeh...hoog beginnen, Logician... volgens mij istie heel wat waard!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef gnoompje het volgende:
logician dat is hem.
Je bent fantastisch.
Wat wil je er voor hebben????
niets natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef gnoompje het volgende:
logician dat is hem.
Je bent fantastisch.
Wat wil je er voor hebben????
Ik zal meneer gnoom eens in de wasmachine doen, zodat hij lekker schoon is als hij bij zijn nieuwe eigenaar aankomtquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:29 schreef gnoompje het volgende:
ik heb je adres opgeschreven
ga eens gauw terug in je mand jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:34 schreef Troel het volgende:
Logi, je weet wel hoe ik over je denk, maar je wordt alleen maar topper![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:34 schreef Troel het volgende:
Logi, je weet wel hoe ik over je denk, maar je wordt alleen maar topper![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt wederom mail.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zal meneer gnoom eens in de wasmachine doen, zodat hij lekker schoon is als hij bij zijn nieuwe eigenaar aankomt
Ach wat liefquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:13 schreef moussy het volgende:
Ik hoop vreselijk dat ik nog op tijd ben...
[afbeelding]
De ene kant is van badstof, de andere kant is velour en de rafeltjes aan de onderkant zaten er al aan. Het is een formaat van een gastendoekje (met 2x deze afbeelding) en mijn moeder dacht dat het een setje was met pannenlappen er bij, die vind Cas ook vast wel lief
de kosten worden uiteraard allemaal vergoed
[afbeelding]
We hebben een heerlijke week op Kreta gehad en uiteraard heb ik er een dagtaak aan gehad, dat heb ik altijd aan winkelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:50 schreef moussy het volgende:wat lief!!!
![]()
Ik heb alleen je mail-adres niet meer, als je hem niet op fok wil hebben, kan je mij ook mailen hoor, moussy(apestaart)gmail.com
Het was toch niet een dagtaak he, je hebt toch nog wel genoten?!![]()
![]()
quote:
Ben blij dat je het zelf zegt!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:39 schreef moussy het volgende:
Hij slaapt wel erg apart viel me op tijdens het inbreken
Zijn nog gewoon bij de prenatal winkels te krijgen.. Hebben hem gisteren nog zien hangen bij de prenatal in assenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef jessie het volgende:
Foto van vorig jaar
[afbeelding]
Als iemand deze kroel ergens ziet. Geef asjeblieft een megagil. Ze kroelt nu al met de reservekroel en de oude is al foetsie. En de reserve wat dus eigenlijk geen reserve meer is, heeft ook geen lang leven meer. Bij difrax is die niet meer te krijgen jammer genoeg.
Hier...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef livelink het volgende:
Oblivion, waar ben je? Ik ben zo benieuwd of dit hem is.
http://www.label-label.com/dutch/quote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag laatst overigens ergens op internet een doekje dat rondom van labeltjes van verschillende materialen was voorzienDat hadden we eerder moeten hebben hier...
oh daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen. Zelfs precies dezelfde als op de foto.quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef coolbabe het volgende:
Het gaat om zo`n soort spuugdoekje
jij welquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef coolbabe het volgende:
14.90
EG je hebt geen mailadres in je profiel staan?
Jaaaa, dat is 'm. Ik had toch een partij zitten zoeken maar kon hem niet vinden.quote:
Djulian heeft die al een half jaar ofzo en kan niet meer zonder. Ik ga binnenkort nog 1 bestellen want hij slaapt met dat doekje.quote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag laatst overigens ergens op internet een doekje dat rondom van labeltjes van verschillende materialen was voorzienDat hadden we eerder moeten hebben hier...
Ik had een oud iemeeuw-adres in m`n profiel staan, je mailtje is dus niet binnen gekomenquote:
Christan duimt met een labeltje. We waren een keer op een rommelmarkt, hij was toen nog klein en zat in de buggy. Hij zat te jammeren omdat hij niet kon slapen. Oma kocht vlug ergens een beestje met labeltje voor een kwartje en binnen 2 minuten was ie in slaapquote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft die al een half jaar ofzo en kan niet meer zonder. Ik ga binnenkort nog 1 bestellen want hij slaapt met dat doekje.
Ik knipte de labels altijd overal vanaf, gewoonte geworden omdat Djen een hekel had aan die labels. Djulian gooide daarna het beestje de box uit en keek hem nooit meer aan. Toen hij bij mijn moeder een beestje had gekregen met label zat hij dus de hele tijd met dat label te spelen, toen op internet gaan zoeken en daar kwam dat doekje uit. Overdag wil hij hem niet, maar met slapen moet die overal mee.
Is het nu gelukt?quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik had een oud iemeeuw-adres in m`n profiel staan, je mailtje is dus niet binnen gekomen
M`n nieuwe staat er nu in
Neequote:
Ireth, volgens mij heb je dit berichtje gemist. Er staat een mooie koikarper in.quote:Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef Étoile het volgende:
Ireth: http://www.loroparqueshop.com/categoria.cfm?grupaje=1&idioma=eng&id=143
Het betalen via de site werkt nu niet, maar het is vast wel de moeite waard om even een mailtje te sturen!
Als die het is weet ik misschien wel waar Trui nog te koop isquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]
Is het deze? Komt van de site af van Happy Horse.
Die heeft Noah ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Lishe het volgende:
Wij zoeken een reserve Trui:
[afbeelding]
Het is een schaap van ongeveer 30 cm, van het merk Happy Horse. Vandaag wilden we een nieuwe kopen, maar ze waren op.
Wie o wie kent Trui en kan mij vertellen waar ze nog wel verkocht wordt? Of staat dit schaapje heel misschien ergens zielig in een hoek? Wij willen met alle liefde voor haar zorgen!Ik zal zo snel mogelijk een duidelijkere foto maken....
Ha, hiero de vriend van Lishe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]
Is het deze? Komt van de site af van Happy Horse.
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Het Prénatal Warenhuis in Rotterdam (Jan Kwakplaats) had ze een tijdje terug ook nog.
Kun je een duidelijkere foto plaatsen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:
Ha, hiero de vriend van Lishe.
Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
Volgens mij is het deze: http://www.marktplaats.nl(...)dieren/24168676.htmlquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ha, hiero de vriend van Lishe.
Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
Echt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)
Maar ik zie dat ik dus niet naar de prenatal hoef. .
Ik zal iig m'n ogen openhouden hier in de buurt
1 metrohalte verderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Echt?Als ik er nog eens een keer heen ga kom ik zeker langs!
"Woeffie"?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het knuffeltje is inmiddels terecht!
OE OE OE Iris haar favoriete knuffel! Mocht Jelief niet willen dan hou ik me aanbevolen.quote:
Ja ja ja!!! geweldig! dat is um!quote:
Helaas heeft niemand de echte "Woeffie" meer gevonden!quote:Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
"Woeffie"?
Heeft ze nu een "nieuwe" of is het orgineel weer boven water gekomen?
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef gargamel het volgende:
Beer van difrax pas gewoon door de brievenbus hoor, als je hem iig tussen twee kartonnetjes plakt. Zo krijg je een wat steviger pakje en de lucht wordt er ook meteen uitgeperst. Op deze manier gaat het pakje vrij gemakkelijk door de brievenbus.
Hij is terecht. In ieder geval bedankt voor de tipquote:Op maandag 17 juli 2006 11:25 schreef Troel het volgende:
Is Beer Bert al terecht? Anders even kijken naar het gratis pakketje verzenden (bovenste topic in V&A)
Ze is helaas uit de handelquote:Op maandag 17 juli 2006 11:24 schreef Noli. het volgende:
Word Poes Filou nog gewoon verkocht, of is ze uit de handel?
quote:Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ze is helaas uit de handel
Ik kan het doosje er wel uit halen maar het muziekje is juist hier zo'n succes. Heb ook Happy Horse al gemaild of het misschien mogelijk is er een andere sleutel bij te krijgen zodat we hem kunnen maken maar dat schijnt ook nogal moeilijk te gaan...
Dat is lichtelijk overdreven. Je kan er nog normaal dat huis wonen hoor!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:17 schreef melonovy het volgende:
Ik hoor net op Talpa dat de vrouw 3/4 van het huis in beslag heeft
Ireth, ik zag pas op Marktplaats iemand die er eentje aanbood, samen met 2 zakken knuffels, is dat dezelfde als die jij bedoeld?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef Ireth het volgende:
Iemand een AH bambi liggen??
Die van Suus is zo kapot geknuffeld dat ie op het punt staat omthoofd te worden. Hoofdkantoor gemaild van AH, geen exemplaren meer te krijgen. Op Marktplaats staat er 1, maar daar wordt niet op gereageerd als ik een mailtje stuur.
Het gaat om deze bambi
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou, toen wij Robin z'n knuffels op gingen halen was er anders nauwelijks plek om op de bank te zittenquote:Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef gargamel het volgende:
[..]
Dat is lichtelijk overdreven. Je kan er nog normaal dat huis wonen hoor!![]()
Dan had ze blijkbaar net opgeruimd toen ik kwam?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef Wennie het volgende:
[..]
Nou, toen wij Robin z'n knuffels op gingen halen was er anders nauwelijks plek om op de bank te zittenEn haar man vertelde ons dat er naast de spullen in de huiskamer en in de serre nog meer op zolder en in de slaapkamer stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |