Een smerig waarbij wasmachines helaas meestal niet meer helpenquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:16 schreef Sugar het volgende:
Ze vindt hem grappig! En hij mag mee met Harry in bed.
Maar dat kleurverschil is dus hoe Harry ook wás, hè? Harry is gewoon smerig!![]()
Niet eens geprobeerd nog.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:18 schreef Magneet het volgende:
Een smerig waarbij wasmachines helaas meestal niet meer helpen![]()
kan ik je geen ongelijk in geven hoor want je haalt wel het vuil eruit maar he grauwe lukt echt nooit meer volgens mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 08:22 schreef Sugar het volgende:
[..]
Niet eens geprobeerd nog.Durf niet, vanwege geurtje en kleurtje...
euh.. volgens mij heb ik die terracota rode nog ergens, of wilde je nu juist wel de rode?!quote:Op maandag 4 juli 2005 11:56 schreef gnoompje het volgende:
Ja maar niet in de goede kleur. Terracotta-rood dus. Heb Difrax zelf ook al aangeschreven dat ik graag het popje in die kleur wil maar dan word ik doorverwezen naar de winkels want ja hij zit nog in het assortiment.
Als je dan terugmailt we willen geen roze wit of blauw maar terracotta-rood dan krijg je geen antwoord meer.
Dus als iemand er een heeft in het rood dan heb ik hier weer een vrolijk ventje want de stand-in witte is het toch niet helemaal.
Oeh...hoog beginnen, Logician... volgens mij istie heel wat waard!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef gnoompje het volgende:
logician dat is hem.
Je bent fantastisch.
Wat wil je er voor hebben????
niets natuurlijk!quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:13 schreef gnoompje het volgende:
logician dat is hem.
Je bent fantastisch.
Wat wil je er voor hebben????
Ik zal meneer gnoom eens in de wasmachine doen, zodat hij lekker schoon is als hij bij zijn nieuwe eigenaar aankomtquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:29 schreef gnoompje het volgende:
ik heb je adres opgeschreven
ga eens gauw terug in je mand jijquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:34 schreef Troel het volgende:
Logi, je weet wel hoe ik over je denk, maar je wordt alleen maar topper![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:34 schreef Troel het volgende:
Logi, je weet wel hoe ik over je denk, maar je wordt alleen maar topper![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt wederom mail.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik zal meneer gnoom eens in de wasmachine doen, zodat hij lekker schoon is als hij bij zijn nieuwe eigenaar aankomt
Ach wat liefquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:13 schreef moussy het volgende:
Ik hoop vreselijk dat ik nog op tijd ben...
[afbeelding]
De ene kant is van badstof, de andere kant is velour en de rafeltjes aan de onderkant zaten er al aan. Het is een formaat van een gastendoekje (met 2x deze afbeelding) en mijn moeder dacht dat het een setje was met pannenlappen er bij, die vind Cas ook vast wel lief
de kosten worden uiteraard allemaal vergoed
[afbeelding]
We hebben een heerlijke week op Kreta gehad en uiteraard heb ik er een dagtaak aan gehad, dat heb ik altijd aan winkelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:50 schreef moussy het volgende:wat lief!!!
![]()
Ik heb alleen je mail-adres niet meer, als je hem niet op fok wil hebben, kan je mij ook mailen hoor, moussy(apestaart)gmail.com
Het was toch niet een dagtaak he, je hebt toch nog wel genoten?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |