abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 juli 2005 @ 22:45:56 #1
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28428038
Knuffel kwijt? Maak er hier melding van en wie weet helpt een andere user je aan een vervanger voor snufje, vlokje, peppie of Harry! Of wees voorbereid en zoek alvast naar een bodydouble!

Ik zoek een tweede Harry voor Maria! Een weekend zonder Harry leert namelijk dat het beter is als we Harry nooit echt kwijtraken...

Dit is 'ie:

Hij komt van Etos uit de Little Surprise-lijn en is gemaakt van een stofje dat in het begin heel gek, plakkerig aanvoelt.
Iemand een 2e Harry voor mij? Dank is groot!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 2 juli 2005 @ 23:16:07 #2
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28429153
http://www.knuffelkwijtsijt.nl/
probeer het daar eens Sugar, de link kwam ik ooit eens tegen en heb hem meteen in mijn favo's gezet... je weet maar nooit.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_28429345
sorry, heb geen Harry voor je maar ik vind 'm er wel heel leuk uitzien!
pi_28429365
offtopic en als je niets leukers te zeggen heb, reageer dan gewoon ff niet zeg.

[ Bericht 61% gewijzigd door Lois op 02-07-2005 23:23:30 ]
pi_28429414
ik vind 't wel een mooie naam! en bovendien is 't offtopic.
pi_28433788
Heel goed idee sugar!!!
Ik heb hem niet gezien, maar zal het onthouden!!
pi_28440617
* clauwheee ook een poging doet

Esmee haar 'vriendje':

We kunnen um al een tijdje nergens vinden...maar het zal een ramp zijn als ie ooit kwijt raakt en er geen nog-een-vriendje is!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_28454964
Genoemde linkjes had ik al eens eerder bezocht, ook geen resultaat..
  zondag 3 juli 2005 @ 21:17:08 #10
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_28455614
Wat een leuke knuffel, Clauwheee. Weet je iets van een merkje of waar hij indertijd gekocht is?

Ik heb net even op marktplaats gezocht naar Katja's favoriete knuffel, maar die kon ik gelukkig meteen bij bosjes vinden. Dus ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_28455786
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:17 schreef livelink het volgende:
Wat een leuke knuffel, Clauwheee. Weet je iets van een merkje of waar hij indertijd gekocht is?

Ik heb net even op marktplaats gezocht naar Katja's favoriete knuffel, maar die kon ik gelukkig meteen bij bosjes vinden. Dus ik hoef me gelukkig geen zorgen te maken.
Hij is van de gekleurde serie van tiamo, zo'n 2,5 jaar geleden gekocht..
pi_28455886
Kom op foto's mensen!
Hier liggen nog een aantal tiamo knuffels, van zo'n 5 jaar geleden.
Als we een klein manneke of meiske blij kunnen maken!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_28455931
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Kom op foto's mensen!

Maar niet die ik zoek, dus?
pi_28455988
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:25 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Maar niet die ik zoek, dus?
Nee, helaas...
Had 'm graag voor je gehad.
  maandag 4 juli 2005 @ 08:38:41 #15
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28466223
Als iemand mij kan helpen. Ik zoek voor Kelvin een tutpopje van Difrax.
Dat zijn van die losse popjes van badstof van ca. 10 a 15 cm groot.
Hij had een rode en die zijn we nu kwijt. Als iemand mij aan zo'n popje kan helpen (of 2)
dan zjn wij en vooral Kelvin erg blij.

Heb helaas geen foto maar op de site van Difrax staan ze er op, alleen dan in andere kleuren en die volstaan net aan.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 juli 2005 @ 08:45:36 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_28466267
Gelukkig hebben wij niet alleen Pais maar ook Nog een Pais, wat vorig jaar goed van pas kwam toen Pais een poosje ondergedoken zat (naar later bleek in een ambulance).

De beroemde foto van Nog een Pais met het broodje

Een extra Nog een Pais blijft welkom Pais en Nog een Pais komen bij het Kruidvat vandaan, een jaar of 4 geleden.

Ik blijf ook meekijken hier, we hebben zoveel knuffels dat we misschien wel iemand kunnen helpen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28466524
quote:
Op maandag 4 juli 2005 08:38 schreef gnoompje het volgende:
Als iemand mij kan helpen. Ik zoek voor Kelvin een tutpopje van Difrax.
Dat zijn van die losse popjes van badstof van ca. 10 a 15 cm groot.
Hij had een rode en die zijn we nu kwijt. Als iemand mij aan zo'n popje kan helpen (of 2)
dan zjn wij en vooral Kelvin erg blij.

Heb helaas geen foto maar op de site van Difrax staan ze er op, alleen dan in andere kleuren en die volstaan net aan.
die verkopen ze toch gewoon nog
pi_28466533
mijn oppaskind heeft ook een Harry, maar die doet ze niet weg vrees ik
pi_28466694
Sugar, is Harry al terug?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_28466762
Een tijdje terug zocht ik ook een stand-in van de favoriete knuffel van Jadey. Die is inmiddels wel gevonden maar wordt niet als volwaardig stand-in geaccepteerd. Beide knuffels worden besnuffeld en de andere wordt met een zwieper weggegooid. Dus niet alleen dezelfde knuffel is belangrijk, maar ook het geurtje.

Hebben jullie harry terug gekregen zondag?
  maandag 4 juli 2005 @ 09:49:05 #21
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28467106
Jaaa, we hebben Harry terug! Ze heeft meteen hele verhalen tegen hem gehouden, klonk zo schattig vanaf de achterbank! Ze sliep meteen weer zonder enig protest. Wat zo'n beest al niet kan doen, he?

Maar ehm, ikkepikkeporretje, hoeveel, hoeveel?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 4 juli 2005 @ 11:56:59 #22
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28470294
quote:
Op maandag 4 juli 2005 09:12 schreef ikkepikkeporretje het volgende:

[..]

die verkopen ze toch gewoon nog
Ja maar niet in de goede kleur. Terracotta-rood dus. Heb Difrax zelf ook al aangeschreven dat ik graag het popje in die kleur wil maar dan word ik doorverwezen naar de winkels want ja hij zit nog in het assortiment.
Als je dan terugmailt we willen geen roze wit of blauw maar terracotta-rood dan krijg je geen antwoord meer.

Dus als iemand er een heeft in het rood dan heb ik hier weer een vrolijk ventje want de stand-in witte is het toch niet helemaal.
pi_28471152
Gnoompje, ik heb wel zo'n popje geloof ik, want Dylan doet er toch niks mee.. zal wel even een foto maken en die dan hier posten om te kijken of het de goede is!
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  maandag 4 juli 2005 @ 12:26:49 #24
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28471459
Oeh DaanBanaantje Als je dat zou willen doen dan zou dat super zijn.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 4 juli 2005 @ 12:44:42 #25
13151 crew  Rewimo
pi_28472139
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef gnoompje het volgende:
Dus als iemand er een heeft in het rood dan heb ik hier weer een vrolijk ventje want de stand-in witte is het toch niet helemaal.
Als het niet lukt, kun je die witte misschien verven met textielverf? Hoe heet dat spul ook alweer, Dylon ofzo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_28472277
Ik zie alleen net dat mijn poppetje geen oogjes meer heeft en een rood/wit gestreepte muts heeft.. klopt dat?
  maandag 4 juli 2005 @ 12:50:33 #27
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28472390
Die is wel van difrax maar is hem ook niet.
dochtertje van vrienden van ons heeft die ook, geprobeerd maar werd weggeslingerd met een hard: NEE poppie.

Kelvin zijn popje was helemaal rood tot in het puntje van zijn mutsje,
maar in ieder geval thanks voor de moeite
pi_28472508
sorry!
  maandag 4 juli 2005 @ 19:32:52 #29
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_28486511
Sugar, ik ben hier even naar de Etos geweest, maar ze verkopen hier geen Little Surprise knuffels. Als ik precies wist welke het was, kon het wel besteld worden. Maar dat kan natuurlijk ook bij je eigen Etos.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_28509498
kijk eens bij de volgende site's:
www.marktplaats.nl (rubriek kinderen/knuffeldieren)
www.knuffelkwijtsijt.nl
www.knuffelkwijt.nl/forum
www.knuffelland.eigensite.nl
www.picturetrail.com/M@ris
www.picturetrail.com/knuffelsite
http://kwijteknuffels.eigensite.nl

De laatste 4 zijn 'knuffelzoekers' . Je kunt er ook je gezochte knuffel laten plaatsen zodat de vindkans groter wordt.

[ Bericht 1% gewijzigd door gargamel op 05-07-2005 13:38:30 ]
pi_28510123
Sugar ik heb volgens mij een harry gezien, vrijdag moet ik toch daar weer zijn als het hem is moet ik er dan 1tje meenemen voor je?
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 5 juli 2005 @ 14:14:10 #32
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28511185
Vanaf wanneer gaan ze knuffels ERG lief vinden? Noa heeft nog geen voorkeur voor een bepaalde knuffel en ik leg ook eigenlijk nooit knuffels in haar bed.
Als ik dit zo lees kan ik beter voorkomen dat ze die voorkeur krijgt, klopt dat?

(en sterkte met het vinden van de favorieten hier ;-) .. )
pi_28511770
Dat vroeg ik me ook al af, Myrthe heeft ook nog geen voorkeur.
Ze vindt alleen wel haar poppen leuk.
pi_28512129
Tja die voorkeur komt volgens mij pas veel te laat. Joshua begon pas knuffels leuk te vinden en echt te knuffelen toen hij 1 jaar was. Gelukkig hier geen voorkeur, maar ik heb wel een hele familie aan knuffels, dus als hij ooit een voorkeur heeft dan kan hij altijd nog 1 van de familie leden uitkiezen als de andere er niet meer is.
  † In Memoriam † dinsdag 5 juli 2005 @ 14:53:51 #35
81992 Githa
pi_28512541
Ik denk dat dat per kind verschilt....Jordy knuffelt echt met zijn giraffe zodra ik hem geef slaat hij zijn arm er omheen en duwt dan zijn neusje met gesloten oogjes in de nek van de Giraffe

Om te slapen geef ik hem ook wel eens een andere knuffel of gewoon een spuugdoek zodat hij niet alleen met de Giraffe kan slapen maar hij is toch wel duidelijk favoriet
pi_28512554
Als ik hier bij oppas-beebje van 8 maanden geen girafje geef bij het naar bed gaan, dan gaat ie huilen hoor! Die voorkeur is er daar al vroeg ingeprent.... wellicht omdat ze hem altijd met slapen DAT popje geven (gifgroen ding)
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28512660
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:53 schreef Githa het volgende:
Ik denk dat dat per kind verschilt....Jordy knuffelt echt met zijn giraffe zodra ik hem geef slaat hij zijn arm er omheen en duwt dan zijn neusje met gesloten oogjes in de nek van de Giraffe

Om te slapen geef ik hem ook wel eens een andere knuffel of gewoon een spuugdoek zodat hij niet alleen met de Giraffe kan slapen maar hij is toch wel duidelijk favoriet
Nouja wat ik net dus ook zei, zelfde verhaal hier
Ook zo'n uberlief gezicht hoe hij girafje vastpakt en er echt mee kroelt
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_28517479
het eerste jaar was Piet ook wel gek op sommige knuffels, maar die waren nog vrij goed inwisselbaar. als 't maar een lekker stofje was. de laatste tijd is dat pas echt veranderd. wel is hij ook erg geïnteresseerd in de knuffels van Anna. niet dat het haar veel uitmaakt maar als ik er haar een geef wil hij die ineens toch ook wel erg graag. Anna kan wel erg lief knuffelen al met sommige grote knuffels, en een paar kleine rammelknuffels doen 't hier goed als onderzoeksmateriaal. daar kan ze een hele tijd mee in dr handjes zitten en naar kijken.
pi_28522568
Foto van vorig jaar

Als iemand deze kroel ergens ziet. Geef asjeblieft een megagil. Ze kroelt nu al met de reservekroel en de oude is al foetsie. En de reserve wat dus eigenlijk geen reserve meer is, heeft ook geen lang leven meer. Bij difrax is die niet meer te krijgen jammer genoeg.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:45:04 #40
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28522801
Oeh, Bar, heel graag als je wilt!
En jouw info is ook geweldig, LadyS! Thanks.
pi_28522834
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 14:14 schreef Suzanna het volgende:
Vanaf wanneer gaan ze knuffels ERG lief vinden? Noa heeft nog geen voorkeur voor een bepaalde knuffel en ik leg ook eigenlijk nooit knuffels in haar bed.
Als ik dit zo lees kan ik beter voorkomen dat ze die voorkeur krijgt, klopt dat?

(en sterkte met het vinden van de favorieten hier ;-) .. )
Sven had altijd een voorkeur voor spuugdoekjes, ideaal Tot een maandje geleden ofzo (toen hij ziek was) toen kwam ineens Beer in beeld. En Beer is nu zijn grote vriend

Beer:

Alleen ... Probleem (eventueel ) .......
Ik weet dat ik Beer tijdens mijn zwangerschap heb gekocht bij Bart Smit, maar ik heb toen ook de etiketjes erafgeknipt. Geen idee welk merk Beer is dus

Ik hoop trouwens dat Beer een fase is en zonder spuugdoekjes kan hij nog steeds niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  dinsdag 5 juli 2005 @ 19:50:57 #42
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28522978
Noah heeft ook nog geen voorkeur, en als ik dit hier zo lees ga ik dat ook niet proberen te veranderen
Hij "knuffelt" wel wat met knuffels, maar als je dan een andere knuffel voor z'n neus houdt is die opeens veel interessanter
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_28523336
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:46 schreef easy-going het volgende:

[..]

Sven had altijd een voorkeur voor spuugdoekjes, ideaal Tot een maandje geleden ofzo (toen hij ziek was) toen kwam ineens Beer in beeld. En Beer is nu zijn grote vriend

Beer:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik weet dat ik Beer tijdens mijn zwangerschap heb gekocht bij Bart Smit, maar ik heb toen ook de etiketjes erafgeknipt. Geen idee welk merk Beer is dus

Ik hoop trouwens dat Beer een fase is en zonder spuugdoekjes kan hij nog steeds niet
Ppsst, nikky onze FA heeft een tijdlang bij Bart Smit gewerkt...
Misschien weet zij info over de beer...
pi_28524888
Thijs heeft in zijn bedje en echt alleen daar een ratje en een eendje liggen, die geef ik ook standaard mee naar de oppas als hij daar gaat logeren.

Sugar als ik in de stad ben en hij is er nog dan neem ik hem mee voor je en dan stuur ik je gelijk wel een mailtje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 juli 2005 @ 21:36:22 #45
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28526900
Wat een mazzel dat Saskia geen enkel favoriet speeltje of knuffeltje heeft, behalve een loopkar, maar die neemt ze nog net niet mee naar bed en alles waar ze achter kan duwen is best
pi_28527012
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een mazzel dat Saskia geen enkel favoriet speeltje of knuffeltje heeft
Had de mijne ook niet...
Tot vorig jaar. Net 4 geworden, blind van bambi...
Dus kan nog wel degelijk komen!
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:06:02 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28538920

Dit is hem dus ook niet, Gnoompje?
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:09:05 #48
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28538948
Deze wel, denk ik?
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:55:22 #49
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28539456
Ja ja die zijn het sugar alleen de terracottarood is eruit en de stand-inn witte is het nog net niet helemaal. Dit is de nieuwe kleurcollectie. maar helaas geen rood.
IIg heel erg bedankt voor de moeite. Er komt er hier binnenkort een stand-inn witte voor de stand-inn.
  woensdag 6 juli 2005 @ 08:58:35 #50
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28539506
Euhm gnoompje? Je bedoelt dat deze rooie op de foto het wel is? Of niet? Want dit is van marktplaats, oftewel: te koop.
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:04:18 #51
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28539604
als het de rode is die ik bedoel dan moeiot ik hem hebben. Maar hij komt op mij erg roze over vandaar dat ik dacht dat het de nieuwe collectie was. Zijn namelijk de lichtere versies van de v orige
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:05:19 #52
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28539627
Wat een schatjes zeg, die kleine poppetjes...

Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag.. en helaas kan die voorkeur nog steeds komen! (ook al is het erg lief...het is niet echt handig...)
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:12:52 #53
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28539732
quote:

[..]

Beer:

Ja maar, ja maar, ja maar, dat is Dirk!!!
Da's Léon zijn Dirk. Hij begint altijd helemaal te stralen als hij Dirk ziet.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:39:12 #54
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28540165
Gnoompje, dit is die advertentie op marktplaats!
pi_28540278
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:39 schreef Oblivion het volgende:
Had de mijne ook niet...
Tot vorig jaar. Net 4 geworden, blind van bambi...
Dus kan nog wel degelijk komen!
Deze dus...

Enne kom maar eens aan een double, deze is gekocht ooit in een ver verleden door oma...
Oma heeft 'm toen voor haarzelf gekocht...
En zoonlief heeft 'm ingepikt....
Oh en bambi is een meisje! Dat jullie het even weten.
Meneer staat er nu bij te grinniken... 'Oh das bambi!'
  woensdag 6 juli 2005 @ 10:20:31 #56
37150 livelink
pi_28540963
Oh, wat een lieve Bambi , ik kan me voorstellen dat dat een favoriet is.

Gnoompje, ik vind dat popje op de foto van Sugar echt rood, hoor. Ik hoop dat het de goede is.
pi_28544562
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:12 schreef dutchie het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, ja maar, dat is Dirk!!!
Da's Léon zijn Dirk. Hij begint altijd helemaal te stralen als hij Dirk ziet.

Weet jij van welk merk Beer aka Dirk is? Hier zit namelijk geeneen labeltje ofzo meer aan!
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:26:35 #58
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28544807
Ik vind dit een geweldig topic
kyllian heeft niet echt een voorkeur gelukkig en ik stik van de knuffels
maar helaas kan ik jullie niet helpen ben al de zolder op geweest
een bambi heb ik wel maar het is een hele andere en die ligt wel in zijn bed en bob en wendy en een knuffel van walibi en stampertje en dat was het als ik een verhaaltje voorlees van bambi knuffelt hij standaart met stampertje en bambi
maar ik hou mijn ogen open voor jullie
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:27:45 #59
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28547213
Gnoompje de kleuren worden over het algemeen wat fletser o foto's
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:54:06 #60
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28548357
ondertussen zelf marktplaats opgegaan en ben er 2 oranje tegen gekomen. Ben nu met een van hen in onderhandeling.

thanks to everybody.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:02:37 #61
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28548705
Easy, ik zal het eens aan mijn moeder vragen, hij heeft Dirk al ver voor zijn geboorte van haar gekregen.

....

Ze had Dirk ca. 2 jaar geleden gekocht vlak na de feestdagen in Sneek bij de Europatuin. Dus ik ben bang dat je daar ook niet al te veel aan hebt.

[ Bericht 55% gewijzigd door dutchie op 06-07-2005 14:10:45 ]
Als je niet lacht, ben je dood.
  Milf woensdag 6 juli 2005 @ 20:29:57 #62
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_28562744
quote:

[..]

Beer:

[afbeelding]

[afbeelding]

De beer is merkloos en kostte dacht ik iets van 6 of 12 euro ( er zijn er twee die op elkaar lijken.
In de bestelboeken stond hij als "beer met ruitje/strik". Ik denk alleen niet dat de kleinere filialen hem nu nog hebben aangezien het zomertijd is. Maar de grotere filialen vast nog wel.

Maar pin me er niet op vast. Ik werk er sinds 1 januari iniet meer. .
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_28562880
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 20:29 schreef nikky het volgende:

[..]

De beer is merkloos en kostte dacht ik iets van 6 of 12 euro ( er zijn er twee die op elkaar lijken.
In de bestelboeken stond hij als "beer met ruitje/strik". Ik denk alleen niet dat de kleinere filialen hem nu nog hebben aangezien het zomertijd is. Maar de grotere filialen vast nog wel.

Maar pin me er niet op vast. Ik werk er sinds 1 januari iniet meer. .
Ah, dankjewel voor je reactie
Ik zal Beer eens mee naar buiten nemen, en vragen bij de Bart Smit hier of ze hem nog herkennen, hij begint er met de dag gehechter aan te raken geloof ik
  donderdag 7 juli 2005 @ 22:27:46 #64
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_28604658
quote:
Op zondag 3 juli 2005 21:24 schreef Oblivion het volgende:
Kom op foto's mensen!
Zit daar ook een geel konijntje met groene broek bij?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_28606556
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 22:27 schreef Grijs het volgende:

[..]

Zit daar ook een geel konijntje met groene broek bij?
Ik heb even gekeken maar nee, helaas....
  donderdag 7 juli 2005 @ 23:23:44 #66
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_28607011
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik heb even gekeken maar nee, helaas....
Bedankt voor de moeite iig. Ik heb volgens mij een uniek exemplaar gekocht...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_28607106
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:23 schreef Grijs het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite iig. Ik heb volgens mij een uniek exemplaar gekocht...
Heb je wel al die sites afgestruind?
En heb je geen foto? Je weet maar nooit!
pi_28607404
Wij ook, geloof ik, er is ook nog steeds geen second van Esmee dr vriendje
pi_28607420
Joepie hoepie joepie

Grappig dit.
Wylllian van Jonnetje had dezelfde lievelingskroel als Bo. Aangezien wij een keer aan een reservekroel zijn gekomen via difrax tipte ik Jonnetje toen ze op zoek was naar een reserve kroel. Ze had toen de laatste En even later waren wij weer aan een nieuwe reservekroel toe Maar die waren er dus niet meer.
Nu blijkt dat sinds Jonnetje de reserve kroel heeft, Wyllian niet meer taalt naar die kroel en is overgestapt op wat hondjes en een tutje.
Dus ik mag de kroel overnemen van Jonnetje. Daar zijn Bo en ik natuurlijk erg blij mee
O ja alleen de oogjes had Wyllian er af gepeuterd. Klein sadistje in spe Maar die naaien we er wel weer op. Ben benieuwd naar Bo dr reaktie als er een pakketje komt
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28607843
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 23:33 schreef jessie het volgende:
Joepie hoepie joepie

Grappig dit.
Wylllian van Jonnetje had dezelfde lievelingskroel als Bo. Aangezien wij een keer aan een reservekroel zijn gekomen via difrax tipte ik Jonnetje toen ze op zoek was naar een reserve kroel. Ze had toen de laatste En even later waren wij weer aan een nieuwe reservekroel toe Maar die waren er dus niet meer.
Nu blijkt dat sinds Jonnetje de reserve kroel heeft, Wyllian niet meer taalt naar die kroel en is overgestapt op wat hondjes en een tutje.
Dus ik mag de kroel overnemen van Jonnetje. Daar zijn Bo en ik natuurlijk erg blij mee
O ja alleen de oogjes had Wyllian er af gepeuterd. Klein sadistje in spe
Whe he he he...
quote:
Maar die naaien we er wel weer op. Ben benieuwd naar Bo dr reaktie als er een pakketje komt
Ik ook! Ik ook!
Zet de camera maar standby.. We willen natuurlijk wel foto's zien..
W ~ H ~ T
pi_28608739
misschien eerst die oogjes erop naaien voor Bo 'm (z)onder ogen krijgt? anders kon 't wel es een minder vrolijke verrassing worden.

maar wat fijn dat je nu toch een reservekroel gevonden hebt. lang leve Fok! (en lief hoor van Wilyan dat ie 'm af wil staan ).
pi_28609492
quote:
Op zondag 3 juli 2005 12:34 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee ook een poging doet

Esmee haar 'vriendje':
[afbeelding]

We kunnen um al een tijdje nergens vinden...maar het zal een ramp zijn als ie ooit kwijt raakt en er geen nog-een-vriendje is!!
Ik denk dat ik hem heb gespot:
speurders.nl advertentie
Rechts onderin toch?

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 8 juli 2005 @ 00:17:39 #73
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_28609749
Dat heet links!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_28609847
erm ja, het is al laat links ja
It's all up to you
pi_28614876
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 00:11 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem heb gespot:
speurders.nl advertentie
Rechts onderin toch?

[afbeelding]
Dat is um!!!!!!!!
pi_28630409
Tearsong nog bedankt!! Ik heb gemaild en hoop zo dat het gaat lukken!! Ik laat het je weten!
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:32:14 #77
61800 Rottdog
pi_28641102
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:45 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Deze dus...

[afbeelding]

Enne kom maar eens aan een double, deze is gekocht ooit in een ver verleden door oma...
Oma heeft 'm toen voor haarzelf gekocht...
En zoonlief heeft 'm ingepikt....
Oh en bambi is een meisje! Dat jullie het even weten.
Meneer staat er nu bij te grinniken... 'Oh das bambi!'
Kwam Bambi tegen op Marktplaats

http://www.marktplaats.nl(...)feldieren/115539.htm
pi_28641220
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:32 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Kwam Bambi tegen op Marktplaats

http://www.marktplaats.nl(...)feldieren/115539.htm
Hij lijkt er heel erg op, maar is 'm niet...
Helaas...
Maar hij kan zonder bambi slapen hoor, dat hebben we hem ook aangeleerd.
Aangezien hij wat ouder is hebben we hem wel verteld dat als Bambi weg is, ook niet meer terug komt.
Hard he? Hij sleepte hem eerder overal naar toe en was bambi dus altijd zoek en nu blijft bambi op bed.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 23:39:43 #79
61800 Rottdog
pi_28641354
He jammer dacht al voor het geval je het topic niet opmerkt zal je even meelen.
Gelukkig dat hij dus als het ooit zou gebeuren zonder kan.
pi_28641427
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 23:39 schreef Rottdog het volgende:
He jammer dacht al voor het geval je het topic niet opmerkt zal je even meelen.
Gelukkig dat hij dus als het ooit zou gebeuren zonder kan.
Is zeker jammer, want als ie het wel was geweest had ik 'm zeker gehaald.
Bedankt voor het opletten in ieder geval!
pi_28650219
Het is gelukt Bedankt Tearsong voor de tip!
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 14:34:30 #82
7074 moussy
kuttekop
pi_28652480
Is er héél toevallig iemand die binnenkort naar Kreta gaat?

Cas heeft ook een stinklap, maar psies een gastendoekje die mijn moeder op Kreta gekocht heeft Ik heb er wel 2 en mijn moeder heeft de afgelopen keer wel vervangende meegenomen (deze waren goedkoper ) maar deze hebben een verkeerde print en die moet ie dus écht niet

Woensdag is Cas zn lap verloren en vandaag hebben we hem teruggevonden op de parkeerplaats onder een auto
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:08:19 #83
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_28653448
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 14:34 schreef moussy het volgende:
Is er héél toevallig iemand die binnenkort naar Kreta gaat?

Cas heeft ook een stinklap, maar psies een gastendoekje die mijn moeder op Kreta gekocht heeft Ik heb er wel 2 en mijn moeder heeft de afgelopen keer wel vervangende meegenomen (deze waren goedkoper ) maar deze hebben een verkeerde print en die moet ie dus écht niet

Woensdag is Cas zn lap verloren en vandaag hebben we hem teruggevonden op de parkeerplaats onder een auto
*meldt
Wij vertrekken as. woensdag, dus vertel maar hoe het eruit zag, dan zal ik moeite voor je doen!
-Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced-
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 15:09:07 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_28653474
Ik hou nu al van je Cas slaapt nu, dus zodra hij wakker is zal ik zn stinklap onder de scanner leggen!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 15:14:11 #85
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_28653594
Oke, je hebt nog de tijd tot woensdag hoor! Je mag het ook naar me mailen, dan stuur ik de foto alvast per mail naar mijn dochter. Zij loopt een half jaar stage op Kreta en dan kan zij vast zoeken voor je!
Oh ja, we komen donderdag 21 juli midden in de nacht weer terug op Schiphol, dus dan pas kan ik je laten weten of het gelukt is.

[ Bericht 9% gewijzigd door ikkemikke op 10-07-2005 11:06:16 (Mailadres weggehaald) ]
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 15:20:00 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_28653730
Nou, ik vestig mijn hoop nog even op jullie en anders ga ik iemand mailen in Chersonissos (of hoe je dat ook schrijft) die daar een appartementencomplex heeft. En anders moet Cas nog even wachten op een reserve tot we er zelf zijn volgens jaar.
pi_28656006
Jaaaaaaaaaaaaa
het pakketje is gekomen Jonnetje. En de oogjes er al op. Wat goed gedaan joh
Bo was er super super super blij.
Een pakje voor mij wat spannend zei ze
En toen ze t uitpakte. Oooooooooooooooooooooh mama kijk mijn (vooral dat mijn was lief ) nieuwe blauwe kroel

Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 9 juli 2005 @ 16:54:38 #88
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28656109
Oh die tweede foto
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:46:22 #89
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28663178
Wauw, wat heerlijk voor Bo! Die foto, ze lijkt zo aangeslagen door het 'wederzien' ! Wat gaaf, mede mogelijk gemaakt door het Knuffeldouble-topic!

Ik moet ook maar ens opzoek naar een reserve, want haar hondje is wel haar beste maatje in bed!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28663313
Myrthe heeft ook al een echte lievelingsknuffel. Het is een knalgroen doekje in de vorm van een blad, met een gat erin. In het gat zit een lieveheersbeestje Als ze het doekje niet heeft valt ze niet in slaap, zodra het doekje er is is het goed. Overigens slaapt ze overdag wél zonder het doekje. Maar ik moet ook maar eens op zoek naar een reserve.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:08:35 #91
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28665178
Moussy ik ga in september
mocht het niet lukken kan ik ook altijd kijken voor je..
en we kennen daar een hoop mensen dus wie weet
als je een foto hebt kan ik het alvast mailen naar hun dan kunnen hun al zoeken
pi_28665296
clauwheee: fijn! Was hij ook los te koop of moesten die andere knuffels erbij?

Jessie: geweldig, die foto's van Bo met haar nieuwe blauwe kroel
It's all up to you
pi_28665382
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 23:12 schreef TearSong het volgende:
clauwheee: fijn! Was hij ook los te koop of moesten die andere knuffels erbij?
Ik heb um los kunnen krijgen!! Nogmaals heel erg bedankt voor de tip, ook namens de mams van Esmee
  † In Memoriam † zaterdag 9 juli 2005 @ 23:18:50 #94
43556 miss_dynastie
pi_28665497
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 16:51 schreef jessie het volgende:
Die wangetjes
  zaterdag 9 juli 2005 @ 23:20:10 #95
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28665554
Bo geweldige foto's zeg en wat fijn dat je weer een kroel hebt
geweldig topic
  Hoofdredactie Fotografie zondag 10 juli 2005 @ 12:46:21 #96
95752 crew  Chell
Kluns
pi_28678193
Bo
Wat goed!

Geweldig dat er inderdaad echt reserveknuffels gevonden worden door dit topic!
pi_28731493
Beetje late reactie.. Kan nu pas even reageren..

Maar !

En wat snel trouwens!
Ik had verwacht dat ie pas maandags zou komen..

(Trouwens Michiel heeft de kaart uitgezocht en geschreven )
W ~ H ~ T
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:09:15 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28745957
We hebben een 2e Harry!!!
We noemen hem Barry!
En ik zal straks een foto maken, want jeeminee, wat is dat beest nog wollig, schoon, zacht en reukloos!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:13:15 #99
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28746052
bij mijn neefje werkte de knuffeldouble dus niet. Mijn schoonbroer had in de states een precies dezelfde snoopy besteld maar de oude was al te ver versleten waardoor het meteen opviel en de reserve was meteen pappa's snoopy

dit niet om julie te pesten/op stange te jagen of wat dan ook maar iig om te waarschuwen dat dat dus ook kan
pi_28755083
tijdig afwisselen dus. hier gebruiken we Broertje Poef (de double van Beertje Poef) als Beertje Poef in de was zit (en vice versa). Piet heeft nu een paar keer beide exemplaren tegelijk in handen gehad en is dan altijd helemaal uitgelaten. nóg een Poef! vandaag noemde hij Broertje Poef 'Baby Poef'.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 23:48:01 #101
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_28755185
Eigenlijk moet je meteen als je merkt dat ze een voorkeur hebben op zoek gaan naar een tweede, hier hebben wij een compleet aangevreten giraffe van Bristol...Zelfs al zou ik nog een tweede vinden, dan lijkt ie er zelfs niet meer op.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:03:23 #102
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28759879
Ik dacht echt dat Harry al zo donker, plat en "geknuffeld" was van origine... Maria houdt nóg meer van hem dan we dachten, ze blijkt hem echt te knuffelen, af te lebberen en te pletten! Bewijs: Barry!
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:11:35 #103
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28759938
klein kleurverschil maar, toch accepteerd ze barry wel gewoon?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juli 2005 @ 08:16:27 #104
13151 crew  Rewimo
pi_28759973
Nog-een-Harry

't Is ongeveer hetzelfde effect als Pais en Nog-een-Pais. Ik zal die twee ook eens samen op de foto zetten
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:16:48 #105
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28759977
Ze vindt hem grappig! En hij mag mee met Harry in bed.
Maar dat kleurverschil is dus hoe Harry ook wás, hè? Harry is gewoon smerig!
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:18:48 #106
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28759993
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef Sugar het volgende:
Ze vindt hem grappig! En hij mag mee met Harry in bed.
Maar dat kleurverschil is dus hoe Harry ook wás, hè? Harry is gewoon smerig!
Een smerig waarbij wasmachines helaas meestal niet meer helpen
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:22:01 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28760021
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 08:18 schreef Magneet het volgende:
Een smerig waarbij wasmachines helaas meestal niet meer helpen
Niet eens geprobeerd nog. Durf niet, vanwege geurtje en kleurtje...
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:24:06 #108
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28760046
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 08:22 schreef Sugar het volgende:

[..]

Niet eens geprobeerd nog. Durf niet, vanwege geurtje en kleurtje...
kan ik je geen ongelijk in geven hoor want je haalt wel het vuil eruit maar he grauwe lukt echt nooit meer volgens mij
  woensdag 13 juli 2005 @ 08:24:43 #109
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_28760051
en zowiezo is het nu nog lastig uitleggen aan Maria dat haar knuffel even in "bad" moet
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juli 2005 @ 08:26:30 #110
13151 crew  Rewimo
pi_28760069
Toch wel doen hoor, Sugar. Ik heb Christan er juist vanaf het begin aan gewend dat Pais af en toe een rondje in de wasmachine moet maken. Hij maakt er geen probleem van.
pi_28760131
quote:
Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef gnoompje het volgende:
Ja maar niet in de goede kleur. Terracotta-rood dus. Heb Difrax zelf ook al aangeschreven dat ik graag het popje in die kleur wil maar dan word ik doorverwezen naar de winkels want ja hij zit nog in het assortiment.
Als je dan terugmailt we willen geen roze wit of blauw maar terracotta-rood dan krijg je geen antwoord meer.

euh.. volgens mij heb ik die terracota rode nog ergens, of wilde je nu juist wel de rode?! im confused

[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2005 09:05:27 ]
pi_28760428
deze heb ik i.e.g hier liggen:

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2005 09:02:17 ]
pi_28760629
Harry en Barry
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:13:44 #114
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28760677
logician dat is hem.
Je bent fantastisch.
Wat wil je er voor hebben????
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:18:00 #115
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28760740
Noa heeft kroeldoeken (hydrofielluires ) en die stop ik regelmatig in de wasmachine en geef dan een schone aan haar. Eigenlijk vindt Noa dat ook nooit een probleem... (maar natuurlijk kun je knuffels niet zo vaak wassen als hydrofielluiers, die zijn echt onverwoestbaar!)

Jessie, wat een überschattige foto van Bo... Te lief gewoon!
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:19:33 #116
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28760762
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef gnoompje het volgende:
logician dat is hem.
Je bent fantastisch.
Oeh...hoog beginnen, Logician... volgens mij istie heel wat waard!
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:23:00 #117
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28760809
voor een klein ventje hier is dat popje alles waard.
Hij zag net de foto en begon gelijk te huilen poppie, poooppiieeeee!
Hij heeft momenteel een witte maar die werd resoluut aan de kant gegooid want hij wil zijn rode.
pi_28760853
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef gnoompje het volgende:
logician dat is hem.
Je bent fantastisch.
niets natuurlijk!
pi_28760874
ik dacht echt even dat ik de verkeerde had, omdat ik er niet uit kwam of je nou deze terracotta wilde of juist niet had echt serieus bijna mijn post gewist, gelukkig niet dus

ps: chantaldijk@home.nl of msn: mducarmo@hotmail.com
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:29:59 #120
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28760906
ik heb je adres opgeschreven
pi_28760920
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:29 schreef gnoompje het volgende:
ik heb je adres opgeschreven
Ik zal meneer gnoom eens in de wasmachine doen, zodat hij lekker schoon is als hij bij zijn nieuwe eigenaar aankomt

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2005 09:32:01 ]
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:32:18 #122
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28760939
mailtje is al onderweg
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:34:57 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_28760980
Logi, je weet wel hoe ik over je denk, maar je wordt alleen maar topper
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_28760993
en terug
pi_28760999
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:34 schreef Troel het volgende:
ga eens gauw terug in je mand jij
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:38:20 #126
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28761041
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:34 schreef Troel het volgende:
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:39:07 #127
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28761053
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:30 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik zal meneer gnoom eens in de wasmachine doen, zodat hij lekker schoon is als hij bij zijn nieuwe eigenaar aankomt
Je hebt wederom mail. van Kelvin
pi_28761097
Komt helemaal goed
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:42:31 #129
35189 Troel
scherp en bot
pi_28761118
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:38 schreef Sugar het volgende:

[..]

Nee ik ben niet verliefd op d'r
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:44:29 #130
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28761152
toppie. Ik zie hem vanzelf verschijnen. Zodra hij binnen is zal ik hier even een foto neerzetten van Kelvin met nieuwe poppie
  woensdag 13 juli 2005 @ 09:45:06 #131
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28761167
en nu ben ik weer weg ff douchen weet het geheel offtopic
pi_28761290
ik ga weer terug naar mijn oppaskindjes en eigen kindjes
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 10:13:36 #133
7074 moussy
kuttekop
pi_28761672
Ik hoop vreselijk dat ik nog op tijd ben...

De ene kant is van badstof, de andere kant is velour en de rafeltjes aan de onderkant zaten er al aan. Het is een formaat van een gastendoekje (met 2x deze afbeelding) en mijn moeder dacht dat het een setje was met pannenlappen er bij, die vind Cas ook vast wel lief
de kosten worden uiteraard allemaal vergoed

[ Bericht 25% gewijzigd door moussy op 13-07-2005 10:21:47 ]
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:29:18 #134
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_28761980
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:13 schreef moussy het volgende:
Ik hoop vreselijk dat ik nog op tijd ben...

[afbeelding]

De ene kant is van badstof, de andere kant is velour en de rafeltjes aan de onderkant zaten er al aan. Het is een formaat van een gastendoekje (met 2x deze afbeelding) en mijn moeder dacht dat het een setje was met pannenlappen er bij, die vind Cas ook vast wel lief
de kosten worden uiteraard allemaal vergoed

[afbeelding]
Ach wat lief , voor zo'n ventje ga ik mijn uiterste best doen hoor! Dus ja, je was nog prima op tijd. Als we terug zijn, laat ik het direct weten (uiterlijk donderdag 21 juli). Tot over een week dan maar, wij zoeken de hitte, maar vooral onze dochter op Kreta op!
  † In Memoriam † woensdag 13 juli 2005 @ 10:31:42 #135
7074 moussy
kuttekop
pi_28762015
ikkemikke bedankt alvast en heel veel plezier bij jullie dochter
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:33:42 #136
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_28762060
Dank je wel (en nu sluit ik echt af!) Toedels.....
pi_28762385
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 09:42 schreef Troel het volgende:
Nee ik ben niet verliefd op d'r
niet eens?

[/offtopic]
  woensdag 13 juli 2005 @ 10:50:15 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_28762400
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 10:49 schreef Logician het volgende:

[..]

niet eens?

[/offtopic]
Nee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_28762626
Nog-een-vriendje zat net bij de post
  woensdag 13 juli 2005 @ 11:46:41 #140
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28763959
Cool clauwheee!!!
pi_28774133
Het knuffeltje zit op de post! Als het goed is hij er morgen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 12:53:22 #142
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_28827769
even speciaal voor logician.

Hij is er en hij is er erg blij mee.

tadaa Kelvin met zijn poppie. Heel erg bedankt!

[ Bericht 24% gewijzigd door gnoompje op 15-07-2005 12:55:17 (verkeerde foto) ]
pi_28827800
oh gelukkig! ik was al bang dat hij kwijt was in de post

veel plezier er mee Kelvin!
pi_28833639
clauwheee: goed dat het allemaal gelukt is!

Gnoompje, Logician en Kelvin:
It's all up to you
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 16:37:42 #145
81992 Githa
pi_28835067
Wat een geweldig topic is dit ....allemaal blije kindjes
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:40:53 #146
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28841278
dat koppie van kelvin geweldig
super topic dit
  † In Memoriam † vrijdag 15 juli 2005 @ 21:45:45 #147
7074 moussy
kuttekop
pi_28843115
Kan niemand dit aanmelden als schouderklopjes topic? Er worden hier kindjes zielsgelukkig gemaakt
  vrijdag 22 juli 2005 @ 09:41:23 #148
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_29032227
@moussy
Inmiddels zijn wij weer terug in het herfstige Nederland, wat een weer hier zeg in vergelijking met het warme Kreta!
Ik heb ook een doek voor je gevonden, maar ook hier staat een andere afbeelding op. Jouw scan had ik uitgeprint en meegenomen naar diverse winkels, doch dezelfde print is niet meer te vinden!
Tenminste niet door mij (en ik heb heel wat winkels gehad!)
Toch heb ik deze voor je meegenomen en ik wil hem graag naar Cas opsturen. Moet je maar zien of hij hem accepteert.
En het is een cadeautje van mijn dochter op Kreta voor Cas, dus nee, je mag hem NIET betalen
Mail je me even je adres?
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 09:50:26 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_29032386
wat lief!!!

Ik heb alleen je mail-adres niet meer, als je hem niet op fok wil hebben, kan je mij ook mailen hoor, moussy(apestaart)gmail.com

Het was toch niet een dagtaak he, je hebt toch nog wel genoten?!

vrijdag 22 juli 2005 @ 09:55:14 #150
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_29032465
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 09:50 schreef moussy het volgende:
wat lief!!!

Ik heb alleen je mail-adres niet meer, als je hem niet op fok wil hebben, kan je mij ook mailen hoor, moussy(apestaart)gmail.com

Het was toch niet een dagtaak he, je hebt toch nog wel genoten?!

We hebben een heerlijke week op Kreta gehad en uiteraard heb ik er een dagtaak aan gehad, dat heb ik altijd aan winkelen
Ik stuur hem zo snel mogelijk naar je toe en dan hoor (of liever zie) ik het wel als de doek is goedgekeurd (of niet natuurlijk!)

[ Bericht 4% gewijzigd door ikkemikke op 22-07-2005 10:31:21 (Emailadres weggehaald) ]
  † In Memoriam † vrijdag 22 juli 2005 @ 10:17:46 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_29032872
hebbes, ik ga je ff mailen
  vrijdag 22 juli 2005 @ 11:19:48 #152
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29034361
wat spannend dit hopelijk vind cas het geweldig ...
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 15:21:40 #153
7074 moussy
kuttekop
pi_29142789
Tadaaaaaaaaa

dinsdag 26 juli 2005 @ 15:30:22 #154
35972 ikkemikke
*lurken is mijn hobby*
pi_29143078
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:21 schreef moussy het volgende:
Tadaaaaaaaaa

[afbeelding]

De tranen springen me weer in de ogen! Je wordt hier toch gewoon helemaal emo van
Geweldig, alweer een klein, lief jongetje gelukkig! Op naar de volgende!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 juli 2005 @ 15:33:59 #155
13151 crew  Rewimo
pi_29143171
Aw... Cas
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2005 @ 15:39:35 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_29143327
Hij slaapt wel erg apart viel me op tijdens het inbreken

De eerste ontmoeting met het doekje beloofde niet veel goeds hoor... Ik probeerde hem aan te moedigen nadat hij er naar gekeken had, maar niet reageerde, maar dat werkte niet. De nodige bah en blehhhh incl tong en werden uitgesproken en het doekie werd door de kamer geslingerd. Tot hij naar bed ging en ik zei dat ie zn doekje maar moest pakken. Hij ad hét doekie en zijn eigen doekie onder zn arm
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:42:11 #157
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29143397
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:39 schreef moussy het volgende:
Hij slaapt wel erg apart viel me op tijdens het inbreken
Ben blij dat je het zelf zegt!
Ik moest zoeken naar Cas, wist niet wat ik nou aan het bekijken was. Maar heb hem gevonden!

Geweldig dat het doekie nu toch geaccepteerd is!
  woensdag 3 augustus 2005 @ 21:28:30 #158
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29405382
Ik roep jullie hulp in het zoontje van mijn neef heeft deze knuffel

ik weet niet waar hij gekocht is ofzo
hopelijk heeft iemand heb die er niks meer mee doet
want hun 2en zijn onafscheidelijk
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 augustus 2005 @ 21:53:00 #159
13151 crew  Rewimo
pi_29406248
Tiamo knuffels zijn op zich overal verkrijgbaar. Importeur of fabrikant al geprobeerd?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 09:05:39 #160
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_29417346
@ babyfeet.

Helaas kan ik je niet helpen. Ik heb van die zelfde serie een muis liggen. Ook de zelfde kleur maar dan grijze lettertjes bij de opdruk. En Hug Me ipv Love Me.

dit is hem

donderdag 4 augustus 2005 @ 09:09:18 #161
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_29417417
als je hem wilt hebben dan hou ik hem apart voor je
  donderdag 4 augustus 2005 @ 10:24:41 #162
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29418866
gnoompje ik zoek nog ff verder ook al is het moeilijk maar als ik hem niet kan vinden heel erg graag
pi_29419082
Babyfeet je zou eigenlijk even moeten mailen naar de aanbieder van deze advertentie. Ze heeft meerdere advertenties met diverse (zo te zien nieuwe) Tiamo knuffels, dus wie weet heeft zij er ergens 1 liggen?
  donderdag 4 augustus 2005 @ 14:42:43 #164
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_29423432
is goed ik hou hem apart voor je dan blijft hij ook lekker schoon.
Hij staat bij Kelvin in bed en die keek er niet naar sinds vanochtend dat ik je post las.
Hij is hem nu alweer vergeten trouwens.
Dus mocht je er geen vinden dan kan hj jou kant op vind ik.
  maandag 8 augustus 2005 @ 13:44:49 #165
61800 Rottdog
pi_29502330
Zat weer is tussen de knuffels van Marktplaats op zoek naar een Diddl met fotolijstje kom ik daar een bambi tegen

Oblivion is dit hem
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=kinderen&u=knuffeldieren&ID=120392

Je weet het maar nooit
  woensdag 10 augustus 2005 @ 18:53:23 #166
37150 livelink
pi_29542869
Oblivion, waar ben je? Ik ben zo benieuwd of dit hem is.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 20:14:53 #167
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_29897803
Ik zoek een stand-in voor deze;

Baby's nieuwe grote liefde, en uiteraard al uit de collectie bij Prenatal .
Heeft iemand toevallig zo'n beertje liggen? Kosten worden uiteraard vergoed!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 21:18:14 #168
37150 livelink
pi_29900022
Baby heeft wel smaak! Ik vind hem erg leuk.
pi_29985734
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 19:39 schreef jessie het volgende:
Foto van vorig jaar
[afbeelding]

Als iemand deze kroel ergens ziet. Geef asjeblieft een megagil. Ze kroelt nu al met de reservekroel en de oude is al foetsie. En de reserve wat dus eigenlijk geen reserve meer is, heeft ook geen lang leven meer. Bij difrax is die niet meer te krijgen jammer genoeg.
Zijn nog gewoon bij de prenatal winkels te krijgen.. Hebben hem gisteren nog zien hangen bij de prenatal in assen
A.C.A.B
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:34:57 #170
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30006410
Echt waar??? Prenatal meldde mij namelijk dat ze niet meer verkrijgbaar waren!
Dat zou hartstikke mooi zijn.
*prenatal in Assen bellen gaat*
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:36:22 #171
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_30006446
Ahum, of ik lees eerst ff wat er staat .
pi_30748853
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 18:53 schreef livelink het volgende:
Oblivion, waar ben je? Ik ben zo benieuwd of dit hem is.
Hier...

Het is 'm niet, helaas....
Ik denk ook niet dat ie meer te vinden is.
Daarom mag hij het huis niet meer uit.
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:25:52 #173
37150 livelink
pi_30770993
Jammer, Oblivion. Je Bambi is dus echt zeldzaam, maar wie weet wat Rottdog nog tegenkomt.
  † In Memoriam † dinsdag 1 november 2005 @ 22:00:35 #174
81992 Githa
pi_31880258
Op verzoek even een fotootje, als het de goeie is hoor ik het wel

Het merk is idd little suprise!

Edit: jaaaaaah we hebben een match!
Zo'n leuk topic dit weer een kindje blij

[ Bericht 40% gewijzigd door Githa op 02-11-2005 22:18:13 ]
  maandag 26 december 2005 @ 00:44:14 #175
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33405215
Ik ben op zoek naar spuugdoekjes van Kruidvat/Trekpleister. De zogenaamde bambino/funnybunny doekjes. Meneer de jongste slaapt altijd met een labeltjes hiervan in zijn mond en kan absoluut niet zonder. Nu heeft hij helaas al zijn lappies tot op de draar versleten en de kruidvat/trekpleister verkopen ze niet meer nieuw
Heeft iemand hier nog exemplaren met een heel labeltje over?
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_33406844
heb je er toevallig een (vage) foto van???

Ik heb wel een aantal doekjes liggen, maar op dit tijdstip slaapt Jeremy en kan ik niet in zijn kast om er een foto van te maken. Weet dus niet od ik de doekjes heb die je bedoelt.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
  † In Memoriam † maandag 26 december 2005 @ 10:22:27 #177
81992 Githa
pi_33409381
Zijn dat die doekjes met op de label 'funnies' met twee konijntjes Knuf & Ko op de hoek geborduurd ????

Dan heb ik er namelijk 2 voor je een met een lime groen/blauw stiksel en een in het bruin.
  maandag 26 december 2005 @ 12:28:37 #178
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33411446
Voglens mij heb ik er nog wel een paar Coolbabe, zal later vandaag ff kijken (Saskia slaapt en ze liggen in de commode)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 26 december 2005 @ 12:45:07 #179
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_33411817
Kansloos waarschijnlijk, maar toevallig iemand nog een Koi-karper afkomstig van het loropark op Tenerife liggen.

Na een spugend kind en een rondje wasmachine is het meer een dood-karper geworden

(niet voor mij of Suus overigens, maar voor het kindje van mijn vriendin)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 26 december 2005 @ 14:02:16 #180
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33413638
Het gaat om zo`n soort spuugdoekje

Met zo`n labeltje

Die van het kruidvat en trekpleister verschillen in formaat maar dat geeft niet, het gaat eigenlijk alleen om het labeltje
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 26 december 2005 @ 14:07:13 #181
3011 E.T.
pi_33413761
Ik heb ze hier net ff opgezocht, maar de doekjes van 't kruidvat (die van 2 jaar geleden iig) hebben niet zo'n labeltje.. Hier zit alleen een labeltje aan waarop staat 100% katoen One Size.
het is iig geen dubbel labeltje.

Kan je dus helaas niet helpen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 december 2005 @ 14:14:01 #182
13151 crew  Rewimo
pi_33413949
Ik zag laatst overigens ergens op internet een doekje dat rondom van labeltjes van verschillende materialen was voorzien Dat hadden we eerder moeten hebben hier...
  maandag 26 december 2005 @ 14:14:52 #183
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33413970
Dat zou wel een uitkomst zijn, als hij dan een labeltje heeft gesloopt kan hij een andere uitzoeken
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 december 2005 @ 14:19:23 #184
13151 crew  Rewimo
pi_33414082
Ja precies
pi_33414146
Ireth: http://www.loroparqueshop.com/categoria.cfm?grupaje=1&idioma=eng&id=143
Het betalen via de site werkt nu niet, maar het is vast wel de moeite waard om even een mailtje te sturen!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33414506
Coolbabe :

ik heb er 2 voor je, Sven is hemadoekjesjunk, deze negeert hij
  maandag 26 december 2005 @ 15:27:19 #187
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33415667
jeeeeeej
pi_33415782
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik zag laatst overigens ergens op internet een doekje dat rondom van labeltjes van verschillende materialen was voorzien Dat hadden we eerder moeten hebben hier...
http://www.label-label.com/dutch/
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 26 december 2005 @ 15:33:40 #189
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33415824
14.90
EG je hebt geen mailadres in je profiel staan?
pi_33417197
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef coolbabe het volgende:
Het gaat om zo`n soort spuugdoekje
oh daar heb ik er ook nog wel een paar van liggen. Zelfs precies dezelfde als op de foto.
Ik zie dat er ook al anderen zijn die ze ook hebben, maar als je ze nog nodig hebt moet je het maar even zeggen hoor!

(hier zijn de labeltjes ook favoriet overigens, alleen dan die van de knuffelpopjes en niet die van de spuuglapjes..)
It's all up to you
  maandag 26 december 2005 @ 16:45:42 #191
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33417249
Tearsong, hoe meer hoe beter! Hij hád er 12
pi_33417601
Ik heb er 5. Mail je adres maar even door en dan gaan ze op de post
It's all up to you
pi_33419442
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef coolbabe het volgende:
14.90
EG je hebt geen mailadres in je profiel staan?
jij wel
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 26 december 2005 @ 21:24:57 #194
13151 crew  Rewimo
pi_33422478
quote:
Jaaaa, dat is 'm. Ik had toch een partij zitten zoeken maar kon hem niet vinden.
pi_33422632
O die is leuk zeg!!!! Doet me denken aan mijn eerste zelfgemaakte doekje voor Bo. Ik heb toen zelf van al t speelgoed de labeltjes geknipt en dit aan een zakdoekje genaaid. Vond ze helemaal geweldig als baby!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33425408
Jessie, daar had je direct patent op aan moeten vragen !!
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_33425629
Ja Miss-Take, daar dacht ik ook aan toen ik ze zag
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33426031
Ik heb er ook vaak aan gedacht om zoiets te doen inderdaad. Maar dan een soort plastic ring met allemaal labeltjes eraan aangezien Tomas dus niet dol is op spuuglapjes. Of een knuffelpopje met allemaal labeltjes aan de onderkant.

Als je af en toe ziet hoeveel moeite hij doet om aan alles het labeltje te vinden en het vervolgens in z'n mond te stoppen....
It's all up to you
pi_33426091
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef Rewimo het volgende:
Djulian heeft die al een half jaar ofzo en kan niet meer zonder. Ik ga binnenkort nog 1 bestellen want hij slaapt met dat doekje.

Ik knipte de labels altijd overal vanaf, gewoonte geworden omdat Djen een hekel had aan die labels. Djulian gooide daarna het beestje de box uit en keek hem nooit meer aan. Toen hij bij mijn moeder een beestje had gekregen met label zat hij dus de hele tijd met dat label te spelen, toen op internet gaan zoeken en daar kwam dat doekje uit. Overdag wil hij hem niet, maar met slapen moet die overal mee.
  maandag 26 december 2005 @ 23:43:10 #200
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33426471
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:56 schreef easy-going het volgende:

[..]

jij wel
Ik had een oud iemeeuw-adres in m`n profiel staan, je mailtje is dus niet binnen gekomen
M`n nieuwe staat er nu in
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 december 2005 @ 13:40:14 #201
13151 crew  Rewimo
pi_33437865
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Anitra het volgende:
Djulian heeft die al een half jaar ofzo en kan niet meer zonder. Ik ga binnenkort nog 1 bestellen want hij slaapt met dat doekje.

Ik knipte de labels altijd overal vanaf, gewoonte geworden omdat Djen een hekel had aan die labels. Djulian gooide daarna het beestje de box uit en keek hem nooit meer aan. Toen hij bij mijn moeder een beestje had gekregen met label zat hij dus de hele tijd met dat label te spelen, toen op internet gaan zoeken en daar kwam dat doekje uit. Overdag wil hij hem niet, maar met slapen moet die overal mee.
Christan duimt met een labeltje. We waren een keer op een rommelmarkt, hij was toen nog klein en zat in de buggy. Hij zat te jammeren omdat hij niet kon slapen. Oma kocht vlug ergens een beestje met labeltje voor een kwartje en binnen 2 minuten was ie in slaap Hier gaan de labeltjes dus ook beslist niet weg. Zelfs een handdoek of T-shirt deed de truc als het nodig was Wat er áán het labeltje zit is niet van belang
pi_33438710
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Ik had een oud iemeeuw-adres in m`n profiel staan, je mailtje is dus niet binnen gekomen
M`n nieuwe staat er nu in
Is het nu gelukt?
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:22:03 #203
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33456621
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef easy-going het volgende:

[..]

Is het nu gelukt?
Nee
pi_33456700
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 23:22 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Nee
ff snel dan: **poef**
  dinsdag 27 december 2005 @ 23:26:50 #205
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33456748
hebbes!
  woensdag 28 december 2005 @ 20:03:59 #206
37150 livelink
pi_33480352
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:21 schreef Étoile het volgende:
Ireth: http://www.loroparqueshop.com/categoria.cfm?grupaje=1&idioma=eng&id=143
Het betalen via de site werkt nu niet, maar het is vast wel de moeite waard om even een mailtje te sturen!
Ireth, volgens mij heb je dit berichtje gemist. Er staat een mooie koikarper in.
pi_33500766
Coolbabe, ik weet niet of mijn mailtje gisteren nog aangekomen is, maar Sven heeft net hoogst persoonlijk een envelop met 2 doekjes in de brievenbus gemikt
  donderdag 29 december 2005 @ 12:30:45 #208
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33500992
Mailtje was niet aangekomen
Maarre...dank jullie wel!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 22:27:29 #209
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_33814740
Een tukkie doen in je buggie,
en terwijl je in de stad loopt gebeurt het zonder te merken: knuffel 'Woeffie' is kwijt!
Het gebeurde mijn nichtje van 2 vandaag!

Het betreft een klein bruin hondje, van heeel zacht aaibaar materiaal!
Het is van de AnnaPlushClub in Leiden, dat staat ook op het etiket,
net als het adres en de postcode: Le Pooleweg 7 - 2314 XT Leiden

Als je iemand kent, die dit hondje heeft laat het me dan even weten..
Er is op internet een soort gelijke te vinden, maar dat is hem NIET!!
De oren zijn veel groter!!

Op de foto is het origineel te zien, deze is nog op 2e kerstdag genomen!

Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 19:56:10 #210
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35689380
Wij zoeken een reserve Trui:

Het is een schaap van ongeveer 30 cm, van het merk Happy Horse. Vandaag wilden we een nieuwe kopen, maar ze waren op .
Wie o wie kent Trui en kan mij vertellen waar ze nog wel verkocht wordt? Of staat dit schaapje heel misschien ergens zielig in een hoek? Wij willen met alle liefde voor haar zorgen! Ik zal zo snel mogelijk een duidelijkere foto maken....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_35689595

Is het deze? Komt van de site af van Happy Horse.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 20:04:23 #212
13151 crew  Rewimo
pi_35689621
Christan heeft heel veel schaapjes, misschien kan een betere foto helpen om Trui nader te identificeren
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 20:05:38 #213
13151 crew  Rewimo
pi_35689661
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]

Als die het is weet ik misschien wel waar Trui nog te koop is Christan heeft deze in mini-uitvoering en ook het mega-model
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:08:26 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35689768
Het Prénatal Warenhuis in Rotterdam (Jan Kwakplaats) had ze een tijdje terug ook nog.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 20:09:00 #215
13151 crew  Rewimo
pi_35689783

Dit is de grote Die fungeert als hoofdkussen
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:11:46 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35689873
Die grote is gaaf trouwens!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 20:12:56 #217
13151 crew  Rewimo
pi_35689914
Die is nu dus ook mee uit logeren Morgen weer een auto vol schaap mee naar huis
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:30:48 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_35690425
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:56 schreef Lishe het volgende:
Wij zoeken een reserve Trui:
[afbeelding]
Het is een schaap van ongeveer 30 cm, van het merk Happy Horse. Vandaag wilden we een nieuwe kopen, maar ze waren op .
Wie o wie kent Trui en kan mij vertellen waar ze nog wel verkocht wordt? Of staat dit schaapje heel misschien ergens zielig in een hoek? Wij willen met alle liefde voor haar zorgen! Ik zal zo snel mogelijk een duidelijkere foto maken....
Die heeft Noah ook

Cadeautje van mijn zus, volgens mij had zij hem bij de Bijenkorf gekocht. Maar of ze hem daar nog steeds hebben weet ik niet....

Tis trouwens een andere dan op het plaatje van Randa.
©Dumbo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:52:25 #219
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35691039
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:03 schreef Randa_v het volgende:
[afbeelding]

Ha, hiero de vriend van Lishe.

Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 20:58:39 #220
3011 E.T.
pi_35691274
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:08 schreef Brighteyes het volgende:
Het Prénatal Warenhuis in Rotterdam (Jan Kwakplaats) had ze een tijdje terug ook nog.
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)

Maar ik zie dat ik dus niet naar de prenatal hoef. .
Ik zal iig m'n ogen openhouden hier in de buurt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 maart 2006 @ 21:00:07 #221
13151 crew  Rewimo
pi_35691331
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:

Maar dat is m niet, dat is meer het nieuwe type. Die van ons zit meer overeind op z'n platte kont. Van ongeveer anderhalf jaar/2 jaar terug.
Kun je een duidelijkere foto plaatsen?
  Jubileum moderator vrijdag 3 maart 2006 @ 21:02:15 #222
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_35691401
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lishe het volgende:

[..]

Volgens mij is het deze: http://www.marktplaats.nl(...)dieren/24168676.html
ik kan de plaatjes van marktplaats niet meer linken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 3 maart 2006 @ 21:54:37 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_35692853
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 20:58 schreef E.T. het volgende:
dat zijn bijna mijn buren (oftewel, volgende keer ff koffie halen)

Maar ik zie dat ik dus niet naar de prenatal hoef. .
Ik zal iig m'n ogen openhouden hier in de buurt
Echt? Als ik er nog eens een keer heen ga kom ik zeker langs!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:02:39 #224
3011 E.T.
pi_35693067
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Echt? Als ik er nog eens een keer heen ga kom ik zeker langs!
1 metrohalte verder
  zaterdag 4 maart 2006 @ 00:59:14 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35699063
Dank voor het meezoeken! Het schaap van Lois is bijhijna hetzelfde. Alleen zijn de ogen anders, en de binnenkant van de oortjes ook volgens mij. Zodra het fototoestel nieuwe batterijen heeft, volgt een goeie foto! O, slim om er even bij te vermelden; ze is gekocht in 2004.
Ik voel me wel een beetje dom dat ik er niet eerder naar gezocht heb, maar ze is pas een maand intens verliefd op 'm. Als in; leg kind in bed, geef haar Trui.... dan zwaait ze en mag ik weg.
  zondag 12 maart 2006 @ 22:14:30 #226
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_35975062
We hebben een reserve-Trui! Via marktplaats hebben we er 1 gevonden. Nu nog even op de post wachten en dan hoppatee, heeft ze d'r 2! Joepie!! Toch bedankt voor het meekijken!!
  zondag 19 maart 2006 @ 13:15:17 #227
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_36165683
Ik ben ook op zoek naar een knuffel. Gisteren waren we op een verjaardag. Daar was een jongetje met een knuffel die Kai helemaal geweldig vond. Het is een beertje van donker- en lichtbruin velours. Zijn lijf is een vierkant lapje en aan de achterkant zit een klein bolletje als staartje. Het was echt een drama toen Kai hem weer in moest leveren en helaas zat het label er niet meer aan dus ik weet ook niet wat voor merk het is. Zoeken op marktplaats, ebay en de links die hier al zijn genoemd hebben tot nu toe niets opgeleverd. Misschien weet iemand hier welk beertje ik bedoel?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 19 maart 2006 @ 19:32:50 #228
3142 m@x
pi_36176218
Okay, na een hele hoop speurwerk ben ik eruit dat het om deze beer gaat:

Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen die niet wordt gebruikt? Het gaat dus om Bert de Beer van Difrax.
pi_36177562
Beer bert wordt samen met een reeks andere (bruine) difraxknuffels medio 2006 opnieuw op de markt gebracht. Du even geduld en dan zijn ze er weer!
  † In Memoriam † zondag 19 maart 2006 @ 20:14:37 #230
81992 Githa
pi_36177767
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=5673201289

Hier staat hij op de foto achter in het hoekje enne onderaan op de bladzijde...ik zou zeggen mail ff.
  zondag 19 maart 2006 @ 20:19:26 #231
3142 m@x
pi_36177944
Dank jullie wel. Ik heb zowel die ebay-verkoper als difrax even een mailtje gestuurd. Nu maar hopen dat het wat oplevert.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:22:10 #232
3142 m@x
pi_36213325
Vandaag een mailtje van Difrax gekregen. In mei wordt Beer Bert opnieuw uitgebracht. Ze zullen nog laten weten wanneer ze precies uitkomen. Dat is pas service
pi_36213522
wat een leuke beer M@x geen wonder dat Kai hem niet los wilde laten.
  donderdag 20 april 2006 @ 14:11:36 #234
62233 Jelief
ikke lief!
pi_37126588
Ik zoek voor het zoontje van een collega een Achmea knuffelkonijn. Zat bij het kraampakket. Iemand?
pi_37127091
Jelief even op MP zoeken op Achmea konijn
Staan er behoorlijk wat..
W ~ H ~ T
  donderdag 20 april 2006 @ 15:03:35 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_37128355
Mocht er ooit iemand op zoek zijn; wij hebben Zetje zebra van de CZ groep .
(Wat ik wel erg attent vond, ja ik ben makkelijk te paaien, toen ze net geboren was kreeg ze van CZ een pluche telefoon, en met haar eerste verjaardag zwembandjes. Attent, attent.)
  donderdag 20 april 2006 @ 15:25:38 #237
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37129007
Een nieuwe Woeffie is inmiddels weer bij haar!

[ Bericht 39% gewijzigd door Rijstebuiltje op 21-04-2006 09:55:19 ]
pi_37129141
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Het knuffeltje is inmiddels terecht!
"Woeffie"?
Heeft ze nu een "nieuwe" of is het orgineel weer boven water gekomen?
W ~ H ~ T
  donderdag 20 april 2006 @ 17:33:18 #239
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37133392
zetje zebra ligt hier in arwens bedje wij kregen geen pluche telefoon
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 20 april 2006 @ 17:45:14 #240
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37133783
Ik heb er volgens mij 2, jelief!!! Tenminste als het de konijntjes zijn die ik denk dat ze zijn
  donderdag 20 april 2006 @ 17:47:21 #241
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_37133843
deze heb ik:

Jubileum moderator donderdag 20 april 2006 @ 21:47:04 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37141946
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:47 schreef LadyS het volgende:
deze heb ik:

[afbeelding]
OE OE OE Iris haar favoriete knuffel! Mocht Jelief niet willen dan hou ik me aanbevolen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_37142658
lois, er staan er best veel op marktplaats enzo, zoals jonnetje ook zei, zie hier

en rijstebuiltje, oeh hier ook een favoriete knuffel (beer) uit de annaclubplush collectie, maar ik zie nu dat die van ons ook niet meer in de collectie zit die op hun internet-site staat. nu heb ik wel een reserve, maar die is inmiddels eigenlijk gewoon net zo actief in gebruik (en onmisbaar) als de eerste.
  Jubileum moderator donderdag 20 april 2006 @ 22:01:37 #244
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_37142879
Tnx Bix ik ga gelijk even struinen.
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 20 april 2006 @ 22:13:50 #245
62233 Jelief
ikke lief!
pi_37143508
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:47 schreef LadyS het volgende:
deze heb ik:

[afbeelding]
Ja ja ja!!! geweldig! dat is um!
Wat wil je ervoor hebben? mail je mij ff?
  vrijdag 21 april 2006 @ 09:53:51 #246
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_37153116
quote:
Op donderdag 20 april 2006 15:30 schreef Jonnetje het volgende:

[..]

"Woeffie"?
Heeft ze nu een "nieuwe" of is het orgineel weer boven water gekomen?
Helaas heeft niemand de echte "Woeffie" meer gevonden!
En "Woeffie", komt van woef, het geluid dat een hond maakt (hoe origineel) !

Ze hebben het Consultatiebureau gebelt, waar ze Woef hadden gekregen! en daar kwam de vraag:

Hoeveel wilt u er hebben mevrouw?! Daar kon ze nog eens 100-den Woeffies meenemen!
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:15:30 #247
3142 m@x
pi_38513254
GEZOCHT:

BEER BERT

Volgens Difrax zou hij inmiddels weer in de winkel moeten liggen, maar ik ben nu al diverse winkels afgeweest zonder succes. Elke keer als Kai de beer bij zijn vriendje ziet pikt hij hem in en is het een drama als hij hem weer terug moet geven. Nu heb ik de beer wel bij een internetwinkel gezien maar die vragen maar liefst 6 euro verzendkosten. Mocht iemand de beer tegenkomen in een winkel in Den Haag of Rotterdam dan wil ik het heel graag weten want dan ga ik daar eens kijken.
  zaterdag 3 juni 2006 @ 21:20:27 #248
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38513384
Volgens mij heb ik er zo 1 bij onze trekpleister zien liggen/hangen Max! Als ik dinsdag in de buurt ben (ongetwijfeld!) en hij hangt er, zal ik er dan zowiezo 1 meenemen voor je?
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:41:39 #249
3142 m@x
pi_38517338
Dat vind ik echt een superlief aanbod, alleen zit ik dan nog steeds met de verzendkosten omdat we nooit in de buurt van Utrecht komen. Ik weet namelijk niet zeker of ie door de brievenbus past of dat hij als pakketje verstuurd moet worden. Als hij door de brievenbus past is het voordeliger om het via jou te doen maar anders wordt het weer duurder dan via de website (zag net dat TPG de tarieven voor pakketjes heeft verhoogd).
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:43:05 #250
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38517377
Wil je um hebben ja of nee?

(zeur nie over verzendkosten! )
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:44:47 #251
3142 m@x
pi_38517416
JAAAAAAAAAAAAAAAA

kom je hem brengen dan
  zaterdag 3 juni 2006 @ 23:54:20 #252
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_38517645
als ik um heb komt ie hoe dan ook bij Kai terecht!
  zondag 4 juni 2006 @ 00:00:30 #253
3142 m@x
pi_38517790
Je bent een schatje
pi_38587468
Beer van difrax pas gewoon door de brievenbus hoor, als je hem iig tussen twee kartonnetjes plakt. Zo krijg je een wat steviger pakje en de lucht wordt er ook meteen uitgeperst. Op deze manier gaat het pakje vrij gemakkelijk door de brievenbus.
  dinsdag 6 juni 2006 @ 12:49:09 #255
3142 m@x
pi_38587753
quote:
Op dinsdag 6 juni 2006 12:39 schreef gargamel het volgende:
Beer van difrax pas gewoon door de brievenbus hoor, als je hem iig tussen twee kartonnetjes plakt. Zo krijg je een wat steviger pakje en de lucht wordt er ook meteen uitgeperst. Op deze manier gaat het pakje vrij gemakkelijk door de brievenbus.
Bedankt voor de tip
pi_38596552
You're welcome
pi_39900759
Ik ben voor Tomas op zoek naar poes Filou van happy horse. De mintgroene versie met een muziekdoosje erin

De sleutel van het muziekdoosje is afgebroken en het is nu te scherp om nog mee te spelen

It's all up to you
  maandag 17 juli 2006 @ 11:24:20 #258
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39900850
Word Poes Filou nog gewoon verkocht, of is ze uit de handel?

Als dat laatste het geval is heb ik misschien nog wel het mail-adres van HappyHorse voor je..

* Noli. gaat ff zoeken..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 17 juli 2006 @ 11:25:07 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_39900872
Is Beer Bert al terecht? Anders even kijken naar het gratis pakketje verzenden (bovenste topic in V&A)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_39902382
Tearsong, misschien kan je hem open tornen en het doosje er uit halen?
  maandag 17 juli 2006 @ 12:31:33 #261
3142 m@x
pi_39902815
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:25 schreef Troel het volgende:
Is Beer Bert al terecht? Anders even kijken naar het gratis pakketje verzenden (bovenste topic in V&A)
Hij is terecht. In ieder geval bedankt voor de tip
pi_39918619
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:24 schreef Noli. het volgende:
Word Poes Filou nog gewoon verkocht, of is ze uit de handel?
Ze is helaas uit de handel

Ik kan het doosje er wel uit halen maar het muziekje is juist hier zo'n succes. Heb ook Happy Horse al gemaild of het misschien mogelijk is er een andere sleutel bij te krijgen zodat we hem kunnen maken maar dat schijnt ook nogal moeilijk te gaan...
It's all up to you
pi_39935272
Is het een bekend muziekje? De houten-speelgoed-winkels hier verkopen talloze muziekdoosjes om in te bouwen in knuffels, misschien is hij gewoon te koop?
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 12:10:47 #264
81992 Githa
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:33:04 #265
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39941859
quote:
Op maandag 17 juli 2006 20:52 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ze is helaas uit de handel

Ik kan het doosje er wel uit halen maar het muziekje is juist hier zo'n succes. Heb ook Happy Horse al gemaild of het misschien mogelijk is er een andere sleutel bij te krijgen zodat we hem kunnen maken maar dat schijnt ook nogal moeilijk te gaan...

Ik merk net dat ik in dat (belachelijk lange) mailtje dat ik je gestuurd heb niet eens het mailadres van HH had geplakt..
Maar ik begrijp dat je dat nu al hebt dus?
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 18 juli 2006 @ 15:55:47 #266
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39942529
Ik zoek trouwens voor mijn nichtje's dochter deze knuffel van Nicotoys..

Het is muis Spitsy.
Dit is een muis in pastelkleuren met op het t-shirtje een zakje met daarboven geborduurde bloemen.
Nou is het probleem dat er in Amber's versie een muziekdoosje zit. Er zijn op MP wel Spitsy muizen te vinden maar daar zit geen muziekdoosje in.

Heeft iemand er één of weet iemand een winkel die ze nog heeft?
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † dinsdag 18 juli 2006 @ 15:57:26 #267
37843 lady-wrb
kortaf
pi_39942577
is het muziekdoosje niet over te bouwen?
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:00:03 #268
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39942649
Mijn nicht durft dat niet aan.. Ze is bang dat Amber ze dan geen van beide meer wil en dat dan de rapen gaar zijn
Het trektouwtje zit trouwens in de staart.

Het gaat er een beetje om dat het een reserveknuffel is voor als haar 'Mous' stuk gaat. Nicht durft het orgineel niet eens te wassen. Dus een niuwe is ook een project om te kijken of ze nog wel een schone wil. Als dat lukt dan kan er eens af gewisseld worden en het orgineel een schoonheidsbehandeling krijgen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Noli. op 18-07-2006 16:09:16 ]
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 18 juli 2006 @ 16:06:15 #269
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_39942814
Maar je zegt daar wel iets...
Ik vraag me af of er niet een andere knuffel ofzo met hetzelfde muziekje te vinden is.. Dan zouden we die wel kunnen ombouwen..
Maxi, Midi & Mini
  zondag 15 oktober 2006 @ 19:29:02 #270
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_42703428
Ik was gisteren bij een vrouw die door een uit de hand gelopen hobby 16.000 knuffels in huis heeft. Als iemand een bepaalde knuffel zoekt, wil/mag ik haar mailadres en/of tel.nummer doorgeven. Mail me maar als je wil!
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_42739610
Tja als Lieneke het niet heeft.....
  donderdag 30 november 2006 @ 18:46:40 #272
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_44031130
Je kent haar
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 21:10:58 #273
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44036372
16.000 knuffels
waar laat je die in godsnaam ?
pi_44036595
Ik hoor net op Talpa dat de vrouw 3/4 van het huis in beslag heeft
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 30 november 2006 @ 21:18:53 #275
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44036685
oei, dat is dat wel een erg uit de hand gelopen hobby
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 december 2006 @ 07:15:41 #276
13151 crew  Rewimo
pi_44045803
Zou ze een Nog een Nog een Pais hebben?
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:52:51 #277
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_44047368
Gaat het om Lieneke?
Daar heeft Wilyan nog twee mini-"woefs" weg..
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 1 december 2006 @ 10:50:44 #278
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_44048536
En volgens mij komt ook Luuke's "Tuitje" daar vandaan...!
pi_44865978
Ik zoek de grote knuffelhonden die eind november/begin december bij Albert Heijn in de aanbieding waren. Lieve blik, grote zwatre neus en bruine ogen, klein staartje, groten oren. Hij was er in drie kleuren; wit, donkerbruin en lichtbruin. Ik zoek voor een speciaal iemand de donkerbruine. Wie kan mij helpen? (ik heb het al bij AH zelf en bij de importeur nagevraagd maar helaas niets..)
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:26:50 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_44866054
dirk
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44893404
Hoi Dirk, probeer eens bij Lieneke. VIa MArktplaats (knuffels) kan je haar wel mailen. Zoek ff naar Vlijmen en haar naam.
Succes
pi_44893513
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:17 schreef melonovy het volgende:
Ik hoor net op Talpa dat de vrouw 3/4 van het huis in beslag heeft
Dat is lichtelijk overdreven. Je kan er nog normaal dat huis wonen hoor!
  zondag 31 december 2006 @ 21:36:56 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_44902538
heeft Lieneke ook recente knuffels dan? De hond is volgens mij redelijk recent.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44915219
Lieneke slaat alles in wat los en vast zit, dus wie weet. En als ze je bericht heeft dan kan ze ook gericht zoeken naar de gewenste knuffel. Dus als ze hem nu niet heeft dan vast wel binnenkort
pi_44927351
Het is in ieder geval een super tip. Bedankt!! Ik zal zo direct een berichtje sturen naar Lieneke.
pi_44950073

Ik zoek geen knuffeldouble voor 'n kindje, maar voor mezelf. Ik ben 20, en m'n saartje is kapotgekwijlt
Ah goed, ik heb saartje al 14 jaar, ooit was ze heel zacht, en was haar pakje felroze, nu is er nog slechts een dun stofje over wat viezig beige is.
Een paar jaar nadat ik saartje kreeg heb ik bij de toys 'r' us nog enkele trollen gezien van dezelfde soort, maar niet exact deze. Het liefst zou ik nog een saartje willen, of met een anders kleurtje/pakje is ook goed. Saartje (en alle andere diezelfde trollendingen) heeft een 'edelsteen' in haar buik, en ze zat in een best grote doos met als achtergrond een oerwoud oid, en achterop een heel verhaal over de trollenwereld. Gezien het al zo lang geleden is, acht ik dat er weinig kans is nog ooit aan een nieuwe saartje te komen, maar alle hulp is welkom
Saartje is de liefde van m'n leven, help me

Oja, Saartje is Made In China
pi_44997575
Tip: Zet deze oproep ook gratis op www.knuffelkwijtsijt.nl. Vele knuffelzoekers kijken hier ook, het is de grootste knuffelzoek site in Nederland.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:38:47 #288
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45003315
Iemand een AH bambi liggen??

Die van Suus is zo kapot geknuffeld dat ie op het punt staat omthoofd te worden. Hoofdkantoor gemaild van AH, geen exemplaren meer te krijgen. Op Marktplaats staat er 1, maar daar wordt niet op gereageerd als ik een mailtje stuur.

Het gaat om deze bambi

pi_45003818
David slaapt al sinds zijn geboorte met een oranje knuffel (met de naam Buffy erop geborduurd) gekregen in het kraampakket van de CZ.

We zijn hem (Buffy) dus vergeten in het vakantiepark eergisteren Althans, sinds we thuis zijn is hij spoorloos...

Alleen blijkt David er niet mee te zitten maar ik destemeer
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:11:31 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_45006198
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef Ireth het volgende:
Iemand een AH bambi liggen??

Die van Suus is zo kapot geknuffeld dat ie op het punt staat omthoofd te worden. Hoofdkantoor gemaild van AH, geen exemplaren meer te krijgen. Op Marktplaats staat er 1, maar daar wordt niet op gereageerd als ik een mailtje stuur.

Het gaat om deze bambi
[afbeelding]

[afbeelding]
Ireth, ik zag pas op Marktplaats iemand die er eentje aanbood, samen met 2 zakken knuffels, is dat dezelfde als die jij bedoeld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 15:24:02 #291
13151 crew  Rewimo
pi_45006637
Wij hebben een of andere Bambi, maar ik kan zo niet zien of het dezelfde is, Ireth. Kun je een stand-alone foto van Bambi maken?
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:31:41 #292
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_45006907
quote:
Op zondag 31 december 2006 16:00 schreef gargamel het volgende:

[..]

Dat is lichtelijk overdreven. Je kan er nog normaal dat huis wonen hoor!
Nou, toen wij Robin z'n knuffels op gingen halen was er anders nauwelijks plek om op de bank te zitten En haar man vertelde ons dat er naast de spullen in de huiskamer en in de serre nog meer op zolder en in de slaapkamer stond.
Mijn afvalstrijd!
pi_45007551
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:31 schreef Wennie het volgende:

[..]

Nou, toen wij Robin z'n knuffels op gingen halen was er anders nauwelijks plek om op de bank te zitten En haar man vertelde ons dat er naast de spullen in de huiskamer en in de serre nog meer op zolder en in de slaapkamer stond.
Dan had ze blijkbaar net opgeruimd toen ik kwam?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 4 januari 2007 @ 19:51:56 #294
13151 crew  Rewimo
pi_45015659
Zo te zien is het een andere Bambi, Ireth Al zou Suus hem best mogen hebben hoor
  † In Memoriam † donderdag 4 januari 2007 @ 19:54:06 #295
81992 Githa
pi_45015726
Ik heb hem hier liggen Ireht.
Jordy heeft er al wel mee gespeelt enzo, maar het is niet zijn favoriet dus als Suus hem zo erg mist mag ze hem best hebben.

ff pm-en?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:38:24 #296
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_45033556
Vanmorgen kwam de post!

"wat zal er in zitten mama???"

"Nog een bambi! Nou heeft ie een vriendje mama!! Nou heb ik 2 bambi's!!!"

Ze is dus al voorzien van een reserve-exemplaar, ze zit ze nu te tandemvoeden op de bank!
pi_45033830
haha zo ging 't hier ook met de reserve-exemplaren. toen had ie er ineens twee die allebei in bed moesten. konden we opnieuw naar een reserve-exemplaar op zoek voor als één van de twee kwijt zou raken. gevolg: nu heeft ie DRIE dezelfde beertjes... allemaal in bed z'n bed... en nu doen we aan op=op.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:51:59 #298
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_45033937
hahahaha, dit doet me eraan denken om nog wat extra Shoarma's voor Merlijn in te slaan. Hij heeft er nu 4 maar dat kan nooit genoeg zijn ( zijn gelukkig wel nog te koop in de winkel )
pi_45034853
leuke naam voor een schaap. of heeft hij varkensshoarma's waarom kan 4 nooit genoeg zijn trouwens? neemt ie de naam iets te letterlijk wellicht?
pi_45037434
lily: is dit hem?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_45037812
volgens mij wel etoile! en waah, nog uit heerlen ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')